Dario Dumic

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door burp »

zuurpruim schreef:Het allermooiste scenario zou zijn als Newcastle aan het einde van dit seizoen concreet gaat worden.Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk verzekerd van promotie waardoor de miljoenen daar weer binnen gaan stromen.En een oproep voor het Deense elftal kan ook geen kwaad.
Bosnisch bedoel je, dat had ie net geregeld dat dat kan.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
zuurpruim schreef:Het allermooiste scenario zou zijn als Newcastle aan het einde van dit seizoen concreet gaat worden.Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk verzekerd van promotie waardoor de miljoenen daar weer binnen gaan stromen.En een oproep voor het Deense elftal kan ook geen kwaad.
Bosnisch bedoel je, dat had ie net geregeld dat dat kan.
maar hij heeft toch wedstrijden voor Jong Denemarken gespeeld?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door burp »

zuurpruim schreef:
burp schreef:
zuurpruim schreef:Het allermooiste scenario zou zijn als Newcastle aan het einde van dit seizoen concreet gaat worden.Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk verzekerd van promotie waardoor de miljoenen daar weer binnen gaan stromen.En een oproep voor het Deense elftal kan ook geen kwaad.
Bosnisch bedoel je, dat had ie net geregeld dat dat kan.
maar hij heeft toch wedstrijden voor Jong Denemarken gespeeld?
Klopt, is van de zomer van FIFA nationaliteit gewisseld

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
zuurpruim schreef:
burp schreef:
zuurpruim schreef:Het allermooiste scenario zou zijn als Newcastle aan het einde van dit seizoen concreet gaat worden.Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk verzekerd van promotie waardoor de miljoenen daar weer binnen gaan stromen.En een oproep voor het Deense elftal kan ook geen kwaad.
Bosnisch bedoel je, dat had ie net geregeld dat dat kan.
maar hij heeft toch wedstrijden voor Jong Denemarken gespeeld?
Klopt, is van de zomer van FIFA nationaliteit gewisseld
:tu:

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door illestyl »

De Kletskop schreef:
harold schreef:
T.I.G.O. schreef:We kunnen geen goed bod weigeren in onze situatie!
Voor 2 mln is hij weg!
:withstupid:
:withstupid: sommigen zijn helemaal koekoek geworden hiero.
Je reinste onzin...

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door De Kletskop »

illestyl schreef:
De Kletskop schreef:
harold schreef:
T.I.G.O. schreef:We kunnen geen goed bod weigeren in onze situatie!
Voor 2 mln is hij weg!
:withstupid:
:withstupid: sommigen zijn helemaal koekoek geworden hiero.
Je reinste onzin...
Een uitleg zou prettig zijn.

Gebruikersavatar
Pepino
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 20 nov 2011, 15:52
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Pepino »

De Kletskop schreef:
illestyl schreef:
De Kletskop schreef:
harold schreef:
T.I.G.O. schreef:We kunnen geen goed bod weigeren in onze situatie!
Voor 2 mln is hij weg!
:withstupid:
:withstupid: sommigen zijn helemaal koekoek geworden hiero.
Je reinste onzin...
Een uitleg zou prettig zijn.
Een aantal maanden geleden, toen we nog onder curatele stonden is een bod van bijna 2miljoen op limbombe geweigerd.
Waarom zou NEC dat nu bij Dumic niet kunnen doen?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door bertje »

Pepino schreef:
De Kletskop schreef:
illestyl schreef:
De Kletskop schreef:
harold schreef:
T.I.G.O. schreef:We kunnen geen goed bod weigeren in onze situatie!
Voor 2 mln is hij weg!
:withstupid:
:withstupid: sommigen zijn helemaal koekoek geworden hiero.
Je reinste onzin...
Een uitleg zou prettig zijn.
Een aantal maanden geleden, toen we nog onder curatele stonden is een bod van bijna 2miljoen op limbombe geweigerd.
Waarom zou NEC dat nu bij Dumic niet kunnen doen?
Inderdaad. Daarnaast is Dumic ook nog eens veeeeeeel belangrijker dan dat Limbombe dat was. Dumic is zowel aanvallend als vededigend verreweg je belangrijkste en beste speler momenteel. Dat zet je niet even 1,2,3 om in de winterstop met 2-3 nieuwe spelers. Een verkoop van Dumic zou catastrofaal zijn voor de 2e seizoenshelft, dat gaat NEC alleen overwegen bij een eventueel recordbedrag.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door mschr »

Klopt. Als we Dumic verkopen, zijn we onze beste verdediger en aanvaller kwijt. De man is de Cees Lok van dit decennium.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

ik zie die verkoop er in de winter niet van komen,de noodzaak is er niet en NEC kan vragen wat het wil.Ik heb eens zitten kijken naar bv een Newcastle .Even voor wat het waard is,ze hebben in 2016 13 spelers gehaald voor een totaal van 96 mln. Voor 95 mln verkocht trouwens.Het laagste wat ze hebben betaald voor een speler is 2,9 mln,ene Hayden,afkomstig van Hull en jeugdopleiding Arsenal.Dan komt er een spits van 33,Murphy genaamd,meeste ervaring championship,Ipswich,voor 3,5 mln.
Kortom,mocht deze interesse serieus zijn/worden ben je gek als je hem voor 2 mln verkoopt.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:ik zie die verkoop er in de winter niet van komen,de noodzaak is er niet en NEC kan vragen wat het wil.Ik heb eens zitten kijken naar bv een Newcastle .Even voor wat het waard is,ze hebben in 2016 13 spelers gehaald voor een totaal van 96 mln. Voor 95 mln verkocht trouwens.Het laagste wat ze hebben betaald voor een speler is 2,9 mln,ene Hayden,afkomstig van Hull en jeugdopleiding Arsenal.Dan komt er een spits van 33,Murphy genaamd,meeste ervaring championship,Ipswich,voor 3,5 mln.
Kortom,mocht deze interesse serieus zijn/worden ben je gek als je hem voor 2 mln verkoopt.
100 procent mee eens. De markt is veranderd en vooral in Engeland rijzen de bedragen de pan uit.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door illestyl »

De Kletskop schreef:
illestyl schreef:
De Kletskop schreef:
harold schreef:
T.I.G.O. schreef:We kunnen geen goed bod weigeren in onze situatie!
Voor 2 mln is hij weg!
:withstupid:
:withstupid: sommigen zijn helemaal koekoek geworden hiero.
Je reinste onzin...
Een uitleg zou prettig zijn.
Weet niet waar ik moet beginnen... :tong: :wink:

Omdat:

- We een verbeterde financiële situatie hebben, wat betekent dat de continuïteit van NEC niet direct in gevaar komt door een uitgestelde transfer. Die transfer komt er wel.

- Dumic meer waard is dan 2 miljoen euro.

- Dumic tot 2020 vast ligt.

- Dumic van onschatbare waarde is voor het elftal. Hij is onze beste speler en tevens aanvoerder, ook al draagt iemand anders de band. Het wegvallen van Dumic betekent een aanzienlijk grotere kans op degradatie. Het behoeft geen uitleg welke financiële en sportieve gevolgen dat met zich meebrengt.

- Voor een club als NEC het halen en inpassen van een geschikte vervanger ontzettend moeilijk is tijdens de transferperiode in de winter. Het aantrekken en inpassen van Dumic vorig jaar, is een klein wonder.

- In de zomer is het niet alleen goedkoper om een vervanger te halen, maar is het aanbod groter en is er meer tijd om een juiste beslissing te maken en een gebalanceerde selectie samen te stellen. Je kunt nu wel nummer 9 op de lijst (*kuch* Mihai Roman) halen voor 500k terwijl die krap 300k waard is, terwijl nummer 1 of 2 in de zomer ook beschikbaar zijn voor 500k.

- Ook het aanbod van geïnteresseerde clubs groter is tijdens de zomerse transferperiode. Dit heeft natuurlijk nooit een negatief effect op de verkoopprijs.

- Het zorgt voor de nodige onrust in de selectie en bij de staf.

Kortom, je zal er sportief op achteruit gaan en haalt er financieel niet het maximale uit. De tijd dat we er financieel niet het maximale uit konden halen door onze wankele financiële situatie ligt sinds kort achter ons.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door harold »

Ik kan ook wel tig redenen bedenken waarom Dumic niet weg moet. Het ging er om dat hier bedragen worden geroepen die niet realistisch zijn. Akkoord, 2 miljoen is te weinig, maar ik geloof niet dat er meer dan 3 miljoen wordt betaald voor een verdediger bij een klein clubje uit de provincie.
En dat we het geld nu niet meer zo hard nodig hebben is je reinste onzin ( :wink: ) , we zijn met allerlei bokkensprongen uit cat.1 gekomen, we hebben uitgaande transfers nodig. En niet zo'n beetje ook.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Pol »

illestyl schreef:
De Kletskop schreef:
illestyl schreef:
De Kletskop schreef:
harold schreef:
T.I.G.O. schreef:We kunnen geen goed bod weigeren in onze situatie!
Voor 2 mln is hij weg!
:withstupid:
:withstupid: sommigen zijn helemaal koekoek geworden hiero.
Je reinste onzin...
Een uitleg zou prettig zijn.
Weet niet waar ik moet beginnen... :tong: :wink:

Omdat:

- We een verbeterde financiële situatie hebben, wat betekent dat de continuïteit van NEC niet direct in gevaar komt door een uitgestelde transfer. Die transfer komt er wel.

- Dumic meer waard is dan 2 miljoen euro.

- Dumic tot 2020 vast ligt.

- Dumic van onschatbare waarde is voor het elftal. Hij is onze beste speler en tevens aanvoerder, ook al draagt iemand anders de band. Het wegvallen van Dumic betekent een aanzienlijk grotere kans op degradatie. Het behoeft geen uitleg welke financiële en sportieve gevolgen dat met zich meebrengt.

- Voor een club als NEC het halen en inpassen van een geschikte vervanger ontzettend moeilijk is tijdens de transferperiode in de winter. Het aantrekken en inpassen van Dumic vorig jaar, is een klein wonder.

- In de zomer is het niet alleen goedkoper om een vervanger te halen, maar is het aanbod groter en is er meer tijd om een juiste beslissing te maken en een gebalanceerde selectie samen te stellen. Je kunt nu wel nummer 9 op de lijst (*kuch* Mihai Roman) halen voor 500k terwijl die krap 300k waard is, terwijl nummer 1 of 2 in de zomer ook beschikbaar zijn voor 500k.

- Ook het aanbod van geïnteresseerde clubs groter is tijdens de zomerse transferperiode. Dit heeft natuurlijk nooit een negatief effect op de verkoopprijs.

- Het zorgt voor de nodige onrust in de selectie en bij de staf.

Kortom, je zal er sportief op achteruit gaan en haalt er financieel niet het maximale uit. De tijd dat we er financieel niet het maximale uit konden halen door onze wankele financiële situatie ligt sinds kort achter ons.
Dat laatste klopt niet. We draaien nog steeds verlies en hebben de extra inkomsten nog steeds nodig.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Voorwaarts »

harold schreef:Ik kan ook wel tig redenen bedenken waarom Dumic niet weg moet. Het ging er om dat hier bedragen worden geroepen die niet realistisch zijn. Akkoord, 2 miljoen is te weinig, maar ik geloof niet dat er meer dan 3 miljoen wordt betaald voor een verdediger bij een klein clubje uit de provincie.
En dat we het geld nu niet meer zo hard nodig hebben is je reinste onzin ( :wink: ) , we zijn met allerlei bokkensprongen uit cat.1 gekomen, we hebben uitgaande transfers nodig. En niet zo'n beetje ook.
Bokkensprongen? Je bedoelt die geleende 1.3mln van de investeerders. Ik denk dat dit meer te maken heeft met het versneld uit cat. I te geraken, door deze "lening". Het geld van de transfers cilissen enzo komt niet alleen iets later binnen, maar komt zeker binnen. Dit niet alleen om nec te helpen, maar ook voor investeerderders om makkelijker zonder lompslomp van de cat. I controle, te kunnen investeren.
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Verkoop voor rond de 3 mln is gelijk doen.We zijn het kleine broertje van Utrecht,ieder jaar krijgen we de boel niet op orde en ook nu zat er weer een investeerdertje onder het gras. En Harold heeft gelijk,we hebben uitgaande transfers nodig.En alle respect voor de teamspirit maar behalve Dumic zit er weinig aan te komen op korte termijn.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Voorwaarts schreef:
harold schreef:Ik kan ook wel tig redenen bedenken waarom Dumic niet weg moet. Het ging er om dat hier bedragen worden geroepen die niet realistisch zijn. Akkoord, 2 miljoen is te weinig, maar ik geloof niet dat er meer dan 3 miljoen wordt betaald voor een verdediger bij een klein clubje uit de provincie.
En dat we het geld nu niet meer zo hard nodig hebben is je reinste onzin ( :wink: ) , we zijn met allerlei bokkensprongen uit cat.1 gekomen, we hebben uitgaande transfers nodig. En niet zo'n beetje ook.
Bokkensprongen? Je bedoelt die geleende 1.3mln van de investeerders. Ik denk dat dit meer te maken heeft met het versneld uit cat. I te geraken, door deze "lening". Het geld van de transfers cilissen enzo komt niet alleen iets later binnen, maar komt zeker binnen. Dit niet alleen om nec te helpen, maar ook voor investeerderders om makkelijker zonder lompslomp van de cat. I controle, te kunnen investeren.
De vraag is; wat willen de investeerders als compensatie,weer een stukje van het aandelenpakket?

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door harold »

Voorwaarts schreef:
harold schreef:Ik kan ook wel tig redenen bedenken waarom Dumic niet weg moet. Het ging er om dat hier bedragen worden geroepen die niet realistisch zijn. Akkoord, 2 miljoen is te weinig, maar ik geloof niet dat er meer dan 3 miljoen wordt betaald voor een verdediger bij een klein clubje uit de provincie.
En dat we het geld nu niet meer zo hard nodig hebben is je reinste onzin ( :wink: ) , we zijn met allerlei bokkensprongen uit cat.1 gekomen, we hebben uitgaande transfers nodig. En niet zo'n beetje ook.
Bokkensprongen? Je bedoelt die geleende 1.3mln van de investeerders. Ik denk dat dit meer te maken heeft met het versneld uit cat. I te geraken, door deze "lening". Het geld van de transfers cilissen enzo komt niet alleen iets later binnen, maar komt zeker binnen. Dit niet alleen om nec te helpen, maar ook voor investeerderders om makkelijker zonder lompslomp van de cat. I controle, te kunnen investeren.
Geleende 1,3 miljoen??? Dus de schulden zijn nog hoger. Nog meer rede dat uitgaande transfers bijzonder noodzakelijk zijn.
En het was toch nog onduidelijk of die centen van Cillessen al meegerekend waren of niet...??

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Mark Ariaans »

Heb het al eerder gezegd, maar voor 2 miljoen zou ik Dumic nooit weg doen in de winterstop. Pas als we ons transferrecord zouden kunnen benaderen (of breken) dan zou ik ja zeggen, anders gewoon in ieder geval tot de zomer vasthouden. De man is cruciaal voor lijfsbehoud.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Mark Ariaans schreef:Heb het al eerder gezegd, maar voor 2 miljoen zou ik Dumic nooit weg doen in de winterstop. Pas als we ons transferrecord zouden kunnen benaderen (of breken) dan zou ik ja zeggen, anders gewoon in ieder geval tot de zomer vasthouden. De man is cruciaal voor lijfsbehoud.
Inderdaad,alles onder de 3 mln afwijzen. En bij Engelse interesse zit er nog wel iets meer in denk ik zo.We hebben het over een uitstekende verdediger die ook nog een doelpunt kan maken,vrij uitzonderlijk allemaal, zelfs in de eredivisie.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
Mark Ariaans schreef:Heb het al eerder gezegd, maar voor 2 miljoen zou ik Dumic nooit weg doen in de winterstop. Pas als we ons transferrecord zouden kunnen benaderen (of breken) dan zou ik ja zeggen, anders gewoon in ieder geval tot de zomer vasthouden. De man is cruciaal voor lijfsbehoud.
Inderdaad,alles onder de 3 mln afwijzen. En bij Engelse interesse zit er nog wel iets meer in denk ik zo.We hebben het over een uitstekende verdediger die ook nog een doelpunt kan maken,vrij uitzonderlijk allemaal, zelfs in de eredivisie.
En ook nog eens een uitstekende pass heeft. 3 assists, 3x zoveel als ons middenveld bij elkaar (Bikel, breinburg & von Haacke).
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Midas »

Ik blijf liever in de Eredivisie, Dumic dus behouden.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
zuurpruim schreef:
Mark Ariaans schreef:Heb het al eerder gezegd, maar voor 2 miljoen zou ik Dumic nooit weg doen in de winterstop. Pas als we ons transferrecord zouden kunnen benaderen (of breken) dan zou ik ja zeggen, anders gewoon in ieder geval tot de zomer vasthouden. De man is cruciaal voor lijfsbehoud.
Inderdaad,alles onder de 3 mln afwijzen. En bij Engelse interesse zit er nog wel iets meer in denk ik zo.We hebben het over een uitstekende verdediger die ook nog een doelpunt kan maken,vrij uitzonderlijk allemaal, zelfs in de eredivisie.
En ook nog eens een uitstekende pass heeft. 3 assists, 3x zoveel als ons middenveld bij elkaar (Bikel, breinburg & von Haacke).
Daar zit ook het grootste probleem,op het middenveld

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door FabianNEC »

"In aflevering vier van WAG's gaat Voetbalzone op bezoek bij Caroline Amalie Noer, de vriendin van Dario Dumic. Deze Deense schone woont samen met de rots in de branding van NEC in het glamoureuze Groesbeek en nam onze Justus mee naar, jawel, de sportschool!"

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299095

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door burp »

wil je dat niet doen!
Op het einde van transferdeadline dit topic omhoog halen voor wat onbeduidend wijvengedoe.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten