Mihai Roman

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door jetipo »

Pol schreef:
jetipo schreef:
Sandertjuh85 schreef:
NEC4EVER schreef:Je kan vinden wat je wil, maar de statistieken bewijzen het tegenovergestelde!
de statistieken bewijzen dat wij vorige een goede verdediging hadden en een matige aanval.
Tel daar bij op de we aanvallende backs hadden. En een goede Limbombe.
Mocht Santos echt zo'n fenomeen zijn als sommige mensen denken dan had hij er wel 20 zonder pingels gemaakt.

Daarbij vond ik het ook nog een enorm vervelende gast met rare ergerlijke trekjes. Blij dat hij opgehoepeld is.
Veel kaarten voor een aanvaller, de meeste duels verloren als aanvaller, weinig accurate passings, etc. De statistieken zijn niet mild voor Santos. Ook vergeten velen hiero in de nog steeds onterechte vergelijking tussen Roman en Santos, dat Santos twee seizoenen de tijd heeft gehad om wat aan de statistieken doen en Roman door een akkefietje tussen trainer, TH en het bestuur niet eens de kans heeft gehad iets te laten zien en aan zijn statistieken te werken. Ieder die Roman affakkelt, gaat voorbij aan het feit dat
hij nooit een fatsoenlijke kans op wedstrijdritme heeft gehad (itt Santos) en dat hij geslachtofferd is in de strijd tussen haantjes. Dit maakt iedere opmerking waarin hij afgefakkeld wordt bij voorbaat inhouds- en nutteloos.
Ongelooflijk dat mensen het nog steeds voor Roman opnemen in vergelijk met Santos. Echt lachwekkend. Heeft helemaal niets in NEC shirt laten zien.
Volgens mij zeg ik ook onterechte vergelijking. En als je nu nog steeds niet begrijpt dat er beargumenteerbare redenen liggen achter het 'niets hebben kunnen laten zien' van Roman en de twijfels aan de kwaliteiten van Santos dan houdt het gewoon op. Zie mijn laatste zin in de vorige reactie. Doelpunten maken blijkbaar blind en rechtlijnig. Klaar met deze Jehovadiscussie'.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Mihai Roman

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
NEC4EVER schreef:
Eniesee schreef:
NEC4EVER schreef:Helemaal mee eens, natrappen richting Roman is ook niet nodig, maar die heeft hier niks laten zien.
We mogen Santos dankbaar zijn voor zijn doelpunten & inzet, of er veel penalties bij zaten is bijzaak.
Is dat bijzaak ? Dus een spits die 0 veldgoals maakt en 15 penalty's binnenschiet die de linksbuiten verkregen heeft ben jij tevreden mee ? Iedere andere speler maakt die penalty's meestal ook...
Moet je eens bij PSV navragen, of ze iemand hebben die penalties er zo makkelijk in knalt.
En dan nog, moet je dan iemand natrappen omdat hij (penalties) voor ons heeft gescoord?
Ik trap niks na. En natuurlijk is een goede penalty kunnen nemen ook een kwaliteit maar ik herhaal wat ik ook zei toen hij hier al voetbalde dat hij voor eredivisie te kort komt, in ieder geval bij een ploeg die af en toe ook niet in de 16 van de tegenstander is

Hij heeft veruit de meeste duels aangegaan van alle spelers in de eredivisie. Nu jij weer. Hij is de ideale spits in het systeem-Hyballa.
Ik wil een spits die zo slim loopt dat hij niet in de duels komt. Hij heeft de meeste gele kaarten van de selectie. En dat voor een spits. Nou jij weer

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Pol »

jetipo schreef:
Pol schreef:
jetipo schreef:
Sandertjuh85 schreef:
NEC4EVER schreef:Je kan vinden wat je wil, maar de statistieken bewijzen het tegenovergestelde!
de statistieken bewijzen dat wij vorige een goede verdediging hadden en een matige aanval.
Tel daar bij op de we aanvallende backs hadden. En een goede Limbombe.
Mocht Santos echt zo'n fenomeen zijn als sommige mensen denken dan had hij er wel 20 zonder pingels gemaakt.

Daarbij vond ik het ook nog een enorm vervelende gast met rare ergerlijke trekjes. Blij dat hij opgehoepeld is.
Veel kaarten voor een aanvaller, de meeste duels verloren als aanvaller, weinig accurate passings, etc. De statistieken zijn niet mild voor Santos. Ook vergeten velen hiero in de nog steeds onterechte vergelijking tussen Roman en Santos, dat Santos twee seizoenen de tijd heeft gehad om wat aan de statistieken doen en Roman door een akkefietje tussen trainer, TH en het bestuur niet eens de kans heeft gehad iets te laten zien en aan zijn statistieken te werken. Ieder die Roman affakkelt, gaat voorbij aan het feit dat
hij nooit een fatsoenlijke kans op wedstrijdritme heeft gehad (itt Santos) en dat hij geslachtofferd is in de strijd tussen haantjes. Dit maakt iedere opmerking waarin hij afgefakkeld wordt bij voorbaat inhouds- en nutteloos.
Ongelooflijk dat mensen het nog steeds voor Roman opnemen in vergelijk met Santos. Echt lachwekkend. Heeft helemaal niets in NEC shirt laten zien.
Volgens mij zeg ik ook onterechte vergelijking. En als je nu nog steeds niet begrijpt dat er beargumenteerbare redenen liggen achter het 'niets hebben kunnen laten zien' van Roman en de twijfels aan de kwaliteiten van Santos dan houdt het gewoon op. Zie mijn laatste zin in de vorige reactie. Doelpunten maken blijkbaar blind en rechtlijnig. Klaar met deze Jehovadiscussie'.
Maar hoezo heeft Roman niets kunnen laten zien? Hij had dit seizoen een nieuwe trainer die met een frisse blik startte. Maar ook die had al snel gezien dat hij er niets van kon.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
Ik wil een spits die zo slim loopt dat hij niet in de duels komt. Hij heeft de meeste gele kaarten van de selectie. En dat voor een spits. Nou jij weer
Hij was ideaal voor het NEC-spel dat draaide om veel positiewisselingen en direct spel. Dan heb je een spits nodig die overal opduikt en ook het middenveld ondersteunt. Dat is ook het spel dat een Hyballa voorstaat. Daarom is Hyballa teleurgesteld geraakt in een Roman. Statischer dan een Roman zie je ze zelden.
Laatst gewijzigd door mschr op vr 12 aug 2016, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door NECRulez »

Toegegeven, het afgelopen jaar waren de omstandigheden voor Roman natuurlijk alles behalve ideaal. Een spits voor hem die uitstekend presteert, een trainer die het niet in hem zag zitten. Andere cultuur, andere taal, dat soort dingen.

Maar deze voorbereiding heeft hij alle kansen gehad en werkelijkwaar niets gepresteerd. Begon blanco met een nieuwe trainer, was eerste spits in de voorbereiding en kreeg kansen zat. Als het dan nog steeds niet lukt, rest maar een conclusie. Jammer, maar helaas.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Sandertjuh85 »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
Ik wil een spits die zo slim loopt dat hij niet in de duels komt. Hij heeft de meeste gele kaarten van de selectie. En dat voor een spits. Nou jij weer
Hij was ideaal voor het NEC-spel dat draaide om veel positiewisselingen en direct spel. Dan heb je een spits nodig die overal opduikt en ook het middenveld ondersteunt. Dat is ook het spel dat een Hyballa voorstaat. Daarom is Hyballa teleurgesteld geraakt in een Roman. Statistischer dan een Roman zie je ze zelden.
Middenveld ondersteunt?
Man ik begon hem al te knijpen als hij op onze eigen helft kwam. Iemand die 3 van de 4 ballen verliest zie ik het liefst zo ver mogelijk bij ons eigen doel vandaan.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Mihai Roman

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
Ik wil een spits die zo slim loopt dat hij niet in de duels komt. Hij heeft de meeste gele kaarten van de selectie. En dat voor een spits. Nou jij weer
Hij was ideaal voor het NEC-spel dat draaide om veel positiewisselingen en direct spel. Dan heb je een spits nodig die overal opduikt en ook het middenveld ondersteunt. Dat is ook het spel dat een Hyballa voorstaat. Daarom is Hyballa teleurgesteld geraakt in een Roman. Statischer dan een Roman zie je ze zelden.
Haha nou misschien als je het heel vaak opschrijft dat je het zelf geloofd, levensgevaarlijk was het als hij mee ging voetballen. Continue balverlies

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door DJTEEF! »

Het rare is dat hij beter was in moeilijke ballen vooruit, dan breedteballetjes op het middenveld. Die laatste mislukten vaak jammerlijk.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:Het rare is dat hij beter was in moeilijke ballen vooruit, dan breedteballetjes op het middenveld. Die laatste mislukten vaak jammerlijk.
Klopt.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
DJTEEF! schreef:Het rare is dat hij beter was in moeilijke ballen vooruit, dan breedteballetjes op het middenveld. Die laatste mislukten vaak jammerlijk.
Klopt.
Wat dus voor veel gevaarlijke momenten ten faveure van de tegenstander heeft gezorgd

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
mschr schreef:
DJTEEF! schreef:Het rare is dat hij beter was in moeilijke ballen vooruit, dan breedteballetjes op het middenveld. Die laatste mislukten vaak jammerlijk.
Klopt.
Wat dus voor veel gevaarlijke momenten ten faveure van de tegenstander heeft gezorgd
Maar zijn passes naar voren braken verdediging van tegenstanders open.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Mihai Roman

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
mschr schreef:
DJTEEF! schreef:Het rare is dat hij beter was in moeilijke ballen vooruit, dan breedteballetjes op het middenveld. Die laatste mislukten vaak jammerlijk.
Klopt.
Wat dus voor veel gevaarlijke momenten ten faveure van de tegenstander heeft gezorgd
Maar zijn passes naar voren braken verdediging van tegenstanders open.
Helaas stonden die niet in verhouding tot het aantal maken dom en gevaarlijk balverlies

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door burp »

Gaat t nou over Higdon?

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Midas »

ik wens hem succes
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

ElMagico1983
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 23 jun 2013, 23:37
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door ElMagico1983 »

ElMagico1983 schreef:Vertrokken met de noorderzon en met de staart tussen de benen. Het zou alle Roman- adepten en Santos-haters hier sieren als ze nu hun eigen totale ongelijk zouden toegeven en daarmee bevestigen wat kenners al heel lang zien. Jullie hebben totaal maar dan ook totaal geen inzicht, verstand in het spelletje. Dat is op zich geen ramp, ik neem aan dat jullie je lesje hebben geleerd en voortaan analyses overlaten aan diegene die daar wel geschikt voor zijn.


Mede-forummers, na de vele uitgesproken reacties op mijn post te hebben gelezen (mijn meest gequote post ooit :wink: ) en na een nauwkeurige analyse van die post ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn standpunt correct was (Santos> Roman) maar mijn woordkeuze, intonatie en conclusie dat jullie geen verstand zouden hebben totaal incorrect was. Mea culpa.
Ik hoop dat ik nu weer van een paar vijandenlijstjes wordt afgehaald.
En oh ja, Mark, dit is toch geen zelfbevlekking of wel?
Strategy requires thought, tactics require observation.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door DJTEEF! »

ElMagico1983 schreef:
ElMagico1983 schreef:Vertrokken met de noorderzon en met de staart tussen de benen. Het zou alle Roman- adepten en Santos-haters hier sieren als ze nu hun eigen totale ongelijk zouden toegeven en daarmee bevestigen wat kenners al heel lang zien. Jullie hebben totaal maar dan ook totaal geen inzicht, verstand in het spelletje. Dat is op zich geen ramp, ik neem aan dat jullie je lesje hebben geleerd en voortaan analyses overlaten aan diegene die daar wel geschikt voor zijn.


Mede-forummers, na de vele uitgesproken reacties op mijn post te hebben gelezen (mijn meest gequote post ooit :wink: ) en na een nauwkeurige analyse van die post ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn standpunt correct was (Santos> Roman) maar mijn woordkeuze, intonatie en conclusie dat jullie geen verstand zouden hebben totaal incorrect was. Mea culpa.
Ik hoop dat ik nu weer van een paar vijandenlijstjes wordt afgehaald.
En oh ja, Mark, dit is toch geen zelfbevlekking of wel?
:tu:

Ik erger me overigens meer aan mensen die Santos geen goede spits vonden voor ons clubje. Die zijn namelijk niet voor rede vatbaar. 2 seizoenen: 40+ goals.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Mark Ariaans »

Dit niet, nee, waarvan acte :tu:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Pol »

DJTEEF! schreef:
ElMagico1983 schreef:
ElMagico1983 schreef:Vertrokken met de noorderzon en met de staart tussen de benen. Het zou alle Roman- adepten en Santos-haters hier sieren als ze nu hun eigen totale ongelijk zouden toegeven en daarmee bevestigen wat kenners al heel lang zien. Jullie hebben totaal maar dan ook totaal geen inzicht, verstand in het spelletje. Dat is op zich geen ramp, ik neem aan dat jullie je lesje hebben geleerd en voortaan analyses overlaten aan diegene die daar wel geschikt voor zijn.


Mede-forummers, na de vele uitgesproken reacties op mijn post te hebben gelezen (mijn meest gequote post ooit :wink: ) en na een nauwkeurige analyse van die post ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn standpunt correct was (Santos> Roman) maar mijn woordkeuze, intonatie en conclusie dat jullie geen verstand zouden hebben totaal incorrect was. Mea culpa.
Ik hoop dat ik nu weer van een paar vijandenlijstjes wordt afgehaald.
En oh ja, Mark, dit is toch geen zelfbevlekking of wel?
:tu:

Ik erger me overigens meer aan mensen die Santos geen goede spits vonden voor ons clubje. Die zijn namelijk niet voor rede vatbaar. 2 seizoenen: 40+ goals.
:withstupid: Hear, hear. Mensen die beginnen over dat er penalties bij zaten of dat ie wel eens een bal verspeelde op eigen helft...
De man was een mirakel voor NEC. Hoop dat we snel weer zo'n spits vinden.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door burp »

Absoluut, een fenomeen voor ons. Net of de grote Hristov naast z'n doelpunten zo'n geweldige voetballer was. En zo'n Haller van Utrecht komt ook enkel aan zo'n gemiddelde door veel penalty's

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door jetipo »

DJTEEF! schreef:
ElMagico1983 schreef:
ElMagico1983 schreef:Vertrokken met de noorderzon en met de staart tussen de benen. Het zou alle Roman- adepten en Santos-haters hier sieren als ze nu hun eigen totale ongelijk zouden toegeven en daarmee bevestigen wat kenners al heel lang zien. Jullie hebben totaal maar dan ook totaal geen inzicht, verstand in het spelletje. Dat is op zich geen ramp, ik neem aan dat jullie je lesje hebben geleerd en voortaan analyses overlaten aan diegene die daar wel geschikt voor zijn.


Mede-forummers, na de vele uitgesproken reacties op mijn post te hebben gelezen (mijn meest gequote post ooit :wink: ) en na een nauwkeurige analyse van die post ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn standpunt correct was (Santos> Roman) maar mijn woordkeuze, intonatie en conclusie dat jullie geen verstand zouden hebben totaal incorrect was. Mea culpa.
Ik hoop dat ik nu weer van een paar vijandenlijstjes wordt afgehaald.
En oh ja, Mark, dit is toch geen zelfbevlekking of wel?
:tu:

Ik erger me overigens meer aan mensen die Santos geen goede spits vonden voor ons clubje. Die zijn namelijk niet voor rede vatbaar. 2 seizoenen: 40+ goals.
Dit geeft precies aan wat er door de Santoskritici juist niet gezegd wordt. Blijkbaar begrijpt men elkaar gewoon niet, of wil men elkaar niet begrijpen. Het valt ook niet meer uit te leggen gezien dergelijke reacties. Jammer. Aan een dood paard moet je niet meer trekken.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door GV »

Santos is geen beste voetballer, wel een doelpuntenmaker. Daar gaat het om. Kijken of hij nu in Spanje speelminuten krijgt en doelpunten maakt. Waarschijnlijk niet.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15803
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Mensen moeten zich realiseren dat een spits niet altijd een geweldig goede voetballer hoeft te zijn.
De succesvolste spitsen in de Goffert waren over het algemeen beperte tot zeer beperkte voetballers.
Frans Janssen, Evert Radstaad, Emiel van Eijkeren, Georgi Hristov, Michael Higdon en dus ook vriend Santos.

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door peterG »

Ik heb al vaker gezegd. In mijn mening staat de spits er om goals te maken. Niet meer, niet minder. De andere 9 moeten kunnen voetballen. Als de spits ook nog een bietje mee kan ballen is alleen maar meegenomen. Maar een spits zal altijd afgerekend worden op het aantal doelpunten wat hij maakt. Hoe je t ook bekijkt.

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door peterG »

En f voor de bijdehandjes hier. De keeper is de 10e van de andere!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Mihai Roman

Bericht door Arjan van Hout »

DJTEEF! schreef:
ElMagico1983 schreef:
ElMagico1983 schreef:Vertrokken met de noorderzon en met de staart tussen de benen. Het zou alle Roman- adepten en Santos-haters hier sieren als ze nu hun eigen totale ongelijk zouden toegeven en daarmee bevestigen wat kenners al heel lang zien. Jullie hebben totaal maar dan ook totaal geen inzicht, verstand in het spelletje. Dat is op zich geen ramp, ik neem aan dat jullie je lesje hebben geleerd en voortaan analyses overlaten aan diegene die daar wel geschikt voor zijn.


Mede-forummers, na de vele uitgesproken reacties op mijn post te hebben gelezen (mijn meest gequote post ooit :wink: ) en na een nauwkeurige analyse van die post ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn standpunt correct was (Santos> Roman) maar mijn woordkeuze, intonatie en conclusie dat jullie geen verstand zouden hebben totaal incorrect was. Mea culpa.
Ik hoop dat ik nu weer van een paar vijandenlijstjes wordt afgehaald.
En oh ja, Mark, dit is toch geen zelfbevlekking of wel?
:tu:

Ik erger me overigens meer aan mensen die Santos geen goede spits vonden voor ons clubje. Die zijn namelijk niet voor rede vatbaar. 2 seizoenen: 40+ goals.
In de eerste divisie zeer bruikbaar en in de ere zeer matig. De feiten zijn dat hij 11 veldgoals heeft gemaakt en minimaal evenveel kansen voor de tegenstander heeft gecreëerd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Theo en 18 gasten