Bart van Ingen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door jackkreta »

Ik neem aan dat Bart van Ingen daar ook regelmatig aanschuift?























Aangezien jullie het bespreken in zijn topic. :biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door bertje »

Ga lekker op Kreta mierenneuken.. :finger:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door jackkreta »

bertje schreef:Ga lekker op Kreta mierenneuken.. :finger:
Done :tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door LvB »

jackameland schreef:
bertje schreef:Ga lekker op Kreta mierenneuken.. :finger:
Done :tu:
En?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door jackkreta »

LvB schreef:
jackameland schreef:
bertje schreef:Ga lekker op Kreta mierenneuken.. :finger:
Done :tu:
En?
Lekker hoor!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door LvB »

jackameland schreef:
LvB schreef:
jackameland schreef:
bertje schreef:Ga lekker op Kreta mierenneuken.. :finger:
Done :tu:
En?
Lekker hoor!
:tu: :biggrin:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door bertje »

LvB schreef:
jackameland schreef:
LvB schreef:
jackameland schreef:
bertje schreef:Ga lekker op Kreta mierenneuken.. :finger:
Done :tu:
En?
Lekker hoor!
:tu: :biggrin:
:biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RwgT »

Ik vond Bart van Ingen in het interview in VI ook niet heel goed overkomen. Dan mag Johan Derksen wanneer hij over NEC praat het grootste deel van de tijd onzin verkondigen, met zijn typering over onze directeur algemene zaken kon hij wel eens in de buurt komen. Ik vond het ook wel iets zeggen dat er voor dit interview speciaal aandacht werd gevraagd op de officiële site van NEC. Doen ze niet voor stuk in VI met Anton Janssen of Michael Higdon. Ook in het verslag over het Gelders voetbaldebat in de VI van afgelopen week vond ik hem, met zijn boekjes en quotes, niet erg sterk.

Misschien is het een vaardige man op gebied van commerciële zaken, die indruk krijg ik wel. Maar om de leiding over onze club te hebben, daar vind ik het te licht voor overkomen. Het maakt voor mij eens te meer duidelijk dat er bij NEC in eerste instantie behoefte is aan een transparante organisatie met een sterk boegbeeld. Er worden allerlei redenen genoemd maar het gebrek daaraan, daar ligt voor mij de echte oorzaak van het verval dit seizoen.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

RwgT schreef:Ik vond Bart van Ingen in het interview in VI ook niet heel goed overkomen. Dan mag Johan Derksen wanneer hij over NEC praat het grootste deel van de tijd onzin verkondigen, met zijn typering over onze directeur algemene zaken kon hij wel eens in de buurt komen. Ik vond het ook wel iets zeggen dat er voor dit interview speciaal aandacht werd gevraagd op de officiële site van NEC. Doen ze niet voor stuk in VI met Anton Janssen of Michael Higdon. Ook in het verslag over het Gelders voetbaldebat in de VI van afgelopen week vond ik hem, met zijn boekjes en quotes, niet erg sterk.

Misschien is het een vaardige man op gebied van commerciële zaken, die indruk krijg ik wel. Maar om de leiding over onze club te hebben, daar vind ik het te licht voor overkomen. Het maakt voor mij eens te meer duidelijk dat er bij NEC in eerste instantie behoefte is aan een transparante organisatie met een sterk boegbeeld. Er worden allerlei redenen genoemd maar het gebrek daaraan, daar ligt voor mij de echte oorzaak van het verval dit seizoen.
Van Ingen moet gewoon lekker op de achtergrond de commerciële zaken regelen, want dat blijkt ie prima voor elkaar te hebben.
Het is geen persoon voor de voorgrond.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

De Kletskop schreef:
RwgT schreef:Ik vond Bart van Ingen in het interview in VI ook niet heel goed overkomen. Dan mag Johan Derksen wanneer hij over NEC praat het grootste deel van de tijd onzin verkondigen, met zijn typering over onze directeur algemene zaken kon hij wel eens in de buurt komen. Ik vond het ook wel iets zeggen dat er voor dit interview speciaal aandacht werd gevraagd op de officiële site van NEC. Doen ze niet voor stuk in VI met Anton Janssen of Michael Higdon. Ook in het verslag over het Gelders voetbaldebat in de VI van afgelopen week vond ik hem, met zijn boekjes en quotes, niet erg sterk.

Misschien is het een vaardige man op gebied van commerciële zaken, die indruk krijg ik wel. Maar om de leiding over onze club te hebben, daar vind ik het te licht voor overkomen. Het maakt voor mij eens te meer duidelijk dat er bij NEC in eerste instantie behoefte is aan een transparante organisatie met een sterk boegbeeld. Er worden allerlei redenen genoemd maar het gebrek daaraan, daar ligt voor mij de echte oorzaak van het verval dit seizoen.
Van Ingen moet gewoon lekker op de achtergrond de commerciële zaken regelen, want dat blijkt ie prima voor elkaar te hebben.
Het is geen persoon voor de voorgrond.
Precies. Vanwege bezuinigingen is er geen vervanger voor Jacco Swart gekomen. Maar is dit wel verstandig geweest? Ik heb mijn twijfels. Bart van Ingen is een prima commercieel directeur; daar ligt zijn kracht. Houden zo, zou ik zeggen. Op de post "Algemeen directeur" hebben we een sterke persoonlijkheid nodig, die de club naar buiten toe sterk vertegenwoordigt en die er intern (richting investeerders, RvC, technisch en commercieel directeur) voor zorgt dat een duidelijk vastgesteld beleid ook werkelijk goed wordt uitgevoerd en die er voor zorgt dat de neuzen intern precies dezelfde kant op wijzen, anders gezegd, die zorgt voor de hoog noodzakelijke interne rust! Die Algemeen directeur moet een sterke, bindende persoonlijkheid hebben; hij (of zij) hoeft geen N.E.C.-binding te hebben, maar wel 100% bereid zijn de club met "hoofd, hart en handen" te dienen. Ja, het is een dienende functie!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door burp »

Klopt, maar Van Ingen wil zelf juist zo graag op de voorgrond.
Hoort natuurlijk ook bij z'n commerciële inslag en met name het vermarkten van zichzelf.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Bart van Ingen

Bericht door jsentani »

Dit twitter bericht is ook niet echt proffesioneel van Bart (30-4-2014):

@Bart van Ingen
#NECNijmegen soms zou je ook bepaalde bedrijven op een wat minder positieve wijze willen positioneren... #dealgaatnietdoor #wraaaaahhh

Als een deal niet door gaat hoef je dit niet zo openbaar af te reageren op dat bedrijf. Je zult maar het bedrijf zijn waarmee de deal niet is doorgegaan, dan ben je ook blij dat je met zo'n iemand niet in zee bent gegaan. Dat bedrijf komt echt nooit meer terug.
Bart moet een nederlaag erkennen en er boven blijven staan en niet gelijk een bedrijf willen afzeiken als deze niet met Bart/NEC in zee wil gaan.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Bart van Ingen

Bericht door Kanchelskis »

jsentani schreef:Dit twitter bericht is ook niet echt proffesioneel van Bart (30-4-2014):

@Bart van Ingen
#NECNijmegen soms zou je ook bepaalde bedrijven op een wat minder positieve wijze willen positioneren... #dealgaatnietdoor #wraaaaahhh

Als een deal niet door gaat hoef je dit niet zo openbaar af te reageren op dat bedrijf. Je zult maar het bedrijf zijn waarmee de deal niet is doorgegaan, dan ben je ook blij dat je met zo'n iemand niet in zee bent gegaan. Dat bedrijf komt echt nooit meer terug.
Bart moet een nederlaag erkennen en er boven blijven staan en niet gelijk een bedrijf willen afzeiken als deze niet met Bart/NEC in zee wil gaan.
:withstupid: ..Zakelijk/professioneel is het niet (ook al noemt hij geen namen).

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RwgT »

RobertvdW schreef:
De Kletskop schreef:
RwgT schreef:Ik vond Bart van Ingen in het interview in VI ook niet heel goed overkomen. Dan mag Johan Derksen wanneer hij over NEC praat het grootste deel van de tijd onzin verkondigen, met zijn typering over onze directeur algemene zaken kon hij wel eens in de buurt komen. Ik vond het ook wel iets zeggen dat er voor dit interview speciaal aandacht werd gevraagd op de officiële site van NEC. Doen ze niet voor stuk in VI met Anton Janssen of Michael Higdon. Ook in het verslag over het Gelders voetbaldebat in de VI van afgelopen week vond ik hem, met zijn boekjes en quotes, niet erg sterk.

Misschien is het een vaardige man op gebied van commerciële zaken, die indruk krijg ik wel. Maar om de leiding over onze club te hebben, daar vind ik het te licht voor overkomen. Het maakt voor mij eens te meer duidelijk dat er bij NEC in eerste instantie behoefte is aan een transparante organisatie met een sterk boegbeeld. Er worden allerlei redenen genoemd maar het gebrek daaraan, daar ligt voor mij de echte oorzaak van het verval dit seizoen.
Van Ingen moet gewoon lekker op de achtergrond de commerciële zaken regelen, want dat blijkt ie prima voor elkaar te hebben.
Het is geen persoon voor de voorgrond.
Precies. Vanwege bezuinigingen is er geen vervanger voor Jacco Swart gekomen. Maar is dit wel verstandig geweest? Ik heb mijn twijfels. Bart van Ingen is een prima commercieel directeur; daar ligt zijn kracht. Houden zo, zou ik zeggen. Op de post "Algemeen directeur" hebben we een sterke persoonlijkheid nodig, die de club naar buiten toe sterk vertegenwoordigt en die er intern (richting investeerders, RvC, technisch en commercieel directeur) voor zorgt dat een duidelijk vastgesteld beleid ook werkelijk goed wordt uitgevoerd en die er voor zorgt dat de neuzen intern precies dezelfde kant op wijzen, anders gezegd, die zorgt voor de hoog noodzakelijke interne rust! Die Algemeen directeur moet een sterke, bindende persoonlijkheid hebben; hij (of zij) hoeft geen N.E.C.-binding te hebben, maar wel 100% bereid zijn de club met "hoofd, hart en handen" te dienen. Ja, het is een dienende functie!
Wat dat betreft is het hopen dat er in de zomer bij de 'stevige evaluatie' vooral organisatorisch een hoop wordt rechtgetrokken.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door sanchez-torres »

Moet zeggen dat van Ingen goed en helder overkomt nu, eindelijk normale teksten. Begrijp ook vanuit de club dat hij goed bezig is. Laat hem maar doorgaan met zn werk.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door rooie »

sanchez-torres schreef:Moet zeggen dat van Ingen goed en helder overkomt nu, eindelijk normale teksten. Begrijp ook vanuit de club dat hij goed bezig is. Laat hem maar doorgaan met zn werk.
:withstupid: Vooral op commercieel gebied doet hij het goed als ik de signalen zo links en rechts hoor! Dat heb je volgend jaar al helemaal nodig dus als hij wilt blijven dan is dat voor NEC een zege :tu:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Frans »

:withstupid:
NECTheBest

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door denniesee »

:withstupid:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

sanchez-torres schreef:Moet zeggen dat van Ingen goed en helder overkomt nu, eindelijk normale teksten. Begrijp ook vanuit de club dat hij goed bezig is. Laat hem maar doorgaan met zn werk.
Bart v Ingen is zo ongeveer de enige die mag blijven zitten. Ik hoop alleen dat de raad van commissarissen het wijze besluit durven te nemen om Janssen en Ophof op ta laten zouten.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Demtsjenko »

maar dan wel puur voor commerciële zaken... niet het algemeen directeurschap...

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

Demtsjenko schreef:maar dan wel puur voor commerciële zaken... niet het algemeen directeurschap...
En wie heb jij in gedachten voor die functie? En wat heeft hij niet goed gedaan als algemeen directeur?

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door rooie »

Demtsjenko schreef:maar dan wel puur voor commerciële zaken... niet het algemeen directeurschap...
Gelukkig hebben we nog wel 1,5 ton liggen voor een extra directeur als we in de JL spelen.....
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Demtsjenko »

jbnmgn schreef:
Demtsjenko schreef:maar dan wel puur voor commerciële zaken... niet het algemeen directeurschap...
En wie heb jij in gedachten voor die functie? En wat heeft hij niet goed gedaan als algemeen directeur?
hij was geen algemeen directeur, maar directeur algemene zaken... is iets anders...

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Tim Janssen »

hij is weer aan het twitteren en gelooft heilig in zijn team (directie).
ze hebben de eerste 3 maanden steun nodig om gelijk weer terug te keren naar de eredivisie

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door nathan3gb »

Ik heb Bart hoog zitten, vind dat hij op commercieel gebied goede zaken doet.
Verder wordt hij volgens mij geconfronteerd met allerlei zaken / verantwoordelijkheden waar hij zelf niet voor gekozen heeft.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten