Jay-Roy Grot

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:Die 1,5 kan het maximaal worden via de bonussen, x aantal gespeelde wedstrijden, promotie etc.
Onzin, het is nu al 1,6 miljoen. Bron is uit de hok van sponsor/investeerder. Die zijn ij ieder geval erg in hun nopjes met het bedrag en met oversier (en met van schaik)

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Juul »

jetipo schreef: Leeds heeft zijn huiswerk gewoon goed gedaan en weet welke bedragen betaald worden voor dergelijke spelers in Nederland.
Rick van Drongelen leverde Sparta meer dan 3 miljoen op. In de discussie rond Dumic heeft iemand me uitgelegd dat aanvallers altijd meer opleveren dan verdedigers. Dan is het toch moeilijk uit te leggen dat aanvaller Grot met zijn 34 eredivisiewedstrijden 8 ton oplevert en verdediger van Drongelen met 31 wedstrijden bijna 4 keer zoveel.

Nogmaals, het gaat er niet om of Grot zoveel waard is, maar of Leeds het er voor over had gehad. Ze hebben hem niet gehaald omdat ze het stiekem niet in hem zien zitten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
jetipo schreef: Leeds heeft zijn huiswerk gewoon goed gedaan en weet welke bedragen betaald worden voor dergelijke spelers in Nederland.
Rick van Drongelen leverde Sparta meer dan 3 miljoen op. In de discussie rond Dumic heeft iemand me uitgelegd dat aanvallers altijd meer opleveren dan verdedigers. Dan is het toch moeilijk uit te leggen dat aanvaller Grot met zijn 34 eredivisiewedstrijden 8 ton oplevert en verdediger van Drongelen met 31 wedstrijden bijna 4 keer zoveel.

Nogmaals, het gaat er niet om of Grot zoveel waard is, maar of Leeds het er voor over had gehad. Ze hebben hem niet gehaald omdat ze het stiekem niet in hem zien zitten.
Van Drongelen speelde 15 wedstrijden Jup en 31 wedstrijden Eredivisie, op het moment van verkopen speelde hij Eredivisie. Hij ging naar een club op het hoogste niveau en had een contract van nog maanden ipv Grot nog .

Appels met peren of klok en klepel kies maar uit.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door DJTEEF! »

Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Die 1,5 kan het maximaal worden via de bonussen, x aantal gespeelde wedstrijden, promotie etc.
Onzin, het is nu al 1,6 miljoen. Bron is uit de hok van sponsor/investeerder. Die zijn ij ieder geval erg in hun nopjes met het bedrag en met oversier (en met van schaik)
Al dat negatieve gezeik hier zonder feiten te kennen: ik word er moe van.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Arjan van Hout »

DJTEEF! schreef:
Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Die 1,5 kan het maximaal worden via de bonussen, x aantal gespeelde wedstrijden, promotie etc.
Onzin, het is nu al 1,6 miljoen. Bron is uit de hok van sponsor/investeerder. Die zijn ij ieder geval erg in hun nopjes met het bedrag en met oversier (en met van schaik)
Al dat negatieve gezeik hier zonder feiten te kennen: ik word er moe van.
:withstupid:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jetipo »

Het bedrag dat betaald is voor Grot weten we niet en Hamburg heeft misschien wel absurd veel betaald voor Van Drongelen. Daarbij heeft Van Drongelen al laten zien dat hij over het juiste niveau en de kwaliteiten beschikte voor Hamburg. Grot daarentegen is nog niet zover als Van Drongelen en zal bij leeds niet als basisspeler (of zelfs selectiespeler) gehaald zijn. Ik denk, zoals ook al in Engeland is aangegeven en door sommigen hier geschreven, dat Grot daar nog veel moet leren en opgeleid gaat worden. Dat hoefde bij Van Drongelen niet. De tijd zal het leren. Sparta speelde toen toch ook in de eredivisie?

Aanvulling: zie reactie van Tiel hierboven.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Juul »

Tiel schreef:Appels met peren of klok en klepel kies maar uit.
Valt wel mee. Sparta maakte een paar goals meer dan NEC. Zo'n groot verschil tussen Sparta en NEC zit er niet gebaseerd op vorig jaar.
Grot's contract liep af, dat klopt. Maar dan nog is het absurd dat een verdediger van Sparta met 1 jaar eredivisie-ervaring bijna 4x zoveel opbrengt. Aanvallers brengen meer op las ik ergens...
Tiel schreef: Keepers en verdedigers brengen minder op dan aanvallers.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
Tiel schreef:Appels met peren of klok en klepel kies maar uit.
Valt wel mee. Sparta maakte een paar goals meer dan NEC. Zo'n groot verschil tussen Sparta en NEC zit er niet gebaseerd op vorig jaar.
Grot's contract liep af, dat klopt. Maar dan nog is het absurd dat een verdediger van Sparta met 1 jaar eredivisie-ervaring bijna 4x zoveel opbrengt. Aanvallers brengen meer op las ik ergens...
Tiel schreef: Keepers en verdedigers brengen minder op dan aanvallers.
4 keer zoveel of 2 keer zoveel. Kun jij even met de juiste gegevens komen of kies je voor het gemak maar het laagste wat je hoort?

En Sparta is een Eredivisie club en wij niet. Heeft niets met doelpunten te maken.
We hebben een spelersbudget van 2,5 miljoen. Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nijmegen0413 »

Arjan van Hout schreef:
DJTEEF! schreef:
Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Die 1,5 kan het maximaal worden via de bonussen, x aantal gespeelde wedstrijden, promotie etc.
Onzin, het is nu al 1,6 miljoen. Bron is uit de hok van sponsor/investeerder. Die zijn ij ieder geval erg in hun nopjes met het bedrag en met oversier (en met van schaik)
Al dat negatieve gezeik hier zonder feiten te kennen: ik word er moe van.
:withstupid:
:withstupid:
Word je schijt en schijtziek van. Eerst zeggen letterlijk alle bronnen dat het om 1,6 miljoen gaat. Vervolgens komt er 1 iemand met 850k en iedereen gaat er maar direcht vanuit dat dit de waarheid is. Vind 1,6 miljoen de absolute jackpot en ook 850k een schappelijke prijs voor een speler als Grot. Of denken jullie nu echt dat Oversier er niet meer uit heeft proberen te halen. Er word hier gedaan alsof Leeds 5 miljoen wilt bieden en Oversier zegt; weet je wat, doe maar 850k.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Juul »

Tiel schreef: 4 keer zoveel of 2 keer zoveel. Kun jij even met de juiste gegevens komen of kies je voor het gemak maar het laagste wat je hoort?
De laatste berichten zijn 8 ton. 4 x 8 ton = 3,2 miljoen. Dat is ongeveer wat Van Drongelen heeft opgebracht. Als jij preciezere cijfers heb, hoor ik het graag.
Tiel schreef: En Sparta is een Eredivisie club en wij niet.
Dus jouw stelling dat aanvallers altijd meer opbrengen dan verdedigers gaat dan niet op?
Tiel schreef:We hebben een spelersbudget van 2,5 miljoen. Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
He budget van Sparta zit daar niet ver boven. NEC heeft het spel niet slim gespeeld. Dat vinden ze kennelijk in Engeland ook gezien de verbazing alom.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Keezer »

1,6 miljoen zou inderdaad echt heel lekker zijn. En ik denk als ik in de schoenen zou staan van Oversier ik het ook voor 9 ton plus bonussen en doorverkoop gedaan zou hebben. Zeker gezien de huidige selectie en zijn aflopende contract. Ik denk dat je het, gezien de situatie waarin de club nu verkeerd, niet kan laten schieten. We kunnen hier denk ik wel even op bouwen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
Tiel schreef: 4 keer zoveel of 2 keer zoveel. Kun jij even met de juiste gegevens komen of kies je voor het gemak maar het laagste wat je hoort?
De laatste berichten zijn 8 ton. 4 x 8 ton = 3,2 miljoen. Dat is ongeveer wat Van Drongelen heeft opgebracht. Als jij preciezere cijfers heb, hoor ik het graag.
Tiel schreef: En Sparta is een Eredivisie club en wij niet.
Dus jouw stelling dat aanvallers altijd meer opbrengen dan verdedigers gaat dan niet op?
Tiel schreef:We hebben een spelersbudget van 2,5 miljoen. Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
He budget van Sparta zit daar niet ver boven. NEC heeft het spel niet slim gespeeld. Dat vinden ze kennelijk in Engeland ook gezien de verbazing alom.
Ik zie net zoveel berichten over 1,6 miljoen als 8 ton. Waarom jij dan van 8 ton uitgaat is mij een raadsel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Juul »

1,6 miljoen is natuurlijk een geweldig bedrag.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

Juul schreef:1,6 miljoen is natuurlijk een geweldig bedrag.
Waarom nu dan zo'n oordeel met gebakken lucht?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Mark Ariaans »

Op voorhand werd alles boven de half miljoen hier met gejuich begroet. Vervolgens komen er verhalen in de media over anderhalf miljoen. Iedereen helemaal jubelend. Nu wordt er weer beweerd 7,5 miljoen met bonussen die het totaal bedrag weer boven de miljoen kunnen krikken en opeens is het niet goed genoeg meer. De waan van de minuut.


Wie werkelijk denkt dat je voor Grot met nog een jaar resterend op zijn contract en geen intentie om te verlengen slecht handelt bij een prijs van 800.000+ die moet zichzelf echt eens grondig laten onderzoeken in mijn optiek. Was goddomme vorige week nog zo'n beetje de slechtste speler op het veld en nu zijn ze bij NEC idioot omdat ze een Engelse club niet zo gek hebben gekregen om contant met meer dan een miljoen over de boeg te komen. Man man man.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door eniesee12 »

:withstupid: Handjes dichtknijpen met 800.000 voor zo'n beperkte voetballer.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
Op basis van de woorden van onze TD, die zei dat we alleen voor buitensporige bedragen nog zouden verkopen zeg ik JA.

Overigens vindt ik de ontvangen prijs prima en marktconform.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
Op basis van de woorden van onze TD, die zei dat we alleen voor buitensporige bedragen nog zouden verkopen zeg ik JA.

Overigens vindt ik de ontvangen prijs prima en marktconform.
Oke jij vindt dus 1 miljoen niet buitensporig voor een Jup club met een speler met een aflopend contract. Dan verschillen wij van mening.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
Op basis van de woorden van onze TD, die zei dat we alleen voor buitensporige bedragen nog zouden verkopen zeg ik JA.

Overigens vindt ik de ontvangen prijs prima en marktconform.
Oke jij vindt dus 1 miljoen niet buitensporig voor een Jup club met een speler met een aflopend contract. Dan verschillen wij van mening.
Ik vindt het een mooi bedrag, maar niet buitensporig.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Mark Ariaans »

Als Ajax of Heerenveen het hadden betaald dan hadden we hier de polonaise gelopen. Nu is het een Engelse club en opeens is het een fooi. Tja.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2649
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Dirk Eijlander »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
Op basis van de woorden van onze TD, die zei dat we alleen voor buitensporige bedragen nog zouden verkopen zeg ik JA.

Overigens vindt ik de ontvangen prijs prima en marktconform.
Oke jij vindt dus 1 miljoen niet buitensporig voor een Jup club met een speler met een aflopend contract. Dan verschillen wij van mening.
Ik vindt het een mooi bedrag, maar niet buitensporig.
:withstupid: , maar dat kan het met de bonussen en evt doorverkoop wel worden! Ruim 3 miljoen voor van drongelen zonder doorverkoop% kan wel eens een mindere deal zijn.(weet niet of dit daadwerkelijk zo is)
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
Op basis van de woorden van onze TD, die zei dat we alleen voor buitensporige bedragen nog zouden verkopen zeg ik JA.

Overigens vindt ik de ontvangen prijs prima en marktconform.
Oke jij vindt dus 1 miljoen niet buitensporig voor een Jup club met een speler met een aflopend contract. Dan verschillen wij van mening.
Ik vindt het een mooi bedrag, maar niet buitensporig.
1 miljoen voor een jaar bij een Jup club is niet buitensporig. Welkom bij het NEC-forum.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Arjan van Hout »

Het is een werelddeal voor NEC. iedereen is in z'n nopjes hiermee en dan zijn er een paar hier op het forum die het een mager deal vinden. Nou ik ga toch mee met de mensen binnen nec en met de investeerders en het gros van de supporters, voor dit geld een beoogd reservespeler verkopen vanuit de jl.... 1,6 miljoen is voor nec veel geld en met kans op meer

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Denk jij dat we een bod van een miljoen op wie dan ook kunnen weigeren?
Op basis van de woorden van onze TD, die zei dat we alleen voor buitensporige bedragen nog zouden verkopen zeg ik JA.

Overigens vindt ik de ontvangen prijs prima en marktconform.
Oke jij vindt dus 1 miljoen niet buitensporig voor een Jup club met een speler met een aflopend contract. Dan verschillen wij van mening.
Ik vindt het een mooi bedrag, maar niet buitensporig.
1 miljoen voor een jaar bij een Jup club is niet buitensporig. Welkom bij het NEC-forum.
Nou nee, welkom in de wereld van de waarheid van Tiel.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
kees schreef:
n23 schreef:https://mobile.twitter.com/PhilHayYEP/s ... 1497928704

750.000£ dus met doorverkooppercentage en bonusen blijkbaar.
is dus € 874.000 bijna, minder dan de €1,5 miljoen die gedacht werd, maar toch een mooi bedrag
Is een prutsbedrag. Futuralis en Carlos onderhandelen beter dan een Oversier.
Lul niet man! We hadden al een recordbedrag met Dumic binnengehengeld en nu hebben we ons eigen record nog een keer verbroken! :party:
When Wilco talks, people listen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten