Mario Been

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Mario Been

Bericht door vak Oost »

huppa
Alles komt goed !!

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Jack_Sparrow »

Gelukkig blijft hij :mrgreen:
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Topdude

Re: Mario Been

Bericht door Topdude »

Nog 1 jaar.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door K03N »

Dat denk ik ook.

Gebruikersavatar
De Bloedkuul
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door De Bloedkuul »

:director: BIJTEKENEN AUB

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door RwgT »

De Bloedkuul schreef: :director: BIJTEKENEN AUB
:withstupid:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Mariodona »

Wat een geluk dat hij blijft!! Een man die nog waarde hecht aan een contract!!

Snel laten bijtekenen voor 1 of 2 jaar Swart!!

Ik ben zeer te spreken over Been. Hij maakt spelers echt beter en geeft ze vertrouwen. Ook heeft hij oog voor talent.

Enige minpunt was zijn kritiek in de v.i. Een beetje gelijk had hij wel maar hij zette het nuilende mar wel hondstrouwen publiek ten schande voor heel Nederland. Dat neem ik hem best kwalijk eerlijk gezegd. Toch ben ik fan van Mario. Hij past echt bij N.e.c!!

Mario eind aankomend seizoen hebben we in mei een afspraak met jou en je spelers op kelfkensbos!! Vraag maar aan Peter wat ik daar mee bedoel.
Can we win? Yes we can!

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door sanchez-torres »

SNel bijtekenen svp!!! Deze trainer maakt spelers beter. En hij heeft een goede kijk op wat er overal rond loopt. Davids, Kivuvu, Holman en Otten komen dankzij hem. Hij ontdekte Slory en Bruins. Snoyl en Jans vielen wat tegen maar hebben ook niet zoveel gekost en Snoyl kan het nog gaan maken. Bovendien een kleurrijk figuur. Als ik hem vergelijk met Neeskens, wint Been het op alle fronten.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door CHEF »

sanchez-torres schreef:SNel bijtekenen svp!!! Deze trainer maakt spelers beter. En hij heeft een goede kijk op wat er overal rond loopt. Davids, Kivuvu, Holman en Otten komen dankzij hem. Hij ontdekte Slory en Bruins. Snoyl en Jans vielen wat tegen maar hebben ook niet zoveel gekost en Snoyl kan het nog gaan maken. Bovendien een kleurrijk figuur. Als ik hem vergelijk met Neeskens, wint Been het op alle fronten.
Als voetballer toch echt niet.

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door William »

CHEF schreef:
sanchez-torres schreef:SNel bijtekenen svp!!! Deze trainer maakt spelers beter. En hij heeft een goede kijk op wat er overal rond loopt. Davids, Kivuvu, Holman en Otten komen dankzij hem. Hij ontdekte Slory en Bruins. Snoyl en Jans vielen wat tegen maar hebben ook niet zoveel gekost en Snoyl kan het nog gaan maken. Bovendien een kleurrijk figuur. Als ik hem vergelijk met Neeskens, wint Been het op alle fronten.
Als voetballer toch echt niet.
Hmm lijkt me beetje overbodig toch. Ik ben ook van mening dat hij beter is dan Neeskens en met veel meer durf en aanvallende gedachten voetbald want dat vond ik bij Neeskens soms echt iritand.
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Demtsjenko »

en vergeet niet dat neeskens europees voetbal heeft gehaald... been moet dat nog maar zien te bereiken...

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Mario Been

Bericht door recreantb »

Demtsjenko schreef:en vergeet niet dat neeskens europees voetbal heeft gehaald... been moet dat nog maar zien te bereiken...
Met een op papier veel minder team! Wel meer routine....
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Arjan
Berichten: 248
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:09
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Arjan »

Het is wel ideaal dat veel mensen uit de voetbalwereld zeer positief over hem zijn en ook vinden dat hij jonge spelers beter maakt. Lens kon bijvoorbeeld ook naar meerdere ploegen maar kiest voor NEC(in overleg met AZ) omdat Been hier trainer is.
Met NEC kom je nog eens ergens in Europa!!

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door William »

recreantb schreef:
Demtsjenko schreef:en vergeet niet dat neeskens europees voetbal heeft gehaald... been moet dat nog maar zien te bereiken...
Met een op papier veel minder team! Wel meer routine....
Dat is net het stukje wat wij o.a. nog missen
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door CHEF »

Arjan schreef:Het is wel ideaal dat veel mensen uit de voetbalwereld zeer positief over hem zijn en ook vinden dat hij jonge spelers beter maakt. Lens kon bijvoorbeeld ook naar meerdere ploegen maar kiest voor NEC(in overleg met AZ) omdat Been hier trainer is.
dat was bij Neeskens ook het geval :mrgreen:

Ookak
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Ookak »

We mogen de handjes dichtknijpen met deze trainer. De (meeste) spelers lopen met hem weg en ze komen graag naar NEC. Zonder Mario hadden we het erg moeilijk gekregen om de selectie op peil te krijgen en hadden wij Nijmeegse nuilers een soort "steen en been show" geklaagd op deze site.
Jacco, als je inmiddels terug bent van vakantie, je goed hebt kunnen nadenken doe dan nu eens iets goeds voor de club en leg Mario snel langer vast.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Frans »

Mario zit vanavond in de studio bij Na de wedstrijden op Tien.
NECTheBest

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Undici »

Frans schreef:Mario zit vanavond in de studio bij Na de wedstrijden op Tien.
mooie solo net van mario tegen brazilie :nut:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Frans »

Been maakte furore op het WK onder 20 jaar in Mexico 1983. De door bondscoach Kees Rijvers op de linkerflank gepositioneerde aanvaller scoorde drie treffers; eenmaal tegen de latere wereldkampioen Brazilië (1-1) en twee keer tegen Rusland (3-2). Het doelpunt in de openingswedstrijd tegen Brazilië (van onder meer Carlos Dunga en Bebeto) was opvallend te noemen. Voor het oog van 45.000 toeschouwers in het stadion van Guadalajara slalomde Been om drie Braziliaanse verdedigers heen waarna hij met een lob de keeper passeerde. In de wedstrijd tegen Rusland scoorde hij uit een vrije trap de 2-2 om vervolgens de winnende treffer te maken door een aanval van Vanenburg en Van Basten onberispelijk af te ronden. Na het doelpuntloze gelijkspel tegen Nigeria volgde de deceptie in de kwartfinale in het snikhete Leon tegen Argentinië (1-2). Bij het nemen van een hoekschop werd Been geraakt aan het hoofd door een, vanaf de tribune gegooide, steen waardoor hij noodgedwongen moest uitvallen.
NECTheBest

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door K03N »

Undici schreef:
Frans schreef:Mario zit vanavond in de studio bij Na de wedstrijden op Tien.
mooie solo net van mario tegen brazilie :nut:
:withstupid: Had de goal nog nooit gezien...

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Mariodona »

Ik las net dat Been te gast was tijdens een uitzending van de wedstrijden. Heeeft hij nog leuke uitspraken gedaan? nOG OVER N.E.C GEHAD?
Can we win? Yes we can!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Mariodona »

Been ik vind je voorkomen naar de buitenwereld echt heel goed!! :tu: een prima p.r. voor n.e.c.!! :tu: Ik heb ook veel vertrouwen in je trainers kwaliteiten :tu: . Dat jij het ff niet zag begin vorig jaar dat:
Otten toch echt beter is als centrale verdediger
Snoyl niet zo topper blijkt dan jij denkt
Potje toch echt nog van waarde blijkt te kunnen zijn
Kivuvu toch echt een groot talent blijkt te zijn die de basis aan kan.

Gelukkig herstelde je je prima en heb ik alle vertrouwen in je na een aarzelend begin. Alleen jammer dat je het publiek zo te kijk zette in de v.i. dat heeft me oprecht pijn gedaan!! Nergens voor nodig om het hondstrouwe publiek zo af te vallen. Wij zijn geen klavee. Als de spelers volgend jaar 100% strijd leveren komt het helemaal goed.

Nogmaals je bent een aardige vent, een prima visitie kaartje voor de club en je leert snel als trainer. :tu:
Hoe goed je zelf kon ballen zag ik vanavond heel ff op t.v.:prachtige goal!! Daarna moest ik gaan helaas. Iedereen weet nu waarom jij mijn nickname heb verdiend destijds.

Mario zorg wel ff voor een scorende spits. Neen ik verwacht geen topspits maar wel eentje waarvan we al weten dat hij kan scoren op eredivie niveau. Ik noem bijv. een Amoah. Je had het terecht afgelopen jaar over te weinig scorend vermogen en te weinig concurrentie binnen dat team. Ik zou zeggen een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Doe er wat aan en eis van ons bestuur nog minimaal een echte eredivisie spits!!

Succes Mario en maak er wat moois van aankomend seizoen. Ik heb er met goede spits erbij alle vertrouwen in!!
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Demtsjenko »

jammer dat je je positieve betoog toch weer naar beneden moet halen met de kritiek die been (terecht) had op de supporters... laat dat toch zitten...

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Danish Dynamite »

Heerlijke opmerking van Mario weer gisteravond, toen ze tegen schaars weer begonnen over dat ajakkes geld geboden zou hebben aan de excelsior spelers.
Been: "Hou toch op joh, Wie heeft de excelsior spelers dan geld geboden toen ze tegen ons speelden? Tegen ons hebben ze ook 5 punten gepakt........" :schater:

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Mario Been

Bericht door recreantb »

Blauw Wit 7 schreef:Heerlijke opmerking van Mario weer gisteravond, toen ze tegen schaars weer begonnen over dat ajakkes geld geboden zou hebben aan de excelsior spelers.
Been: "Hou toch op joh, Wie heeft de excelsior spelers dan geld geboden toen ze tegen ons speelden? Tegen ons hebben ze ook 5 punten gepakt........" :schater:
ja, hahahahahaha... Been is zo scherp!
NEC: mijn club

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten