Vincent Paes

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Vincent Paes

Bericht door vak Oost »

ook weer terug
---------------

aangepast moderator:
Vincent Paes treedt terug als voorzitter Raad van Commissarissen N.E.C. Holding BV
Uitgegeven op 30 december 2007 17:11
Per 1 januari 2008 treedt Vincent Paes terug als voorzitter van de Raad van Commissarissen van N.E.C. Holding BV. De voorzitter is deze week tot dit besluit gekomen op grond van verschil van inzicht over de organisatie en de rol van de voorzitter daarin.

Dit heeft ertoe geleid dat hij zich niet langer gesteund voelt door de Raad van Commissarissen. Hij heeft besloten daaruit zijn conclusies te trekken en zijn voornemen om terug te treden, gemeld aan de voorzitter van de Raad van Toezicht van N.E.C. Deze heeft dit besproken met de overige leden van de Raad van Toezicht en zij hebben moeten constateren dat zij deze stap van Vincent Paes alleen maar kunnen respecteren.

N.E.C. bedankt Vincent Paes voor zijn grote inzet de afgelopen 1,5 jaar.[img][/img]
Alles komt goed !!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Bleum »

Was ie weg dan? ;)
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door BIESKE »

Ik had hem nog niet gemist. :mrgreen: Maar ik zal met de open dag wel horen wat ie allemaal van plan is met NEC. Toch?

Topdude

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Topdude »

Ik heb nog geen plan van hem gehoord.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Nummer 11 »

Vrienden van Union, uhm NEC....
De beste man mag best eens vaker met een statement (om maar even in NEC termen te blijven) naar buiten komen. Of zijn we met van Delft teveel verwend?

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Harold Bastiaans »

Paes is de man van weinig woorden, en voor zover ik kan zien weinig daden........maar hij kan me nog verassen!
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Strooper »

Nummer 11 schreef:Vrienden van Union, uhm NEC....
De beste man mag best eens vaker met een statement (om maar even in NEC termen te blijven) naar buiten komen. Of zijn we met van Delft teveel verwend?
Sommige voorzitter staan heel erg op de voorgrond (van Delft en Scheringa bijvoorbeeld) en anderen werken meer op de achtergrond. Van de voorzitter van FC Groningen hoor je bijvoorbeeld ook nooit wat.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door BIESKE »

GigantvanGelderland schreef:Paes is de man van weinig woorden, en voor zover ik kan zien weinig daden........maar hij kan me nog verassen!
:withstupid:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Danish Dynamite »

Strooper schreef:
Nummer 11 schreef:Vrienden van Union, uhm NEC....
De beste man mag best eens vaker met een statement (om maar even in NEC termen te blijven) naar buiten komen. Of zijn we met van Delft teveel verwend?
Sommige voorzitter staan heel erg op de voorgrond (van Delft en Scheringa bijvoorbeeld) en anderen werken meer op de achtergrond. Van de voorzitter van FC Groningen hoor je bijvoorbeeld ook nooit wat.
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door De Kletskop »

Blauw Wit 7 schreef:
Strooper schreef:
Nummer 11 schreef:Vrienden van Union, uhm NEC....
De beste man mag best eens vaker met een statement (om maar even in NEC termen te blijven) naar buiten komen. Of zijn we met van Delft teveel verwend?
Sommige voorzitter staan heel erg op de voorgrond (van Delft en Scheringa bijvoorbeeld) en anderen werken meer op de achtergrond. Van de voorzitter van FC Groningen hoor je bijvoorbeeld ook nooit wat.
:withstupid:
:withstupid:

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Gradje »

En kijk waar Groningen in no time staat. Twee jaar achter elkaar Europees. Dus ..................... staat ons dat dan ook te wachten? :nut: :yes:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Jomano »

Gradje schreef:En kijk waar Groningen in no time staat. Twee jaar achter elkaar Europees. Dus ..................... staat ons dat dan ook te wachten? :nut: :yes:
Als NEC het ook voor elkaar krijgt om twee spitsen van het kaliber Nevland en Suarez aan te trekken misschien wel ja...... :yes:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door TT »

Van de officiele site...

Woord van de voorzitter: N.E.C op weg naar iets moois (15/06/2007)
Het seizoen 2006/2007 is voorbij. We mogen terugkijken op een geslaagd seizoen. Niet dat we hiermee een einddoel hebben bereikt, maar meer als een stap vooruit in de goede richting. Met een enthousiaste trainer Mario Been en een heel jonge selectie zijn we uiteindelijk als 10de geëindigd. Er waren vele sceptici aan het begin van het seizoen, maar we hebben met deze jonge groep een stevige basis gelegd voor de toekomst. De meeste spelers liggen nog voor een paar jaar vast en met enige versterking, vooral voorin, moeten we volgend jaar hoger kunnen eindigen.

De verwachting is dat we dit seizoen met een klein positief saldo af kunnen sluiten, en ook de begroting voor 2007/2008 is weer dekkend. Dit betekent dat we weer spoedig terug zullen keren naar categorie 2 van de KNVB.

Het seizoen 2006/2007 was een seizoen van afwisselend goede en slechte wedstrijden, prachtige overwinningen en dramatische nederlagen. Gelukkig kregen we maar weinig doelpunten tegen, maar het scoren was af en toe moeizaam. Met Jhon van Beukering, Jeremain Lens, Rein Baart en Mark Otten en met de potentie van de bestaande groep moeten we in staat zijn om volgend jaar in het linkerrijtje te eindigen. N.E.C is een club in beweging. Wij willen met zijn allen vooruit en iedereen in Nijmegen en omstreken moet trots kunnen zijn op N.E.C. Daarbij staan we open voor de meningen van iedereen die N.E.C een warm hart toedraagt. Mocht er sprake zijn van onduidelijkheid of wantrouwen dan mogen jullie daar mij op aanspreken. Transparantie en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Misschien kunnen we niet altijd iedereen hun zin geven maar we staan open voor discussie.

Bij een grote ambitie naar de toekomst hoort ook een groter stadion. Afgelopen jaar is de basis gelegd voor de plannen m.b.t. de uitbouw van het stadion en we hopen dat we deze zomer weer een stap verder kunnen komen. Het is belangrijk dat, na een afwachtende houding aan het begin van het jaar, de animo bij investeerders is vergroot. Naast de bestaande investeerders zijn we druk bezig om de groep uit te breiden zodat we buiten de begroting om nog wat extra’s kunnen doen.

N.E.C leeft en dat is in eerste instantie te danken aan de geweldige steun van de supporters, in goede maar ook in minder goede tijden. Velen zullen onderschatten hoe belangrijk het is voor de spelers als het publiek als 12de man achter hun staat.
N.E.C leeft ook omdat het een hechte familie is van medewerkers, vrijwilligers, sponsoren en noem maar op. Door de inzet van allen zijn we een weg ingegaan die tot iets moois moet leiden.

Heel veel dank voor alle inzet het afgelopen jaar. Een speciaal woord van dank aan Leen Looyen die per 1 juli afscheid neemt als technisch directeur. Gelukkig blijft hij ook na die datum meebouwen aan de toekomst van N.E.C. Veel succes toegewenst aan zijn opvolger Carlos Aalbers.

Met veel vertrouwen gaan we het komende seizoen tegemoet. Alvast een prettige vakantie.

Vincent Paes, voorzitter

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Nummer 11 »

Het praat!!! :hail:

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door MarcoNMGN »

Vincent Paes schreef:
N.E.C leeft en dat is in eerste instantie te danken aan de geweldige steun van de supporters, in goede maar ook in minder goede tijden.
:lol:
Bjorn

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Jack_Sparrow »

Vincent Paes schreef: De verwachting is dat we dit seizoen met een klein positief saldo af kunnen sluiten, en ook de begroting voor 2007/2008 is weer dekkend. Dit betekent dat we weer spoedig terug zullen keren naar categorie 2 van de KNVB.
Dat is goede zaak heb t zo op dat onder toezicht staan
Vincent Paes schreef: Het seizoen 2006/2007 was een seizoen van afwisselend goede en slechte wedstrijden, prachtige overwinningen en dramatische nederlagen. Gelukkig kregen we maar weinig doelpunten tegen, maar het scoren was af en toe moeizaam. Met Jhon van Beukering, Jeremain Lens, Rein Baart en Mark Otten en met de potentie van de bestaande groep moeten we in staat zijn om volgend jaar in het linkerrijtje te eindigen. N.E.C is een club in beweging. Wij willen met zijn allen vooruit en iedereen in Nijmegen en omstreken moet trots kunnen zijn op N.E.C. Daarbij staan we open voor de meningen van iedereen die N.E.C een warm hart toedraagt. Mocht er sprake zijn van onduidelijkheid of wantrouwen dan mogen jullie daar mij op aanspreken. Transparantie en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Misschien kunnen we niet altijd iedereen hun zin geven maar we staan open voor discussie.
Be benieuwd of nu met deze aanwinsten scorend vermogen hebben, zoniet dan gaan we toch gewoon in discussie met Paes
Vincent Paes schreef: Bij een grote ambitie naar de toekomst hoort ook een groter stadion. Afgelopen jaar is de basis gelegd voor de plannen m.b.t. de uitbouw van het stadion en we hopen dat we deze zomer weer een stap verder kunnen komen. Het is belangrijk dat, na een afwachtende houding aan het begin van het jaar, de animo bij investeerders is vergroot. Naast de bestaande investeerders zijn we druk bezig om de groep uit te breiden zodat we buiten de begroting om nog wat extra’s kunnen doen.

Mooi dat er wat investeerders bij komen kunnen ze gelijk de knip trekken voor het aantrekken van Beerens
Vincent Paes schreef: N.E.C leeft en dat is in eerste instantie te danken aan de geweldige steun van de supporters, in goede maar ook in minder goede tijden. Velen zullen onderschatten hoe belangrijk het is voor de spelers als het publiek als 12de man achter hun staat.
Het steunen daar heb ik me vaker aan geërgerd
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door zimmy »

Aan de ene kant zegt ie er komt voorin nog wat bij aan de andere kant noemt ie de 4 namen die nieuw zijn en de huidige selectie.
Plannen voor een groter stadion, misschien dat we van de zomer verder komen! (misschien ook niet dus!) :lol:

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door NEC4EVER »

marconmgn schreef:
Vincent Paes schreef:
N.E.C leeft en dat is in eerste instantie te danken aan de geweldige steun van de supporters, in goede maar ook in minder goede tijden.
:lol:
:lol: heel jammer, maar nu is Vincent per direct zijn geloofwaardigheid kwijt!

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door MarcoNMGN »

Haha ik wilde het net zeggen, wel een beetje geloofwaardig blijven he Vincen!
Bjorn

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door burp »

aardig verhaal.
Er komt dus in principe wel niks meer bij tenzij investeerders wat doen. Met die investeerders zijn ze wel weer bezig, maar dat waren ze al dus of die relatie nou verbeterd is??? Positief is wel dat ze weldegelijk met het uitbreiden van het stadion bezig zijn. En over cat2, de verwachting was al dat er dit seizoen wel wat winst gedraaid zou worden maar dat valt blijkbaar toch tegen aangezien ie het nu heeft over een klein positief saldo.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Harold Bastiaans »

Vincent vertelt hetzelfde wat hij vorig jaar al vertelde, en halverwege het seizoen in de diverse interviews, en nu dus weer. Hij vertelt niks.....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Gandalf »

Jack_Sparrow schreef:
Vincent Paes schreef: De verwachting is dat we dit seizoen met een klein positief saldo af kunnen sluiten, en ook de begroting voor 2007/2008 is weer dekkend. Dit betekent dat we weer spoedig terug zullen keren naar categorie 2 van de KNVB.
Dat is goede zaak heb t zo op dat onder toezicht staan
Vincent Paes schreef: Het seizoen 2006/2007 was een seizoen van afwisselend goede en slechte wedstrijden, prachtige overwinningen en dramatische nederlagen. Gelukkig kregen we maar weinig doelpunten tegen, maar het scoren was af en toe moeizaam. Met Jhon van Beukering, Jeremain Lens, Rein Baart en Mark Otten en met de potentie van de bestaande groep moeten we in staat zijn om volgend jaar in het linkerrijtje te eindigen. N.E.C is een club in beweging. Wij willen met zijn allen vooruit en iedereen in Nijmegen en omstreken moet trots kunnen zijn op N.E.C. Daarbij staan we open voor de meningen van iedereen die N.E.C een warm hart toedraagt. Mocht er sprake zijnTransparantie en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. van onduidelijkheid of wantrouwen dan mogen jullie daar mij op aanspreken. Misschien kunnen we niet altijd iedereen hun zin geven maar we staan open voor discussie.
Be benieuwd of nu met deze aanwinsten scorend vermogen hebben, zoniet dan gaan we toch gewoon in discussie met Paes
Vincent Paes schreef: Bij een grote ambitie naar de toekomst hoort ook een groter stadion. Afgelopen jaar is de basis gelegd voor de plannen m.b.t. de uitbouw van het stadion en we hopen dat we deze zomer weer een stap verder kunnen komen. Het is belangrijk dat, na een afwachtende houding aan het begin van het jaar, de animo bij investeerders is vergroot. Naast de bestaande investeerders zijn we druk bezig om de groep uit te breiden zodat we buiten de begroting om nog wat extra’s kunnen doen.

Mooi dat er wat investeerders bij komen kunnen ze gelijk de knip trekken voor het aantrekken van Beerens
Vincent Paes schreef: N.E.C leeft en dat is in eerste instantie te danken aan de geweldige steun van de supporters, in goede maar ook in minder goede tijden. Velen zullen onderschatten hoe belangrijk het is voor de spelers als het publiek als 12de man achter hun staat.
Het steunen daar heb ik me vaker aan geërgerd
Je vergeet 2 zeer belangrijke zaken...... "Transparantie en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel." We zullen zien.....
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Demtsjenko »

nou ja... een klein positief resultaat en een dekkende begroting... dat vind ik toch wel goed nieuws... dacht dat NEC er iets minder voor zou staan...

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Ravanelli »

"Ja goedemiddag beste mensen, welkom op de perspresentatie voor het seizoen 2007-2008, ik zal me even voorstellen voor wie mij nog niet kennen. Ik ben Vincent Paes, voor intimi, de NNV, de nietszeggende nieuwe voorzitter. Ik heb goed nieuws voor u. Met NEC gaan we de komende jaren niet met de lift omhoog maar met de snelheid van dikke stront de berg op.
We hebben een leuke spelersgroep, met spelers als (kom leen help mij eens hoe heet die lange die daar achterin zit met die handschoenen aan, "Gabor Babos voorzitter") Babor Gabos en onze nieuwe spits waarvan we veel verwachten de komende jaren Andre Nietzieland ("voorzitter die moet weg die nieuwe spits heet Jhon van Beukering), sorry Jon van Beukelaer bedoel ik natuurlijk. Maar ook talenten waar we de komende jaren de wrange vruchten van plukken zoals Edgar Davids, Dominique Chivu, Saidi Boutahar onze razendsnelle rechtsbuiten en Rein Baart een talentvolle keeper die we hebben weggekaapt van 1 van onze concurrenten. Met gewaardeerde krachten als ................en uhhhhhhhhhh........." (er valt een stilte en de zenuwachtige voorzitter drinkt zijn kopje thee in 1 teug leeg) " enne natuurlijk ???????????????????. Spijtig is het vertrek van onze routinier Peter Pothuis ("voorzitter patrick pothuizen heeft bijgetekend") ....... maar natuurlijk zijn wij blij dat gedurende mijn vakantie de technische staf er in geslaagd is pothuizen te behouden. Verder verwachten we deze week nog rond te komen met een spits van wereldklasse, 1 van het kaliber horst Hrubesch maar dan 1 met meer routine.
We gaan dit jaar voor het rechterrijtje wat met deze selectie behoort een plek tussen 6 en 9 zeker tot de mogelijkheden.
Verder zijn we druk met op de 2e ring een wielerbaan te bouwen, ook handig voor de vlaggenparade hahahahaha en hebben we een samenwerking afgesloten met vv union waarbij we wederzijds de 1e keus hebben over elkaars spelers.
Financieel gaat het buitengewoon, we zijn druk bezig met allemaal nieuwe zaken waar ik nu nog niet te veel over kan vertellen maar gelooft u mij het zal revolutionair zijn.
U ziet ik ben inmiddels een jaar aan de slag en ben inmiddels een echte clubman geworden en ik zal u over 1 jaar weer spreken.
Namens de technische staf van Cees Lok en zijn mannen wens ik u een prettig seizoen toe."
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door BIESKE »

Een mislukte poging (wat mij betreft dan) om grappig te zijn ;) .........maar ik begrijp wat je bedoelt en ik deel je mening ook.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten