Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Polleke »

was idd vreemde actie

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:http://www.gelderlander.nl/nederlands-v ... ~a35a3bf8/

Tja, meestal betekent dit het tegenovergestelde.
Benieuwd of ze er over 3 weken nog zo over denken,nu wel een makkelijk statement voor een interlandperiode.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

bij dit soort teksten weet je dat het niet lang gaat duren.
zou me niet verbazen als hij in die glasbak al niet meer op de bank zit.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:bij dit soort teksten weet je dat het niet lang gaat duren.
zou me niet verbazen als hij in die glasbak al niet meer op de bank zit.
:withstupid: Dit soort teksten zijn bv nooit over Been en Colderwood gezegd..................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:bij dit soort teksten weet je dat het niet lang gaat duren.
zou me niet verbazen als hij in die glasbak al niet meer op de bank zit.
Zal eens met zichzelf in conclaaf moeten gaan wat hij nu eigenlijk wil bereiken hier.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9636
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gerard Lopez »

Die winst op Heracles heeft zijn baan gered. Anders was het nu 8 nederlagen op rij en dat is gewoon niet houdbaar.
Echter met de komende 4 hele zware duels kan 7 uit 8 verliezen zomaar 11 uit 12 verliezen worden en dat is ook ontslag-materiaal....toch denk ik niet dat hij voortijdig ontslagen wordt.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

moet je dan wachten tot je gedegradeerd bent ?

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Ozzy123 »

We hebben geen geld voor de afkoopsom.
Dat is al uitgegeven aan Mauk en Larsson.

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door NECNijmeguh »

Ozzy123 schreef:We hebben geen geld voor de afkoopsom.
Dat is al uitgegeven aan Mauk en Larsson.
Ik ben heel benieuwd wie daar nu precies voor verantwoordelijk zijn imo verdienen deze personen ontslag! Bij een kleine club als NEC zijn dit soort miskopen gewoon dodelijk.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

er is geen een goede aankoop geweest afgelopen zomer. en winter.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Peter Hyballa

Bericht door noviomagum »

Gerard Lopez schreef:Die winst op Heracles heeft zijn baan gered. Anders was het nu 8 nederlagen op rij en dat is gewoon niet houdbaar.
Echter met de komende 4 hele zware duels kan 7 uit 8 verliezen zomaar 11 uit 12 verliezen worden en dat is ook ontslag-materiaal....toch denk ik niet dat hij voortijdig ontslagen wordt.
Zou schandalig zat zijn als ze deze man ontslaan zal echt weer nec zijn zo'n aktie

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

NECNijmeguh schreef:
Ozzy123 schreef:We hebben geen geld voor de afkoopsom.
Dat is al uitgegeven aan Mauk en Larsson.
Ik ben heel benieuwd wie daar nu precies voor verantwoordelijk zijn imo verdienen deze personen ontslag! Bij een kleine club als NEC zijn dit soort miskopen gewoon dodelijk.
Mauk heeft 45 minuten gespeeld, Larsson iets meer.

Als Hyballa een nieuwe auto koopt en krijgt onderweg naar huis een lekke band zet hij hem in de garage en gebruikt hij hem nooit meer.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

noviomagum schreef:
Gerard Lopez schreef:Die winst op Heracles heeft zijn baan gered. Anders was het nu 8 nederlagen op rij en dat is gewoon niet houdbaar.
Echter met de komende 4 hele zware duels kan 7 uit 8 verliezen zomaar 11 uit 12 verliezen worden en dat is ook ontslag-materiaal....toch denk ik niet dat hij voortijdig ontslagen wordt.
Zou schandalig zat zijn als ze deze man ontslaan zal echt weer nec zijn zo'n aktie
Nee dat zijn de supporters die dat roepen, jij maakt er nu weer een ander negatief verhaal van.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Peter Hyballa

Bericht door ForzaVakZ »

Ozzy123 schreef:We hebben geen geld voor de afkoopsom.
Dat is al uitgegeven aan Mauk en Larsson.
Hoeft ook niet. Je betaald Hyballa gewoon tot 1-7 en einde contract dus en laat Ernie voor zijn huidige salaris waarnemen ondersteund door Ron en Jack. Kost dus niks extra.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

ForzaVakZ schreef:
Ozzy123 schreef:We hebben geen geld voor de afkoopsom.
Dat is al uitgegeven aan Mauk en Larsson.
Hoeft ook niet. Je betaald Hyballa gewoon tot 1-7 en einde contract dus en laat Ernie voor zijn huidige salaris waarnemen ondersteund door Ron en Jack. Kost dus niks extra.
maar wat is nou eigenlijk de toegevoegde rol van Ernie?

Jack traint overigens Almere, dus Patrick misschien?

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door SanderNEC »

De vorige keer dat we een clubman als redder in nood inschakelden liep het niet goed af...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Keizerstad1994 »

pjottr schreef:bij dit soort teksten weet je dat het niet lang gaat duren.
zou me niet verbazen als hij in die glasbak al niet meer op de bank zit.
Zo'n vaart zal het niet lopen maar ik acht de kans redelijk aanwezig dat beide partijen na dit seizoen 'in goed onderling overleg' uit elkaar gaan(tenzij we degraderen, dan is het goede onderlinge overleg niet eens nodig). Heb namelijk het idee dat Hyballa sneller vooruit wil dan NEC kan.

Verder vrees ik ook voor de afloop van dit seizoen en ben ik blij als het erop zit, alhoewel het bij een club als NEC ook niet raar is dat je na 2 wedstrijden waarin je in principe redelijk sterk speelde(Heracles en ADO, laatste helaas zonder resultaat) een k*twedstrijd speelt. Dat zit er gewoon in bij clubs van het kaliber NEC en al helemaal met onze groep. Komt ook nog bij dat het uitvallen van Buwalda en de daaropvolgende (i.m.o onnodige en zelfs ongewenste) systeemwijziging natuurlijk ook behoorlijk desastreus was. Dan sta je tegen een tactisch sterk Utrecht al meteen met 0-1 achter.

Go Ahead zal ons (gelukkig) niet meer inhalen, die staan met nog 7 wedstrijden te gaan op 8 punten en moeten o.a. nog naar Rotterdam, Amsterdam en Enschede. Maar het wordt nog een hels karwei om van het drietal ADO, Roda en Excelsior er twee onder te houden.
'Justice knows every mans number'

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Keizerstad1994 schreef:
pjottr schreef:bij dit soort teksten weet je dat het niet lang gaat duren.
zou me niet verbazen als hij in die glasbak al niet meer op de bank zit.
Zo'n vaart zal het niet lopen maar ik acht de kans redelijk aanwezig dat beide partijen na dit seizoen 'in goed onderling overleg' uit elkaar gaan(tenzij we degraderen, dan is het goede onderlinge overleg niet eens nodig). Heb namelijk het idee dat Hyballa sneller vooruit wil dan NEC kan.

Verder vrees ik ook voor de afloop van dit seizoen en ben ik blij als het erop zit, alhoewel het bij een club als NEC ook niet raar is dat je na 2 wedstrijden waarin je in principe redelijk sterk speelde(Heracles en ADO, laatste helaas zonder resultaat) een k*twedstrijd speelt. Dat zit er gewoon in bij clubs van het kaliber NEC en al helemaal met onze groep. Komt ook nog bij dat het uitvallen van Buwalda en de daaropvolgende (i.m.o onnodige en zelfs ongewenste) systeemwijziging natuurlijk ook behoorlijk desastreus was. Dan sta je tegen een tactisch sterk Utrecht al meteen met 0-1 achter.

Go Ahead zal ons (gelukkig) niet meer inhalen, die staan met nog 7 wedstrijden te gaan op 8 punten en moeten o.a. nog naar Rotterdam, Amsterdam en Enschede. Maar het wordt nog een hels karwei om van het drietal ADO, Roda en Excelsior er twee onder te houden.
denk ook dat Hyballa na dit seizoen gaat stoppen en daarmee is zijn carrière als hoofdcoach wel een heel eind klaar.Het zou mij echter ook niet verbazen als hij al een aanbieding op zak heeft.Ik zeg het al maanden,hij heeft het hier helemaal niet naar zijn zin,denk dat hij zich enorm heeft vergist in de huidige staat van het Nederlandse voetbal en NEC in het bijzonder.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

zuurpruim schreef:
Keizerstad1994 schreef:
pjottr schreef:bij dit soort teksten weet je dat het niet lang gaat duren.
zou me niet verbazen als hij in die glasbak al niet meer op de bank zit.
Zo'n vaart zal het niet lopen maar ik acht de kans redelijk aanwezig dat beide partijen na dit seizoen 'in goed onderling overleg' uit elkaar gaan(tenzij we degraderen, dan is het goede onderlinge overleg niet eens nodig). Heb namelijk het idee dat Hyballa sneller vooruit wil dan NEC kan.

Verder vrees ik ook voor de afloop van dit seizoen en ben ik blij als het erop zit, alhoewel het bij een club als NEC ook niet raar is dat je na 2 wedstrijden waarin je in principe redelijk sterk speelde(Heracles en ADO, laatste helaas zonder resultaat) een k*twedstrijd speelt. Dat zit er gewoon in bij clubs van het kaliber NEC en al helemaal met onze groep. Komt ook nog bij dat het uitvallen van Buwalda en de daaropvolgende (i.m.o onnodige en zelfs ongewenste) systeemwijziging natuurlijk ook behoorlijk desastreus was. Dan sta je tegen een tactisch sterk Utrecht al meteen met 0-1 achter.

Go Ahead zal ons (gelukkig) niet meer inhalen, die staan met nog 7 wedstrijden te gaan op 8 punten en moeten o.a. nog naar Rotterdam, Amsterdam en Enschede. Maar het wordt nog een hels karwei om van het drietal ADO, Roda en Excelsior er twee onder te houden.
denk ook dat Hyballa na dit seizoen gaat stoppen en daarmee is zijn carrière als hoofdcoach wel een heel eind klaar.Het zou mij echter ook niet verbazen als hij al een aanbieding op zak heeft.Ik zeg het al maanden,hij heeft het hier helemaal niet naar zijn zin,denk dat hij zich enorm heeft vergist in de huidige staat van het Nederlandse voetbal en NEC in het bijzonder.
en andersom net zo goed.

Er wordt maar geroepen dat z'n passie en bevlogenheid zo goed werken, maar op tactisch gebied is het vaak pure onkunde en dat hij de club af ging vallen op de spelersgroep die hij grotendeels zelf heeft samengesteld zal ook geen goed gedaan hebben.

Hopelijk wordt er van twee kanten nog een balans gevonden omdat de belangen te groot zijn (degradatie), maar dat dit einde verhaal is moge duidelijk zijn.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Frans »

Als NEC, als we erin blijven, afscheid neemt van Hyballa, dan wordt het tijd dat de clubleiding en investeerders zelf opstappen.
Want, dan slaagt er na Pastoor, Brood en Hyballa blijkbaar weer iemand niet in om fatsoenlijk met elkaar samen te werken....
En dat ligt echt niet aan die trainers.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13244
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Pol »

Als je kijkt naar de kwaliteit van onze spelersgroep in vergelijking met andere teams en vervolgens een blik werpt op de ranglijst, dan is er geen enkele reden om aan de stoelpoten van de trainer te gaan zagen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

Pol schreef:Als je kijkt naar de kwaliteit van onze spelersgroep in vergelijking met andere teams en vervolgens een blik werpt op de ranglijst, dan is er geen enkele reden om aan de stoelpoten van de trainer te gaan zagen.
dat hoeft inderdaad niet, de trainer is zelf al door de stoel gezakt.

Zelf allemaal prutspelers gehaald en spelers die echt niet minder zijn laten verhuren om vervolgens commentaar te gaan hebben op de selectie.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Danish Dynamite »

LT schreef:Hier vooral onbegrip over de tactische keuze. Wekenlang speel en train je op een systeem met 3/5 verdedigers. Dan valt er na een paar minuten al een centrumverdediger uit, gooi je alles om. Geloof je dan niet in je eigen strijdplan, je alternatieven op de bank? Voor mij links- of rechtsom onbegrijpelijk.
:withstupid: Ik wist niet wat ik zag toen Groeneveld zich klaar maakte om in te vallen... :crazy2:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10298
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gijscoman »

Danish Dynamite schreef:
LT schreef:Hier vooral onbegrip over de tactische keuze. Wekenlang speel en train je op een systeem met 3/5 verdedigers. Dan valt er na een paar minuten al een centrumverdediger uit, gooi je alles om. Geloof je dan niet in je eigen strijdplan, je alternatieven op de bank? Voor mij links- of rechtsom onbegrijpelijk.
:withstupid: Ik wist niet wat ik zag toen Groeneveld zich klaar maakte om in te vallen... :crazy2:
Ik was wel verbaasd, maar snapte het ook wel ergens. Bikel is geen centrumverdediger. Dat zou gekkenwerk zijn. Door de blessure van Dyrestam was de enige centrumverdediger Sturing, maar die is nog niet zo lang terug van een blessure. Bovendien is hij ook nog onervaren op dit niveau. Of hij een bijna volledige wedstrijd op dit niveau al fysiek aankan, betwijfel ik. Verder zal hij ook nog niet veel geoefend hebben in dit systeem. Je kan een speler voor de leeuwen gooien, maar in deze situatie zou het ook een groot risico zijn.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:
Danish Dynamite schreef:
LT schreef:Hier vooral onbegrip over de tactische keuze. Wekenlang speel en train je op een systeem met 3/5 verdedigers. Dan valt er na een paar minuten al een centrumverdediger uit, gooi je alles om. Geloof je dan niet in je eigen strijdplan, je alternatieven op de bank? Voor mij links- of rechtsom onbegrijpelijk.
:withstupid: Ik wist niet wat ik zag toen Groeneveld zich klaar maakte om in te vallen... :crazy2:
Ik was wel verbaasd, maar snapte het ook wel ergens. Bikel is geen centrumverdediger. Dat zou gekkenwerk zijn. Door de blessure van Dyrestam was de enige centrumverdediger Sturing, maar die is nog niet zo lang terug van een blessure. Bovendien is hij ook nog onervaren op dit niveau. Of hij een bijna volledige wedstrijd op dit niveau al fysiek aankan, betwijfel ik. Verder zal hij ook nog niet veel geoefend hebben in dit systeem. Je kan een speler voor de leeuwen gooien, maar in deze situatie zou het ook een groot risico zijn.
Logische keus dus voor Groeneveld, een brok aan ervaring kwam erin................................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast