Anthony Limbombe

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Patje »

Kortom wij kiezen wat het beste is voor ons?

Kortom hij kiest wat het beste is voor hem?

Toch?

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door kingetje »

Patje schreef:Kortom wij kiezen wat het beste is voor ons?

Kortom hij kiest wat het beste is voor hem?

Toch?
Afbeelding

jbnmgn

Re: Anthony Limbombe

Bericht door jbnmgn »

kingetje schreef:
Patje schreef:Kortom wij kiezen wat het beste is voor ons?

Kortom hij kiest wat het beste is voor hem?

Toch?
Afbeelding

Met zijn instelling van de laatste weken interesseert het geen reet wat goed is voor hem, zolang het maar goed is voor NEC.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Patje »

Oh onze instelling was te prijzen?

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Napoleon »

nec4n schreef:
Club Brugge opende het nieuwe seizoen in de Jupiler Pro League met een knappe zege. De landskampioen kende geen moeilijkheden tegen KV Mechelen en won met 0-2 in het AFAS-stadion. Blauw-Zwart onderstreepte zo nog maar eens zijn favorietenrol voor het kampioenschap.

Bovendien mocht Anthony Limbombe zijn officiële debuut maken in het shirt van zijn nieuwe ploeg. Twaalf minuten voor tijd kwam hij uitblinker José Izquierdo vervangen. "Ik ben de coach heel dankbaar dat ik al minuten kreeg, ik had het niet verwacht. Maar ik sta altijd klaar om te spelen", reageerde hij in Het Nieuwsblad.

Het jeugdproduct van KRC Genk werd door Club weggeplukt bij NEC Nijmegen. Er waren nog meer ploegen geïnteresseerd, maar Limbombe had zijn keuze al lang gemaakt. "Dit is een topclub in België, en ik wil voor een topclub spelen. Ik was er meteen uit dat ik naar Club wou en ben dan ook heel blij met mijn keuze."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/362761/Bi ... z4FyvQxPDq

Limbombe staat altijd klaar om te spelen! Al herinner ik me anders.
Wat een idioot is het toch.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Arjan van Hout »

Patje schreef:
Eniesee schreef:
Patje schreef:We vergelijken ze hier om dat beide op de flank spelen, maar je hebt helemaal gelijk. Daarnaast speelt Ali op rechts als rechtsbenige speler en Anthony als rechtsbenige speler. Veel mensen willen Anthony graag omlaag halen hier omdat hij zich volgens hen misdragen heeft.
Maar kijk wat onze leiding doet met Buijsse, die mag alleen nog maar meetrainen met de beloften, maar niet eens meer spelen. Maar nu roept niemand de woorden die ze wel voor Anthony gebruikte, want dit mag toch:wink:
:jestera: inderdaad gewoon Buysse laten spelen omdat het anders zo zielig is :zzz:

Wat een pannekoek ben je toch. Het gaat erom dat bijna elke club dit denkt te mogen doen met spelers, maar als een speler het bij hun doet dat zijn ze slecht en wordt ze van alles verweten. Maar steek je kop maar lekker verder in het zand :wink:
Maar wat doet NEC verkeerd? Ze contracteren Buysse en laten hem spelen, vervolgens bakt hij er weinig van en laten ze hem niet meer spelen, maar , en dat is fideel, ze betalen gewoon zijn salaris door...... Hoe en wat doet NEC hier verkeerd? Ik weet dat je graag nec afzeikt, maar doe dat dan op een manier dat het niet zo doorzichtig is?...

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Patje »

Prima maat, als jij dat vind kunnen dan zeg dat wat over jou. Ik vind dat je met iemand carriere en persoon speelt. Tuurlijj mag je hem ernaast zetten. Naar de beloften zetten terwijl hij wel gewoon zijn best doet vind ik al wat ver gaan. Hem zelfs bij de beloften niet laten spelen is ronduit pesterij/chantage etc.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Arjan van Hout »

Patje schreef:Prima maat, als jij dat vind kunnen dan zeg dat wat over jou. Ik vind dat je met iemand carriere en persoon speelt. Tuurlijj mag je hem ernaast zetten. Naar de beloften zetten terwijl hij wel gewoon zijn best doet vind ik al wat ver gaan. Hem zelfs bij de beloften niet laten spelen is ronduit pesterij/chantage etc.
Jeetje het is betaald voetbal he, heb je dat wel in de gaten. Wat ben je kleinzerig

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Patje »

Laten we dan ook niet zo zeiken over Limbombe, tenslotte het is betaald voetbal!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Legendario »

Patje schreef:Prima maat, als jij dat vind kunnen dan zeg dat wat over jou. Ik vind dat je met iemand carriere en persoon speelt. Tuurlijj mag je hem ernaast zetten. Naar de beloften zetten terwijl hij wel gewoon zijn best doet vind ik al wat ver gaan. Hem zelfs bij de beloften niet laten spelen is ronduit pesterij/chantage etc.
En dat Limbombe NEC chanteerde vond je wel juist? :crazy:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door DJTEEF! »

Legendario schreef:
Patje schreef:Prima maat, als jij dat vind kunnen dan zeg dat wat over jou. Ik vind dat je met iemand carriere en persoon speelt. Tuurlijj mag je hem ernaast zetten. Naar de beloften zetten terwijl hij wel gewoon zijn best doet vind ik al wat ver gaan. Hem zelfs bij de beloften niet laten spelen is ronduit pesterij/chantage etc.
En dat Limbombe NEC chanteerde vond je wel juist? :crazy:
Jip. Patje is immers een arnepper.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Arjan van Hout »

Patje schreef:Laten we dan ook niet zo zeiken over Limbombe, tenslotte het is betaald voetbal!
Ik hoop voor jou echt dat je een act/troll bent, anders is het triest met je gesteld

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Patje »

Je weet wat ze zeggen he. Takes one to know one :wink:

Maar dit geld niet alleen.bij ons hoor, elke club gedraagt zich zo. Alleen ik richt me liever op me eigen club

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Arjan van Hout »

Patje schreef:Je weet wat ze zeggen he. Takes one to know one :wink:

Maar dit geld niet alleen.bij ons hoor, elke club gedraagt zich zo. Alleen ik richt me liever op me eigen club
Ik zeg dus dat ik het niet weet wat je bent, dus je stelling gaat niet op

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Janssen »

Patje schreef:Oh onze instelling was te prijzen?
Ja wat was daar mis mee??

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door De Kletskop »

Eniesee schreef:
Patje schreef:Laten we dan ook niet zo zeiken over Limbombe, tenslotte het is betaald voetbal!
Ik hoop voor jou echt dat je een act/troll bent, anders is het triest met je gesteld
Stop nou met quoten van dit soort drollen!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Legendario »

De Kletskop schreef:
Eniesee schreef:
Patje schreef:Laten we dan ook niet zo zeiken over Limbombe, tenslotte het is betaald voetbal!
Ik hoop voor jou echt dat je een act/troll bent, anders is het triest met je gesteld
Stop nou met quoten van dit soort drollen!
Je zit Eniesee nu toch zelf te quoten? :???:




:wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Arjan van Hout »

Legendario schreef:
De Kletskop schreef:
Eniesee schreef:
Patje schreef:Laten we dan ook niet zo zeiken over Limbombe, tenslotte het is betaald voetbal!
Ik hoop voor jou echt dat je een act/troll bent, anders is het triest met je gesteld
Stop nou met quoten van dit soort drollen!
Je zit Eniesee nu toch zelf te quoten? :???:




:wink:
Heeeeey :eek:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door De Kletskop »

Legendario schreef:
De Kletskop schreef:
Eniesee schreef:
Patje schreef:Laten we dan ook niet zo zeiken over Limbombe, tenslotte het is betaald voetbal!
Ik hoop voor jou echt dat je een act/troll bent, anders is het triest met je gesteld
Stop nou met quoten van dit soort drollen!
Je zit Eniesee nu toch zelf te quoten? :???:




:wink:
Sorry :biggrin:

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Nimma1 »

Stond gister in de basis bij Club Brugge tegen Porto. Was belangrijk bij de 1-0.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Stefannec »

Wel opvallend dat hij nog nooit afscheid heeft genomen.
Ik denk dat hij niet durft na zijn acties.
Van mij hoeft het ook niet.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Super-Simr »

Zo een jongen verdient een groots afscheid. Is heel erg belangrijk voor ons geweest.
Wanneer je de docu over onze trainer op Fox kijkt zie je dat hij begrip heeft voor de manier waarop Limbombe handelde. Als de trainer, die fulltime met zo een jongen is, begrip voor hem heeft wie zijn wij dan om zo te oordelen?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Anthony Limbombe

Bericht door Eddy TT »

Die jongens voetballen tegenwoordig vooral voor zichzelf. Als er iets beters komt hebben ze schijt aan de club ook al hebben ze met hun volle verstand het contract getekend. Er zijn nog maar bar weinig clubvoetballers over

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door peterG »

Super-Simr schreef:Zo een jongen verdient een groots afscheid. Is heel erg belangrijk voor ons geweest.
Wanneer je de docu over onze trainer op Fox kijkt zie je dat hij begrip heeft voor de manier waarop Limbombe handelde. Als de trainer, die fulltime met zo een jongen is, begrip voor hem heeft wie zijn wij dan om zo te oordelen?
Een groots afSCHIJT kan die krijgen wat mij betreft!!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Limbombe

Bericht door TT »

In de belangstelling van Feyenoord. Zou 'ie bij Brugge ook niet meer komen opdagen dan?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten