Paco van Moorsel

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
jbnmgn

Re: Paco van Moorsel

Bericht door jbnmgn »

DJTEEF! schreef:Wie zegt dat Rens weg gaat? NEC is een prima club voor hem (en Rens is een dito speler voor NEC).
Zolang er voor Rens geen andere clubs in de rij staan zal hij gewoon blijven denk ik. Dat geldt ook voor anderen zoals onder andere Alireza, Ars, v Moorsel, Breinburg en Emilsson.
En er zullen er wel nog een paar zijn waar ze niet voor in de rij staan, maar de vraag is: hebben wij daar wat aan voor de eredivisie?

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Danish Dynamite »

Rens zal bij moeten tekenen of vertrekken deze zomer, heeft na dit seizoen nog maar een 1-jarig contract.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door bertje »

Ik heb hem gisteren met zijn invalbeurt een beetje in de gaten gehouden, maar hij oogde op mij nogal traag en log (ook in handelingssnelheid). Kan ook door gebrek aan wedstrijdritme komen ofzo..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Pol »

Danish Dynamite schreef:Rens zal bij moeten tekenen of vertrekken deze zomer, heeft na dit seizoen nog maar een 1-jarig contract.
We zijn geen Ajax. Zo'n speler kan toch ook gewoon z'n contract uitdienen? Daarna zien we wel weer verder.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door LT »

Pol schreef: We zijn geen Ajax.
Wij zijn de beste!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door burp »

voor 2 jaar naar Sparta

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door mschr »

Wat kunnen we een speler als hem goed gebruiken. Balvast, en hij ziet waar vrijstaande medespelers staan en weet de bal daarnaar te krijgen zonder getreuzel.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door eniesee12 »

mschr schreef:Wat kunnen we een speler als hem goed gebruiken. Balvast, en hij ziet waar vrijstaande medespelers staan en weet de bal daarnaar te krijgen zonder getreuzel.

Maar wij hebben Bikel.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door mschr »

En Bikel had een mindere dag...

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Paco van Moorsel

Bericht door Nummer 11 »

mschr schreef:En Bikel had een mindere dag...
Minder half seizoen bedoel je

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Nijmegen0413 »

Spelers als v Moorsel, Dumfries, Verhaar, Zanusi en Brogno zijn spelers die ik graag hier het gezien. Compleet onhaalbaar zullen ze, denk ik, niet zijn geweest. Men betaald ook 200k voor Mauk. Het is maar net waar je het geld voor uit wilt geven..

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door DR »

Alles valt of staat met een goed ingespeeld team. Vaste mannen op vaste posities. Dan komen de patronen vanzelf. We zijn niet gebaat met elke week een ander team en een andere tactiek. Zolang Hyballa nog niet in zijn hoofd heeft hoe NEC moet spelen wordt het nooit iets. We weten niet hoe we in balbezit moeten spelen en ook niet als we de bal niet hebben. Dan sprokkelen we een paar punten bij elkaar en eindigen we bij de onderste 3. Gelijk aan het seizoen Pastoor/Janssen. Elk weekend een ander elftal. Kijk naar 1e seizoenhelft Faber, zelfde spelers op zelfde posities. Vaste patronen. Geen geweldig voetbal maar wel degelijkheid. Totdat het gerommel in management begon.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Arjan van Hout »

Nijmegen0413 schreef:Spelers als v Moorsel, Dumfries, Verhaar, Zanusi en Brogno zijn spelers die ik graag hier het gezien. Compleet onhaalbaar zullen ze, denk ik, niet zijn geweest. Men betaald ook 200k voor Mauk. Het is maar net waar je het geld voor uit wilt geven..
Jij weet dat van Moorsel al bij ons speelde en we hem hebben laten lopen?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door mschr »

DR schreef:Alles valt of staat met een goed ingespeeld team. Vaste mannen op vaste posities. Dan komen de patronen vanzelf. We zijn niet gebaat met elke week een ander team en een andere tactiek. Zolang Hyballa nog niet in zijn hoofd heeft hoe NEC moet spelen wordt het nooit iets. We weten niet hoe we in balbezit moeten spelen en ook niet als we de bal niet hebben. Dan sprokkelen we een paar punten bij elkaar en eindigen we bij de onderste 3. Gelijk aan het seizoen Pastoor/Janssen. Elk weekend een ander elftal. Kijk naar 1e seizoenhelft Faber, zelfde spelers op zelfde posities. Vaste patronen. Geen geweldig voetbal maar wel degelijkheid. Totdat het gerommel in management begon.
Vind ik ook, maar de trendy Duitse trainers, zoals die van Hoffenheim, vinden dat vaste patronen niet modern zijn en tegenstanders zich daarop kunnen instellen. Een topteam moet elke week weer totaal anders kunnen spelen. Daarom spelen we half september nog alsof we halvewege in de voorbereidingsperiode zitten.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Keizerstad1994 »

mschr schreef:
DR schreef:Alles valt of staat met een goed ingespeeld team. Vaste mannen op vaste posities. Dan komen de patronen vanzelf. We zijn niet gebaat met elke week een ander team en een andere tactiek. Zolang Hyballa nog niet in zijn hoofd heeft hoe NEC moet spelen wordt het nooit iets. We weten niet hoe we in balbezit moeten spelen en ook niet als we de bal niet hebben. Dan sprokkelen we een paar punten bij elkaar en eindigen we bij de onderste 3. Gelijk aan het seizoen Pastoor/Janssen. Elk weekend een ander elftal. Kijk naar 1e seizoenhelft Faber, zelfde spelers op zelfde posities. Vaste patronen. Geen geweldig voetbal maar wel degelijkheid. Totdat het gerommel in management begon.
Vind ik ook, maar de trendy Duitse trainers, zoals die van Hoffenheim, vinden dat vaste patronen niet modern zijn en tegenstanders zich daarop kunnen instellen. Een topteam moet elke week weer totaal anders kunnen spelen. Daarom spelen we half september nog alsof we halvewege in de voorbereidingsperiode zitten.
Niet helemaal. Een goed team moet meerdere systemen kunnen spelen om niet voorspelbaar te worden. Erg logisch lijkt me en is iets anders dan iedere week de boel omgooien. Wat betreft NEC moet er wel een soort van basis komen van 9 a 10 spelers die de komende weken gewoon vast spelen. Kan je op 1 a 2 posities waar spelers min of meer gelijk zijn per week kijken. Maar wie die kern van 9 a 10 zouden moeten vormen....
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door mschr »

Lijkt me ook verstandig, maar de trainer van Hoffenheim is radicaler. Geen automatismen, geen vast systeem, zo moet een team spelen. https://decorrespondent.nl/5213/Zeven-v ... 5-0f8663af

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:Lijkt me ook verstandig, maar de trainer van Hoffenheim is radicaler. Geen automatismen, geen vast systeem, zo moet een team spelen. https://decorrespondent.nl/5213/Zeven-v ... 5-0f8663af
Mooi artikel! Opvallend vind ik dat ik hier veel van terug zie in de werkwijze en coaching van Hyballa. Op de trainingen die ik gezien heb hamert hij continue op het snel vooruit spelen. Hij wordt compleet gek als hij 3x achter elkaar een kaats ziet. Ik citeer: "jullie in Nederland altijd met je kaats, kaats, kaats. Met kaatsen kom je niet verder".

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Nijmegen0413 »

Eniesee schreef:
Nijmegen0413 schreef:Spelers als v Moorsel, Dumfries, Verhaar, Zanusi en Brogno zijn spelers die ik graag hier het gezien. Compleet onhaalbaar zullen ze, denk ik, niet zijn geweest. Men betaald ook 200k voor Mauk. Het is maar net waar je het geld voor uit wilt geven..
Jij weet dat van Moorsel al bij ons speelde en we hem hebben laten lopen?
Ja.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door mschr »

necnmgn schreef:
mschr schreef:Lijkt me ook verstandig, maar de trainer van Hoffenheim is radicaler. Geen automatismen, geen vast systeem, zo moet een team spelen. https://decorrespondent.nl/5213/Zeven-v ... 5-0f8663af
Mooi artikel! Opvallend vind ik dat ik hier veel van terug zie in de werkwijze en coaching van Hyballa. Op de trainingen die ik gezien heb hamert hij continue op het snel vooruit spelen. Hij wordt compleet gek als hij 3x achter elkaar een kaats ziet. Ik citeer: "jullie in Nederland altijd met je kaats, kaats, kaats. Met kaatsen kom je niet verder".
Klopt, maar het nadeel is dat je postbodevoetbal krijgt. Quincy/Mayhi/Ofosu krijgt bal op het middenveld en gaat rennen en bezorgt de bal hoogstpersoonlijk bij een medespeler voorin. Terwijl de bal kaatsen veel sneller en verrassender is.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
necnmgn schreef:
mschr schreef:Lijkt me ook verstandig, maar de trainer van Hoffenheim is radicaler. Geen automatismen, geen vast systeem, zo moet een team spelen. https://decorrespondent.nl/5213/Zeven-v ... 5-0f8663af
Mooi artikel! Opvallend vind ik dat ik hier veel van terug zie in de werkwijze en coaching van Hyballa. Op de trainingen die ik gezien heb hamert hij continue op het snel vooruit spelen. Hij wordt compleet gek als hij 3x achter elkaar een kaats ziet. Ik citeer: "jullie in Nederland altijd met je kaats, kaats, kaats. Met kaatsen kom je niet verder".
Klopt, maar het nadeel is dat je postbodevoetbal krijgt. Quincy/Mayhi/Ofosu krijgt bal op het middenveld en gaat rennen en bezorgt de bal hoogstpersoonlijk bij een medespeler voorin. Terwijl de bal kaatsen veel sneller en verrassender is.
Mee eens, maar er is ook een tussenweg. Aannemen opendraaien en doorspelen. Het kaatsen waar ik op doelde is de situatie. Golla->Breinburg-> Golla. En dan vervolgens hetzelfde met de linksback. Daar schiet je weinig mee op en je geeft de tegenstander alleen maar de tijd om zich te hergroeperen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Tiel »

Paco van Moorsel............
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door necnmgn »

Tiel schreef:Paco van Moorsel............
Laat ons even afdwalen op de maandagavond :wink:

jbnmgn

Re: Paco van Moorsel

Bericht door jbnmgn »

necnmgn schreef:
Tiel schreef:Paco van Moorsel............
Laat ons even afdwalen op de maandagavond :wink:
Blij dat hij weg is?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door mschr »

Wat kunnen wij Paco van Moorsel goed gebruiken, zeg. Een speler die oog heeft voor medespelers en enige voetbalintelligentie heeft. Kunnen we niet zeggen van de 14 heren die gisteravond in het balkenshirt de bal mishandelden.

Mooie goal trouwens van Paco...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Wat kunnen wij Paco van Moorsel goed gebruiken, zeg. Een speler die oog heeft voor medespelers en enige voetbalintelligentie heeft. Kunnen we niet zeggen van de 14 heren die gisteravond in het balkenshirt de bal mishandelden.

Mooie goal trouwens van Paco...
Speelde als een krant gisteren. Zijn goal was prima maar verder 0 inbreng in het spel van Sparta

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten