Marcel Appiah

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door kingetje »

Leiwakabessy blijft aan als speler, deelt NEC mee, en zal ook werkzaam blijven als co-trainer in de jeugdopleiding. Op die manier kan er gezamenlijk gebouwd worden aan de toekomst, zo is de gedachte. Het ligt in de lijn der verwachting dat het Leiwakabessy’s laatste seizoen zal zijn: de linksback werd vorige maand 35 jaar.

NEC laat ook weten dat keeper Brad Jones een contractvoorstel in beraad heeft en dat Marcel Appiah en Cihat Celik op dit moment geen nieuwe verbintenis krijgen.

Bron: voetbalzone

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Marcel Appiah

Bericht door Nummer 11 »

Hoe kan dat nou? Zijn naam staat voorgedrukt op het wedstrijdformulier.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door jackkreta »

kingetje schreef:
Leiwakabessy blijft aan als speler, deelt NEC mee, en zal ook werkzaam blijven als co-trainer in de jeugdopleiding. Op die manier kan er gezamenlijk gebouwd worden aan de toekomst, zo is de gedachte. Het ligt in de lijn der verwachting dat het Leiwakabessy’s laatste seizoen zal zijn: de linksback werd vorige maand 35 jaar.

NEC laat ook weten dat keeper Brad Jones een contractvoorstel in beraad heeft en dat Marcel Appiah en Cihat Celik op dit moment geen nieuwe verbintenis krijgen.

Bron: voetbalzone
Kan Appiah mooi met Faber mee voor de rechtsbuitenpositie.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door burp »

opzich wel begrijpelijk, los van dat hij natuurlijk misbruikt wordt op rechtsbuiten overtuigde hij als verdediger of half ook maar matig in de eredivisie. Prima als 13e of 14e man, maar daar selecteer je ze niet op.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Keizerstad1994 »

Vervelende voor Appiah is dat die jongen sinds de winter als rechtsbuiten moest spelen terwijl daar totaal zijn kracht niet ligt. En daar is ie waarschijnlijk op beoordeeld. Beetje hetzelfde als Faber beoordelen op het waarheidsgehalte van zijn uitspraken.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door LT »

burp schreef:opzich wel begrijpelijk, los van dat hij natuurlijk misbruikt wordt op rechtsbuiten overtuigde hij als verdediger of half ook maar matig in de eredivisie. Prima als 13e of 14e man, maar daar selecteer je ze niet op.
:withstupid: Geen speld tussen te krijgen.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Frans »

:withstupid: kan me prima vinden in de beslissingen die men heeft genomen.
NECTheBest

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door mschr »

LT schreef:
burp schreef:opzich wel begrijpelijk, los van dat hij natuurlijk misbruikt wordt op rechtsbuiten overtuigde hij als verdediger of half ook maar matig in de eredivisie. Prima als 13e of 14e man, maar daar selecteer je ze niet op.
:withstupid: Geen speld tussen te krijgen.
Hij wint meer duels dan Kane.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
LT schreef:
burp schreef:opzich wel begrijpelijk, los van dat hij natuurlijk misbruikt wordt op rechtsbuiten overtuigde hij als verdediger of half ook maar matig in de eredivisie. Prima als 13e of 14e man, maar daar selecteer je ze niet op.
:withstupid: Geen speld tussen te krijgen.
Hij wint meer duels dan Kane.
Nee, hij wint relatief meer duels dan Kane..

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Marcel Appiah

Bericht door Wessel »

necnmgn schreef:
mschr schreef:
LT schreef:
burp schreef:opzich wel begrijpelijk, los van dat hij natuurlijk misbruikt wordt op rechtsbuiten overtuigde hij als verdediger of half ook maar matig in de eredivisie. Prima als 13e of 14e man, maar daar selecteer je ze niet op.
:withstupid: Geen speld tussen te krijgen.
Hij wint meer duels dan Kane.
Nee, hij wint relatief meer duels dan Kane..
Als hij de duels al aangaat. Vind hem op het middenveld defensief vaak nogal onzichtbaar. Ik zou hem graag meer de persoonlijke duels zien opzoeken. Daarin ligt toch zijn kracht.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Demtsjenko »

Nee, nee, nee... Juliie zien het allemaal verkeerd... Er wordt een machtsstrijd uitegvochten tussen bestuur en faber over de rug van appiah...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Tiel »

Demtsjenko schreef:Nee, nee, nee... Juliie zien het allemaal verkeerd... Er wordt een machtsstrijd uitegvochten tussen bestuur en faber over de rug van appiah...
Omdat Appiah net zoals vorig seizoen niet direct een aanbieding krijgt? Het seizoen dat Faber weg is? Hij kan hem dus nog 6 of 8 of 10 keer opstellen.

Nee, je wilt leuk doen maar slaat de plank mis, jammer leuke poging.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Demtsjenko »

je snapt het niet..., maar dat geeft niks...

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door Sander74 »

Appiah goeie kop, juiste instelling...
maar helaas geen speler die je in de eredivisie laat blijven spelen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door bertje »

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/651524/.html

Snap zijn frustratie wel, wat mij betreft mag hij verlengd worden. Ideale 12e/13e man en daarnaast hebben we anders geen rechtsback komend seizoen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door DJTEEF! »

Appiah was heel nuttig in de Juup, maar in de Eredivisie vind ik hem weinig toevoegen. Ik ben blij dat NEC de lat iets hoger legt.

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door NECNijmeguh »

DJTEEF! schreef:Appiah was heel nuttig in de Juup, maar in de Eredivisie vind ik hem weinig toevoegen. Ik ben blij dat NEC de lat iets hoger legt.
Ik vraag me af of NEC de lat hoger legt, volgrns mij is er gewoon 0,0 geld rn wordt het een loodzwaar jaar volgend jaar!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door illestyl »

DJTEEF! schreef:Appiah was heel nuttig in de Juup, maar in de Eredivisie vind ik hem weinig toevoegen. Ik ben blij dat NEC de lat iets hoger legt.
Ik denk dat het een hele nuttige kracht is om erbij te hebben. Vooral aankomend seizoen. Er van uitgaande dat hij niet onnodig veel verdient natuurlijk.

Je moet 4 centrale verdedigers hebben, waarbij de je eerste back-up CV zo goed als volwaardig dient te zijn. CV nummer 4 mag een talent zijn die aantoont met het niveau mee te kunnen, maar nog redelijk jong is. Met Dumic, Golla en Dyrestam heb je 3 centrale verdedigers. We hebben ook geen talenten die (al) doorschoven kunnen worden. Van Sturing wordt het meest verwacht, echter vind ik dat absoluut geen centrale verdediger maar meer een middenvelder. Appiah zou prima kunnen fungeren als 4e CV.

Naast een nieuwe rechtsback voor de basis, dienen we ook een back up te hebben. Ik ben van mening dat Goppel prima zou kunnen fungeren als back-up. Echt een hele leuke speler. Daarentegen is Goppel wel heel erg onervaren en weet je niet hoe hij het zal doen bij de senioren. Hierbij zou Appiah van pas kunnen komen.

Appiah kan dus fungeren als back-up rechtsback en centrale verdediger, en is tevens inzetbaar als noodverband op diverse andere posities. Ik zeg doen! Appiah is een goede aanvulling op je selectie.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Marcel Appiah

Bericht door Arjan van Hout »

NECNijmeguh schreef:
DJTEEF! schreef:Appiah was heel nuttig in de Juup, maar in de Eredivisie vind ik hem weinig toevoegen. Ik ben blij dat NEC de lat iets hoger legt.
Ik vraag me af of NEC de lat hoger legt, volgrns mij is er gewoon 0,0 geld rn wordt het een loodzwaar jaar volgend jaar!
Het gaat er niet om of NEC de lat hoger legt. Het gaat erom dat NEC fatsoenlijk met spelers omgaat. Dus snel duidelijkheid geven aan appiah. Als ze doorwillen met hem snel een contract voorleggen en anders zeggen dat er geen voorstel komt. Niet aan het lijntje houden

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door valkhof »

een speler die wellicht maar een mager 6je is maar op meerdere plekken inzetbaar. ik zeg heel snel bij laten tekenen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door valkhof »

Sander74 schreef:Appiah goeie kop, juiste instelling...
maar helaas geen speler die je in de eredivisie laat blijven spelen.
zijn we gedrageerd dan?

jbnmgn

Re: Marcel Appiah

Bericht door jbnmgn »

DJTEEF! schreef:Appiah was heel nuttig in de Juup, maar in de Eredivisie vind ik hem weinig toevoegen. Ik ben blij dat NEC de lat iets hoger legt.
Hoezo hoger legt, door Leiwa te verlengen en Appiah misschien niet?
Met alle respect voor Leiwa, maar ik zie toch liever Appiah.

jbnmgn

Re: Marcel Appiah

Bericht door jbnmgn »

Demtsjenko schreef:Nee, nee, nee... Juliie zien het allemaal verkeerd... Er wordt een machtsstrijd uitegvochten tussen bestuur en faber over de rug van appiah...
Als dat zo is dan is het bewijs dat we een bestuur zonder ballen hebben geleverd.
Ze hebben wel een grote bek als het over Santos gaat, maar zet Faber Roman op de tribune dan hoor je ze niet, zet Faber wederom v Eijden in de basis in plaats van Golla dan hoor je ze niet en nu misschien in het geval Appiah ook?

Toon eens klootten en flikker die Faber de tribune op en laat de Groot het afmaken met de spelers die het verdienen en waard zijn (ook in aanloop naar volgend seizoen) die in de basis horen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:
DJTEEF! schreef:Appiah was heel nuttig in de Juup, maar in de Eredivisie vind ik hem weinig toevoegen. Ik ben blij dat NEC de lat iets hoger legt.
Hoezo hoger legt, door Leiwa te verlengen en Appiah misschien niet? Met alle respect voor Leiwa, maar ik zie toch liever Appiah.
Leiwa heeft een extra functie binnen de spelersgroep en daarvan hebben we er niet veel en Appiah is een voetballer waarvan er meer rondlopen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Marcel Appiah

Bericht door De Kletskop »

vak Oost schreef:
jbnmgn schreef:
DJTEEF! schreef:Appiah was heel nuttig in de Juup, maar in de Eredivisie vind ik hem weinig toevoegen. Ik ben blij dat NEC de lat iets hoger legt.
Hoezo hoger legt, door Leiwa te verlengen en Appiah misschien niet? Met alle respect voor Leiwa, maar ik zie toch liever Appiah.
Leiwa heeft een extra functie binnen de spelersgroep en daarvan hebben we er niet veel en Appiah is een voetballer waarvan er meer rondlopen.
Maar als Kane weg is, zou Appiah een prima alternatief voor de rechtsback positie zijn voor volgend seizoen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten