Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Peter Hyballa

Bericht door Eddy TT »

pjottr schreef:- 1 kans , 0 voorzetten gisteren.
- 8 van de laatste 9 wedstrijden verloren.
- kansloos thuis eraf tegen degradatiekandidaten Sparta en Kowet.
- wekelijks een ander systeem,
- bijna elke wedstrijd moeten ingrijpen omdat de begintactiek niet klopt.
- praktisch geen enkele wedstrijd beginnen met dezelfde 11.
- geen significante verbetering in het spel zichtbaar.
- Niemand , op Kadioglu na, heeft zich verbeterd onder Hyballa.
Niks aan toe te voegen. De leiding dient zo snel mogelijk in te grijpen. De enige redding die er is met op deze wijze doorgaan is dat de ploegen onder ons niet genoeg punten gaan pakken. Wil je het in eigen hand houden zsm ingrijpen. Ado en Go Ahead pakken er toch even wat punten mee. Twee overwinningen is genoeg. Maar dat zie ik onder Hyballa niet gebeuren.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door TT »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:
pjottr schreef:- 1 kans , 0 voorzetten gisteren.
- 8 van de laatste 9 wedstrijden verloren.
- kansloos thuis eraf tegen degradatiekandidaten Sparta en Kowet.
- wekelijks een ander systeem,
- bijna elke wedstrijd moeten ingrijpen omdat de begintactiek niet klopt.
- praktisch geen enkele wedstrijd beginnen met dezelfde 11.
- geen significante verbetering in het spel zichtbaar.
- Niemand , op Kadioglu na, heeft zich verbeterd onder Hyballa.
Niemand? Grot!
Nou dat heeft hij anders Zondag ook niet laten zien!
Nee...da's nogal makkelijk in je eentje op een eiland. Natúúrlijk is die jongen dit seizoen beter geworden.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door DR »

mschr schreef:
pjottr schreef:- 1 kans , 0 voorzetten gisteren.
- 8 van de laatste 9 wedstrijden verloren.
- kansloos thuis eraf tegen degradatiekandidaten Sparta en Kowet.
- wekelijks een ander systeem,
- bijna elke wedstrijd moeten ingrijpen omdat de begintactiek niet klopt.
- praktisch geen enkele wedstrijd beginnen met dezelfde 11.
- geen significante verbetering in het spel zichtbaar.
- Niemand , op Kadioglu na, heeft zich verbeterd onder Hyballa.
Niemand? Grot!
Rayhi zeker toch wel. Die mocht volgens mij aan het begin van het seizoen nog vertrekken of verhuurd worden. Is een van de enige die beter presteerde dan verwacht. Maar we mogen toch wel concluderen dat de scouting dit seizoen dramatisch slecht is geweest. Owusu, Ofosu, Mayi, Mauk, Larsson, Heinloth, Fomitschow. Taiwo. Werkelijk 0,0 aan gedaan, hebben zelfs punten gekost. We spelen nu met Groeneveld, Sturing, Kadioglu en Grot.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

:crazy: :crazy: :sjaal: :crazy: :jestera: :crazy2: :bye:

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Ron Delgado »

De terugkeer van Ofusu maakt me heel verdrietig. Die komt echt tekort.
Get up! Stay on the scene.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Peter Hyballa

Bericht door Eddy TT »

Weg met deze droeftoeter......Ron....red ons!

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

Peter der Zeit zu gehen ist jetst gekommen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Nijmegen0413 »

Er zit he-le-maal geen logica achter de speelwijze, het wisselbeleid en de opstellingen van Hyballa. Formitschow dachten we eindelijk vanaf te zijn, maar onze Duitse vriend zal wel in de kleedkamer ieneminumute hebben gedaan en Formitschow staat vervolgens linksbuiten. Net toen we dachten dat we Taiwo niet meer in actie gingen zien begon hij plots in de basis en haalt hij met Grot het laatste minibeetje kans op een goal van het veld af. Larsson en Ofosu hebben we al maanden niet meer gezien en plots kregen zij de voorkeur boven Groeneveld die vorige week nog basisklant was. Hyballa is het helemaal kwijt en neemt de meest rare beslissingen in de hoop dat ze goed uitpakken. De strijd die er in de eerste seizoenshelft in zat en het vermogen om duels te winnen is ook weg. In alles lijkt dit op het seizoen dat wij degradeerde. Een keeper die op de lijn aardig is maar absoluut niet kan voetballen, achterin is het zo lek als een mandje, iedere week een andere opstelling en we hebben geen scorend vermogen. Ik heb er een heel, heel, heel hard hoofd in..

Pikkie
Berichten: 530
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 16:01
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Pikkie »

Nijmegen0413 schreef:Er zit he-le-maal geen logica achter de speelwijze, het wisselbeleid en de opstellingen van Hyballa. Formitschow dachten we eindelijk vanaf te zijn, maar onze Duitse vriend zal wel in de kleedkamer ieneminumute hebben gedaan en Formitschow staat vervolgens linksbuiten. Net toen we dachten dat we Taiwo niet meer in actie gingen zien begon hij plots in de basis en haalt hij met Grot het laatste minibeetje kans op een goal van het veld af. Larsson en Ofosu hebben we al maanden niet meer gezien en plots kregen zij de voorkeur boven Groeneveld die vorige week nog basisklant was. Hyballa is het helemaal kwijt en neemt de meest rare beslissingen in de hoop dat ze goed uitpakken. De strijd die er in de eerste seizoenshelft in zat en het vermogen om duels te winnen is ook weg. In alles lijkt dit op het seizoen dat wij degradeerde. Een keeper die op de lijn aardig is maar absoluut niet kan voetballen, achterin is het zo lek als een mandje, iedere week een andere opstelling en we hebben geen scorend vermogen. Ik heb er een heel, heel, heel hard hoofd in..
ik ben het helemaal met je eens!!
En daarnaast vind ik schrijnend dat de spelers niet voor elkaar opkomen met als voorbeelden;

Burnett wordt uitgescholden door die Mayi en niemand neemt het op voor Burnett

Linssen die Delle in zijn gezicht raakt, Breijnburg staat daarna een beetje dom met hem te lachen en geeft hem een schouderklopje....daar zouden direkt een aantal spelers op die Linssen af moeten vliegen!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Polleke »

Ik maak me zorgen. Hyballa past in elke wedstrijd de tactiek aan, het systeem aan, de posities aan. Voetbal is zoveel ritme, zoveel vastigheid. Ik snap dat als je een zwakker elftal hebt je soms moet besluiten tot verdedigender spelen en aanvallender spelen.

Maar met alle respect.. ik mag de man hoor, ik weet dat hij geen sterrenmatriaal heeft. Maar het hangt ook echt als los zand aan elkaar. Maar bovenal.. ik zie geen enkele vooruitgang. Ik heb geen enkele gevoel dat dit goed komt. De laatste trainer die die deed, die wekelijks met 'iets anders' kwam was Anton Janssen... en we weten allemaal waar dit terecht kwam.

Hoe onterecht dit ook klinkt. Ik denk dat je serieus moet gaan denken aan een ervaren trainer in deze fase.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Daar ben je veel te laat mee, dat had je al weken eerder moeten doen,
na de serie tegen Sparta en Kowet.
Maar goed, het lijkt me de enige oplossing om met nog een beetje vertrouwen de nacompetie in te gaan
en om te voorkomen dat je rechtstreeks degradeert.

Trouwens, zijn ze aan het Stadionplein allemaal in een diep coma gezonken ?
Ik hoor helemaal 0,0 communicatie vanuiit die hoek, nergens over :redface:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Polleke »

pjottr schreef:Daar ben je veel te laat mee, dat had je al weken eerder moeten doen,
na de serie tegen Sparta en Kowet.
Maar goed, het lijkt me de enige oplossing om met nog een beetje vertrouwen de nacompetie in te gaan
en om te voorkomen dat je rechtstreeks degradeert.

Trouwens, zijn ze aan het Stadionplein allemaal in een diep coma gezonken ?
Ik hoor helemaal 0,0 communicatie vanuiit die hoek, nergens over :redface:
Kies voor een vaste opstelling en laat het staan! Scoren is ritme, kansen afdwingen is ritme.... teamspel is ritme. En ik denk dat het niet te laat is. Als Peter hier zo in blijft hangen is te wel te laat. Of hij verandert 100% of je moet voor die groep zetten wat je nodig hebt. Degraderen is 10 keer duurder.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door TT »

pjottr schreef:Daar ben je veel te laat mee, dat had je al weken eerder moeten doen,
na de serie tegen Sparta en Kowet.
Maar goed, het lijkt me de enige oplossing om met nog een beetje vertrouwen de nacompetie in te gaan
en om te voorkomen dat je rechtstreeks degradeert.

Trouwens, zijn ze aan het Stadionplein allemaal in een diep coma gezonken ?
Ik hoor helemaal 0,0 communicatie vanuiit die hoek, nergens over :redface:
Wat moeten ze nu communiceren dan? Dat Hyballa eruit gaat (gaat niet gebeuren)? Dat ze nog alle vertrouwen hebben? Dat we alles op alles gaan zetten om vanaf nu elke wedstrijd te gaan winnen? Je kan van alles gaan roepen, maar het zal op het veld moeten gebeuren.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Dat ze Hyballa eruit smijten, 3 uit 10 en geen enkel zicht op verbetering.
Je kunt toch niet gewoon toekijken hoe we degraderen ? :angryfire:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gijscoman »

pjottr schreef:Dat ze Hyballa eruit smijten, 3 uit 10 en geen enkel zicht op verbetering.
Je kunt toch niet gewoon toekijken hoe we degraderen ? :angryfire:
Het zou wat simplistisch zijn. Een andere trainer gaat dit echt niet beter aanpakken. In het degradatiejaar hadden we beter spelersmateriaal. Geen coach in de Eredivisie had het met deze spelers beter gedaan.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Dus we moeten accepteren dat we gaan degraderen, is dat wat je zegt ?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gijscoman »

pjottr schreef:Dus we moeten accepteren dat we gaan degraderen, is dat wat je zegt ?
Nee; dat hoeven we niet te accepteren. Maar om vervolgens uit hysterie domme beslissingen versterkt juist het lot van degradatie. Hoe jij wil dat NEC handelt is niet het accepteren van degradatie, maar aansturen op degradatie.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

pjottr schreef:Dat ze Hyballa eruit smijten, 3 uit 10 en geen enkel zicht op verbetering.
Je kunt toch niet gewoon toekijken hoe we degraderen ? :angryfire:
Tja, trek je kicksen aan, zou ik zeggen. Slechter dan Ofosu kun je niet zijn.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
pjottr schreef:Dat ze Hyballa eruit smijten, 3 uit 10 en geen enkel zicht op verbetering.
Je kunt toch niet gewoon toekijken hoe we degraderen ? :angryfire:
Het zou wat simplistisch zijn. Een andere trainer gaat dit echt niet beter aanpakken. In het degradatiejaar hadden we beter spelersmateriaal. Geen coach in de Eredivisie had het met deze spelers beter gedaan.
Een coach die een basiself het vertrouwen had gegeven had meer dan 3 punten uit 10 wedstrijden gehaald,daar ben ik rotsvast van overtuigd.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door T.I.G.O. »

Dankzij de trainingen van Hyballa waardoor de selectie een ijzersterke fysiek heeft hebben we dit jaar punten gehaald die we anders hadden verloren!
Zonder Hyballa waren we al kansloos geweest in deze fase om er nog in te blijven.
We hebben nml te maken met de allerslechtste selectie van deze eeuw.
Je kunt discussiëren over taktische keuzes en wissels en nog veel meer,maar je moet concluderen dat er wekelijks minstens vier in de basis staan die eigenlijk
van jupiler niveau zijn,zo simpel is het!
Hyballa ontslaan betekent degradatie,ben er van overtuigd dat we die paar punten nog wel halen om er in te blijven.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Polleke »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
pjottr schreef:Dat ze Hyballa eruit smijten, 3 uit 10 en geen enkel zicht op verbetering.
Je kunt toch niet gewoon toekijken hoe we degraderen ? :angryfire:
Het zou wat simplistisch zijn. Een andere trainer gaat dit echt niet beter aanpakken. In het degradatiejaar hadden we beter spelersmateriaal. Geen coach in de Eredivisie had het met deze spelers beter gedaan.
Een coach die een basiself het vertrouwen had gegeven had meer dan 3 punten uit 10 wedstrijden gehaald,daar ben ik rotsvast van overtuigd.
Natuurlijk is kwaliteit dé reden dat we hier staan. Maar los daarvan, er zijn meerdere teams met weinig kwaliteit. Deze aanpak werkt niet, het constant wisselen. In 4 wedstrijden speelden we (vaak ook nog binnen een match) 433, 442, 352, 334, 451. En dan ook nog met verschillen in: pressie, inzakken, parkeer de bus. Of dat niet genoeg is is de basis elke week anders, dan die erin, dan die eruit. Dan hebben we ergens 'voetbal' nodig, dan weer niet. Dan kan iemand geen 90 minuten volmaken, dan weer wel.

Als je dan merkt dat een team niet scoort is dat toch niet zo gek. Scorend vermogen hebben is één ding, maar het draait er vooral om dat je weet waar je mede speler loopt, dan het tempo dan hoog kan zijn. Dat ritme kan er nooit zijn. En dan heb je al niet zo'n best team... dit alles maakt het 100 keer erger. En voor de duidelijkheid: Peter kan niks doen aan de kwaliteit van deze spelersgroep, maar alles wat ik hierboven beschrijf is wel 100% zijn verantwoording en schuld.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door eniesee-elst »

Polleke schreef:
zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
pjottr schreef:Dat ze Hyballa eruit smijten, 3 uit 10 en geen enkel zicht op verbetering.
Je kunt toch niet gewoon toekijken hoe we degraderen ? :angryfire:
Het zou wat simplistisch zijn. Een andere trainer gaat dit echt niet beter aanpakken. In het degradatiejaar hadden we beter spelersmateriaal. Geen coach in de Eredivisie had het met deze spelers beter gedaan.
Een coach die een basiself het vertrouwen had gegeven had meer dan 3 punten uit 10 wedstrijden gehaald,daar ben ik rotsvast van overtuigd.
Natuurlijk is kwaliteit dé reden dat we hier staan. Maar los daarvan, er zijn meerdere teams met weinig kwaliteit. Deze aanpak werkt niet, het constant wisselen. In 4 wedstrijden speelden we (vaak ook nog binnen een match) 433, 442, 352, 334, 451. En dan ook nog met verschillen in: pressie, inzakken, parkeer de bus. Of dat niet genoeg is is de basis elke week anders, dan die erin, dan die eruit. Dan hebben we ergens 'voetbal' nodig, dan weer niet. Dan kan iemand geen 90 minuten volmaken, dan weer wel.

Als je dan merkt dat een team niet scoort is dat toch niet zo gek. Scorend vermogen hebben is één ding, maar het draait er vooral om dat je weet waar je mede speler loopt, dan het tempo dan hoog kan zijn. Dat ritme kan er nooit zijn. En dan heb je al niet zo'n best team... dit alles maakt het 100 keer erger. En voor de duidelijkheid: Peter kan niks doen aan de kwaliteit van deze spelersgroep, maar alles wat ik hierboven beschrijf is wel 100% zijn verantwoording en schuld.
:withstupid: Daarbij kwamen Formitschow, Heinloth, Taiwo, Gmeiner, Ofosu en Von Haacke via Hyballa binnen dus hij is weldegelijk deels verantwoordelijk voor een gebrek aan kwaliteit
Laatst gewijzigd door eniesee-elst op do 06 apr 2017, 13:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Dus moet je hem eruit wieberen en kijken of er nog wat te redden valt.
Er zitten er twee met de papieren, dus dat kan het problem niet wezen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:Dus moet je hem eruit wieberen en kijken of er nog wat te redden valt.
Er zitten er twee met de papieren, dus dat kan het problem niet wezen.
Zal in de voorbereiding naar Ajax niet gebeuren,je kan geen nieuwe coach aannemen die met 5-0 op de kloten krijgt.Dat is niet fair.En na Ajax zie ik het ook niet gebeuren want dan maken Derksen&co gehakt van Van Ingen.Ik blijf zeggen,nacompetitie zonder Hyballa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

T.I.G.O. schreef:Dankzij de trainingen van Hyballa waardoor de selectie een ijzersterke fysiek heeft hebben we dit jaar punten gehaald die we anders hadden verloren!
Zonder Hyballa waren we al kansloos geweest in deze fase om er nog in te blijven.
We hebben nml te maken met de allerslechtste selectie van deze eeuw.
Je kunt discussiëren over taktische keuzes en wissels en nog veel meer,maar je moet concluderen dat er wekelijks minstens vier in de basis staan die eigenlijk
van jupiler niveau zijn,zo simpel is het!
Hyballa ontslaan betekent degradatie,ben er van overtuigd dat we die paar punten nog wel halen om er in te blijven.
En Hyballa blijft verantwoordelijk voor het aantrekken van Ofosu, Heinloth, Fomitschow en Taiwo. Eigenlijk de slechtste 4,misschien wel die jij bedoelt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: TT en 18 gasten