Tobias Haitz

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Nummer 11 »

svenniessee schreef:Viel me tijdens de voorbereiding al op dat hij nummer 4 van Nielsen had over genomen, Nielsen speelde er eerst nog mee in de voorbereiding en laatste 2 wedstrijden Haitz geloof ik.
Geen vaste rugnummers in de voorbereiding. Gewoon 1 t/m 11.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Frans »

Is heel goed bezig vind ik! :tu:
NECTheBest

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door necnmgn »

Frans schreef:Is heel goed bezig vind ik! :tu:
Klopt, degelijk.. En dat is prima :tu:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Goffert »

Frans schreef:Is heel goed bezig vind ik! :tu:
Mee eens! Speelt een veel betere lange bal dan Rens. Is rustiger aan de bal. Rens de(n)kt meer naar voren, hij fundeert als de meer stabiele kracht achterin.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Gijscoman »

Overigens ook een van de weinige spelers die meerdere malen heeft aangegeven te willen blijven (hoewel de media anders beweerden). Komt over als een sympathiek iemand. Met sympathie win je natuurlijk geen wedstrijden, maar met kwaliteit en rust wel. En dat heeft hij gelukkig ook.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door harold »

Sta ik niet van te kijken, hij was vorig seizoen ook al een periode heel goed bezig. Vooral de eerste weken na de winterstop was hij ijzersterk.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door DR »

Mee eens, en daarom ook laten staan, ook al zit het straks een keer een wedstrijd tegen. Ga ervan uit dat Brood dit in tegenstelling tot Janssen wel snapt.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door necnmgn »

Om even een heel klein beetje positief te doen... Haitz was vandaag in mijn ogen de enige uitzondering, hij speelde goed. Tot zover al het positieve voor vandaag :wink:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door burp »

Hij zou alleen eens een andere partner in het centrum moeten krijgen want op circus Rens ben ik aardig uitgekeken. Die act kennen we nu wel.

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door N.E.C. »

haitz weg?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door mschr »

Blessure

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Sanne »

N.E.C. schreef:haitz weg?
Ziek...
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Gijscoman »

Weet iemand waarom hij zo weinig wordt gebruikt door Brood? Dat Brood hem überhaupt op de bank houdt heeft me nogal eens verbaasd, maar dat hij niet eens op de bank zit, doet me denken dat er iets anders speelt. Haitz lijkt me echter geen moeilijk, vervelend, ruziemakend type.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door bertje »

Gijscoman schreef:Weet iemand waarom hij zo weinig wordt gebruikt door Brood? Dat Brood hem überhaupt op de bank houdt heeft me nogal eens verbaasd, maar dat hij niet eens op de bank zit, doet me denken dat er iets anders speelt. Haitz lijkt me echter geen moeilijk, vervelend, ruziemakend type.
Blijkbaar ziet ruud het niet in Haitz zitten, dat lijkt me einde verhaal na dit seizoen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door eniesee-elst »

Gijscoman schreef:Weet iemand waarom hij zo weinig wordt gebruikt door Brood? Dat Brood hem überhaupt op de bank houdt heeft me nogal eens verbaasd, maar dat hij niet eens op de bank zit, doet me denken dat er iets anders speelt. Haitz lijkt me echter geen moeilijk, vervelend, ruziemakend type.
:withstupid: Maar er moet haast wel meer spelen als een rechtsback al de voorkeur krijgt op zijn positie en Disveld voor hem staat in de pikorde. In mijn ogen is Haitz een hele degelijke en sobere verdediger. Heeft de eerste 12 wedstrijden 90 minuten gespeeld en is daarna volledig uit beeld verdwenen.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Keizerstad1994 »

Vind het nergens op slaan. Speelde gewoon prima tot zijn wissel. Verdediging stond toen ook goed. Zeker gezien het feit dat spelers als Leiwakabessy, Waalkens en Gravenbeek(doet het na de winter goed) zeer slechte wedstrijden gespeeld hebben maar toch hun kansen bleven/blijven krijgen verbaast mij dit ten zeerste.

Overigens vond ik het Appiah gister wel goed doen. Won tenminste een paar keer een duel van die Seuntjes(prima spits trouwens), terwijl daarvoor Seuntjes bijna elk duel won(wat ik dan weer best opvallend vond)
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Gijscoman »

Keizerstad1994 schreef:Vind het nergens op slaan. Speelde gewoon prima tot zijn wissel. Verdediging stond toen ook goed. Zeker gezien het feit dat spelers als Leiwakabessy, Waalkens en Gravenbeek(doet het na de winter goed) zeer slechte wedstrijden gespeeld hebben maar toch hun kansen bleven/blijven krijgen verbaast mij dit ten zeerste.

Overigens vond ik het Appiah gister wel goed doen. Won tenminste een paar keer een duel van die Seuntjes(prima spits trouwens), terwijl daarvoor Seuntjes bijna elk duel won(wat ik dan weer best opvallend vond)
Conboy doet 't best aardig als CV, maar Haitz is voor mijn gevoel op die positie gewoon gelijk aan hem of zelfs beter. Echter is Conboy wel sterker op linksback dan Leiwakabessy, die gisteren overigens een prima pot speelde.
Met Gravenbeek, Appiah en Van Eijden heb je de hele rechterhelft van de verdediging wel erg sterk gevuld.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door burp »

heeft lopen klagen over z'n rol en dat is niet goed gevallen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:heeft lopen klagen over z'n rol en dat is niet goed gevallen.
Hoewel ik niet weet hoe dat precies is gegaan, betwijfel ik wel dat Haitz scheldend en dreigend naar Brood is gestapt. En dat hij het vervelend vindt om als bankzitter te opereren, moet een trainer ook kunnen begrijpen. Maar goed, misschien schat ik de situatie als buitenstaander wel volledig verkeerd in.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door DJTEEF! »

Haitz heeft wel een punt. Haitz-Conboy is een klasse beter dan Conboy-Leiwa.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door eniesee-elst »

DJTEEF! schreef:Haitz heeft wel een punt. Haitz-Conboy is een klasse beter dan Conboy-Leiwa.
Dat is inderdaad discutabel maar dat Appiah al een aantal keer de voorkeur krijgt op zijn positie is helemaal bizar.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door De Kletskop »

eniesee-elst schreef:
DJTEEF! schreef:Haitz heeft wel een punt. Haitz-Conboy is een klasse beter dan Conboy-Leiwa.
Dat is inderdaad discutabel maar dat Appiah al een aantal keer de voorkeur krijgt op zijn positie is helemaal bizar.
:withstupid:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door karlo »

De Kletskop schreef:
eniesee-elst schreef:
DJTEEF! schreef:Haitz heeft wel een punt. Haitz-Conboy is een klasse beter dan Conboy-Leiwa.
Dat is inderdaad discutabel maar dat Appiah al een aantal keer de voorkeur krijgt op zijn positie is helemaal bizar.
:withstupid:
Geen woorden maar daden zou Ik zeggen.
Zo overtuigend is het bij Haitz allemaal nog niet.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door DJTEEF! »

Als je 3e keus bent op je eigen positie, kom je weinig aan spelen toe.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Tobias Haitz

Bericht door De Kletskop »

karlo schreef:
De Kletskop schreef:
eniesee-elst schreef:
DJTEEF! schreef:Haitz heeft wel een punt. Haitz-Conboy is een klasse beter dan Conboy-Leiwa.
Dat is inderdaad discutabel maar dat Appiah al een aantal keer de voorkeur krijgt op zijn positie is helemaal bizar.
:withstupid:
Geen woorden maar daden zou Ik zeggen.
Zo overtuigend is het bij Haitz allemaal nog niet.
Jij hebt de wedstrijden die hij speelde toch ook gezien neem ik aan?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten