Jeroen Drost

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Mister NEC
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 25 mar 2009, 15:53
Locatie: NMGN

Re: Jeroen Drost

Bericht door Mister NEC »

necnmgn schreef:
Eniesee schreef:
H-Zenkamp schreef:
BIESKE schreef:Ik ga Jeroen Drost echt niet afrekenen op deze uitspraak. Hij heeft niks met Vitesse, hij heeft niks met NEC........die uitspraak is hem gewoon in de mond gelegd door riooljournalisten van OG.
:withstupid:
maar het is wel leuk nu :mrgreen:
:withstupid: de pret is er niet minder om :yes:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door Frans »

Vitesse komt er niet uit met Jeroen Drost

Na weken onderhandelen is Vitesse er niet uitgekomen met Jeroen Drost over een contract bij de Arnhemse club.

Vitesse bereikte wel overeenstemming met Heerenveen, waarvan Drost afgelopen seizoen werd gehuurd. De linksbenige verdediger heeft nog een contract voor één jaar in Friesland.

Jeroen Drost was één van de zeven aanwinsten van Vitesse vorige zomer en groeide in tegenstelling tot de andere zes uit tot een vaste waarde. Hij speelde aanvankelijk linksback, maar na de winterstop onder trainer Theo Bos is Drost centrumverdediger.
NECTheBest

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4827
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door T.I.G.O. »

Frans schreef:Vitesse komt er niet uit met Jeroen Drost

Na weken onderhandelen is Vitesse er niet uitgekomen met Jeroen Drost over een contract bij de Arnhemse club.

Vitesse bereikte wel overeenstemming met Heerenveen, waarvan Drost afgelopen seizoen werd gehuurd. De linksbenige verdediger heeft nog een contract voor één jaar in Friesland.

Jeroen Drost was één van de zeven aanwinsten van Vitesse vorige zomer en groeide in tegenstelling tot de andere zes uit tot een vaste waarde. Hij speelde aanvankelijk linksback, maar na de winterstop onder trainer Theo Bos is Drost centrumverdediger.
En staat kwa punten onderaan in de VI :schater:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door Harold Bastiaans »

Dat is toch die jongen die in de krant wist te melden dat hij nu bij de echte nummer 1 van gelderland ging voetballen?
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4827
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door T.I.G.O. »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Dat is toch die jongen die in de krant wist te melden dat hij nu bij de echte nummer 1 van gelderland ging voetballen?
Nou moeten we wel toegeven dat sinds hij er speelt ze weer boven ons eindigen :mrgreen:

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door rasputin »

T.I.G.O. schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Dat is toch die jongen die in de krant wist te melden dat hij nu bij de echte nummer 1 van gelderland ging voetballen?
Nou moeten we wel toegeven dat sinds hij er speelt ze weer boven ons eindigen :mrgreen:
Hij zal elders wel meer kunnen vangen, ik vond het geen ramp dat hij bij huhuhuhu ging voetballen, zo super was hij nu ook weer niet.
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door karlo »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Dat is toch die jongen die in de krant wist te melden dat hij nu bij de echte nummer 1 van gelderland ging voetballen?
als je alleen naar de stand kijkt heeft hij een vooruitziende blik gehad.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door Jota »

karlo schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Dat is toch die jongen die in de krant wist te melden dat hij nu bij de echte nummer 1 van gelderland ging voetballen?
als je alleen naar de stand kijkt heeft hij een vooruitziende blik gehad.
dan zal hij de komende jaren wel weer bij ons voetballen (backup voor El Ak/Zomer)

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door Ravanelli »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Dat is toch die jongen die in de krant wist te melden dat hij nu bij de echte nummer 1 van gelderland ging voetballen?
Heeft ie dit seizoen gelijk gehad.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door Frans »

Staat in de top van het slechtste spelers klassement in VI.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door Strooper »

Als een club je huurt en lekker laat spelen en je komt er vervolgens niet uit met die club over een contract, dan is dat een treurig gegeven. Volgens mij overschat Drost zichzelf nogal.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door Ravanelli »

Strooper schreef:Als een club je huurt en lekker laat spelen en je komt er vervolgens niet uit met die club over een contract, dan is dat een treurig gegeven. Volgens mij overschat Drost zichzelf nogal.
Misschien is de post nog niet geweest bij hem en heeft ie de statistieken nog niet gezien.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door burp »

Strooper schreef:Als een club je huurt en lekker laat spelen en je komt er vervolgens niet uit met die club over een contract, dan is dat een treurig gegeven. Volgens mij overschat Drost zichzelf nogal.
wie zegt dat dat aan hem ligt?
Ik kan me niet voorstellen dat Drost zo'n belachelijk hoog salaris wil hebben maar wel dat die jankers geen cent te makken hebben en waarschijnlijk iets geboden hebben voor een basisspeler wat nog minder is dan ie nu bij h'veen krijgt.

Joske
Berichten: 337
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 21:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door Joske »

Het zou inderdaad zomaar kunnen dat de buren bewust laag gaan zitten; maar dan nog kan jeroen beter even rond zich heen kijken... zijn opties zijn beperkt.

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door rasputin »

Joske schreef:Het zou inderdaad zomaar kunnen dat de buren bewust laag gaan zitten; maar dan nog kan jeroen beter even rond zich heen kijken... zijn opties zijn beperkt.
toch wel uit de categorie 'enge buren'?
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeroen Drost

Bericht door bertje »

'Vitesse en Drost zetten gesprekken voort'
Vitesse en Jeroen Drost hebben de hoop op een overeenstemming nog niet verloren. Club en verdediger zetten vrijdag de onderhandelingen over een contract voort, meldt De Gelderlander.

Heerenveen, de club waar Drost van gehuurd is, bereikte drie maanden geleden met Vitesse al een akkoord over de definitieve transfer van de verdediger. Maar tot op de dag van vandaag zijn de Arnhemmers er nog niet uitgekomen met Drost zelf. Omroep Gelderland wist deze week te melden dat de onderhandelingen definitief waren stuk gelopen.

Maar de twee partijen lijken het toch nog een kans te willen geven. Vrijdag doet de zaakwaarnemer van Drost een nieuw voorstel aan Vitesse, aldus De Gelderlander.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... voort.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:jestera:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten