Anthony Limbombe

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door De Kletskop »

Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Danish Dynamite »

De Kletskop schreef:
Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
:withstupid:
:withstupid: Iets minder egoïstisch worden en het kan een goede worden, heeft zeker talent maar ging in mijn ogen te vaak voor de actie, terwijl op die momenten de combinatie aangaan logischer was geweest.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door bertje »

Danish Dynamite schreef:
De Kletskop schreef:
Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
:withstupid:
:withstupid: Iets minder egoïstisch worden en het kan een goede worden, heeft zeker talent maar ging in mijn ogen te vaak voor de actie, terwijl op die momenten de combinatie aangaan logischer was geweest.
Ja oke, maar als je het vergelijkt met Santos is het wel een verademing. Die viel me een partijtje slecht in zeg, die trekt alleen maar zijn been terug en vermijdt de duels op een manier waar Nijland jaloers op is..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door burp »

Moest erg wennen. Had beter vanaf de bank kunnen beginnen.
Maar goed, kan volgens mij best ballen dus nog ff flink meetrainen en aanpassen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door bertje »

burp schreef:Moest erg wennen. Had beter vanaf de bank kunnen beginnen.
Maar goed, kan volgens mij best ballen dus nog ff flink meetrainen en aanpassen.
Tsja, maar als je dan kan kiezen uit Limbombe of Santos. Dan zal Limbombe zich moeten aanpassen misschien, dan nog komt er veel meer gevaar en dreiging vanaf..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door henkie1234 »

we hebben gewoon een goede speler erbij gehaald. laat hem maar ff wennen
Potentie heeft hij zeker. En met hem , Ars en Ali hebben we de beste voorhoede van de jupiler leaque

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 792
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door tja »

Het is duidelijk dat hij nog moet wennen aan de spelopvatting en taktiek van NEC, maar dat is niet zo vreemd als je vanuit een andere competitie komt. Maar hij heeft in ieder geval een actie in huis, een prima voorzet en hij is ook doelgericht. Dus in potentie alles wat een goede buitenspeler nodig heeft. Dus ik denk dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven. Wel is het een typische grillige buitenspeler die de ene week briljante acties zal hebben en de andere week onzichtbaar zal zijn.

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 792
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door tja »

NECRulez schreef:Opportunisten?! Was jij bij NEC - Excelsior? Toen was Santos de beste man op het veld. Het is juist opportunistisch om hem nu al meteen af te schrijven, na een paar wedstrijden...
Dan heb je een andere wedstrijd gezien dan ik. Santos speelde redelijk tegen Excelsior, maar ik vond bijvoorbeeld Limbombe en zeker Mert beter. Bovendien speelde Santos die wedstrijd het grootste deel juist niet als buitenspeler maar als centrumspits omdat Ars al na 20 minuten uitviel. Ik vind op basis van wat ik tot nu toe heb gezien Limbombe veel geschikter als linksbuiten dan Santos.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door illestyl »

Santos heeft het prima gedaan. Ik denk dat hij wordt onderschat omdat het een atypische vleugelspelers is. Maar goed, het mag duidelijk zijn dat Limbombe in potentie de meest geschikte speler is voor de linksbuiten positie. Hij moet dan wel nog stappen gaan maken en meer arbeid (niet in verdedigend opzicht) leveren. Of actiever zijn.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door MojoMojo »

bertje schreef:Ja oke, maar als je het vergelijkt met Santos is het wel een verademing. Die viel me een partijtje slecht in zeg, die trekt alleen maar zijn been terug en vermijdt de duels op een manier waar Nijland jaloers op is..
Haha, die stond koud in het veld voordat hij werd gelanceerd door een speler van RKC. Lachwekkend.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Mark Ariaans »

illestyl schreef:Santos heeft het prima gedaan. Ik denk dat hij wordt onderschat omdat het een atypische vleugelspelers is.
Atypisch als in: hij heeft geen actie, kan de achterlijn niet halen, en geeft 9 van de 10 keer een belabberde voorzet? Zijn invalbeurt tegen RKC was ook weer comedy capers. Santos wisselt schaarse momenten van fraaiheid af met een avondvullende bloopershow aan fehlpasses en miskleunen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik denk dat hij best potentie heeft want hij lijkt over techniek te beschikken, maar op dit moment is het geen jongen waar je volgend jaar op ED niveau ook maar enig plezier aan gaat beleven.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Polleke »

Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
Eerst wordt er gepiept dat mensen als Foor en Santos teveel passende spelers zijn... dan haal je een buitenspeler die lekker creatief is en acties maakt (met als gevolg dat je uiteraard ook wisselvallig bent in het slagen daarvan).. en is het weer niet goed. Ik heb een jong lekker groeibriljantje gezien.. en zeiken is bij sommige hier echt een sport geworden.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door eniesee12 »

Polleke schreef:
Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
Eerst wordt er gepiept dat mensen als Foor en Santos teveel passende spelers zijn... dan haal je een buitenspeler die lekker creatief is en acties maakt (met als gevolg dat je uiteraard ook wisselvallig bent in het slagen daarvan).. en is het weer niet goed. Ik heb een jong lekker groeibriljantje gezien.. en zeiken is bij sommige hier echt een sport geworden.

:withstupid: Ik snap het gezeik ook niet, de jongen speelde zijn eerste wedstrijd voor ons en ik vond hem veel dreigender als santos. Die kritiek slaat nergens op. Ik denk dat we nog wel plezier aan hem gaan beleven.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
Eerst wordt er gepiept dat mensen als Foor en Santos teveel passende spelers zijn... dan haal je een buitenspeler die lekker creatief is en acties maakt (met als gevolg dat je uiteraard ook wisselvallig bent in het slagen daarvan).. en is het weer niet goed. Ik heb een jong lekker groeibriljantje gezien.. en zeiken is bij sommige hier echt een sport geworden.
Wat een gelul zeg.
Je ziet de potentie, maar deze wedstrijd was het op een enkele gesmeerde aanval na veel blaffen maar weinig bijten...en zoals stefannec schrijft veel lopen met de bal.
Als je dan al aan het zeiken bent :crazy:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door dolle dries »

Polleke schreef:
Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
Eerst wordt er gepiept dat mensen als Foor en Santos teveel passende spelers zijn... dan haal je een buitenspeler die lekker creatief is en acties maakt (met als gevolg dat je uiteraard ook wisselvallig bent in het slagen daarvan).. en is het weer niet goed. Ik heb een jong lekker groeibriljantje gezien.. en zeiken is bij sommige hier echt een sport geworden.
Goh daar ben je ook al snel achter. :biggrin:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Polleke »

De Kletskop schreef:
Polleke schreef:
Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
Eerst wordt er gepiept dat mensen als Foor en Santos teveel passende spelers zijn... dan haal je een buitenspeler die lekker creatief is en acties maakt (met als gevolg dat je uiteraard ook wisselvallig bent in het slagen daarvan).. en is het weer niet goed. Ik heb een jong lekker groeibriljantje gezien.. en zeiken is bij sommige hier echt een sport geworden.
Wat een gelul zeg.
Je ziet de potentie, maar deze wedstrijd was het op een enkele gesmeerde aanval na veel blaffen maar weinig bijten...en zoals stefannec schrijft veel lopen met de bal.
Als je dan al aan het zeiken bent :crazy:
Ja dat is zeiken.... "Foor en Santos gaan geen man voorbij.... dat zijn geen buitenspelers"... haal je er eentje: "Hij loopt teveel met de bal"... ja duh.. dat is een van de onderdelen van een buitenspeler zijn... lopen en actie maken. Het een is niet goed... dan haal je iets anders... is dat weer niet goed.... als we morgen Robben halen... dan is niet balvast genoeg,..... haal je Messi... dan is ie te klein.... haal je Johan Cruijff als trainer.... dan is ie te oud. Zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken...... De jongen maakt zijn debuut, was in de eerste helft bij veel gevaarlijke momenten betrokken en ik genoot van zijn vrije spel. Wees toch eens positiever man, ik word er knetter van.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12478
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Stefannec »

Polleke schreef:
De Kletskop schreef:
Polleke schreef:
Stefannec schreef:Mensen zijn gauw tevreden zo goed was het allemaal niet.
Veel acties met weinig tot geen rendement en meneer was vaak ook een halve postbode.
Bal brengen inplaats van spelen.
Eerst wordt er gepiept dat mensen als Foor en Santos teveel passende spelers zijn... dan haal je een buitenspeler die lekker creatief is en acties maakt (met als gevolg dat je uiteraard ook wisselvallig bent in het slagen daarvan).. en is het weer niet goed. Ik heb een jong lekker groeibriljantje gezien.. en zeiken is bij sommige hier echt een sport geworden.
Wat een gelul zeg.
Je ziet de potentie, maar deze wedstrijd was het op een enkele gesmeerde aanval na veel blaffen maar weinig bijten...en zoals stefannec schrijft veel lopen met de bal.
Als je dan al aan het zeiken bent :crazy:
Ja dat is zeiken.... "Foor en Santos gaan geen man voorbij.... dat zijn geen buitenspelers"... haal je er eentje: "Hij loopt teveel met de bal"... ja duh.. dat is een van de onderdelen van een buitenspeler zijn... lopen en actie maken. Het een is niet goed... dan haal je iets anders... is dat weer niet goed.... als we morgen Robben halen... dan is niet balvast genoeg,..... haal je Messi... dan is ie te klein.... haal je Johan Cruijff als trainer.... dan is ie te oud. Zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken, zeiken...... De jongen maakt zijn debuut, was in de eerste helft bij veel gevaarlijke momenten betrokken en ik genoot van zijn vrije spel. Wees toch eens positiever man, ik word er knetter van.
Ik heb nooit wat te zeiken gehad over Santos, en het enige dat ik aan geef is dat iedereen meteen hosanna roept over deze speler terwijl als je hem analyseerde het wel mee viel.
Zijn actie's zijn er en het ziet er leuk uit, maar het levert 0,0 op.
Kijk naar Ali die heeft wel rendement daar gaat het om.
En ook Santos had weldegelijk rendement was niet altijd goed wat hij deed maar wel nuttig.

Dat moet Limbombe leren, maar hij heeft wel talent heb ook nooit beweerd dat hij dat niet heeft.

En lopen met de bal is helemaal niet een onderdeel van een buitenspelen zijn hoor, althans niet lopen om het lopen zoals hij een aantal keer deed.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:maar op dit moment is het geen jongen waar je volgend jaar op ED niveau ook maar enig plezier aan gaat beleven.
Jamaar, als je zo redeneert, dan hou je weinig NEC'ers over. Smits is zo weinig in actie gekomen dit seizoen, dat ik niet weet of ie ED-niveau aankan. Daemen heeft op JL-niveau al veel te veel overtredingen nodig, wat betekent dat ie handelingssnelheid tekort komt voor de eredivisie. v Moorsel heeft niks bijzonders in huis en daarmee ga je het als aanvallende middenvelder niet redden in de eredivisie. Ars mist een individuele actie om te slagen als spits in de eredivisie. breinburg, Foor, Rens, Haitz, Conboy, Appiah zijn zekerheidjes. De rest is het overduidelijk niet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Pol »

mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:maar op dit moment is het geen jongen waar je volgend jaar op ED niveau ook maar enig plezier aan gaat beleven.
Jamaar, als je zo redeneert, dan hou je weinig NEC'ers over. Smits is zo weinig in actie gekomen dit seizoen, dat ik niet weet of ie ED-niveau aankan. Daemen heeft op JL-niveau al veel te veel overtredingen nodig, wat betekent dat ie handelingssnelheid tekort komt voor de eredivisie. v Moorsel heeft niks bijzonders in huis en daarmee ga je het als aanvallende middenvelder niet redden in de eredivisie. Ars mist een individuele actie om te slagen als spits in de eredivisie. breinburg, Foor, Rens, Haitz, Conboy, Appiah zijn zekerheidjes. De rest is het overduidelijk niet.
Eens. Je spellingschecker heeft alleen Jahanbaksh in Foor veranderd.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Demtsjenko »

:biggrin: :withstupid:

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Pol schreef:
mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:maar op dit moment is het geen jongen waar je volgend jaar op ED niveau ook maar enig plezier aan gaat beleven.
Jamaar, als je zo redeneert, dan hou je weinig NEC'ers over. Smits is zo weinig in actie gekomen dit seizoen, dat ik niet weet of ie ED-niveau aankan. Daemen heeft op JL-niveau al veel te veel overtredingen nodig, wat betekent dat ie handelingssnelheid tekort komt voor de eredivisie. v Moorsel heeft niks bijzonders in huis en daarmee ga je het als aanvallende middenvelder niet redden in de eredivisie. Ars mist een individuele actie om te slagen als spits in de eredivisie. breinburg, Foor, Rens, Haitz, Conboy, Appiah zijn zekerheidjes. De rest is het overduidelijk niet.
Eens. Je spellingschecker heeft alleen Jahanbaksh in Foor veranderd.
:withstupid:

Wie de eerste 7 wedstrijden (de oefenwedstrijd incluis - want die was echt heel belabberd) heeft opgelet heeft gezien dat Foor er niet in hoort. Dat is heel spijtig om vast te stellen, maar het moet wel gedaan worden.
Het feit dat een aantal hier zegt dat hij weinig fout doet zegt al genoeg. Foor zou creativiteit en snelheid moeten brengen, maar als je strooit met passes achter de man en besluiteloos bent voor de goal dan verstoor je dat juist. Ik begrijp niet zo goed waarom Brood vasthoudt aan Foor. Hoewel ik ook niet meer zo overtuigd ben van de kwaliteiten van Leiwakabessy is het jammer dat hij geblesseerd is. Leiwa erin, Conboy naar het middenveld en Mert op de plek van Foor.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Jackiegoal »

Mwoah, ik zie helaas weinig volledige wedstrijden van NEC dit seizoen, maar wat ik gezien heb is een Foor met dreiging door zijn passing. De combinaties met Jahanbakhsh bijvoorbeeld in de eerste wedstrijden waren vaker wel dan niet uitstekend. En dat is ook wat ik van Foor in goede doen gewend ben. Hij speelt nu dienstbaarder en dat komt zijn spel ten goede.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Pol »

Jackiegoal schreef:Mwoah, ik zie helaas weinig volledige wedstrijden van NEC dit seizoen, maar wat ik gezien heb is een Foor met dreiging door zijn passing. De combinaties met Jahanbakhsh bijvoorbeeld in de eerste wedstrijden waren vaker wel dan niet uitstekend. En dat is ook wat ik van Foor in goede doen gewend ben. Hij speelt nu dienstbaarder en dat komt zijn spel ten goede.
Wat zijn spel vooral ten goede komt, is het niveau waarop hij nu acteert. De handelingssnelheid en duelkracht van Foor zijn te zwak om in de eredivisie mee te kunnen.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Keizerstad1994 »

Onvoorwaardelijk schreef:Ik begrijp niet zo goed waarom Brood vasthoudt aan Foor. Hoewel ik ook niet meer zo overtuigd ben van de kwaliteiten van Leiwakabessy is het jammer dat hij geblesseerd is. Leiwa erin, Conboy naar het middenveld en Mert op de plek van Foor.
Ik begrijp dat dan weer wel heel goed. Conboy is een draver en mist de rust en overzicht om op het middenveld te spelen. Daarnaast, waarom een extra verdediger erbij zetten? We hebben de selectie met (verreweg) de meeste opties om spelers te vervangen en zullen 9 van de 10 keer de betere ploeg zijn. Om dan niet in je kracht te gaan spelen met een extra verdediger op het middenveld en een controleur op de 10 zou ik eigenlijk totaal niet begrijpen.

En Foor was tegen RKC de eerste helft gewoon de beste man op het veld. 2e helft had hij het idd moeilijk, zoals eigenlijk iedereen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Jackiegoal »

Pol schreef:
Jackiegoal schreef:Mwoah, ik zie helaas weinig volledige wedstrijden van NEC dit seizoen, maar wat ik gezien heb is een Foor met dreiging door zijn passing. De combinaties met Jahanbakhsh bijvoorbeeld in de eerste wedstrijden waren vaker wel dan niet uitstekend. En dat is ook wat ik van Foor in goede doen gewend ben. Hij speelt nu dienstbaarder en dat komt zijn spel ten goede.
Wat zijn spel vooral ten goede komt, is het niveau waarop hij nu acteert. De handelingssnelheid en duelkracht van Foor zijn te zwak om in de eredivisie mee te kunnen.
Ik ben het met je eens dat hij vorig jaar niet mee kon hoor, maar er liepen vorig jaar wel meer spelers rond in het team die op papier makkelijk mee zouden moeten kunnen, maar die in werkelijkheid structureel een onvoldoende scoorden. Ik heb Foor bij NEC in de jaren daarvoor met regelmaat (en ook over langere periodes) wel op eredivisie-niveau zien spelen en dus ben ik geneigd om te zeggen dat hij nu, in een beter draaiend team, ook beter speelt. Als het niveau van de tegenstander bepalend is zou je verwachten dat hij vorig jaar tegen de zwakkere tegenstanders wel uit de verf had moeten komen en dat was ook niet het geval.
"I am Brian, and so is my wife!"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten