Paco van Moorsel

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door necnmgn »

valkhof schreef:
Gijscoman schreef:Van Moorsel langdurig geblesseerd en Foor die ook op dit niveau niet presteert. Opeens toch maar blij dat we met Mert, Emilsson en zoals tegen Den Bosch bleek Santos gewoon een ruime hoeveelheid 10'en hebben. Dat we nog steeds twee alternatieven hebben, wanneer op één positie twee spelers geblesseerd zijn (want Emilsson is ook geblesseerd) en een derde niet blijkt te voldoen... Wat een luxe!
ja we hebben een aantal mensen voor op 10, geen van alle vind ik echt voldoen trouwens
Dat ligt dan denk ik meer aan jouw verwachtingspatroon. Oké, Foor komt tekort, dat is nu wel gebleken. Santos en Emilsson zijn de laatste weken goed ingevallen en v. Moorsel begon prima aan het seizoen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door valkhof »

necnmgn schreef:
valkhof schreef:
Gijscoman schreef:Van Moorsel langdurig geblesseerd en Foor die ook op dit niveau niet presteert. Opeens toch maar blij dat we met Mert, Emilsson en zoals tegen Den Bosch bleek Santos gewoon een ruime hoeveelheid 10'en hebben. Dat we nog steeds twee alternatieven hebben, wanneer op één positie twee spelers geblesseerd zijn (want Emilsson is ook geblesseerd) en een derde niet blijkt te voldoen... Wat een luxe!
ja we hebben een aantal mensen voor op 10, geen van alle vind ik echt voldoen trouwens
Dat ligt dan denk ik meer aan jouw verwachtingspatroon. Oké, Foor komt tekort, dat is nu wel gebleken. Santos en Emilsson zijn de laatste weken goed ingevallen en v. Moorsel begon prima aan het seizoen.
nogmaals,vind ik dit seizoen niemand renderen op de 10

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door mschr »

eniesee12 schreef: Jij hebt er nog vertrouwen in?
Ja. De wissel vorige week vond ik onbegrijpelijk. NEC speelde zwak in de eerste helft, omdat er geen middenveld was en de vleugels niet thuis gaven. Het middenveld was er niet omdat Gravenbeek alles deed wat een middenvelder niet moet doen.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door eniesee12 »

mschr schreef:
eniesee12 schreef: Jij hebt er nog vertrouwen in?
Ja. De wissel vorige week vond ik onbegrijpelijk. NEC speelde zwak in de eerste helft, omdat er geen middenveld was en de vleugels niet thuis gaven. Het middenveld was er niet omdat Gravenbeek alles deed wat een middenvelder niet moet doen.

Maar je ziet hopelijk toch wel in dat foor 0.0 toevoegt en eigelijk alleen in de weg loopt? Hij heeft het talent dat hij ooit had nooit verder ontwikkelt en het lijkt wekelijks alleen maar achteruit te gaan. Ik heb niks tegen foor , maar de beste moeten spelen en daar hoort Foor absoluut niet bij m.i.

degrut
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:50
Locatie: Beek
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door degrut »

mschr schreef:
eniesee12 schreef: Jij hebt er nog vertrouwen in?
Ja. De wissel vorige week vond ik onbegrijpelijk. NEC speelde zwak in de eerste helft, omdat er geen middenveld was en de vleugels niet thuis gaven. Het middenveld was er niet omdat Gravenbeek alles deed wat een middenvelder niet moet doen.
Ik zei in de rust precies hetzelfde, en was verbaasd dat Foor gewisseld werd. Santos daarentegen viel (op de 10-positie) verschrikkelijk goed in.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door vak Oost »

http://www.nec-nijmegen.nl/home/10340_u ... an-moorsel

Naar aanleiding van de aanhoudende enkelklachten van Paco van Moorsel, onderging de nummer 10 vrijdag 24 oktober een kijkoperatie.
Tijdens de operatie is zijn enkel schoongemaakt waarbij resterend littekenweefsel werd verwijderd. De revalidatie van Van Moorsel zal naar verwachting zes weken in beslag nemen.
Alles komt goed !!

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Sjoerdbemmel »

vak Oost schreef:http://www.nec-nijmegen.nl/home/10340_u ... an-moorsel

Naar aanleiding van de aanhoudende enkelklachten van Paco van Moorsel, onderging de nummer 10 vrijdag 24 oktober een kijkoperatie.
Tijdens de operatie is zijn enkel schoongemaakt waarbij resterend littekenweefsel werd verwijderd. De revalidatie van Van Moorsel zal naar verwachting zes weken in beslag nemen.
Had erger verwacht! Maar goed voordat hij weer inzetbaar is...wordt waarschijnlijk na de winterstop! Sneu voor hem en jammer voor ons want schat hem beter in dan foor!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Danish Dynamite »

eniesee12 schreef:
mschr schreef:
eniesee12 schreef:
vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.4593861

Paco van Moorsel hoeft voorlopig niet meer aan voetballen te denken.
De 24-jarige middenvelder van NEC kampt al sinds anderhalve maand met een enkelblessure.
Onderzoek heeft uitgewezen dat de blessure ernstiger is dan aanvankelijk werd gedacht.

Het ergste is dat we nu iedere week met 10 man voetballen met die knakworst foor in de basis :td:
Pff.. Mijn God, hebt meelij met dit arme volk!
Jij hebt er nog vertrouwen in?
Jazeker, jij niet dan? :tong:
Santos valt 1 keer goed in en hij is de Messias, vandaag viel Foor meer dan prima in, wil je hem nu volgende week weer in de basis?

Harris Huizingh
Berichten: 27
Lid geworden op: za 29 sep 2007, 13:32

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Harris Huizingh »

''FC Groningen heeft vier selectiespelers te kennen gegeven dat zij op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. Twee van hen, Nick van de Velden en Hilal Ben Moussa, zijn momenteel actief in Euroborg. De andere twee, William Troost-Ekong en Paco van Moorsel, worden al verhuurd.

De vier beschikken over een aflopend contract, dat dus niet zal worden verlengd. Van der Velden, die in 2013 transfervrij overstapte van NEC, kwam van het kwartet het meest in actie voor de club. Hij speelde 46 wedstrijden, waarin hij goed was voor 8 goals. Ben Moussa is afkomstig uit de eigen jeugd, maar kwam, mede door zwaar blessureleed, nooit verder dan een aantal invalbeurten.

Troost-Ekong, momenteel verhuurd aan FC Dordrecht, kwam in 2013 over van de beloften van Tottenham Hotspur, maar kon in Groningen nooit overtuigen. Hetzelfde geldt voor Paco van Moorsel, die al vanaf 2012 op de loonlijst staat bij de club. Hij werd aan het begin van het seizoen al verhuurd aan NEC. Daar is hij meestentijds reserve. ''

Gratis over te nemen dus.
Harris Huizngh is een held.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Tiel »

Harris Huizingh schreef:''FC Groningen heeft vier selectiespelers te kennen gegeven dat zij op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. Twee van hen, Nick van de Velden en Hilal Ben Moussa, zijn momenteel actief in Euroborg. De andere twee, William Troost-Ekong en Paco van Moorsel, worden al verhuurd.

De vier beschikken over een aflopend contract, dat dus niet zal worden verlengd. Van der Velden, die in 2013 transfervrij overstapte van NEC, kwam van het kwartet het meest in actie voor de club. Hij speelde 46 wedstrijden, waarin hij goed was voor 8 goals. Ben Moussa is afkomstig uit de eigen jeugd, maar kwam, mede door zwaar blessureleed, nooit verder dan een aantal invalbeurten.

Troost-Ekong, momenteel verhuurd aan FC Dordrecht, kwam in 2013 over van de beloften van Tottenham Hotspur, maar kon in Groningen nooit overtuigen. Hetzelfde geldt voor Paco van Moorsel, die al vanaf 2012 op de loonlijst staat bij de club. Hij werd aan het begin van het seizoen al verhuurd aan NEC. Daar is hij meestentijds reserve. ''

Gratis over te nemen dus.
Nickinho graag ook direct erbij.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: Paco van Moorsel

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
Harris Huizingh schreef:''FC Groningen heeft vier selectiespelers te kennen gegeven dat zij op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. Twee van hen, Nick van de Velden en Hilal Ben Moussa, zijn momenteel actief in Euroborg. De andere twee, William Troost-Ekong en Paco van Moorsel, worden al verhuurd.

De vier beschikken over een aflopend contract, dat dus niet zal worden verlengd. Van der Velden, die in 2013 transfervrij overstapte van NEC, kwam van het kwartet het meest in actie voor de club. Hij speelde 46 wedstrijden, waarin hij goed was voor 8 goals. Ben Moussa is afkomstig uit de eigen jeugd, maar kwam, mede door zwaar blessureleed, nooit verder dan een aantal invalbeurten.

Troost-Ekong, momenteel verhuurd aan FC Dordrecht, kwam in 2013 over van de beloften van Tottenham Hotspur, maar kon in Groningen nooit overtuigen. Hetzelfde geldt voor Paco van Moorsel, die al vanaf 2012 op de loonlijst staat bij de club. Hij werd aan het begin van het seizoen al verhuurd aan NEC. Daar is hij meestentijds reserve. ''

Gratis over te nemen dus.
Nickinho graag ook direct erbij.
Zijn die allemaal bij elkaar rijp voor de Eredivisie dan? Ik denk alleen vd Velden. De rest ???

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Paco van Moorsel

Bericht door Arjan van Hout »

Neeeeee geen van de velden meer

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door bertje »

Eniesee schreef:Neeeeee geen van de velden meer
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:
Dan verscheur ik op z'n Mschr's mijn seizoenskaart!
Laatst gewijzigd door bertje op wo 11 mar 2015, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door vak Oost »

Eniesee schreef:Neeeeee geen van de velden meer
nikinho = kan op meerdere posities spelen en heeft genoeg ervaring ... ik zeg: doen !
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door bertje »

vak Oost schreef:
Eniesee schreef:Neeeeee geen van de velden meer
nickinho = kan op meerdere posities spelen en heeft genoeg ervaring ... ik zeg: doen !
Weet je ook wat hij heel goed kan, slechte hakjes en van die andere nare verkeerde trucjes.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:
vak Oost schreef:
Eniesee schreef:Neeeeee geen van de velden meer
nickinho = kan op meerdere posities spelen en heeft genoeg ervaring ... ik zeg: doen !
Weet je ook wat hij heel goed kan, slechte hakjes en van die andere nare verkeerde trucjes.
heb je liever een speler van SCE of van Woezik :wink:
Alles komt goed !!

croonsound
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 12 nov 2014, 11:47
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door croonsound »

Zou Van Moorsel een welkome versterking vinden voor volgend seizoen, en zeker aantrekkelijk nu hij transfervrij word.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door burp »

bertje schreef:
Eniesee schreef:Neeeeee geen van de velden meer
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:
Dan verscheur ik op z'n Mschr's mijn seizoenskaart!
ik enkel die van Mschr :biggrin:

Maar dat moeten we inderdaad niet willen.

Of Van Moorsel goed genoeg is voor de Eredivisie weet ik eigenlijk niet. Nu ook nog maar weinig van gezien.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Keizerstad1994 »

Zeker een speler die je erbij kan hebben volgend jaar. Of het een beoogd basisspeler wordt is weer een ander verhaal. Maar van mij mag NEC toeslaan.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Bernd »

Bankzitter in de Eerstedivisie. Zeker niet beter dan Foor. Geen idee of er op z'n 24e nog ontwikkeling inzit. Een gokje kan, maar tegen minimale kosten.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Arjan van Hout »

Bernd schreef:Bankzitter in de Eerstedivisie. Zeker niet beter dan Foor. Geen idee of er op z'n 24e nog ontwikkeling inzit. Een gokje kan, maar tegen minimale kosten.
Op de positie van aanvallende middenvelder is hij zeker beter dan foor

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door DJTEEF! »

Ik zou het niet doen. Vond hem dit seizoen zeker niet beter dan Foor.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door vak Oost »

Eniesee schreef:
Bernd schreef:Bankzitter in de Eerstedivisie. Zeker niet beter dan Foor. Geen idee of er op z'n 24e nog ontwikkeling inzit. Een gokje kan, maar tegen minimale kosten.
Op de positie van aanvallende middenvelder is hij zeker beter dan foor
:withstupid: van Moorsel dient gewoon meer speeltijd te krijgen nu hij weer fit is, imho: hij heeft dan wel minder directe dreiging op doel maar heeft meer overzicht en een betere balbehandeling.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door Bernd »

Eniesee schreef:
Bernd schreef:Bankzitter in de Eerstedivisie. Zeker niet beter dan Foor. Geen idee of er op z'n 24e nog ontwikkeling inzit. Een gokje kan, maar tegen minimale kosten.
Op de positie van aanvallende middenvelder is hij zeker beter dan foor
Oh. Brood is echter niet zo'n fan van 'm. Groningen ook niet. En als Santos en Foor blijven dan kun je dit potentiële salaris toch beter zinnig besteden (verdediging)?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Paco van Moorsel

Bericht door bertje »

Bernd schreef:
Eniesee schreef:
Bernd schreef:Bankzitter in de Eerstedivisie. Zeker niet beter dan Foor. Geen idee of er op z'n 24e nog ontwikkeling inzit. Een gokje kan, maar tegen minimale kosten.
Op de positie van aanvallende middenvelder is hij zeker beter dan foor
Oh. Brood is echter niet zo'n fan van 'm. Groningen ook niet. En als Santos en Foor blijven dan kun je dit potentiële salaris toch beter zinnig besteden (verdediging)?
:withstupid: Als hij beter was had hij er echt wel in gestaan, ik vind Brood geen onredelijke trainer. Blijkbaar vind hij zowel Santos als Foor beter, dan gaat van Moorsel ook volgend seizoen weinig spelen als hij zou blijven.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ayub en 25 gasten