Dario Dumic

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door LT »

Arjan van Hout schreef:
LT schreef:We schieten de trainer af vanwege onlogische en wisselende opstellingen, maar willen nu wel structureel onze enige cemtrumverdediger van niveau in de spits zetten?
Ik snap je twijfel, maar ons scorend vermogen iszo erbarmelijk dat ik denk dat juist daar iets moet gebeuren. Hij heeft aangetoond dat goed te kunnen en daar ook mannelijk te spelen.
Achterin heeft sturing laten zien goed te kunnen voetballen..
Het is een risico maar ik denk eentje die je moet nemen omdat je anders voorin lam bent.
Hij scoort bij dode spelmomenten omdat hij dan weet waar hij moet lopen, dat hij dat (net als Lok destijds) ook kan bij normaal positiespel is mij een te grote gok met het gevaar van een mindere verdediging.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Dario Dumic

Bericht door Juul »

Arjan van Hout schreef:Het is een risico maar ik denk eentje die je moet nemen omdat je anders voorin lam bent.
Dat denk ik ook. Taiwo-Awaniyi raakt geen knikker en heeft daar ook weinig behoefte aan, Kevin Mayhi levert elke bal binnen 0,8 seconden in en Jordan Larson is gehaald voor de langere termijn, rond 2031 ongeveer.

Dumic in de spits is een risico achterin maar het kan het team een boost geven. Tegen Excelsior is het alles of niets. Juist daarom Dumic.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
Arjan van Hout schreef:Het is een risico maar ik denk eentje die je moet nemen omdat je anders voorin lam bent.
Dat denk ik ook. Taiwo-Awaniyi raakt geen knikker en heeft daar ook weinig behoefte aan, Kevin Mayhi levert elke bal binnen 0,8 seconden in en Jordan Larson is gehaald voor de langere termijn, rond 2031 ongeveer.

Dumic in de spits is een risico achterin maar het kan het team een boost geven. Tegen Excelsior is het alles of niets. Juist daarom Dumic.
Dumic achterin weghalen is geen risico op basis van de laatste wedstrijden. Hij lijkt daar ook het spoor bijster te zijn.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door kingetje »

Dumic zodadelijk te gast bij FC Afkicken. Live te streamen om 20:00 hier: https://www.youtube.com/watch?v=L1rxzlnE2FM

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Ozzy123 »

Die mensen die hier Dumic in de spits willen, zijn dat dezelfde mensen die in het Hyballa topic mekkeren dat hij te veel wisselt?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Ozzy123 schreef:Die mensen die hier Dumic in de spits willen, zijn dat dezelfde mensen die in het Hyballa topic mekkeren dat hij te veel wisselt?
Als je Dumic achterin weghaalt krijgt Golla na 5 minuten een hartverzakking.Niet doen dus.Gewoon kiezen tussen Mayi en Larsson.Mayi schiet hem alleen voor de keeper er wel in( voor de rest heb je er niks aan)en Larsson heb ik nog steeds niet afgeschreven.Allebei 100 x beter dan de non voetballer Taiwo.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Arjan van Hout »

Ozzy123 schreef:Die mensen die hier Dumic in de spits willen, zijn dat dezelfde mensen die in het Hyballa topic mekkeren dat hij te veel wisselt?
Als je hem gewoon iedere wedstrijd vanaf nu in de spits zet wissel je toch niet veel? Je moet natuurlijk wel een uitgangspunt hebben. Zo staat bij mij ook leiwa erin vanaf nu.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:
Ozzy123 schreef:Die mensen die hier Dumic in de spits willen, zijn dat dezelfde mensen die in het Hyballa topic mekkeren dat hij te veel wisselt?
Als je Dumic achterin weghaalt krijgt Golla na 5 minuten een hartverzakking.Niet doen dus.Gewoon kiezen tussen Mayi en Larsson.Mayi schiet hem alleen voor de keeper er wel in( voor de rest heb je er niks aan)en Larsson heb ik nog steeds niet afgeschreven.Allebei 100 x beter dan de non voetballer Taiwo.
Golla lijkt ook wanneer hij Dumic naast zich heeft staan een beroerte te krijgen als er een bal in de buurt komt. De enige Pool die in Nederland zijn werk niet goed uitvoert voetbalt bij ons.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:
Ozzy123 schreef:Die mensen die hier Dumic in de spits willen, zijn dat dezelfde mensen die in het Hyballa topic mekkeren dat hij te veel wisselt?
Als je Dumic achterin weghaalt krijgt Golla na 5 minuten een hartverzakking.Niet doen dus.Gewoon kiezen tussen Mayi en Larsson.Mayi schiet hem alleen voor de keeper er wel in( voor de rest heb je er niks aan)en Larsson heb ik nog steeds niet afgeschreven.Allebei 100 x beter dan de non voetballer Taiwo.
Golla lijkt ook wanneer hij Dumic naast zich heeft staan een beroerte te krijgen als er een bal in de buurt komt. De enige Pool die in Nederland zijn werk niet goed uitvoert voetbalt bij ons.
Ga je hier nu de meest walgelijke uitspraak van Mario Been aanhalen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door LT »

Nijmegen0413 schreef:De enige Pool die in Nederland zijn werk niet goed uitvoert voetbalt bij ons.
Jij rijdt nooit op de snelweg?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door mschr »

Een geinponem, die Dumic! "Met deze instelling gaan we nog wedstrijden winnen!"

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door BertNEC »

Dumic speelde of hij er totaal geen zin en zicht meer op had.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door mschr »

Meejeens. Hij trok ook helemaal niet meer naar voren in de slotfase. Alsof ie dacht: het zal mij aan me reet roesten of we degraderen of niet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Dario Dumic

Bericht door Wim1970 »

mschr schreef:Meejeens. Hij trok ook helemaal niet meer naar voren in de slotfase. Alsof ie dacht: het zal mij aan me reet roesten of we degraderen of niet.
Hij was niet de enige die er zo over dacht...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door karlo »

De zoveelste spits mocht ongehinderd scoren tegen nec,
De verdediging van nec is zwaar overschat
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Jota »

Buwalda is terug. Dus ik voor het idee van Juul: Dumic in de spits

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Ozzy123 »

BertNEC schreef:Dumic speelde of hij er totaal geen zin en zicht meer op had.
Die is al bezig met zijn volgende club.
Je denkt toch niet dat we die kunnen houden.
Die kijkt wel link uit.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Dario Dumic

Bericht door Eddy TT »

Ozzy123 schreef:
BertNEC schreef:Dumic speelde of hij er totaal geen zin en zicht meer op had.
Die is al bezig met zijn volgende club.
Je denkt toch niet dat we die kunnen houden.
Die kijkt wel link uit.
Nou die volgende club heeft nu ook een andere DUmic gezien. Met zijn "goede instelling" . Heeft hij het over dezelfde wedstrijd?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door burp »

Onze topverdediger was die Van Duinen wel heel erg kwijt bij die tegengoal. Stond lucht te dekken.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door BertNEC »

burp schreef:Onze topverdediger was die Van Duinen wel heel erg kwijt bij die tegengoal. Stond lucht te dekken.
Dumic is geen schim meer van voor de winterstop.
Is waarschijnlijk al lang rond met een andere club
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door LT »

BertNEC schreef:
burp schreef:Onze topverdediger was die Van Duinen wel heel erg kwijt bij die tegengoal. Stond lucht te dekken.
Dumic is geen schim meer van voor de winterstop.
Is waarschijnlijk al lang rond met een andere club
Dat kan niet als NEC niet akkoord is met een andere club hè?

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Jeffry74 »

burp schreef:Onze topverdediger was die Van Duinen wel heel erg kwijt bij die tegengoal. Stond lucht te dekken.
Zoals bij wel meer tegendoelpunten de afgelopen 8 weken...
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door martijn5 »

Staat in de belangstelling van Racing Genk, Derby County en AZ.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Brabander »

Ik denk dat het verhaal van Dumic bij zoveel spelers van de huidige selectie geld. Zijn al bezig met een " nieuwe uitdaging" voor volgend jaar. Of dat nou in Nederland, Turkije of USA is, het interesseert ze gewoon geen zak.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Voorwaarts »

Brabander schreef:Ik denk dat het verhaal van Dumic bij zoveel spelers van de huidige selectie geld. Zijn al bezig met een " nieuwe uitdaging" voor volgend jaar. Of dat nou in Nederland, Turkije of USA is, het interesseert ze gewoon geen zak.
Nou nou. Dat valt wel mee hoor.
Tuurlijk vinden ze het heel erg. En willen ze op het hoogste niveau (qua sport en qua salaris) acteren.
De markt en hun prestaties gaan dat bepalen. We shall see !

Het feit dat er nog nauwelijks nec bestuur is, is voor de spelers die weg willen nogal ongunstig.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten