Hans Mulder

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
burp
Contacteer:

Re: Hans Mulder

Bericht door burp »

pjottr schreef:NEC moet zich kapot schamen dat het de optie in het contrat van Loen niet gelicht heeft.
dat het wanbeleid.
nee dat is de verlosser :crazy:
Zat ook vrolijk 2 maanden bij Dordrecht te banken voor hij het de laatste anderhalve maand ineens aardig ging doen.

Maar goed, neemt niet weg dat het gedoe rond die optie wel erg onduidelijk is.
In april was er blijkbaar nog een optie en nu gaan ze alleen nog praten en heeft hij keus uit meerdere clubs.

Arjan van Hout
Contacteer:

Bericht door Arjan van Hout »

pjottr schreef:nonsens, hij heeft een uitstekend seizoen gedraaid dus dan had je nog geld voor hem kunnen beuren.
nu loopt hij transfervrij weg.
ja die miljoenen lopen we nu mis.......

pjottr
Contacteer:

Bericht door pjottr »

daar gaat het niet om.
Hij doet het goed bij Dordrecht en NEC heeft een optie
maar niemand neemt uberhaupt contaact op met Loen of de optie wel of niet gelicht wordt
noch wordt er gereageerd vanuit NEC als zijn zaakwaarnemer in contact probeert te komen met NEC.

Je kunt mij niet wijsmaken dat dat een bewuste keuze is geweest van NEC.

Arjan van Hout
Contacteer:

pjottr schreef:daar gaat het niet om.
Hij doet het goed bij Dordrecht en NEC heeft een optie
maar niemand neemt uberhaupt contaact op met Loen of de optie wel of niet gelicht wordt
noch wordt er gereageerd vanuit NEC als zijn zaakwaarnemer in contact probeert te komen met NEC.

Je kunt mij niet wijsmaken dat dat een bewuste keuze is geweest van NEC.
nou mij wel.

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

is gepresenteerd bij Delhi Dynamos en weer tot het einde van het jaar onder de pannen in India

Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Die gaan dus degraderen, op zeker!

vak Oost
Contacteer:

Bericht door vak Oost »

Michael schreef:Die gaan dus degraderen, op zeker!
hij wordt wel ploeggenoot van Alessandro Del Piero ... dat hebben niet veel oud spelers op hun cv staan
Alles komt goed !!

Gijscoman
Contacteer:

Bericht door Gijscoman »

Interessant artikel: http://www.firstpost.com/sports/hans-mu ... 29191.html

Schijnt een belangrijke speler te zijn in India.
Then came a ray of hope as NEC (Nijmegen Eendracht Combinatie), a club which was playing in the first division, snapped him up on a two-year contract after they were satisfied his knee was alright.

But just when it seemed that good days were around the corner, luck betrayed Mulder again. The day after signing his contract, he learned his father, his inspiration, had lung cancer and had only six months to live.

"The NEC season was a terrible one for me. It was very hard for me not because I couldn't play proper football but I had to take care of my father, so I didn't play well, my focus wasn't there, I was physically present on the field but my mind was not there. So it was very difficult to play the games. I didn't tell anybody because I didn't like to share the story with the media about my father at that time.”

Mulder played only nine games for the club, starting just six.. His coach and teammates knew of his father's condition and were very supportive, but Mulder had to face the ire of fans and that made it more difficult for him.

"The supporters didn't support me,” he said. “They didn't know what happened with me. They thought his knee is bad and he didn't give anything for the club. In the media there were all kinds of reports such as he is done and dusted, he can't play anymore, his knee is not that strong enough which was hurting big time."

The club was relegated at the end of the season and soon after Mulder's father passed away. The emotional turmoil of it all convinced Mulder to end his contract and move on.

"There was a lot of negativity in the club, of course I understand we went down but the supporters weren't supporting us the way we wanted to see. And with the situation with my father, I didn't have the energy for all this. So I ended the contract because I didn't feel well at the club, it reminded me a lot of my father there. It was a bad timing of all the things. At that moment, my father was more important than anything else.”

Arjan van Hout
Contacteer:

Gijscoman schreef:Interessant artikel: http://www.firstpost.com/sports/hans-mu ... 29191.html

Then came a ray of hope as NEC (Nijmegen Eendracht Combinatie), a club which was playing in the first division, snapped him up on a two-year contract after they were satisfied his knee was alright.

But just when it seemed that good days were around the corner, luck betrayed Mulder again. The day after signing his contract, he learned his father, his inspiration, had lung cancer and had only six months to live.

"The NEC season was a terrible one for me. It was very hard for me not because I couldn't play proper football but I had to take care of my father, so I didn't play well, my focus wasn't there, I was physically present on the field but my mind was not there. So it was very difficult to play the games. I didn't tell anybody because I didn't like to share the story with the media about my father at that time.”

Mulder played only nine games for the club, starting just six.. His coach and teammates knew of his father's condition and were very supportive, but Mulder had to face the ire of fans and that made it more difficult for him.

"The supporters didn't support me,” he said. “They didn't know what happened with me. They thought his knee is bad and he didn't give anything for the club. In the media there were all kinds of reports such as he is done and dusted, he can't play anymore, his knee is not that strong enough which was hurting big time."

The club was relegated at the end of the season and soon after Mulder's father passed away. The emotional turmoil of it all convinced Mulder to end his contract and move on.

"There was a lot of negativity in the club, of course I understand we went down but the supporters weren't supporting us the way we wanted to see. And with the situation with my father, I didn't have the energy for all this. So I ended the contract because I didn't feel well at the club, it reminded me a lot of my father there. It was a bad timing of all the things. At that moment, my father was more important than anything else.”
Dus het ligt allemaal weer aan de supporters Hans ? :zzz:

jsentani

Bericht door jsentani »

Eniesee schreef:
Gijscoman schreef:Interessant artikel: http://www.firstpost.com/sports/hans-mu ... 29191.html

Lees het artikel eerst helemaal voordat je commentaar geeft, het ligt helemaal niet "allemaal" aan de supporters, het was een combinatie van zaken met als voornaamste het overlijden van zijn vader. Gewoon een net artikel van iemand die op het verkeerde moment bij een club kwam dat in moeilijkheden zat. Bij Willem 2 was hij goed en nu heeft hij zijn draai weer gevonden, mooi voor hem.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Stefannec
Contacteer:

Bericht door Stefannec »

jsentani schreef:
Eniesee schreef:

Lees het artikel eerst helemaal voordat je commentaar geeft, het ligt helemaal niet "allemaal" aan de supporters, het was een combinatie van zaken met als voornaamste het overlijden van zijn vader. Gewoon een net artikel van iemand die op het verkeerde moment bij een club kwam dat in moeilijkheden zat. Bij Willem 2 was hij goed en nu heeft hij zijn draai weer gevonden, mooi voor hem.
Het lag helemaal niet aan de supporters, alleen geeft hij aan de supporters niet wisten hoe zijn situatie was en dat het aan zijn knie lag.
Jippiekajee motherfucker!!!

Curva
Contacteer:

Bericht door Curva »

:withstupid:

Alles èn iedereen was negatief vorig jaar. Er was geen slechter jaar denkbaar en als dan ook nog je vader overlijdt dan kan ik me zijn commentaar heel goed voorstellen. Alleen kritiek van spelers op supporters is met een enkele uitzondering daar gelaten onzin. Voelt voor mij zoiets als een bakker die kritiek heeft op z n klanten die zich beklagen omdat het brood niet te vreten is.

Arjan van Hout
Contacteer:

jsentani schreef:
Eniesee schreef:

Hoe moet ik deze zin dan interpeteren? : "There was a lot of negativity in the club, of course I understand we went down but the supporters weren't supporting us the way we wanted to see"

illestyl
Contacteer:

Bericht door illestyl »

Hans heeft 100% gelijk wat betreft de supporters, alleen verwoord hij het verkeerd. Wij, de normale en fanatieke supporters, hebben NEC ten alle tijden gesteund. Echter doelt hij op een substantiële groep klapmongolen, die met blikken bier gooien of aan het eind van het seizoen stoer het veld op klimmen met hun paardenstaarten. Die gasten, die helemaal geen supporter genoemd mogen worden en de club keer op keer in diskrediet brengen, daar doelt Hans Mulder op.

Arjan van Hout
Contacteer:

illestyl schreef:Hans heeft 100% gelijk wat betreft de supporters, alleen verwoord hij het verkeerd. Wij, de normale en fanatieke supporters, hebben NEC ten alle tijden gesteund. Echter doelt hij op een substantiële groep klapmongolen, die met blikken bier gooien of aan het eind van het seizoen stoer het veld op klimmen met hun paardenstaarten. Die gasten, die helemaal geen supporter genoemd mogen worden en de club keer op keer in diskrediet brengen, daar doelt Hans Mulder op.
Oh en hoe weet jij dat hij daar op doelt?

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel »

Eniesee schreef:
jsentani schreef:
Eniesee schreef:

Hoe moet ik deze zin dan interpeteren? : "There was a lot of negativity in the club, of course I understand we went down but the supporters weren't supporting us the way we wanted to see"
Exact zoals het er staat is het gebeurd ook. Ik ben het volledig met hem eens. Vorig jaar hebben de NEC supporters zich ronduit schandalig gedragen. Het verhaal met de goede en de kwade.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Arjan van Hout
Contacteer:

The supporters verwijst naar alle supporters...., als er had gestaan Some supporters had ik hem gelijk gegeven.... En verder 'we wanted to see' ???? De selectie bepaalt niet hoe ik moet supporteren .....

GvG
Contacteer:

Bericht door GvG »

misschien is er ook nog wat verloren gegaan in de vertaling oftewel misschien niet te letterlijk nemen. Dat gebeuren met zijn vader verklaard natuurlijk wel wat maar als een trainer ervan op de hoogte is dan stel je zo'n speler toch niet op ?

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:The supporters verwijst naar alle supporters...., als er had gestaan Some supporters had ik hem gelijk gegeven.... En verder 'we wanted to see' ???? De selectie bepaalt niet hoe ik moet supporteren .....
Hou toch op! De sfeer was vorig seizoen uiterst beroerd. Als het slecht ging, werd er met bierflessen naar spelers gegooid. En als het goed ging, werd er met explosieven naar stewards en medesupporters gegooid.

TT
Contacteer:

Bericht door TT »

GvG schreef:misschien is er ook nog wat verloren gegaan in de vertaling oftewel misschien niet te letterlijk nemen. Dat gebeuren met zijn vader verklaard natuurlijk wel wat maar als een trainer ervan op de hoogte is dan stel je zo'n speler toch niet op ?

:withstupid:

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

duidelijk verkeerde tijd verkeerde plaats + een stuk flinke persoonlijke impact.

Heeft ie alweer een nieuwe club? Dat India verhaal is alweer klaar.

Arjan van Hout
Contacteer:

mschr schreef:
Eniesee schreef:The supporters verwijst naar alle supporters...., als er had gestaan Some supporters had ik hem gelijk gegeven.... En verder 'we wanted to see' ???? De selectie bepaalt niet hoe ik moet supporteren .....
Hou toch op! De sfeer was vorig seizoen uiterst beroerd. Als het slecht ging, werd er met bierflessen naar spelers gegooid. En als het goed ging, werd er met explosieven naar stewards en medesupporters gegooid.
Lees je überhaupt wat iemand schrijft of kalk je gewoon wat neer?

Pol
Contacteer:

Bericht door Pol »

Curva schreef::withstupid:

Alles èn iedereen was negatief vorig jaar. Er was geen slechter jaar denkbaar en als dan ook nog je vader overlijdt dan kan ik me zijn commentaar heel goed voorstellen. Alleen kritiek van spelers op supporters is met een enkele uitzondering daar gelaten onzin. Voelt voor mij zoiets als een bakker die kritiek heeft op z n klanten die zich beklagen omdat het brood niet te vreten is.
De spijker op zijn kop. Alleen vinden sommige fans het vervelend als ze klanten worden genoemd, want zij menen dat NEC supporters heeft. En dat is wat Hans Mulder benoemt, de hoop was er bij spelers dat ze gesteund zouden worden in slechte tijden. Zoals (soms) bij andere clubs wel gebeurd. In de Goffert is er dan echter vrijwel alleen plaats voor hoon en kritiek.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

Eniesee schreef: Lees je überhaupt wat iemand schrijft of kalk je gewoon wat neer?
Was het maar waar! De onzin die ik allemaal moet lezen, is haast niet voor te stellen. stel je bent een voetballer en speelt bij een club, waar ze helden met bierflessen bekogelen en tijdens successen zich vermaken met het gooien van explosieven. Ga jij dan denken: "nou, dat zal een enkele mongool met het brein van een gestoofde garnaal zijn, maar het overgrote deel van de aanhang bestaat uit hartelijk ondersteunende, vrindelijke en warme supporters?" Of denk je: "In wat voor gekkenhuis ben ik nu weer beland? Ik ga z.s.m. naar India!"

Arjan van Hout
Contacteer:

mschr schreef:
Eniesee schreef: Lees je überhaupt wat iemand schrijft of kalk je gewoon wat neer?
Was het maar waar! De onzin die ik allemaal moet lezen, is haast niet voor te stellen. stel je bent een voetballer en speelt bij een club, waar ze helden met bierflessen bekogelen en tijdens successen zich vermaken met het gooien van explosieven. Ga jij dan denken: "nou, dat zal een enkele mongool met het brein van een gestoofde garnaal zijn, maar het overgrote deel van de aanhang bestaat uit hartelijk ondersteunende, vrindelijke en warme supporters?" Of denk je: "In wat voor gekkenhuis ben ik nu weer beland? Ik ga z.s.m. naar India!"
Nou ik kan je vertellen, ik was vorig jaar een prima supporter. Hans zegt dat alle supporters slecht waren en ziedaar zijn ongelijkheid.

Plaats reactie