Bart van Ingen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Bart van Ingen

Bericht door burp »

Apart, blijkbaar hadden we nog helemaal geen topic over Van Ingen, onze actief twitterende commerciële man en lid van het dagelijks bestuur die vrijdag zelf bekend maakte ook tevens algemeen directeur te worden en daarmee de opvolger te zijn van Jacco Swart. Best wel belangrijk dus binnen de club.

https://twitter.com/BartNECNijmegen

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

burp schreef:Apart, blijkbaar hadden we nog helemaal geen topic over Van Ingen, onze actief twitterende commerciële man en lid van het dagelijks bestuur die vrijdag zelf bekend maakte ook tevens algemeen directeur te worden en daarmee de opvolger te zijn van Jacco Swart. Best wel belangrijk dus binnen de club.

https://twitter.com/BartNECNijmegen
Als commercieel directeur doet hij zijn werk goed, heb ik begrepen. Maar dat hij niet het geduld heeft om zijn benoeming tot algemeen/commercieel directeur door de benoemende instantie even af te wachten, vind ik niet netjes van hem. Net iets te gretig. Ik hoop dat hij met beide benen op de grond blijft staan!

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door necmaniacs »

Bart van Ingen benoemd tot directeur algemene zaken N.E.C.
N.E.C. directielid Bart van Ingen gaat per 1 november 2013 zijn werkzaamheden bij N.E.C. officieel continueren als directeur algemene zaken.
Foto
Als directeur algemene zaken ziet Bart van Ingen zijn N.E.C. portefeuille uitbreiden van commerciële zaken naar ook algemene zaken waarbij het accent met name komt te liggen op financiën/it, hr, marketing & commercie, maatschappij en bestuurlijke relaties. Edo Ophof vormt samen met Van Ingen de N.E.C. directie en richt zich als directeur technische zaken op de portefeuille voetbal met nog een kleine aanvulling algemene zaken.

Voorzitter Raad van Commissarissen Ton van Gaalen: "Bart van Ingen is de juiste man op deze plek. Hij kan met zijn visie, inzicht en affiniteit met voetbal de noodzakelijke veranderingen binnen onze organisatie doorvoeren om het fundament van de club te versterken en daarmee de uitdaging voor de toekomst aan te gaan."
http://www.nec-nijmegen.nl/home/08290_b ... aken-n-e-c

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door burp »

het was wachten tot de deal met Swart definitief was voor zn opvolger officieel bekend gemaakt werd.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Daan »

Volgens mij fungeerde Bart al lang als algemeen directeur, alleen was het wachten tot alles met Swart officieel was afgerond waardoor het nu officieel is gemaakt.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Jackiegoal »

Zou je denken?
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door burp »

gaat qua commercie blijkbaar wel prima; de sponsoring en de horeca.

http://www.omroepgelderland.nl/web/spor ... or-nec.htm

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Sandertjuh85 »

burp schreef:gaat qua commercie blijkbaar wel prima; de sponsoring en de horeca.

http://www.omroepgelderland.nl/web/spor ... or-nec.htm
qua voetbal iets minder

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Dave »

Sandertjuh85 schreef:
burp schreef:gaat qua commercie blijkbaar wel prima; de sponsoring en de horeca.

http://www.omroepgelderland.nl/web/spor ... or-nec.htm
qua voetbal iets minder
Is dat zo ja?

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Sandertjuh85 »

Dave schreef:
Sandertjuh85 schreef:
burp schreef:gaat qua commercie blijkbaar wel prima; de sponsoring en de horeca.

http://www.omroepgelderland.nl/web/spor ... or-nec.htm
qua voetbal iets minder
Is dat zo ja?
als ik naar de stand op de ranglijst kijk heb ik wel dat vermoeden.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

Interview in de VI geeft wel mooi inkijkje in situatie bij NEC. Bart van Ingen doet veel goed werk voor de club, maar het interview maakt wel redelijk duidelijk hoe hij er in staat. Is toch vooral met zijn eigen carriere bezig.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door pjottr »

Dat verbaasd me niks, hij was vroeger al een beetje een patser.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Bart van Ingen

Bericht door ForzaVakZ »

Op zich prima interview waar 2 hele grote liefdes van Bart van Ingen naar voren komen dat is.

1) NEC en
2) Bart van Ingen

We mogen Bart in ieder geval erg dankbaar zijn dat hij een gedeelte van zijn salaris bij Eiffel heeft opgegeven en dat hij niet bij Achmea of ING is gaan werken ( wat zijn vrouw wilde) en koos voor ons aller NEC.
Daarnaast natuurlijk al het goede werk wat HIJ doet en het feit dat HIJ het mist dat hij niet in een spijkerbroek op de tribune kan meeroepen met ons in zijn nieuwe rol.

Maar gelukkig is HIJ ambitieus en zit HIJ er niet voor al te lange termijn want HIJ wil natuurlijk wel als persoon hogerop.

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

ForzaVakZ schreef:Op zich prima interview waar 2 hele grote liefdes van Bart van Ingen naar voren komen dat is.

1) NEC en
2) Bart van Ingen

We mogen Bart in ieder geval erg dankbaar zijn dat hij een gedeelte van zijn salaris bij Eiffel heeft opgegeven en dat hij niet bij Achmea of ING is gaan werken ( wat zijn vrouw wilde) en koos voor ons aller NEC.
Daarnaast natuurlijk al het goede werk wat HIJ doet en het feit dat HIJ het mist dat hij niet in een spijkerbroek op de tribune kan meeroepen met ons in zijn nieuwe rol.

Maar gelukkig is HIJ ambitieus en zit HIJ er niet voor al te lange termijn want HIJ wil natuurlijk wel als persoon hogerop.
Als hij de 2 grote liefdes in dezelfde volgorde heeft als hierboven dan vindt ik dat prima :wink:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door burp »

weten we meteen waar die twittergeilheid vandaan komt: 100% zelfprofilering.

Maar ik heb het al vaker gezegd, als commerciële man heb je er gewoon een hele goeie aan. Maar voor de algemeen directeurstaken en boegbeeld naar buiten toe is hij veel te licht en niet geschikt. Z'n clubbetrokkenheid geloof ik verder wel, dat lijkt me oprecht.

Zielig of dankbaar hoeven we 'm echter niet te vinden/ te zijn omdat hij in salaris terugging van Eiffel naar NEC. Hier krijgt hij wel de mogelijkheid om een paar jaar commercieel directeur en nu ook algemene zaken op z'n CV bij te schrijven, kansen die hij daar niet zo snel gekregen zou hebben. Dat betaald zich in een volgende functie wel weer dubbel en dwars terug en kan hij verkopen als investering in zichzelf.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

jbnmgn schreef:
ForzaVakZ schreef:Op zich prima interview waar 2 hele grote liefdes van Bart van Ingen naar voren komen dat is.

1) NEC en
2) Bart van Ingen

We mogen Bart in ieder geval erg dankbaar zijn dat hij een gedeelte van zijn salaris bij Eiffel heeft opgegeven en dat hij niet bij Achmea of ING is gaan werken ( wat zijn vrouw wilde) en koos voor ons aller NEC.
Daarnaast natuurlijk al het goede werk wat HIJ doet en het feit dat HIJ het mist dat hij niet in een spijkerbroek op de tribune kan meeroepen met ons in zijn nieuwe rol.

Maar gelukkig is HIJ ambitieus en zit HIJ er niet voor al te lange termijn want HIJ wil natuurlijk wel als persoon hogerop.
Als hij de 2 grote liefdes in dezelfde volgorde heeft als hierboven dan vindt ik dat prima :wink:
Ga er vanuit dat ze in de omgekeerde volgorde staan. Op zich niet zo'n probleem overigens.

Van dat salaris verhaal word ik wel een beetje moe. Net iets te vaak aangehaald, waardoor je een beetje het gevoel krijgt dat we hem dankbaar moeten zijn. Maar zoals Burp aangeeft is het natuurlijk vooral een investering in zichzelf. Hij heeft nu een functie die in de schijnwerpers staat, veel meer dan bij bedrijven als Eiffel of andere mogelijke werkgevers. Het is vergelijkbaar met een functie in de politiek. Voor het salaris hoef je het niet te doen, maar voor het vervolg van je carriere is het een uitstekende investering.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door illestyl »

Daar zijn de meningen over verdeeld Pol. Het voetbal is juist een kerkhof voor bestuurders. Daarnaast ben ik het er mee eens dat Bart een flinke dosis zelfvertrouwen en realiteitszin heeft, maar ik vind het niet fair om dat te plaatsen onder narcisme. In de chaos en rotzooi van NEC is hij de enige (op een leidinggevende positie) die meer dan uitstekend werk levert, en Theo van Benthem natuurlijk. Ik snap niet zo goed waarom we zoeken naar redenen om ook Van Ingen onderuit te halen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

illestyl schreef:Daar zijn de meningen over verdeeld Pol. Het voetbal is juist een kerkhof voor bestuurders. Daarnaast ben ik het er mee eens dat Bart een flinke dosis zelfvertrouwen en realiteitszin heeft, maar ik vind het niet fair om dat te plaatsen onder narcisme. In de chaos en rotzooi van NEC is hij de enige (op een leidinggevende positie) die meer dan uitstekend werk levert, en Theo van Benthem natuurlijk. Ik snap niet zo goed waarom we zoeken naar redenen om ook Van Ingen onderuit te halen.
Narcisme? Daar heeft niemand het toch over?
Bovendien wordt er aangegeven dat de man goed werk verricht, ook dat is geen discussiepunt.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Bart van Ingen

Bericht door ForzaVakZ »

illestyl schreef:Daar zijn de meningen over verdeeld Pol. Het voetbal is juist een kerkhof voor bestuurders. Daarnaast ben ik het er mee eens dat Bart een flinke dosis zelfvertrouwen en realiteitszin heeft, maar ik vind het niet fair om dat te plaatsen onder narcisme. In de chaos en rotzooi van NEC is hij de enige (op een leidinggevende positie) die meer dan uitstekend werk levert, en Theo van Benthem natuurlijk. Ik snap niet zo goed waarom we zoeken naar redenen om ook Van Ingen onderuit te halen.
Mijn verhaal is er niet op gericht hem onderuit te halen, zeker niet. Ik vind alleen dat hij zichzelf te nadrukkelijk profileert in het interview en iets te veel zichzelf wil neerzetten.

Als we 8e stonden in de competitie zou het wellicht nog anders voelen als dat we nu 17e staan, maar vind hem sterker als hij aan het woord is over NEC ipv over zichzelf de hele tijd.

En dat salaris verhaal heb ik inderdaad ook vaker gelezen en dat stoort me wel. Hij verdient hier prima en staat volop in de schijnwerpers, als hij voor 150k bij Eiffel ergens weggedrukt zat achter een divisie als directeur had niemand in Nederland geweten wie hij was.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Ron Delgado »

Als directeur had hij wel even naar die enquete mogen kijken. Wat een waanzinnige vragen weer. 133 keer invullen wat mijn verwachting is hoe NEC moet werken op een schaal van 1 op 7. Die enquetes hebben alleen nog een functie voor maffe tv-quizen.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

pjottr schreef:Dat verbaasd me niks, hij was vroeger al een beetje een patser.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Frans »

Pedant blaag, hansworst..... aldus Johan Derksen zojuist....
NECTheBest

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Frans schreef:Pedant blaag, hansworst..... aldus Johan Derksen zojuist....
En Derksen heeft een punt.
Overigens natuurlijk wel zeer slecht dat een commercieel directeur in een interview zo'n boventoon geeft dat hij hier enkel en alleen voor zichzelf zit.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door harold »

Frans schreef:Pedant blaag, hansworst..... aldus Johan Derksen zojuist....
Ik heb geen oordeel over Van Ingen, ken hem niet. Maar begin me wel meer en meer te ergeren aan het schoppen van Derksen, met zijn scheldkanonnades. :td:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door vak Oost »

harold schreef:
Frans schreef:Pedant blaag, hansworst..... aldus Johan Derksen zojuist....
Ik heb geen oordeel over Van Ingen, ken hem niet.
Maar begin me wel meer en meer te ergeren aan het schoppen van Derksen, met zijn scheldkanonnades. :td:
:withstupid: Zijn mening is geen mening meer maar een beetje zuur geleuter ... de man kan het beter bij zijn muziek houden
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten