Hans Mulder

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door Tiel »

semnec schreef:
eniesee12 schreef:
jbnmgn schreef:
Mastino Napoletano schreef:
mschr schreef:
pjottr schreef:Hooligans zijn ook supporters, maar je kunt ze onmogelijk over een kam scheren, en dat is wat Hans Mulder doet.
Daar gaat hij de fout mee in.
Hans Mulder zegt helemaal niet dat de NEC-aanhang hooligans zijn. Hij heeft geen essay geschreven over de bijdrage van de NEC-aanhang aan de degradatie in het seizoen 2013-2014. Hij constateert alleen maar volledig terecht dat op de momenten waar het om ging, de aanhang niet thuis gaf. Er hing vorig seizoen een negatieve zure sfeer in het stadion. Dat had die selectie niet verdiend. Die zure sfeer kwam omdat NEC zo'n beroerde tweede helft van de competitie 2012-2013 meemaakte, waarbij de toenmalige trainer beslissingen nam die totaal n ergens op sloegen en dat voortzette in de voorbereiding en het begin van het seizoen 2013-2014.

Dat had die selectie idd niet verdient. Spelers als Koolwijk, Jantscher en Bovenberg hebben alles voor de club gegeven en nooit verzaakt. Zo hebben ze geen onbegrijpelijke naar sabotage neigende rode kaarten gepakt op de helft van de tegenstander. De degradatie lag aan de supporters, de selectie valt niets te verwijten. :bye:
:jestera: :jestera: Lees nu eens wat je schrijft (rood gemarkeerd) Dat slaat werkelijk nergens op. Koolwijk heeft een paar wedstrijden nadrukkelijk lopen zoeken naar een 2e gele/rode kaart. Lamzakken waren het die niets maar dan ook totaal niets toevoegden aan NEC behalve dan de duidelijke "heb er schijt aan" mentaliteit die ze op de mat legden. En dan nog niet te praten over de voetballende onkunde van die gasten.
En dan je laatste opmerking: nou jij hebt lef, dat moet ik zeggen. Jij wijt dus de degradatie aan de supporters. Je zou dat eens op de middenstip moeten verwoorden of beter nog: in vakkie 080 of nog beter vak G/H
Weet je knul, lever je seizoenkaart maar in en ga dan bij pappie en mammie kijken naar Home Alone 1 t/m 3, dat snap je waarschijnlijk beter dan het voetbal.


Is dit serieus? Of ken jij het begrip sarcasme niet? En ben jij echt zo oud als je profiel doet blijken? :zzz:
Vroeg me hetzelfde af. Ben bang dat dit serieus is :crazy:
Ja is niet de eerste keer.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door Jackiegoal »

Mastino Napoletano schreef:
jbnmgn schreef:
Mastino Napoletano schreef:
mschr schreef:
pjottr schreef:Hooligans zijn ook supporters, maar je kunt ze onmogelijk over een kam scheren, en dat is wat Hans Mulder doet.
Daar gaat hij de fout mee in.
Hans Mulder zegt helemaal niet dat de NEC-aanhang hooligans zijn. Hij heeft geen essay geschreven over de bijdrage van de NEC-aanhang aan de degradatie in het seizoen 2013-2014. Hij constateert alleen maar volledig terecht dat op de momenten waar het om ging, de aanhang niet thuis gaf. Er hing vorig seizoen een negatieve zure sfeer in het stadion. Dat had die selectie niet verdiend. Die zure sfeer kwam omdat NEC zo'n beroerde tweede helft van de competitie 2012-2013 meemaakte, waarbij de toenmalige trainer beslissingen nam die totaal n ergens op sloegen en dat voortzette in de voorbereiding en het begin van het seizoen 2013-2014.

Dat had die selectie idd niet verdient. Spelers als Koolwijk, Jantscher en Bovenberg hebben alles voor de club gegeven en nooit verzaakt. Zo hebben ze geen onbegrijpelijke naar sabotage neigende rode kaarten gepakt op de helft van de tegenstander. De degradatie lag aan de supporters, de selectie valt niets te verwijten. :bye:
:jestera: :jestera: Lees nu eens wat je schrijft (rood gemarkeerd) Dat slaat werkelijk nergens op. Koolwijk heeft een paar wedstrijden nadrukkelijk lopen zoeken naar een 2e gele/rode kaart. Lamzakken waren het die niets maar dan ook totaal niets toevoegden aan NEC behalve dan de duidelijke "heb er schijt aan" mentaliteit die ze op de mat legden. En dan nog niet te praten over de voetballende onkunde van die gasten.
En dan je laatste opmerking: nou jij hebt lef, dat moet ik zeggen. Jij wijt dus de degradatie aan de supporters. Je zou dat eens op de middenstip moeten verwoorden of beter nog: in vakkie 080 of nog beter vak G/H
Weet je knul, lever je seizoenkaart maar in en ga dan bij pappie en mammie kijken naar Home Alone 1 t/m 3, dat snap je waarschijnlijk beter dan het voetbal.
Ja, jij bent niet objectief, jij hebt Koolwijk altijd al een kut-voetballer gevonden.
:biggrin: Ik ga kapot hier :biggrin:
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door Legendario »

Jackiegoal schreef:
Mastino Napoletano schreef:
jbnmgn schreef:
Mastino Napoletano schreef:
mschr schreef:
pjottr schreef:Hooligans zijn ook supporters, maar je kunt ze onmogelijk over een kam scheren, en dat is wat Hans Mulder doet.
Daar gaat hij de fout mee in.
Hans Mulder zegt helemaal niet dat de NEC-aanhang hooligans zijn. Hij heeft geen essay geschreven over de bijdrage van de NEC-aanhang aan de degradatie in het seizoen 2013-2014. Hij constateert alleen maar volledig terecht dat op de momenten waar het om ging, de aanhang niet thuis gaf. Er hing vorig seizoen een negatieve zure sfeer in het stadion. Dat had die selectie niet verdiend. Die zure sfeer kwam omdat NEC zo'n beroerde tweede helft van de competitie 2012-2013 meemaakte, waarbij de toenmalige trainer beslissingen nam die totaal n ergens op sloegen en dat voortzette in de voorbereiding en het begin van het seizoen 2013-2014.

Dat had die selectie idd niet verdient. Spelers als Koolwijk, Jantscher en Bovenberg hebben alles voor de club gegeven en nooit verzaakt. Zo hebben ze geen onbegrijpelijke naar sabotage neigende rode kaarten gepakt op de helft van de tegenstander. De degradatie lag aan de supporters, de selectie valt niets te verwijten. :bye:
:jestera: :jestera: Lees nu eens wat je schrijft (rood gemarkeerd) Dat slaat werkelijk nergens op. Koolwijk heeft een paar wedstrijden nadrukkelijk lopen zoeken naar een 2e gele/rode kaart. Lamzakken waren het die niets maar dan ook totaal niets toevoegden aan NEC behalve dan de duidelijke "heb er schijt aan" mentaliteit die ze op de mat legden. En dan nog niet te praten over de voetballende onkunde van die gasten.
En dan je laatste opmerking: nou jij hebt lef, dat moet ik zeggen. Jij wijt dus de degradatie aan de supporters. Je zou dat eens op de middenstip moeten verwoorden of beter nog: in vakkie 080 of nog beter vak G/H
Weet je knul, lever je seizoenkaart maar in en ga dan bij pappie en mammie kijken naar Home Alone 1 t/m 3, dat snap je waarschijnlijk beter dan het voetbal.
Ja, jij bent niet objectief, jij hebt Koolwijk altijd al een kut-voetballer gevonden.
:biggrin: Ik ga kapot hier :biggrin:
:withstupid: :biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door Justian »

:withstupid: :schater:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door mschr »

Mooie beelden van onze niet zo goddelijke kale. Ik zie zelfs dat ie in zijn NEC-tijd een geslaagde pass gegeven heeft. Ik kon me dat niet herinneren. https://m.youtube.com/watch?v=uuId4yShnlA

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door Legendario »

mschr schreef:Mooie beelden van onze niet zo goddelijke kale. Ik zie zelfs dat ie in zijn NEC-tijd een geslaagde pass gegeven heeft. Ik kon me dat niet herinneren. https://m.youtube.com/watch?v=uuId4yShnlA
Jones is beter.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door mschr »

Wie ben ik om dat tegen te spreken?

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door T.I.G.O. »

mschr schreef:Mooie beelden van onze niet zo goddelijke kale. Ik zie zelfs dat ie in zijn NEC-tijd een geslaagde pass gegeven heeft. Ik kon me dat niet herinneren. https://m.youtube.com/watch?v=uuId4yShnlA
Wat een trieste compilatie,die kan je werkelijk van elke speler maken in de ere en juup van de laatste 10 jaar!
Zouden spelers die zelf maken vraag ik me af?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door mschr »

T.I.G.O. schreef:
mschr schreef:Mooie beelden van onze niet zo goddelijke kale. Ik zie zelfs dat ie in zijn NEC-tijd een geslaagde pass gegeven heeft. Ik kon me dat niet herinneren. https://m.youtube.com/watch?v=uuId4yShnlA
Wat een trieste compilatie,die kan je werkelijk van elke speler maken in de ere en juup van de laatste 10 jaar!
Zouden spelers die zelf maken vraag ik me af?
Hij is op Youtube gezet door ene Hansito Mulder...

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door burp »

Wat is er nou eigenlijk mis mee?
Dit is gewoon z'n voetbal CV.

Als je graag nog een paar jaar als voetballer je brood wil verdienen en het moet hebben van halfjaarcontracten in competities op bedenkelijk niveau, dan helpt zoiets best in de beeldvorming. Er is ook best nagedacht over dat filmpje door te beginnen en eindigen met een doelpunt. Verder zou je er uit kunnen halen dat het een middenvelder is met duelkracht die een bal af kan pakken, het spel kan verdelen en een pass kan geven en af en toe een venijnig schot heeft. Dat je zo'n filmpje over de gemiddelde speler kan maken klopt, maar hij doet het. Opvallend vond ik wel dat er nog best veel NEC tussen zat.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door mschr »

Wat een vervelend en naar mannetje is die Hans Mulder toch! Ben blij dat ie hier niet voetbalt.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door Poort5 »

mschr schreef:Wat een vervelend en naar mannetje is die Hans Mulder toch! Ben blij dat ie hier niet voetbalt.
?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door mschr »

Poort5 schreef:
mschr schreef:Wat een vervelend en naar mannetje is die Hans Mulder toch! Ben blij dat ie hier niet voetbalt.
?
Tuinkabouter die bij elk opstootje voorop loopt.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door burp »

mschr schreef:
Poort5 schreef:
mschr schreef:Wat een vervelend en naar mannetje is die Hans Mulder toch! Ben blij dat ie hier niet voetbalt.
?
Tuinkabouter die bij elk opstootje voorop loopt.
Wesley?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door mschr »

Wesley zeer zeker. En Hans helemaal. Een kaal opgewonden standje met baard voldoet meer dan 100% aan de beschrijving.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Hans Mulder

Bericht door Wim1970 »

ach hij kan niet voetballen en doet dan maar rare dingen op het veld.. vreemde snuiter
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door mschr »

Wim1970 schreef:ach hij kan niet voetballen en doet dan maar rare dingen op het veld.. vreemde snuiter
Absoluut! Waarom Ophof hem in oktober 2013 haalde, blijft voor eeuwig een raadsel.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door bertje »

Wim1970 schreef:ach hij kan niet voetballen en doet dan maar rare dingen op het veld.. vreemde snuiter
Jij kent hem van de poepscene?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door burp »

mschr schreef:
Wim1970 schreef:ach hij kan niet voetballen en doet dan maar rare dingen op het veld.. vreemde snuiter
Absoluut! Waarom Ophof hem in oktober 2013 haalde, blijft voor eeuwig een raadsel.
Wattamaleo verdrongen? Of Waalkens?

Dat soort raadsels is al jaren gewoon beleid.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten