Ernest Faber

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door mschr »

Jota schreef:Ik vind het echt zwaar teleurstellend dat Faber uit het technisch hart is gestapt. Wat je er ook van vind, maar beleid van de club is dat trainer hier zich aan conformeert. Faber heeft zelf bij beslissing gezeten om Santos niet op te stellen om daarna alsnog zijn keutel in te trekken. Dat kan wat mij betreft, een inschattingsfout maken, maar om daarna ook te distantieren van technisch overleg kan gewoon niet. Ik denk dat een vertrek naar Groningen met transfersom een goede oplossing is.
Zwaar teleurstellend gedrag van Faber, zowel zijn lekken naar media als het vertrek uit het technisch hart
Lekken naar de pers? Hij heeft gelekt dat Santos niet mocht spelen? Hij heeft gelekt dat Limbombe niet mocht spelen? Hij heeft gelekt dat ie er achteraf niet mee eens was? Dat heet geen lekken. Lekken is als je iets vertelt en eist dat je naam niet openbaar gemaakt wordt.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door TT »

Eniesee schreef:
Jota schreef:Ik vind het echt zwaar teleurstellend dat Faber uit het technisch hart is gestapt. Wat je er ook van vind, maar beleid van de club is dat trainer hier zich aan conformeert. Faber heeft zelf bij beslissing gezeten om Santos niet op te stellen om daarna alsnog zijn keutel in te trekken. Dat kan wat mij betreft, een inschattingsfout maken, maar om daarna ook te distantieren van technisch overleg kan gewoon niet. Ik denk dat een vertrek naar Groningen met transfersom een goede oplossing is.
Zwaar teleurstellend gedrag van Faber, zowel zijn lekken naar media als het vertrek uit het technisch hart
Faber uit het technisch hart gestapt?
http://www.ad.nl/ad/nl/1448/NEC/article ... kend.dhtml

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Pol »

TT schreef:
Eniesee schreef:
Jota schreef:Ik vind het echt zwaar teleurstellend dat Faber uit het technisch hart is gestapt. Wat je er ook van vind, maar beleid van de club is dat trainer hier zich aan conformeert. Faber heeft zelf bij beslissing gezeten om Santos niet op te stellen om daarna alsnog zijn keutel in te trekken. Dat kan wat mij betreft, een inschattingsfout maken, maar om daarna ook te distantieren van technisch overleg kan gewoon niet. Ik denk dat een vertrek naar Groningen met transfersom een goede oplossing is.
Zwaar teleurstellend gedrag van Faber, zowel zijn lekken naar media als het vertrek uit het technisch hart
Faber uit het technisch hart gestapt?
http://www.ad.nl/ad/nl/1448/NEC/article ... kend.dhtml
Logisch verhaal. Dit gaan we blijven houden zolang een trainer moet deelnemen aan technisch overleg met de directeur en sponsoren.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door TT »

Faber zegt verder dit:
Faber staat bij FC Groningen op een shortlist, met onder anderen Dick Lukkien (nu assistent bij FC Groningen) en Art Langeler (hoofd jeugdopleiding PSV). ,,Het is allemaal erg eenvoudig”, stelt Faber. ,,Clubs met interesse moeten zich bij NEC melden. Ik heb een doorlopend contract. Dat heb ik ook bewust getekend. Alles met de intentie om dat uit te dienen. Ik leg de bal dus ook bij NEC. Ik ben tot nu toe niet benaderd.”

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Demtsjenko »

faber uit het technisch hart... dat is dus een arbeidsconflict... en wat mij betreft logisch... op het moment dat een clubbestuur, ook al is het vanuit de portefeuille technische zaken, zich met opstellingen etc. gaat bemoeien of zijn voorkeuren publiekelijk kenbaar maakt, kun je als trainer met wat zelfrespect maar één ding doen en dat is tegengas geven...

je zou zeggen dat het inbinden van de club via een officieel statement wat rust had moeten brengen, maar blijkbaar rommelt het nog steeds. wat mij betreft een grove blunder van het clubbestuur en ik snapte al niet waarom zoveel mensen het hier eens waren met het ingrijpen van de club. dat was niet alleen het ondermijnen van het gezag van de trainer maar ook ronduit zijn professie niet erkennen.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Jeroen »

Wat een gedoe of Harold als voorzitter wel of niet iets mag zeggen. het is geen koning waarvoor een premier ministeriële verantwoordelijkheid draagt...

Het is duidelijk dat dit zijn persoonlijke mening is en niet die van de SV. En ik denk dat de SV het afgelopen jaar een duidelijke andere koers heeft ingezet.

Alois
Berichten: 34
Lid geworden op: do 24 apr 2014, 17:49
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Alois »

Eniesee schreef:
Harold Bastiaans schreef:
RobertvdW schreef:"Ik mag als Harold Bastiaans toch schrijven wat ik denk? Dit gaat over technische zaken waarover ik gewoon een mening heb, heeft niks met mijn functie te maken toch?"

Natuurlijk mag dat, maar als vz van een sv moet je wel beseffen dat lezers jou zien als vz van de sv, waardoor jouw mening een bepaalde impact krijgt. Je beseft dat m.i. onvoldoende. Heel jammer!
Nee hoor, ik ben me volkomen bewust van de impact, voorheen reageerde ik ook altijd hier, de oudere forummers weten dat ik geen onzin schrijf.
nou harold geen onzin :wink: het gaat er helemaal niet om of je wel of geen onzin schrijft. Jij mag schrijven wat je wil en je mening geven die je wil. Het is voor mij heel duidelijk dat je dat op eigen titel doet en niet als standpunt van de sv. Als mensen daar moeite mee hebben is dat hun probleem. Het is ook niet dat je minister president van Nederland bent die misschien soms een beetje voorzichtig moet zijn met z'n eigen mening..
Harold Bastiaans schreef: Maar goed, ik begrijp dat er blijkbaar moeite is met mijn reactie's, ik zal daar mijn conclusie's uit trekken. En dat is idd heel jammer.
niet harold, gewoon blijven schrijven wat je wil.....
Goed zo Eniesee. Helemaal mee eens!

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Voorwaarts »

TT schreef:Faber zegt verder dit:
Faber staat bij FC Groningen op een shortlist, met onder anderen Dick Lukkien (nu assistent bij FC Groningen) en Art Langeler (hoofd jeugdopleiding PSV). ,,Het is allemaal erg eenvoudig”, stelt Faber. ,,Clubs met interesse moeten zich bij NEC melden. Ik heb een doorlopend contract. Dat heb ik ook bewust getekend. Alles met de intentie om dat uit te dienen. Ik leg de bal dus ook bij NEC. Ik ben tot nu toe niet benaderd.”
Het is dus toch waar wat Harold schreef.

Ik snapte het gedraai van Faber al niet. Hij liegt soms. En soms de waarheid. Maar wanneer liegt hij, of verdraait ie de waarheid. Nog geen contact geweest met Faber. Echt wel ! Anders wilt Groningen hem ook niet losweken. Flauwe woorden van Fsber om met de woorden van NECbestuur (netjes uitdienen contract, met volle verstand getekend) hen om de oren te slaan. Woorden die Faber notabene zelf eerder over de verbannen spelers zei.

Uit Tech.Hart. Zou zeggen op non actief. Niet ontslaan ivm transfersom. Wegwezen ! Komt niet meer goed!
Anders gaat dit seizoen als nachtkaars uit. Lekker doormodderen kan niet.
Faber bedankt boor het mooie eerste half jaar.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door TT »

Voorwaarts schreef:
TT schreef:Faber zegt verder dit:
Faber staat bij FC Groningen op een shortlist, met onder anderen Dick Lukkien (nu assistent bij FC Groningen) en Art Langeler (hoofd jeugdopleiding PSV). ,,Het is allemaal erg eenvoudig”, stelt Faber. ,,Clubs met interesse moeten zich bij NEC melden. Ik heb een doorlopend contract. Dat heb ik ook bewust getekend. Alles met de intentie om dat uit te dienen. Ik leg de bal dus ook bij NEC. Ik ben tot nu toe niet benaderd.”
Het is dus toch waar wat Harold schreef.

Ik snapte het gedraai van Faber al niet. Hij liegt soms. En soms de waarheid. Maar wanneer liegt hij, of verdraait ie de waarheid. Nog geen contact geweest met Faber. Echt wel ! Anders wilt Groningen hem ook niet losweken. Flauwe woorden van Fsber om met de woorden van NECbestuur (netjes uitdienen contract, met volle verstand getekend) hen om de oren te slaan. Woorden die Faber notabene zelf eerder over de verbannen spelers zei.

Uit Tech.Hart. Zou zeggen op non actief. Niet ontslaan ivm transfersom. Wegwezen ! Komt niet meer goed!
Anders gaat dit seizoen als nachtkaars uit. Lekker doormodderen kan niet.
Faber bedankt boor het mooie eerste half jaar.
Sorry hoor, maar.... :crazy2:

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Voorwaarts »

TT schreef:
Voorwaarts schreef:
TT schreef:Faber zegt verder dit:
Faber staat bij FC Groningen op een shortlist, met onder anderen Dick Lukkien (nu assistent bij FC Groningen) en Art Langeler (hoofd jeugdopleiding PSV). ,,Het is allemaal erg eenvoudig”, stelt Faber. ,,Clubs met interesse moeten zich bij NEC melden. Ik heb een doorlopend contract. Dat heb ik ook bewust getekend. Alles met de intentie om dat uit te dienen. Ik leg de bal dus ook bij NEC. Ik ben tot nu toe niet benaderd.”
Het is dus toch waar wat Harold schreef.

Ik snapte het gedraai van Faber al niet. Hij liegt soms. En soms de waarheid. Maar wanneer liegt hij, of verdraait ie de waarheid. Nog geen contact geweest met Faber. Echt wel ! Anders wilt Groningen hem ook niet losweken. Flauwe woorden van Fsber om met de woorden van NECbestuur (netjes uitdienen contract, met volle verstand getekend) hen om de oren te slaan. Woorden die Faber notabene zelf eerder over de verbannen spelers zei.

Uit Tech.Hart. Zou zeggen op non actief. Niet ontslaan ivm transfersom. Wegwezen ! Komt niet meer goed!
Anders gaat dit seizoen als nachtkaars uit. Lekker doormodderen kan niet.
Faber bedankt boor het mooie eerste half jaar.
Sorry hoor, maar.... :crazy2:
Ja ben een beetje te snel hè.
Maar het gaat niet meer goedkomen.
Het technisch hart bepaalt ook de nieuwe selectie van volgend seizoen. Lekker dan als je niet meer meedenkt en beslist als trainer zijnde. Drie keer raden waar ze in deze periode mee bezig zouden moeten zijn.

Wie wordt de nieuwe trainer ?
Fred Rutten ? Mario Been ?
Liefst eentje die ook weet hoe we moeten aanvallen.
En eentje die goed wisselt.
Laatst gewijzigd door Voorwaarts op do 18 feb 2016, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door jackkreta »

Harold Bastiaans schreef:
DJTEEF! schreef:
Harold Bastiaans schreef:
RobertvdW schreef:"Ik mag als Harold Bastiaans toch schrijven wat ik denk? Dit gaat over technische zaken waarover ik gewoon een mening heb, heeft niks met mijn functie te maken toch?"

Natuurlijk mag dat, maar als vz van een sv moet je wel beseffen dat lezers jou zien als vz van de sv, waardoor jouw mening een bepaalde impact krijgt. Je beseft dat m.i. onvoldoende. Heel jammer!
Nee hoor, ik ben me volkomen bewust van de impact, voorheen reageerde ik ook altijd hier, de oudere forummers weten dat ik geen onzin schrijf.

Maar goed, ik begrijp dat er blijkbaar moeite is met mijn reactie's, ik zal daar mijn conclusie's uit trekken. En dat is idd heel jammer.
Je mag over alles je mening hebben, maar schadelijke insinuaties verspreiden zonder dat je bewijs hebt, is onverstandig. Niet alleen voor de voorzitter van de SV, maar voor iedereen.
Ahum, lees het forum is door...maar dit was echt de laatste. En omdat ik geen bewijs aanvoer wil niet zeggen dat ik dat niet heb, en waar staat dat ik bewijs moet aanvoeren.

Veel forumplezier verder, wel ff zonder mij :wink:
Harold, als ik jouw avatar zie denk ik ook, hé, de voorzitter van de SV.
Is het niet handiger om voor je particuliere mening een 2e account aan te maken, uiteraard met een andere avatar?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door RobertvdW »

Re: Ernest Faber

Berichtdoor Harold Bastiaans » di 16 feb 2016, 22:45

"Het technisch hart heeft een belangrijke regel in zijn afspraken, als 1 vd mensen niet akkoord gebeurd het niet, bij twijfel gebeurd het niet. Wat Faber gedaan heeft is het schenden van de afspraken, maar zoals vaker heeft een winnende coach altijd gelijk. Door een conflict te creëren is het mogelijk dat er een onwerkbare situatie komt waardoor hij zonder afkoopsom weg kan. Verder heeft het wisselbeleid tegen PSV weinig met voetbal te maken, en waren de wissels spelers van Ploegsma. Helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen.."

Faber heeft afspraken geschonden. Kun je dit met feiten aantonen? En zo ja, hoe kom je aan die informatie?
Kun je met feiten aantonen dat Faber een conflict creëert, waardoor er een onwerkbare situatie komt waardoor hij zonder afkoopsom weg kan?
Kun je met feiten aantonen dat Faber bewust spelers van Ploegsma als wisselspelers gebruikte?

De laatste zin "helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen". Het feit dat je zelf deze zin als afsluiting gebruikt, zou voor jou 1000% reden moeten zijn om als vz van de sv dit schrijven niet te plaatsen. Dat je het toch gedaan hebt is een gigantische blunder. Nu werk je mee aan een vervelend klimaat rond de club. En dat moet een vz van een sv nou net niet doen!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door TT »

RobertvdW schreef:Re: Ernest Faber

Berichtdoor Harold Bastiaans » di 16 feb 2016, 22:45

"Het technisch hart heeft een belangrijke regel in zijn afspraken, als 1 vd mensen niet akkoord gebeurd het niet, bij twijfel gebeurd het niet. Wat Faber gedaan heeft is het schenden van de afspraken, maar zoals vaker heeft een winnende coach altijd gelijk. Door een conflict te creëren is het mogelijk dat er een onwerkbare situatie komt waardoor hij zonder afkoopsom weg kan. Verder heeft het wisselbeleid tegen PSV weinig met voetbal te maken, en waren de wissels spelers van Ploegsma. Helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen.."

Faber heeft afspraken geschonden. Kun je dit met feiten aantonen? En zo ja, hoe kom je aan die informatie?
Kun je met feiten aantonen dat Faber een conflict creëert, waardoor er een onwerkbare situatie komt waardoor hij zonder afkoopsom weg kan?
Kun je met feiten aantonen dat Faber bewust spelers van Ploegsma als wisselspelers gebruikte?

De laatste zin "helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen". Het feit dat je zelf deze zin als afsluiting gebruikt, zou voor jou 1000% reden moeten zijn om als vz van de sv dit schrijven niet te plaatsen. Dat je het toch gedaan hebt is een gigantische blunder. Nu werk je mee aan een vervelend klimaat rond de club. En dat moet een vz van een sv nou net niet doen!
Sorry hoor, ik vond het ook opvallend, maar in principe moet Harold vooral lekker zelf weten wat hij wel niet plaatst. Het is misschien niet handig, maar hij is in ieder geval niet zo hypocriet om zijn mening voor zich te houden omdat hij nu eenmaal voorzitter van de SV is. Kijk, ikzelf geloof de theorie van Knipping niet, maar er wordt nu wat al te overtrokken gereageerd op het feit dat Harold het 'ergens' met hem eens is, vind ik.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ernest Faber

Bericht door flipsen »

Faber wil geen trekpop zijn van de investeerders en Bart van Ingen dus moet hij weg , zo simpel is het
Risus abundat in ore stultorum

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door RobertvdW »

TT schreef:
RobertvdW schreef:Re: Ernest Faber

Berichtdoor Harold Bastiaans » di 16 feb 2016, 22:45

"Het technisch hart heeft een belangrijke regel in zijn afspraken, als 1 vd mensen niet akkoord gebeurd het niet, bij twijfel gebeurd het niet. Wat Faber gedaan heeft is het schenden van de afspraken, maar zoals vaker heeft een winnende coach altijd gelijk. Door een conflict te creëren is het mogelijk dat er een onwerkbare situatie komt waardoor hij zonder afkoopsom weg kan. Verder heeft het wisselbeleid tegen PSV weinig met voetbal te maken, en waren de wissels spelers van Ploegsma. Helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen.."

Faber heeft afspraken geschonden. Kun je dit met feiten aantonen? En zo ja, hoe kom je aan die informatie?
Kun je met feiten aantonen dat Faber een conflict creëert, waardoor er een onwerkbare situatie komt waardoor hij zonder afkoopsom weg kan?
Kun je met feiten aantonen dat Faber bewust spelers van Ploegsma als wisselspelers gebruikte?

De laatste zin "helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen". Het feit dat je zelf deze zin als afsluiting gebruikt, zou voor jou 1000% reden moeten zijn om als vz van de sv dit schrijven niet te plaatsen. Dat je het toch gedaan hebt is een gigantische blunder. Nu werk je mee aan een vervelend klimaat rond de club. En dat moet een vz van een sv nou net niet doen!
Sorry hoor, ik vond het ook opvallend, maar in principe moet Harold vooral lekker zelf weten wat hij wel niet plaatst. Het is misschien niet handig, maar hij is in ieder geval niet zo hypocriet om zijn mening voor zich te houden omdat hij nu eenmaal voorzitter van de SV is. Kijk, ikzelf geloof de theorie van Knipping niet, maar er wordt nu wat al te overtrokken gereageerd op het feit dat Harold het 'ergens' met hem eens is, vind ik.
Natuurlijk moet hij zelf weten wat hij wel of niet plaatst. Het gaat er ook niet om of hij hypocriet als hij een mening achter houdt als vz. Maar hij moet wel met feiten komen. En de zin "helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen", is veelzeggend. Zo kun je vele geruchten de wereld ingooien en deze zin steeds als sluitstuk gebruiken. Dan ben je wel verkeerd bezig. Die zin kwam ik twee/drie jaar geleden ook tegen in de kwesties Pastoor/Aalbers/Ophof! Het gaat nu weer dezelfde kant op.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Legendario »

TT schreef:
RobertvdW schreef:Re: Ernest Faber

Berichtdoor Harold Bastiaans » di 16 feb 2016, 22:45

"Het technisch hart heeft een belangrijke regel in zijn afspraken, als 1 vd mensen niet akkoord gebeurd het niet, bij twijfel gebeurd het niet. Wat Faber gedaan heeft is het schenden van de afspraken, maar zoals vaker heeft een winnende coach altijd gelijk. Door een conflict te creëren is het mogelijk dat er een onwerkbare situatie komt waardoor hij zonder afkoopsom weg kan. Verder heeft het wisselbeleid tegen PSV weinig met voetbal te maken, en waren de wissels spelers van Ploegsma. Helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen.."

Faber heeft afspraken geschonden. Kun je dit met feiten aantonen? En zo ja, hoe kom je aan die informatie?
Kun je met feiten aantonen dat Faber een conflict creëert, waardoor er een onwerkbare situatie komt waardoor hij zonder afkoopsom weg kan?
Kun je met feiten aantonen dat Faber bewust spelers van Ploegsma als wisselspelers gebruikte?

De laatste zin "helemaal hard maken kan je het nooit, maar de schijn heeft hij tegen". Het feit dat je zelf deze zin als afsluiting gebruikt, zou voor jou 1000% reden moeten zijn om als vz van de sv dit schrijven niet te plaatsen. Dat je het toch gedaan hebt is een gigantische blunder. Nu werk je mee aan een vervelend klimaat rond de club. En dat moet een vz van een sv nou net niet doen!
Sorry hoor, ik vond het ook opvallend, maar in principe moet Harold vooral lekker zelf weten wat hij wel niet plaatst. Het is misschien niet handig, maar hij is in ieder geval niet zo hypocriet om zijn mening voor zich te houden omdat hij nu eenmaal voorzitter van de SV is. Kijk, ikzelf geloof de theorie van Knipping niet, maar er wordt nu wat al te overtrokken gereageerd op het feit dat Harold het 'ergens' met hem eens is, vind ik.
:withstupid:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door RobertvdW »

Als vz van de sv heeft Bastiaans regelmatig contact met de directie en anderen binnen N.E.C. Hij zit ook in de RVS. Hij krijgt dus wel eens vertrouwelijke informatie, die binnenskamers moet blijven. Hoe gaat hij daar mee om?
Politici krijgen het verwijt van achterkamertjespolitiek, halve waarheden vertellen, "lekken", liegen, communicatie-problemen, niet luisteren naar de achterban, e.d. Wel, mijn jarenlange ervaring bij N.E.C. heeft me geleerd dat deze zaken zo af en toe ook bij onze club een vervelende rol spelen (zie b.v. kwesties Pastoor/Aalbers/Ophof en lees de jubileumboeken er maar eens op na!). Het gebeurt overal in verenigingen, in bedrijven, e.d. We zijn allemaal politici!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Legendario »

RobertvdW schreef:Als vz van de sv heeft Bastiaans regelmatig contact met de directie en anderen binnen N.E.C. Hij zit ook in de RVS. Hij krijgt dus wel eens vertrouwelijke informatie, die binnenskamers moet blijven. Hoe gaat hij daar mee om?
Politici krijgen het verwijt van achterkamertjespolitiek, halve waarheden vertellen, "lekken", liegen, communicatie-problemen, niet luisteren naar de achterban, e.d. Wel, mijn jarenlange ervaring bij N.E.C. heeft me geleerd dat deze zaken zo af en toe ook bij onze club een vervelende rol spelen (zie b.v. kwesties Pastoor/Aalbers/Ophof en lees de jubileumboeken er maar eens op na!). Het gebeurt overal in verenigingen, in bedrijven, e.d. We zijn allemaal politici!
Oef. Je moet het allemaal niet te zwaar nemen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door RobertvdW »

Iwan van Duren, altijd goed ingevoerd, schrijft vandaag op de webside van VI een stukje over de kwestie Faber. Waarom benadrukt Harold Bastiaans eenzijdig en negatief de mogelijke rol van Faber? Waarom geen kritische opmerkingen over de stellingname van het "technisch hart?" Als ik de reacties en commentaren in de media lees komt Faber er als winnaar uit en krijgt N.E.C. veel negatieve publiciteit! Precies zoals in de kwesties Pastoor/Aalbers/Ophof. Zou dat allemaal aan Pastoor/Aalbers/Ophof/Faber liggen? Deels, maar ook N.E.C. (lees van Ingen, investeerder, RvC) moet maar eens flink in de spiegel kijken. Of zijn ze hardleers?

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door RobertvdW »

Legendario schreef:
RobertvdW schreef:Als vz van de sv heeft Bastiaans regelmatig contact met de directie en anderen binnen N.E.C. Hij zit ook in de RVS. Hij krijgt dus wel eens vertrouwelijke informatie, die binnenskamers moet blijven. Hoe gaat hij daar mee om?
Politici krijgen het verwijt van achterkamertjespolitiek, halve waarheden vertellen, "lekken", liegen, communicatie-problemen, niet luisteren naar de achterban, e.d. Wel, mijn jarenlange ervaring bij N.E.C. heeft me geleerd dat deze zaken zo af en toe ook bij onze club een vervelende rol spelen (zie b.v. kwesties Pastoor/Aalbers/Ophof en lees de jubileumboeken er maar eens op na!). Het gebeurt overal in verenigingen, in bedrijven, e.d. We zijn allemaal politici!
Oef. Je moet het allemaal niet te zwaar nemen.
Nee hoor, maar ik vind het wel goed om wat kanttekeningen te plaatsen en enkele vragen te stellen, maar verder: lekker relaxed!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door burp »

:bye: :bye:
/me zwaait Faber alvast uit met dankzegging voor de geleverde prestaties. :tu:

Zullen we de nieuwe trainersdiscussie maar alvast van stal halen?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door bertje »

Waarom dan? Ik ga ervan uit dat hij gewoon blijft.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door Goffert »

bertje schreef:Waarom dan? Ik ga ervan uit dat hij gewoon blijft.
Die is binnen de kortste keren weg.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door henkie1234 »

Lekker als je het stuk op vi.nl leest. Mocht dat allemaal kloppen dan is Faber echt wel weg. Hoe dom kan je als NEC zijn.
Welke goede trainer wil werken met de gedachte dat andere bepalen wie er mag spelen en wie niet.
Dit gedoe gaat je meer negativiteit opleveren dan punten. We hadden vorig jaar een top jaar, de eerste helft dit jaar was grandioos. Dit gedoe maakt helaas eerder de weg naar beneden dan op dezelfde manier presteren :angryfire:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ernest Faber

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:Het technisch hart bepaalt ook de nieuwe selectie van volgend seizoen. Lekker dan als je niet meer meedenkt en beslist als trainer zijnde. Drie keer raden waar ze in deze periode mee bezig zouden moeten zijn.
Ik snap je punt niet. Sinds wanneer moet een passant als de trainer de selectie meebepalen? Als we de trainer laten meebepalen, krijgen we spelers als Waalkens en Bovenberg.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten