Mario Been

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Mark Ariaans »

T.I.G.O. schreef:Haal dan Jan Pruyn terug,over prestaties gesproken :tong:
Ik hoop dat dat sarcastisch was?

doomsday
Berichten: 142
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:05
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door doomsday »

jackameland schreef:
dym schreef:Laat maar komen !!
Ik haal hem wel op met de auto, denk dat er met mij vele zijn..
We missen echt een trainer met uitstraling en overwicht op de groep !!

Met dit team kan je makkelijk hoger staan als nu dat weet ik zeker..
:withstupid: Been samen met Boekhoorn, kwijl, kwijl.

de ideale oplossing en als we snorremans mogen geloven ziet Marcel dit ook wel zitten

doomsday
Berichten: 142
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:05
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door doomsday »

pjottr schreef:We kunnen Mario ook gewoon niet betalen.

dan betaalt Marcel toch even de rest van zijn loon tot dat we weer Europa league spelen :crazy:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Curva »

doomsday schreef:
pjottr schreef:We kunnen Mario ook gewoon niet betalen.

dan betaalt Marcel toch even de rest van zijn loon tot dat we weer Europa league spelen :crazy:
dan koop ik wel zo'n wonderwifi van m

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Curva schreef:
doomsday schreef:
pjottr schreef:We kunnen Mario ook gewoon niet betalen.

dan betaalt Marcel toch even de rest van zijn loon tot dat we weer Europa league spelen :crazy:
dan koop ik wel zo'n wonderwifi van m
:withstupid:

jbnmgn

Re: Mario Been

Bericht door jbnmgn »

Het zou te mooi voor woorden zijn als NEC Mario zou kunnen strikken voor de rest van het seizoen en nog een jaartje extra met Anton als assistent. Zou voor Anton ook goed zijn om het leerproces te verbeteren denk ik.
Maar dan zal het aan Anton liggen of hij zich daarin kan schikken (en dat denk ik niet) en aan de investeerders of zij de buidel willen trekken (en dat denk ik ook niet).

Kortom: we zullen het moeten doen met Anton en hopen dat we de komende wedstrijden de broodnodige punten gaan pakken.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door bertje »

jbnmgn schreef:Het zou te mooi voor woorden zijn als NEC Mario zou kunnen strikken voor de rest van het seizoen en nog een jaartje extra met Anton als assistent. Zou voor Anton ook goed zijn om het leerproces te verbeteren denk ik.
Maar dan zal het aan Anton liggen of hij zich daarin kan schikken (en dat denk ik niet) en aan de investeerders of zij de buidel willen trekken (en dat denk ik ook niet).

Kortom: we zullen het moeten doen met Anton en hopen dat we de komende wedstrijden de broodnodige punten gaan pakken.
Nee, dat zou een aanfluiting zijn net als bij cocu met Hiddink nu..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Bernd »

jbnmgn schreef:Het zou te mooi voor woorden zijn als NEC Mario zou kunnen strikken voor de rest van het seizoen en nog een jaartje extra met Anton als assistent. Zou voor Anton ook goed zijn om het leerproces te verbeteren denk ik.
Maar dan zal het aan Anton liggen of hij zich daarin kan schikken (en dat denk ik niet) en aan de investeerders of zij de buidel willen trekken (en dat denk ik ook niet).

Kortom: we zullen het moeten doen met Anton en hopen dat we de komende wedstrijden de broodnodige punten gaan pakken.
Ergens in dit verhaal bespeur ik het idee dat Been met deze selectie schitterende dingen zou kunnen doen? Begrijp ik dat goed?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door LT »

Ik was al bang voor dit soort reacties toen ik gisterenavond over het ontslag hoorde. Net alsof Been met dit materiaal vijf plaasten hoger had gestaan...

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door SanderNEC »

Terugkeer van Been kan alleen maar uitlopen op een deceptie... En hij komt sowieso niet terug, hij is niet gek.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door necnmgn »

LT schreef:Ik was al bang voor dit soort reacties toen ik gisterenavond over het ontslag hoorde. Net alsof Been met dit materiaal vijf plaasten hoger had gestaan...
:withstupid: Totale onzin.. Janssen doet het meeste gevallen wat het meest logisch is. Dit NEC is gewoon een degradatiekandidaat, en dat zijn er dit seizoen toevallig een keer zes.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door harold »

Ik zou wel eens willen weten hoe hoog NEC zou staan als we de resultaten van Pastoor niet meerekenen. Volgens mij doet Janssen het dan nog niet zo slecht.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door T.I.G.O. »

Mark Ariaans schreef:
T.I.G.O. schreef:Haal dan Jan Pruyn terug,over prestaties gesproken :tong:
Ik hoop dat dat sarcastisch was?
Uhh sorry, maar ik loop al wat langer mee en er is een ding wat je nooit moet doen en dat is trainers terughalen.
En mogen we aub niet vergeten wat er ten tijde van ene jan pruyn is gepresteerd!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door mschr »

Degradatie en geen kampioen worden van de eerste divisie met een selectie Brookhuis, Aalbers, Lok, V Wanrooy, V Wonderen, vd Weerden, Kooistra, Dekker enzo. Pruijn is een matennaaier en een prutser als trainer. Niet voor niets wilden de spelers hem niet als trainer in de eredivisie.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door T.I.G.O. »

Promoveren, Ajax halve finale beker afdrogen(mijn ultieme pot)als eerste divisieclub. :tong:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Mark Ariaans »

T.I.G.O. schreef:Promoveren, Ajax halve finale beker afdrogen(mijn ultieme pot)als eerste divisieclub. :tong:
Ja, en dat was de verdienste van Pruijn :lol:

Was eerder ondanks dan dankzij.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Alegemeen bekend dat jongens als Lok en vd Weerden toen de koppen bij elkaar hebben gestoken
en een eigen plan getrokken hebben.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Jackiegoal »

jbnmgn schreef:Het zou te mooi voor woorden zijn als NEC Mario zou kunnen strikken voor de rest van het seizoen en nog een jaartje extra met Anton als assistent. Zou voor Anton ook goed zijn om het leerproces te verbeteren denk ik.
Zo, hoe denigrerend kun je zijn zeg.
"I am Brian, and so is my wife!"

dym
Berichten: 71
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 16:20
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door dym »

Ik ben het er niet mee eens dat mensen zeggen dat Nec een degradatie kandidaat is..
Als je kijkt wat voor team je hebt kan je echt wel in de middenmoot mee komen.

Wat ik vind over Anton is een vriendelijke man heeft veel verstand van voetbal en zal een goeie coach kunnen zijn ( of worden ).
Maar wat voor mij niet klopt aan dit team wat er staat is :
- Foor in de basis heeft nog nooit een duel gewonnen, een leuke invaller meer is het niet in mijn ogen
Zet hier Conboy neer die veroverd op het middenveld nog eens een bal en is gevaarlijker in de aanval..
- Higdon laat je links en rechts druk zetten en de bal op de middenlijn ophalen daar is het de spits niet voor.
Laat hem in de spits spelen met Jahanbaks er omheen als je Higdon aanspeelt moeten de buiten spelers er voor zorgen dat ze niet al voorbij hem zijn maar aanspeelbaar op de flanken.
- Er word gezegd dat Nec 4-3-3 speelt Bullshit dan speel je wel met 2 heel verdedigende buiten spelers.
We spelen met 1 aanvaller we graven ons zo in dat we wel kunnen wachten op tegen goals, ik ben blij dat we Kalle hebben anders had het er nog veel akeliger uit gezien !
- Conboy op linksback vind ik niet echt zijn plaats meer
Hij regelmatig overlopen of staat te ver van zijn man vind het eerder een middenvelder.

Verder denk ik dat Been meer uit de spelers individueel kan krijgen samen met zijn uitstraling daar heb ik meer vertrouwen in als Anton.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Bernd »

dym schreef:Ik ben het er niet mee eens dat mensen zeggen dat Nec een degradatie kandidaat is.
De werkloosheid is helemaal niet hoog, Noord-Korea is een democratische natie en er worden helemaal geen olifanten afschoten vanwege hun ivoor.

dym
Berichten: 71
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 16:20
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door dym »

Bernd schreef:
dym schreef:Ik ben het er niet mee eens dat mensen zeggen dat Nec een degradatie kandidaat is.
De werkloosheid is helemaal niet hoog, Noord-Korea is een democratische natie en er worden helemaal geen olifanten afschoten vanwege hun ivoor.
Mijn excuus ik bedoelde te zeggen dat je met dit team veel te laag staat, zo duidelijker ??

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door LT »

Bernd schreef:
dym schreef:Ik ben het er niet mee eens dat mensen zeggen dat Nec een degradatie kandidaat is.
De werkloosheid is helemaal niet hoog, Noord-Korea is een democratische natie en er worden helemaal geen olifanten afschoten vanwege hun ivoor.
En Bernd legt niet de vinger op de zere plek.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door Bernd »

dym schreef:
Bernd schreef:
dym schreef:Ik ben het er niet mee eens dat mensen zeggen dat Nec een degradatie kandidaat is.
De werkloosheid is helemaal niet hoog, Noord-Korea is een democratische natie en er worden helemaal geen olifanten afschoten vanwege hun ivoor.
Mijn excuus ik bedoelde te zeggen dat je met dit team veel te laag staat, zo duidelijker ??
Je excuses hoef je niet aanbieden, die zijn aan mij als ik vervelend overkwam, wat niet mijn bedoeling was. Wel verbaas ik me erover dat er nog steeds veel supporters zijn die in NEC geen degradatiekandidaat zien, die zeggen dat we ons makkelijk veilig gaan spelen, die ADO, Go Ahead of Cambuur veel zwakker vinden of die vinden dat we een selectie hebben voor de middenmoot.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door T.I.G.O. »

pjottr schreef::withstupid:

Alegemeen bekend dat jongens als Lok en vd Weerden toen de koppen bij elkaar hebben gestoken
en een eigen plan getrokken hebben.

Totaal niet bekent bij mij dit,pas op dat ik destijds op de wedstrijden na NIETS meekreeg! sociale media bestond destijds uit de VI die in zaltbommel wekelijks
door de brievenbus viel en daar stond niet veel in over een eerste divisieclub kan ik je melden.
:biggrin:

dym
Berichten: 71
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 16:20
Contacteer:

Re: Mario Been

Bericht door dym »

Bernd schreef:
dym schreef:
Bernd schreef:
dym schreef:Ik ben het er niet mee eens dat mensen zeggen dat Nec een degradatie kandidaat is.
De werkloosheid is helemaal niet hoog, Noord-Korea is een democratische natie en er worden helemaal geen olifanten afschoten vanwege hun ivoor.
Mijn excuus ik bedoelde te zeggen dat je met dit team veel te laag staat, zo duidelijker ??
Je excuses hoef je niet aanbieden, die zijn aan mij als ik vervelend overkwam, wat niet mijn bedoeling was. Wel verbaas ik me erover dat er nog steeds veel supporters zijn die in NEC geen degradatiekandidaat zien, die zeggen dat we ons makkelijk veilig gaan spelen, die ADO, Go Ahead of Cambuur veel zwakker vinden of die vinden dat we een selectie hebben voor de middenmoot.

Geen probleem, we zitten nu in deze situatie en dat is erg vervelend er is totaal geen zelfvertrouwen of structuur ook word er geen duidelijke speelstijl gehanteerd.
Ik denk als je met dit team een duidelijke visie en speelstijl hanteert je echt met de middenmoot mee kan doen.
Op het moment zou ik niet echt kunnen zeggen Nec is een team die tactisch speelt of hard werkt of mooi voetbal speelt.
Naar mijn mening is Anton nog steeds zoekende en heeft zelf geen visie in wat hij wil daardoor straalt het hele team onzekerheid uit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten