Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door valkhof »

wat ik ook vind over hyballa en over nec. beiden zullen toch op een punt komen waar zij elkaar beiden in de ogen moeten kijken en iets moeten

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

valkhof schreef:wat ik ook vind over hyballa en over nec. beiden zullen toch op een punt komen waar zij elkaar beiden in de ogen moeten kijken en iets moeten
er zijn maar weinig trainers die het hier lang uithouden, de laatste was Mario B.
Alles komt goed !!

monkeyman
Berichten: 13
Lid geworden op: za 04 feb 2017, 22:09
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door monkeyman »

a trainers loss. even the players knew that utrecht comes up with four players in midfield. and they play very accurate with each others. a stupid idea to place three midfielders against them. hyballa's too young and too silly to watch it. fire him. every substitute will do better. and sorry, maybe you hate your life and your football but that does not make grot a footballplayer.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Vraag mij serieus af of hij dit nog aan de gang krijgt,ben er zeer huiverig voor.Leek zich vandaag al verzoend te hebben met een soort van degradatie,bijna apathisch stond hij toe te kijken. Hyballa is gewoon niet de juiste man voor onze club,wil te grote stappen maken bij een te kleine club.Aan het einde van het seizoen moeten beide partijen eerlijk zijn en elkaar de hand schudden.Of misschien al eerder want ik blijf erbij dat ik geen vertrouwen heb in Hyballa tijdens een evt nacompetitie.Waar ik het meeste bang voor ben is de spelersgroep. Oke,er zijn geen grote incidenten maar het gros maakt een aangeslagen/lamlendige indruk.De jongeren hebben de bekende terugval,Delle oogt als een aangeslagen bokser,Breinburg speelt sinds het L.A avontuur als een drol.Jammer dat een jongen als Buwalda,die zich ook tijdens trainingen steeds meer manifesteert dan uitvalt.Het is een beetje los zand aan het worden allemaal en dat hebben we een paar jaar eerder al meegemaakt met desastreuze gevolgen.

Voorwaarts
Berichten: 4156
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Voorwaarts »

We hebben een keer verloren van een veel betere tegenstander. So what?
Maandag weer met frisse moed beginnen!
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5204
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door eniesee12 »

Voorwaarts schreef:We hebben een keer verloren van een veel betere tegenstander. So what?
Maandag weer met frisse moed beginnen!

Een keer? 6 van de laatste 7 verloren...

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4348
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Peter Hyballa

Bericht door Nummer 11 »

eniesee12 schreef:
Voorwaarts schreef:We hebben een keer verloren van een veel betere tegenstander. So what?
Maandag weer met frisse moed beginnen!

Een keer? 6 van de laatste 7 verloren...
7 van de laatste 8 zelfs

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

:withstupid:

En ik zou niet weten hoe je aan nog 6 punten moet gaan geraken op deze manier.
Thuis: Excelsior, AZ, Ajax.
Uit:: vistas, Groningen, Twente, Heerenveen

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door bertje »

pjottr schreef::withstupid:

En ik zou niet weten hoe je aan nog 6 punten moet gaan geraken op deze manier.
Thuis: Excelsior, AZ, Ajax.
Uit:: vistas, Groningen, Twente, Heerenveen
Excelsior is DE sleutelwedstrijd. Win je die is directe degradatie schier onmogelijk. Maarja, Excelsior ligt ons absoluut niet, dus dat zal wel een ramp worden. Ik zie ons overigens ook nog wel van AZ winnen, al moeten die dan wel even snel in vorm komen, teams in Noor hebben we dit seizoen nog geen enkele keer gewonnen geloof ik.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 14997
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door necnmgn »

pjottr schreef::withstupid:

En ik zou niet weten hoe je aan nog 6 punten moet gaan geraken op deze manier.
Thuis: Excelsior, AZ, Ajax.
Uit:: vistas, Groningen, Twente, Heerenveen
Excelsior thuis... en dan maar hopen dat je bij Groningen, thuis tegen AZ of uit bij een uitgespeeld Heerenveen punten pakt. Verder gewoon elke week hopen dat ADO, Excelsior, Roda en GAE niks pakken. Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Hyballa de absentie van Buwalda en Dyrestam gaat opvangen. Ik zou gewoon met 5 achterin blijven spelen, dus Sturing maar een kans geven. Want vanuit dat systeem gaat t mijns inziens het minst slecht

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door druten »

Waarom niet Groningen heeft 9 wedstrijden niet gewonnen, az zit bij de bekerfinale, net als vies.
Er komen nog punten bovendien moeten de onderste 4 ook eerst maar eens 2x zien te winnen, als je roda vrijdag ziet ploeteren....
Het is niet alleen hier kommer en kwel hoor

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Vespared schreef:Hyballa is top. Wat hij heeft gepresteerd vanaf het begin van de competitie is uniek. Door allerlei omstandigheden met een bijeen geraapt stelletje voetballers, een buitengewoon resultaat neergezet. Nu het inderdaad een aantal wedstrijden helemaal tegenzit, verdient hij nog steeds de steun van de supporter. Wees eerlijk....FC Utrecht is in velden of wegen niet te vergelijken met NEC. Ze hebben op nagenoeg iedere positie een betere speler. Door een geweldige financiële injectie van een groot supporter is Utrecht een club waar de zon altijd schijnt. En dan Hyballa afrekenen op het resultaat van vandaag? Kom op!
Hyballa nu ontslaan is onzin.Maar de paradox van Hyballa is dat hij enerzijds roept dat we geen geld hebben om vervolgens de spelers waarvoor we zelfs een transfersom hebben betaald na een paar wedstrijden volledig af te serveren.Dat kan onmogelijk goed vallen bij de heren Bons en Bongers.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door GV »

zuurpruim schreef:Vraag mij serieus af of hij dit nog aan de gang krijgt,ben er zeer huiverig voor.Leek zich vandaag al verzoend te hebben met een soort van degradatie,bijna apathisch stond hij toe te kijken. Hyballa is gewoon niet de juiste man voor onze club,wil te grote stappen maken bij een te kleine club.Aan het einde van het seizoen moeten beide partijen eerlijk zijn en elkaar de hand schudden.Of misschien al eerder want ik blijf erbij dat ik geen vertrouwen heb in Hyballa tijdens een evt nacompetitie.Waar ik het meeste bang voor ben is de spelersgroep. Oke,er zijn geen grote incidenten maar het gros maakt een aangeslagen/lamlendige indruk.De jongeren hebben de bekende terugval,Delle oogt als een aangeslagen bokser,Breinburg speelt sinds het L.A avontuur als een drol.Jammer dat een jongen als Buwalda,die zich ook tijdens trainingen steeds meer manifesteert dan uitvalt.Het is een beetje los zand aan het worden allemaal en dat hebben we een paar jaar eerder al meegemaakt met desastreuze gevolgen.
Hyballa heeft de handdoek in de ring gegooid, duidelijk te zien.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

GV schreef:
zuurpruim schreef:Vraag mij serieus af of hij dit nog aan de gang krijgt,ben er zeer huiverig voor.Leek zich vandaag al verzoend te hebben met een soort van degradatie,bijna apathisch stond hij toe te kijken. Hyballa is gewoon niet de juiste man voor onze club,wil te grote stappen maken bij een te kleine club.Aan het einde van het seizoen moeten beide partijen eerlijk zijn en elkaar de hand schudden.Of misschien al eerder want ik blijf erbij dat ik geen vertrouwen heb in Hyballa tijdens een evt nacompetitie.Waar ik het meeste bang voor ben is de spelersgroep. Oke,er zijn geen grote incidenten maar het gros maakt een aangeslagen/lamlendige indruk.De jongeren hebben de bekende terugval,Delle oogt als een aangeslagen bokser,Breinburg speelt sinds het L.A avontuur als een drol.Jammer dat een jongen als Buwalda,die zich ook tijdens trainingen steeds meer manifesteert dan uitvalt.Het is een beetje los zand aan het worden allemaal en dat hebben we een paar jaar eerder al meegemaakt met desastreuze gevolgen.
Hyballa heeft de handdoek in de ring gegooid, duidelijk te zien.
De man moet zich bij elkaar rapen nu,het is toch een professional?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door LT »

Hier vooral onbegrip over de tactische keuze. Wekenlang speel en train je op een systeem met 3/5 verdedigers. Dan valt er na een paar minuten al een centrumverdediger uit, gooi je alles om. Geloof je dan niet in je eigen strijdplan, je alternatieven op de bank? Voor mij links- of rechtsom onbegrijpelijk.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4371
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jeffry74 »

Jezus Chirstus Allah en cornuiten!

Dat mensen serieus opperen om Hyballa te ontslaan.

Hopen op een schokeffect?
Kan je beter naar Groningen verhuizen. Daar is de kans in ieder geval aanwezig.

Ik twijfel niet aan Hyballa.
Straks in de nacompetitie is hij is de beste motivator voor ons teampje.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Iknben blij dat je zoveel vertrouwen in Hyballa hebt dat je 7 wedstrijden voor het einde al weet te melden dat we nacompetitie gaan spelen.

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
jbnmgn schreef: He lijpo, het ging mij over NU want als we degraderen hebben we ook geen toekomst meer !!
Wat een negatief gezever! We gaan niet degraderen en als we degraderen, hebben we nog steeds toekomst. Negatievelingen riepen in mei 2014 ook dat NEC degradatie niet zou overleven. Wat volgde, was onvergetelijke glorie.
Ik heb toen niet geroepen dat we niet zouden overleven of direct terug zouden keren, integendeel. Maar toen hadden we een hele andere spelersgroep dan nu.

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

Arjan van Hout schreef:
jbnmgn schreef:
mschr schreef:
jbnmgn schreef: He lijpo, het ging mij over NU want als we degraderen hebben we ook geen toekomst meer !!
Wat een negatief gezever! We gaan niet degraderen en als we degraderen, hebben we nog steeds toekomst. Negatievelingen riepen in mei 2014 ook dat NEC degradatie niet zou overleven. Wat volgde, was onvergetelijke glorie.
Ook ik had dat jaar er erg veel vertrouwen in dat we direct weer zouden promoveren, en daar hadden we de selectie ook naar.
Maar nu twijfel ik of we, als we degraderen, ook meteen weer terug komen, en als dat niet gebeurd wordt het een jaren lange slepende beproeving.
We hadden een compleet nieuwe selectie, weet jij wat voor selectie we hebben volgend seizoen?
In ieder geval een selectie waarin een hoop van de huidige spelers zullen zitten, tenzij er een hoop verkocht worden. Maar ik zou niet weten welke spelers en aan wie.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Jeffry74 schreef:Jezus Chirstus Allah en cornuiten!

Dat mensen serieus opperen om Hyballa te ontslaan.

Hopen op een schokeffect?
Kan je beter naar Groningen verhuizen. Daar is de kans in ieder geval aanwezig.

Ik twijfel niet aan Hyballa.
Straks in de nacompetitie is hij is de beste motivator voor ons teampje.
Nee,Hyballa kan de stress van de nacompetitie niet aan.Als je gisteren al na een paar minuten de boel volledig omgooit dan sta je stijf van de stress.Iedere weldenkende trainer zou gisteren Sturing hebben gebracht.Dat was ook de vraag of hij het aan zou kunnen maar met 3 man centraal moet dat redelijk lukken.Als je de hele week tactisch traint op Utrecht en je gooit de boel na 1 minuut om denk ik niet dat de spelers je nog serieus nemen hoor.En daar zit mijn grootste angst,is de chemie er nog tussen Hyballa en zijn team?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:
Arjan van Hout schreef:
jbnmgn schreef:
mschr schreef:
jbnmgn schreef: He lijpo, het ging mij over NU want als we degraderen hebben we ook geen toekomst meer !!
Wat een negatief gezever! We gaan niet degraderen en als we degraderen, hebben we nog steeds toekomst. Negatievelingen riepen in mei 2014 ook dat NEC degradatie niet zou overleven. Wat volgde, was onvergetelijke glorie.
Ook ik had dat jaar er erg veel vertrouwen in dat we direct weer zouden promoveren, en daar hadden we de selectie ook naar.
Maar nu twijfel ik of we, als we degraderen, ook meteen weer terug komen, en als dat niet gebeurd wordt het een jaren lange slepende beproeving.
We hadden een compleet nieuwe selectie, weet jij wat voor selectie we hebben volgend seizoen?
In ieder geval een selectie waarin een hoop van de huidige spelers zullen zitten, tenzij er een hoop verkocht worden. Maar ik zou niet weten welke spelers en aan wie.
Delle,Golla,Dumic,Heinloth,Fomitschow,Ofosu,Taiwo,Breinburg zullen allemaal vertrekken neem ik aan.Desnoods verscheur je met wederzijds goedvinden sommige contracten.

FransWorst
Berichten: 664
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door FransWorst »

zuurpruim schreef:
Jeffry74 schreef:Jezus Chirstus Allah en cornuiten!

Dat mensen serieus opperen om Hyballa te ontslaan.

Hopen op een schokeffect?
Kan je beter naar Groningen verhuizen. Daar is de kans in ieder geval aanwezig.

Ik twijfel niet aan Hyballa.
Straks in de nacompetitie is hij is de beste motivator voor ons teampje.
Nee,Hyballa kan de stress van de nacompetitie niet aan.Als je gisteren al na een paar minuten de boel volledig omgooit dan sta je stijf van de stress.Iedere weldenkende trainer zou gisteren Sturing hebben gebracht.Dat was ook de vraag of hij het aan zou kunnen maar met 3 man centraal moet dat redelijk lukken.Als je de hele week tactisch traint op Utrecht en je gooit de boel na 1 minuut om denk ik niet dat de spelers je nog serieus nemen hoor.En daar zit mijn grootste angst,is de chemie er nog tussen Hyballa en zijn team?

Hij heeft vorige week met z'n uitspraken goodwill verspeeld!
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 14997
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door necnmgn »

LT schreef:Hier vooral onbegrip over de tactische keuze. Wekenlang speel en train je op een systeem met 3/5 verdedigers. Dan valt er na een paar minuten al een centrumverdediger uit, gooi je alles om. Geloof je dan niet in je eigen strijdplan, je alternatieven op de bank? Voor mij links- of rechtsom onbegrijpelijk.
Mee eens, nu geef je Sturing aan dat je er niet al te veel vertrouwen in hebt. Bovendien was het een fout om 4-4-2 te kiezen tegen Utrecht, een fout die pas in de rust gecorrigeerd kon worden door Rayhi iets terug te zetten.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Vannuilekumphuile »

necnmgn schreef:
LT schreef:Hier vooral onbegrip over de tactische keuze. Wekenlang speel en train je op een systeem met 3/5 verdedigers. Dan valt er na een paar minuten al een centrumverdediger uit, gooi je alles om. Geloof je dan niet in je eigen strijdplan, je alternatieven op de bank? Voor mij links- of rechtsom onbegrijpelijk.
Mee eens, nu geef je Sturing aan dat je er niet al te veel vertrouwen in hebt. Bovendien was het een fout om 4-4-2 te kiezen tegen Utrecht, een fout die pas in de rust gecorrigeerd kon worden door Rayhi iets terug te zetten.
Tactische wissel sloeg nergens op, maar waarom niet gewoon Fomitschow inbrengen, dan had je toch ook weer een slot op de deur. Die man zal in ieder geval op revanche loeren en is makkelijk in te voegen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6973
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jetipo »

http://www.gelderlander.nl/nederlands-v ... ~a35a3bf8/

Tja, meestal betekent dit het tegenovergestelde.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast