Vincent Paes

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door NR 7 »

Paes zat naast Jaakke, daarnaast Han Weijers. Was tijdens uitzending van de wedstrijd te zien toen Worm pingel miste en Jaakke opsprong. Van Delft zat achter Jaakke. :lol:

Topdude

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Topdude »

Delft dus nog steeds op de achtergrond aanwezig.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door Bleum »

Van Delft heeft toch gewoon nog z'n netwerkjes uit z'n periode als voorzitter en z'n belangrijke rol bij het eredivisie overleg. Bij het Ajax bestuur kennen ze 'm nog allemaal en die regelen heus wel een paar goede kaarten voor 'm. En als Ajax het niet doet, dan doet NEC het wel. Zegt toch niks over de rol van van Delft?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: de voorzitter: Vincent Paes

Bericht door jetipo »

Ik heb ook liever feitelijke bewijzen dat Van Delft nog steeds de touwtjes in handen zou hebben. Dat hij bij Ajax op de tribune zit, wil volgens mij nog niet zeggen dat hij nog een rol speelt bij NEC. Het zou mij meer overtuigen wanneer iemand met gegronde argumenten (bewijzen) kan aangeven dat hij bij vergaderingen zit, regelmatig belt met Paes, zich bemoeit met beleid, enz... Misschien zou Paes hierover een uitspraak kunnen doen richting de achterban. Alhoewel dit onmogelijk zal zijn, wil hij z'n geloofwaardigheid als voorzitter behouden. Het zal wel nooit opgehelderd worden, jammer dan.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Mariodona »

Paes gaan we jou doelstelling nog halen?
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Frans »

Mariodona schreef:Paes gaan we jou doelstelling nog halen?
dat weet je pas na 34 wedstrijden....
NECTheBest

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Mariodona »

Klopt beste Frans ;) maar de balans na 1/3 van de competie slaat zwaar door naar het niet halen van de doelstelling. Dat ben je toch met me eens?

Ik zal best vaak te negatief zijn maar hoe dan ook staan we ver onder een plaats die volgens onze hoge heren als doelstelling werd voorgehouden. Ben benieuwd wat er met deze heren gebeurd als na het einde van de competitie we nog steeds onderaan bungelen. Nemen ze hun verantwoordelijkheden?

Te kort door de bocht om alleen Been de schuld te geven van de slechte resultaten. Trouwens ook te kort door de bocht om Been helemaal geen schuld te geven van de slechte klassering.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 362
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:56
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Frank »

Ok, de "doelstelling" wordt vooralsnog niet gehaald. Maar mij als NEC supporter boeit meer als alleen maar een 9e plaats. (Want ook hier heb je in principe geen fuck aan. Alleen bij heel veel mazzel kun je als 6e ploeg eindigen. En dan nog een keer met mazzel biedt die plaats recht op Europees voetbal.) Natuurlijk is het het leukste wanneer NEC wint. Maar ook vind ik het leuk om te zien als spelers zich ontwikkelen. En dit gebeurt best wel; er wordt best aardig gespeeld en wellicht kunnen we ook weer eens wat transfergeld tegemoet zien (Prent en/of Olsson)
Tel daarbij op dat er plannen liggen voor uitbreiding van het stadion op een hele fraaie manier en er best ambitie is; vind ik het geen reden om zo zuur te zijn.
Maar ok, jij mag het wel doen hoor, Mariodona. En je hebt nog gelijk ook: "De doelstelling wordt zeker voorlopig niet gehaald"

P.s. Is uit onderzoek niet gebleken dat mensen die weinig licht zien, vaak pessismistischer zijn? Werk ze nog, Mariodona

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Mariodona »

;)

Mooi stukje Frank dat meen ik echt. Om op de laatste zin terug te komen. Ik ben van nature een positief ingesteld mens maar wel met een riele kijk op het leven. Ik geloof overigens best iets over van die theorie over licht. Ik ben zelf graag en vaak overdag buiten!

Ik ben het met je eens dat de eerste 9 halen op zich niks oplevert. Het is alleen wel een teken dat je dan echt meedoet gaat doen om de prijzen.

Waar veel van mijn negativisme en kritiek m.b.t. n.e.c. vandaan komt is het al jaren roepen van allerlei beloftes op allerlei gebied en het jaar na jaar niet nakomen of waarmaken van deze beloftes door het bestuur+trainers van n.e.c.

Ik vind dat veel van deze heren nogal eens makkelijk de dans ontspringen of lijken te zijn ontsprongen. In de "normale" wereld treden mensen af als er sprake blijkt te zijn geweest van wanbeleid. Helaas heb ik dat bij n.e.c. nog nooit meegemaakt. Ik zie alleen maar trainers die worden weggepest of weggestuurd zonder enige vorm van zelfkritiek van verantwoordelijke in deze.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 362
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:56
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Frank »

Ook een goede reactie, mariodona! Hier krijg je tenminste een discussie mee. Ook ik heb de beloftes gehoord en moet samen met jou concluderen dat hier weinig van terecht is gekomen. Destijds vond ik het leuk om dat te horen. Op dit moment ben ik eigenlijk veel blijer met hoe het nu gaat. We hebben nu een leuke, frisse spelersgroep. Jong en in veel gevallen best talentvol. Dus je hebt de kans dat er spelers doorgroeien; geeft weer nieuwe spelers een kans. Dit is ook weer een stimulans voor de jeugd. Dit is denk ik ook de rol die NEC in Nederland gaat spelen. Want Europees; met de opkomst van nieuwe voetballanden zie ik het er van komen dat Nederland straks misschien nog maar 4 of 5 plaatsen te vergeven heeft. Normaal gesproken zijn Ajax,Feyenoord,PSV en AZ al vrij zeker. Kijk je dan naar bijv. Groningen, Utrecht,Twente,Heerenveen en zo kan ik er nog wel een paar noemen. De spoeling voor anderen is dan erg dun. Maar we moeten ons, denk ik, ook niet langer blind staren op Europees voetbal. Uiteraard altijd streven naar het hoogste en wel proberen dit te halen. Echter realistisch gezien zal dit voor ook de eerder genoemde ploegen steeds moeilijker worden. Misschien moet er om het voor dit soort teams langer interessant te houden ook iets nieuws bijkomen.

Maar nogmaals Mariodona; op deze manier vind ik het leuk om met je te discussieren :thumbsup: Ga zo door en alle "verbanningen"worden opgegeven !!

P.s. Gelukkig begint het weer licht te worden :mrgreen:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Stefannec »

@ Mariodonna

Deels met je eens, maar wat moet je dan als bestuur en trainer?

Zie de uitspraak op de op dag al voor me.
Gerry:'' en dan nu het woord aan onze voorzitter''

Paes: ''Hallo allemaal fijn dat jullie er allemaal weer in grote getalen zijn gekomen''

''laten we maar beginnen om Carlos te feliciteren met het bij elkaar brengen van deze selectie, met deze jongens moeten we als NEC toch mooi me kunnen doen voor de plekken 10-12''

Dat kan toch ook niet?
Het is gewoon het uitspreken van een ambitie die ook wel te halen was vooraf aan het seizoen.
Nu we bezig zijn lijkt het inderdaad tegen te vallen gelukkig is het seizoen nog niet voorbij en kan er nog alles veranderen.
Jippiekajee motherfucker!!!

Soet
Berichten: 71
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 19:11
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Soet »

Het navolgende staat op http://www.voetbalprimeur.nl

NEC is het nieuwe Willem II
Verslagen en teleurgesteld stapte Mario Been zondagmiddag van de grasmat in stadion de Galgenwaard. “We zijn duidelijk niet zover als ik had gedacht”, sprak de NEC-coach veelzeggend.

Door: Jelmer Geerds

De reactie van de ras-Rotterdammer is begrijpelijk en terecht. Juist op het moment dat het jonge elftal uit Nijmegen de weg naar boven leek te hebben gevonden, ging het onverdiend en ongelukkig onderuit tegen FC Utrecht. Een ‘alles-of-niets’ doelpunt van Guiseppe Rosini verstierde het weekend van Been en ‘zijn’ NEC.



Wie echter verder kijkt dan de korte termijn, ziet dat men in Nijmegen rustig bouwt aan een nieuwe revolutie. De tijd van de exotische verrassingen, bekostigd door suikeroom Marcel Boekhoorn, is voorbij. In relatief korte tijd is de Nijmeegse clubleiding erin geslaagd een jong en talentvol team bij elkaar te scouten. Met een beperkt budget is een spelersgroep samengesteld met enkele belangrijke routiniers, aangevuld met talenten waar ‘een goede kop op zit’.



Spelers als Mark Otten, Jhon van Beukering, Lorenzo Davids, Dominique Kivuvu, Jonas Olsson en Tim Janssen hebben de potentie om minimaal de subtop van Nederland te halen. Allen hebben een positief karakter, beschikken over een gezonde mentaliteit en kunnen nu reeds goed mee in de Eredivisie. Talent alleen is echter nog niet voldoende. Een gedegen begeleiding is minimaal even belangrijk.





Dat de begeleiding bij NEC momenteel wel goed zit blijkt uit de interactie tussen coach Mario Been en zijn spelersgroep. De Rotterdammer wordt op handen gedragen door zijn spelers. Uitzonderlijk was de contractverlenging die het Feyenoord-boegbeeld kreeg, juist op het moment dat NEC een sportief zeer matige periode doormaakte. Die keuze illustreert de visie binnen het management van de club.

In ‘Havana aan de Waal’ kijkt men niet langer naar het resultaat op korte termijn, maar veel nadrukkelijker naar de toekomst. Een groter Goffert-stadion is een mooi plan, maar is alleen rendabel als de continuïteit op lange termijn gewaarborgd is. De keuze om de club nadrukkelijk neer te zetten als ‘talenten club’ is een slimme keuze van de beleidsmakers in de Waalstad. Op die manier krijgt NEC een positief en fris imago en kan de club zichzelf bovendien deels bedruipen uit de toekomstige transferopbrengsten.





In feite is NEC op weg om ‘het nieuwe Willem II’ te worden. Negen jaar geleden behaalden de Tricolores onder Co Adriaanse nog de tweede plaats in de Eredivisie. De huidige situatie in Tilburg laat echter pijnlijk zien wat de consequenties van ‘korte termijn politiek’ zijn. Dat Willem II momenteel de laatste plaats bezet in de Eredivisie wekt nauwelijks bevreemding. Het afglijdingsproces is immers al jaren geleden begonnen. Onder oud-trainer Robert Maaskant werd voornamelijk geïnvesteerd in ervaren spelers die het niveau van de top net niet meer hadden. De twee grootste Tilburgse talenten, Kemy Agustien en Danny Mathijssen, werden nog voor ze daadwerkelijk rijp waren verkocht aan AZ. Alleen het aantrekken van Moussa Dembéle bleek een voltreffer.



Het Belgische supertalent werd vrijwel direct na zijn debuut in de basis al onmisbaar voor de Tricolores. Ook van hem kon het hondstrouwe publiek in Tilburg maar kort genieten. Wederom was het AZ dat toesloeg. Dat scenario herhaalde zich bij Mounir El Hamdaoui. De Marokkaan speelde welgeteld 7 (!) competitieduels voor Willem II alvorens hij werd verkocht aan AZ. En een andere speler met meerwaarde, Anouar Hadouir, vertrok door de constante onrust uit de ‘glasheldere’ Brabantse stad naar Roda JC.



Dat de beste spelers zijn vertrokken uit Tilburg valt de clubleiding nog niet eens zwaar kwalijk te nemen. Er zijn maar weinig beleidsmakers niet niet zwichten voor de Alkmaarse miljoenen. Een stuk ernstiger is dat niet tijdig werd geïnvesteerd in nieuw talent. Veel van de spelers die NEC afgelopen twee seizoenen aan de selectie toevoegde, hadden evengoed bij Willem II kunnen spelen. Aan de financiën kan het normaal gesproken niet liggen, gezien de riante transferopbrengsten die de club de afgelopen jaren opstreek. Feit is dat Willem II momenteel opgezadeld zit met een ‘net niet-selectie’, terwijl NEC blaakt van het talent. Hét schoolvoorbeeld van een verschil van visie.

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 362
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:56
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Frank »

Een mooi stuk om te lezen! Zo zie ik het dus ook.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door CHEF »

Mariodona schreef:;)

Mooi stukje Frank dat meen ik echt. Om op de laatste zin terug te komen. Ik ben van nature een positief ingesteld mens maar wel met een riele kijk op het leven. Ik geloof overigens best iets over van die theorie over licht. Ik ben zelf graag en vaak overdag buiten!

Ik ben het met je eens dat de eerste 9 halen op zich niks oplevert. Het is alleen wel een teken dat je dan echt meedoet gaat doen om de prijzen.

Waar veel van mijn negativisme en kritiek m.b.t. n.e.c. vandaan komt is het al jaren roepen van allerlei beloftes op allerlei gebied en het jaar na jaar niet nakomen of waarmaken van deze beloftes door het bestuur+trainers van n.e.c.

Ik vind dat veel van deze heren nogal eens makkelijk de dans ontspringen of lijken te zijn ontsprongen. In de "normale" wereld treden mensen af als er sprake blijkt te zijn geweest van wanbeleid. Helaas heb ik dat bij n.e.c. nog nooit meegemaakt. Ik zie alleen maar trainers die worden weggepest of weggestuurd zonder enige vorm van zelfkritiek van verantwoordelijke in deze.
Is ook goed te vergelijken :nut: ,of zullen we Swart wegsturen met een oprotbonus van 3 miljoen euro,Looyen 2,5 miljoen etc.


Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door RwgT »

Wat een verrassing. Ik ben erg benieuwd naar de opvolger. :shock:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door burp »

paes weg

Nou die club verrader van een boekhoorn mag ook wegblijven hoor

Gebruikersavatar
Nielsnmgn
Berichten: 372
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Nielsnmgn »

Mooi!! Dat is 1.... Nu de rest nog!! Meneer Swart?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:paes weg

Nou die club verrader van een boekhoorn mag ook wegblijven hoor
in de categorie domme opmerkingen...............

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door RwgT »

Eniesee schreef:
burp schreef:paes weg

Nou die club verrader van een boekhoorn mag ook wegblijven hoor
in de categorie domme opmerkingen...............
:withstupid: Een betere opvolger dan Boekhoorn is er waarschijnlijk niet.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door mitsie »

Roel schreef:Wat een verrassing. Ik ben erg benieuwd naar de opvolger. :shock:
Enigzins wel ja..Maar wie van de supporters bijv zag Paes wel zitten? Misschien een leuke voorzitter voor Union, maar totaal niet de juiste man voor NEC. Ben blij dat die weg is :tu:

Ton van Gaalen als opvolger?
Three Lions on the shirt..

degrut
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:50
Locatie: Beek
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door degrut »

godver...wat een enorme bende! :bigcry:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Jomano »

Had Paes dit nou niet tijdens de Kerstborrel kunnen doen? :mrgreen:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door burp »

Roel schreef:
Eniesee schreef:
burp schreef:paes weg

Nou die club verrader van een boekhoorn mag ook wegblijven hoor
in de categorie domme opmerkingen...............
:withstupid: Een betere opvolger dan Boekhoorn is er waarschijnlijk niet.
iemand die de club al in de steek gelaten heeft en mede voor de huidige problemen gezorgd heeft, hoef ik in ieder geval niet meer terug te zien

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:
Roel schreef:
Eniesee schreef:
burp schreef:paes weg

Nou die club verrader van een boekhoorn mag ook wegblijven hoor
in de categorie domme opmerkingen...............
:withstupid: Een betere opvolger dan Boekhoorn is er waarschijnlijk niet.
iemand die de club al in de steek gelaten heeft en mede voor de huidige problemen gezorgd heeft, hoef ik in ieder geval niet meer terug te zien
:jestera: jij hebt echt geen idee waar he het over hebt he !?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jota en 29 gasten