Bart van Ingen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Undici »

Undici schreef:
jbnmgn schreef:
Undici schreef:Te triest voor woorden dit zeg, maar wel gek vinden straks dat er geen 'fatsoenlijke' directeur of trainer hier wilt gaan werken.
Te triest voor woorden ja, klopt ja. JIJ dus! Mafketel
Nou leg uit....
Hallo!?!? Ga je deze uitbarsting nog verklaren jbnmgn?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Bart van Ingen

Bericht door Kanchelskis »

Undici schreef:
Undici schreef:
jbnmgn schreef:
Undici schreef:Te triest voor woorden dit zeg, maar wel gek vinden straks dat er geen 'fatsoenlijke' directeur of trainer hier wilt gaan werken.
Te triest voor woorden ja, klopt ja. JIJ dus! Mafketel
Nou leg uit....
Hallo!?!? Ga je deze uitbarsting nog verklaren jbnmgn?
:withstupid: Krijg een lamme vinger van F5'en

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

De Kletskop schreef:http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... supporters

Net als je denkt dat we niet dieper kunnen zinken...
Dat kan altijd als je binnen je supporters gelederen een groepje mafketels hebt die een IQ van een drol hebben en waarschijnlijk geen of nauwelijks opvoeding hebben gehad!
Dat v Ingen fouten heeft gemaakt: klopt. Dat het tijd werd dat hij op zou stappen: klopt ook!
Maar dat hij opstapt omdat hij bedreigd werd vindt ik buiten alle proporties. Vraag me trouwens wel af of v Ingen zou blijven zitten als hij niet bedreigd zou zijn, maar dat terzijde.

Het getuigd van asociaal gedrag als je dit doet, dat verdiend hij nu ook weer niet.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gerher »

Triest, heel triest.
In de huidige maatschappij is blijkbaar alles geoorloofd.
Mijn ouders hadden het op een gegeven moment altijd over vroeger, daar moest ik niets van hebben.
Maar nu .............. och wat verlang ik tegenwoordig vaak naar vroeger.

Niels
Berichten: 137
Lid geworden op: do 10 jan 2008, 15:47
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Niels »

Gerher schreef:Triest, heel triest.
In de huidige maatschappij is blijkbaar alles geoorloofd.
Mijn ouders hadden het op een gegeven moment altijd over vroeger, daar moest ik niets van hebben.
Maar nu .............. och wat verlang ik tegenwoordig vaak naar vroeger.
Tja, ik heb die neiging ook om zo te denken, maar alsof vroeger alles beter was, nee, het was anders.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door mschr »

Gerher schreef:Triest, heel triest.
In de huidige maatschappij is blijkbaar alles geoorloofd.
Mijn ouders hadden het op een gegeven moment altijd over vroeger, daar moest ik niets van hebben.
Maar nu .............. och wat verlang ik tegenwoordig vaak naar vroeger.
Vroeger! Ja vroeger, toen er nog treinen gesloopt werden en in de bosjes rond het goffertpark het aangenaam vertoeven was voor lieden die van een slagveld houden! Lang leve vroeger!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Bart van Ingen

Bericht door Kanchelskis »

Gerher schreef:Triest, heel triest.
In de huidige maatschappij is blijkbaar alles geoorloofd.
Mijn ouders hadden het op een gegeven moment altijd over vroeger, daar moest ik niets van hebben.
Maar nu .............. och wat verlang ik tegenwoordig vaak naar vroeger.
Je verlangt naar vroeger? Gewoon internet eruit knallen dan. Vroeger was zeker niet alles beter, de aardbol is alleen een stuk kleiner geworden, waardoor je nu alles a la minuut meekrijgt. Er lopen 7 miljard journalisten rond tegenwoordig. Iedereen is er bij met zijn/haar camera en een verhaal/mening.

Wanneer Van Ingen 20 jaar geleden was bedreigd had er volgende dag wellicht een stukje in de krant gestaan en had men erover in het stadion, de kroeg of op het werk. Nu heeft heel Facebook een mening (aangezien diverse media het hebben opgepakt) en hebben wij het er hier over.

De maatschappij is wel brutaler en grover, dat wel. Maar dat is onder andere inherent aan Social Media.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

Kanchelskis schreef:
Gerher schreef:Triest, heel triest.
In de huidige maatschappij is blijkbaar alles geoorloofd.
Mijn ouders hadden het op een gegeven moment altijd over vroeger, daar moest ik niets van hebben.
Maar nu .............. och wat verlang ik tegenwoordig vaak naar vroeger.
Je verlangt naar vroeger? Gewoon internet eruit knallen dan. Vroeger was zeker niet alles beter, de aardbol is alleen een stuk kleiner geworden, waardoor je nu alles a la minuut meekrijgt. Er lopen 7 miljard journalisten rond tegenwoordig. Iedereen is er bij met zijn/haar camera en een verhaal/mening.

Wanneer Van Ingen 20 jaar geleden was bedreigd had er volgende dag wellicht een stukje in de krant gestaan en had men erover in het stadion, de kroeg of op het werk. Nu heeft heel Facebook een mening (aangezien diverse media het hebben opgepakt) en hebben wij het er hier over.
De maatschappij is wel brutaler en grover, dat wel. Maar dat is onder andere inherent aan Social Media.
Vroeger was het inderdaad niet beter. In grote lijnen verlang ik niet terug naar vroeger, integendeel. Toch verlang ik wel terug naar het volgende: beslissingswedstrijd promotie Eerste divisie (we speelden toen in de tweede divisie!!!!) NEC - AZ in een uitverkocht stadion in Utrecht. En we zaten allemaal door elkaar, AZ- en NEC supporters; geen uitvak, geen hekken, geen elektronische poortjes. We juichten bij het derde doelpunt van NEC; dat betekende promotie en we kregen geen bier over ons heen, we werden niet in elkaar geslagen! Na afloop kregen we een stevige hand van de AZ-supporters en wensten ze ons succes in de eerste divisie. Dit vind ik normaal. En dat zou ik graag terugzien. Dat wij anno 2017 uit-supporters in een uitvak stoppen is toch absurd. Iedere keer als ik dat zie, constateer ik, dat we een stukje beschaving zijn kwijtgeraakt. Komt dat ooit terug? We,, niet naief zijn, Robert;
wees realistisch, Robert, dat komt ws nooit meer terug! ws: ergens toch nog een klein beetje hoop?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door pjottr »

Ik vrees dat je zelf het antwoord ook wel weet Robert, hoe spijtig dit ook is.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

pjottr schreef:Ik vrees dat je zelf het antwoord ook wel weet Robert, hoe spijtig dit ook is.
Helaas wel!

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

Gerher schreef:Triest, heel triest.
In de huidige maatschappij is blijkbaar alles geoorloofd.
Mijn ouders hadden het op een gegeven moment altijd over vroeger, daar moest ik niets van hebben.
Maar nu .............. och wat verlang ik tegenwoordig vaak naar vroeger.
Niet alles is geoorloofd, maar niemand doet er iets aan.
NEC is nog steeds niet bij machte om die randdebielen aan te pakken. Ze weten bij NEC verdomde goed om welk groepje het gaat. Geef al die gasten een levenslang stadionverbod, punt uit!
En wat vroeger betreft: ach het ging net zo: in de jaren 60 had je de provo's en de vetkuiven en die raakten zeer regelmatig slaags met elkaar, maar dan was het met de blote hand iemand tegen zijn smoelwerk slaan, tegenwoordig wordt je letterlijk in elkaar getrapt, of je krijgt een mes tussen je ribben of erger nog, je wordt gewoon neergeschoten.
Maar met name in de voetbalsport is de verharding van de maatschappij het ergst en daar moet de regering wat mee doen, maar tot nu toe hebben we qua regering net zo'n incompetent zooitje als ons (oude) bestuur.
Misschien iets voor Bart, de politiek? :biggrin:
Maar zonder dollen: ik hoop dat er een dag komt dat NEC deze anti supporters weet te weren uit het stadion!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Tiel »

jbnmgn schreef:
Gerher schreef:Triest, heel triest.
In de huidige maatschappij is blijkbaar alles geoorloofd.
Mijn ouders hadden het op een gegeven moment altijd over vroeger, daar moest ik niets van hebben.
Maar nu .............. och wat verlang ik tegenwoordig vaak naar vroeger.
Niet alles is geoorloofd, maar niemand doet er iets aan.
NEC is nog steeds niet bij machte om die randdebielen aan te pakken. Ze weten bij NEC verdomde goed om welk groepje het gaat. Geef al die gasten een levenslang stadionverbod, punt uit!
En wat vroeger betreft: ach het ging net zo: in de jaren 60 had je de provo's en de vetkuiven en die raakten zeer regelmatig slaags met elkaar, maar dan was het met de blote hand iemand tegen zijn smoelwerk slaan, tegenwoordig wordt je letterlijk in elkaar getrapt, of je krijgt een mes tussen je ribben of erger nog, je wordt gewoon neergeschoten.
Maar met name in de voetbalsport is de verharding van de maatschappij het ergst en daar moet de regering wat mee doen, maar tot nu toe hebben we qua regering net zo'n incompetent zooitje als ons (oude) bestuur.
Misschien iets voor Bart, de politiek? :biggrin:
Maar zonder dollen: ik hoop dat er een dag komt dat NEC deze anti supporters weet te weren uit het stadion!
:biggrin:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

jbnmgn schreef: Maar met name in de voetbalsport is de verharding van de maatschappij het ergst
Dat is onzin.
25 jaar geleden werd er ook met knuppels etc. gevochten, werden er ook bestuursleden bedreigd ( brieven ipv emails ), vloog men zelfs veel vaker het veld op, werden veel meer bussen bekogeld etc.

Ik heb juist het idee dat het in deze tijd veel beter onder controle is, echter komt nu alles op alle online media incl. social media, en vroeger slechts in het plaatselijke krantje.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Bart van Ingen

Bericht door Kanchelskis »

jbnmgn schreef: Maar met name in de voetbalsport is de verharding van de maatschappij het ergst
:withstupid: ....:
jbnmgn schreef:
Te triest voor woorden ja, klopt ja. JIJ dus! Mafketel

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Hatert NEC »

Hahaha vroeger waren er complete slagvelden op de goffertweide en jullie willen terug naar vroeger hahahaha :jestera: er gebeurt niks meer tegenwoordig ag ja en als er dan een slecht directeurtje een beetje onaardig bejegend word gaat iedereen piepen dat het vroeger beter was... :lol: weet je wat ze met dit soort gasten bij lazio doen???dit stelt toch niks voor broekpoeperds
Pound for pound best hooligans in the world!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Bart van Ingen

Bericht door flipsen »

Hatert NEC schreef:Hahaha vroeger waren er complete slagvelden op de goffertweide en jullie willen terug naar vroeger hahahaha :jestera: er gebeurt niks meer tegenwoordig ag ja en als er dan een slecht directeurtje een beetje onaardig bejegend word gaat iedereen piepen dat het vroeger beter was... :lol: weet je wat ze met dit soort gasten bij lazio doen???dit stelt toch niks voor broekpoeperds
dit kun je goed echt menen..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Hatert NEC schreef:Hahaha vroeger waren er complete slagvelden op de goffertweide en jullie willen terug naar vroeger hahahaha :jestera: er gebeurt niks meer tegenwoordig ag ja en als er dan een slecht directeurtje een beetje onaardig bejegend word gaat iedereen piepen dat het vroeger beter was... :lol: weet je wat ze met dit soort gasten bij lazio doen???dit stelt toch niks voor broekpoeperds
Jeetje, we moeten het nog normaal gaan vinden ook :eek:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Polleke »

Ik schaam me kapot... dat zijn dan medesupporters.

Ondertussen is onze reputatie volledig naar de klote.... alles wat er is opgebouwd is helemaal weg.

Niels
Berichten: 137
Lid geworden op: do 10 jan 2008, 15:47
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Niels »

Polleke schreef:Ik schaam me kapot... dat zijn dan medesupporters.

Ondertussen is onze reputatie volledig naar de klote.... alles wat er is opgebouwd is helemaal weg.
Goede reputatie op basis van supporters hebben we nooit gehad, dus wat dat betreft was er niks opgebouwd :biggrin:

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Undici »

Kanchelskis schreef:
jbnmgn schreef: Maar met name in de voetbalsport is de verharding van de maatschappij het ergst
:withstupid: ....:
jbnmgn schreef:
Te triest voor woorden ja, klopt ja. JIJ dus! Mafketel
:lol:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door bertje »

Hatert NEC schreef:Hahaha vroeger waren er complete slagvelden op de goffertweide en jullie willen terug naar vroeger hahahaha :jestera: er gebeurt niks meer tegenwoordig ag ja en als er dan een slecht directeurtje een beetje onaardig bejegend word gaat iedereen piepen dat het vroeger beter was... :lol: weet je wat ze met dit soort gasten bij lazio doen???dit stelt toch niks voor broekpoeperds
Waarom heeft deze halve randcrimineel eigenlijk nooit een ban gekregen?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Hatert NEC schreef:Hahaha vroeger waren er complete slagvelden op de goffertweide en jullie willen terug naar vroeger hahahaha :jestera: er gebeurt niks meer tegenwoordig ag ja en als er dan een slecht directeurtje een beetje onaardig bejegend word gaat iedereen piepen dat het vroeger beter was... :lol: weet je wat ze met dit soort gasten bij lazio doen???dit stelt toch niks voor broekpoeperds
Waarom heeft deze halve randcrimineel eigenlijk nooit een ban gekregen?
Omdat iedereen bij NEC, staf, spelers bestuur, stewards, supp. vereniging etc. bang is voor het zelfde groepje criminelen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Bart van Ingen

Bericht door flipsen »

Hatert NEC schreef:Hahaha vroeger waren er complete slagvelden op de goffertweide en jullie willen terug naar vroeger hahahaha :jestera: er gebeurt niks meer tegenwoordig ag ja en als er dan een slecht directeurtje een beetje onaardig bejegend word gaat iedereen piepen dat het vroeger beter was... :lol: weet je wat ze met dit soort gasten bij lazio doen???dit stelt toch niks voor broekpoeperds
heb jij ook met takken gegooid tegen de bus van NAC flinke vent ?
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

Undici schreef:
Kanchelskis schreef:
jbnmgn schreef: Maar met name in de voetbalsport is de verharding van de maatschappij het ergst
:withstupid: ....:
jbnmgn schreef:
Te triest voor woorden ja, klopt ja. JIJ dus! Mafketel
:lol:
:jestera:

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

De Kletskop schreef:
jbnmgn schreef: Maar met name in de voetbalsport is de verharding van de maatschappij het ergst
Dat is onzin.
25 jaar geleden werd er ook met knuppels etc. gevochten, werden er ook bestuursleden bedreigd ( brieven ipv emails ), vloog men zelfs veel vaker het veld op, werden veel meer bussen bekogeld etc.

Ik heb juist het idee dat het in deze tijd veel beter onder controle is, echter komt nu alles op alle online media incl. social media, en vroeger slechts in het plaatselijke krantje.
Zeker dat laatste klopt! Maar het lijkt te verharden in de manier waarop!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten