Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15803
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

NECvooralles schreef:
Wessel schreef:Nog nooit meegemaakt, niet een enkele kans in een wedstrijd weten te creëren. Bitte Herr H. op transport naar Duitsland zetten, zonodig met de goederentrein.
1 Kans die van Ferdi, vrij voor de keeper. Schoot helaas over.

Geen schot op goal dus...

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door BiT »

zuurpruim schreef:
BiT schreef:Ze hadden Hyballa er een aantal weken geleden al uit moeten gooien, hij krijgt het team totaal niet meer gemotiveerd.
Waar ik tot de winter een ploeg zag die plezier hadden in het spel en voor elkaar door het vuur gingen zie ik nu twintig slappe zakken die er stuk voor stuk (uitzonderingen sporadisch daargelaten) totaal geen zin meer in hebben. Wat een aanfluiting.
En na een overwinning de populaire man zijn voor 080, en bij Twente uit als eerste naar binnen...
20 slappe zakken die de trainer misschien wel beu zijn?Hoeveel signalen moet een groep afgeven?
Voor zover ik begrepen heb was er tot vorige week vanuit de spelersgroep nog steun voor de trainer.
Ronnie, Bus 6!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

BiT schreef:
zuurpruim schreef:
BiT schreef:Ze hadden Hyballa er een aantal weken geleden al uit moeten gooien, hij krijgt het team totaal niet meer gemotiveerd.
Waar ik tot de winter een ploeg zag die plezier hadden in het spel en voor elkaar door het vuur gingen zie ik nu twintig slappe zakken die er stuk voor stuk (uitzonderingen sporadisch daargelaten) totaal geen zin meer in hebben. Wat een aanfluiting.
En na een overwinning de populaire man zijn voor 080, en bij Twente uit als eerste naar binnen...
20 slappe zakken die de trainer misschien wel beu zijn?Hoeveel signalen moet een groep afgeven?
Voor zover ik begrepen heb was er tot vorige week vanuit de spelersgroep nog steun voor de trainer.
Geloof er geen reet van,gelul voor de bühne. Als je vandaag na de 0-1 toch ziet,hadden er toch helemaal geen zin meer in.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door BiT »

zuurpruim schreef:
BiT schreef:
zuurpruim schreef:
BiT schreef:Ze hadden Hyballa er een aantal weken geleden al uit moeten gooien, hij krijgt het team totaal niet meer gemotiveerd.
Waar ik tot de winter een ploeg zag die plezier hadden in het spel en voor elkaar door het vuur gingen zie ik nu twintig slappe zakken die er stuk voor stuk (uitzonderingen sporadisch daargelaten) totaal geen zin meer in hebben. Wat een aanfluiting.
En na een overwinning de populaire man zijn voor 080, en bij Twente uit als eerste naar binnen...
20 slappe zakken die de trainer misschien wel beu zijn?Hoeveel signalen moet een groep afgeven?
Voor zover ik begrepen heb was er tot vorige week vanuit de spelersgroep nog steun voor de trainer.
Geloof er geen reet van,gelul voor de bühne. Als je vandaag na de 0-1 toch ziet,hadden er toch helemaal geen zin meer in.
Dat kan toch ook volledig los staan van vertrouwen in de trainer?

Ik snap wel dat het team nog achter de trainer staat als ze elke week wegkomen met die slappe instelling van ze. Lekker poen binnenharken en allemaal bezig met waar ze volgend jaar gaan voetballen als NEC degradeert.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Peter Hyballa

Bericht door Nummer 11 »

Ze weten ook wel dat ze makkelijker wegkomen bij degradatie dan bij handhaving.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

BiT schreef:
zuurpruim schreef:
BiT schreef:
zuurpruim schreef:
BiT schreef:Ze hadden Hyballa er een aantal weken geleden al uit moeten gooien, hij krijgt het team totaal niet meer gemotiveerd.
Waar ik tot de winter een ploeg zag die plezier hadden in het spel en voor elkaar door het vuur gingen zie ik nu twintig slappe zakken die er stuk voor stuk (uitzonderingen sporadisch daargelaten) totaal geen zin meer in hebben. Wat een aanfluiting.
En na een overwinning de populaire man zijn voor 080, en bij Twente uit als eerste naar binnen...
20 slappe zakken die de trainer misschien wel beu zijn?Hoeveel signalen moet een groep afgeven?
Voor zover ik begrepen heb was er tot vorige week vanuit de spelersgroep nog steun voor de trainer.
Geloof er geen reet van,gelul voor de bühne. Als je vandaag na de 0-1 toch ziet,hadden er toch helemaal geen zin meer in.
Dat kan toch ook volledig los staan van vertrouwen in de trainer?

Ik snap wel dat het team nog achter de trainer staat als ze elke week wegkomen met die slappe instelling van ze. Lekker poen binnenharken en allemaal bezig met waar ze volgend jaar gaan voetballen als NEC degradeert.
Daarom heeft Leen gelijk,doorselecteren,wie niet wil, oprotten.Kleine groep en daar moet je het mee gaan doen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door harold »

Ik ben en blijf fan van deze geweldige persoonlijkheid. NEC heeft in jaren niet zo'n kleurrijke prachtvent als trainer gehad. Ik geniet van zijn bevlogenheid en ik adoreer zijn passie en kracht langs de lijn en op het trainingsveld.
Maar hij heeft er wel een zooitje ongeregeld van gemaakt, dus: heel snel OPROTTEN!!!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wessel »

Nummer 11 schreef:Ze weten ook wel dat ze makkelijker wegkomen bij degradatie dan bij handhaving.
Een beetje flauw om te stellen. Als je van de 13 wedstrijden er door een waardeloze taktiek maar 1 weet te winnen, zinkt je de moed wel in de schoenen. Toch was de inzet niet slecht. Maar als er geen plan achter je spel zit, lijkt het allemaal nergens naar.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:
Nummer 11 schreef:Ze weten ook wel dat ze makkelijker wegkomen bij degradatie dan bij handhaving.
Een beetje flauw om te stellen. Als je van de 13 wedstrijden er door een waardeloze taktiek maar 1 weet te winnen, zinkt je de moed wel in de schoenen. Toch was de inzet niet slecht. Maar als er geen plan achter je spel zit, lijkt het allemaal nergens naar.
Ik heb vandaag totaal maar dan ook totaal geen inzet gezien.wat versta je onder inzet,de bal naar elkaar toeschuiven?.Ze hebben er vandaag geen flikker voor gedaan,helemaal nul,nada. Dat is nog het ergste,dat was het sterkste punt maar dat is ook helemaal weg.

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

NECNijmeguh schreef:Helemaal geen goede trainer, anders had hij er wel iets van lijn in het spel gebracht.
Ja wel een goede trainer om ze fit te krijgen en te houden, maar tactisch een groot onbenul.
Deze hele ondergang voor de 2e keer in 3 jaar is volledig te wijten aan het bestuur en de TS die er geen reet aan hebben gedaan en Hyballa gewoon hebben laten aanmodderen.
Iedereen heeft al wedstrijden geleden geroepen dat hij een tactisch onbenul is maar niemand heeft er iets aan of mee gedaan.
Had hem de leiding gegeven om spelers fit te krijgen en een ander om de tactiek en opstelling te bepalen.
En dat hadden ze dus ca. 3 maanden geleden al moeten doen en niet 4 wedstrijden voor het einde ene Hoekman laten roepen dat er iemand bij moet, dat is veel te laat.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Peter Hyballa

Bericht door Juul »

Wessel schreef: Toch was de inzet niet slecht. Maar als er geen plan achter je spel zit, lijkt het allemaal nergens naar.
Precies. Gelatenheid en moedeloosheid omdat Hyballa 5 verdedigers opstelt en de enige speler die oorlog in de 16 meter van Excelsior kan brengen achterin balletjes breed staat te tikken.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15803
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Dan had je hem eruit moeten flikkeren, op zijn laatst na Go Ahead.
Nee, Petertje geeft een grote bek en onze leiding slikt gewoon.
Daar zit het probleem, spelers nemen deze koekwaus ook niet meer serieus.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:Dan had je hem eruit moeten flikkeren, op zijn laatst na Go Ahead.
Nee, Petertje geeft een grote bek en onze leiding slikt gewoon.
Daar zit het probleem, spelers nemen deze koekwaus ook niet meer serieus.
Volgens de gelderlander zijn voor en tegenstanders van Hyballa elkaar te lijf gegaan.Dit kan toch niet meer mensen,laten we nou stoppen met de goede man en naar de Molenstraatkerk gaan om wat kaarsjes op te steken voor de nacompetitie

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wessel »

Juul schreef:
Wessel schreef: Toch was de inzet niet slecht. Maar als er geen plan achter je spel zit, lijkt het allemaal nergens naar.
Precies. Gelatenheid en moedeloosheid omdat Hyballa 5 verdedigers opstelt en de enige speler die oorlog in de 16 meter van Excelsior kan brengen achterin balletjes breed staat te tikken.
:tu: :tu: :tu:
pjottr schreef:Dan had je hem eruit moeten flikkeren, op zijn laatst na Go Ahead.
Nee, Petertje geeft een grote bek en onze leiding slikt gewoon.
Daar zit het probleem, spelers nemen deze koekwaus ook niet meer serieus.
:tu: :tu: :tu:

Precies, van Ingen en consorten hebben zich zo laf en slap opgesteld, onvoorstelbaar!

Naar ik mag hopen wordt in de komende dagen het dienstverband met Hyballa beeindigd. Dit leidt tot niets meer. Zelfs de nacompetitie zal te hoog gegrepen zijn.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:
Juul schreef:
Wessel schreef: Toch was de inzet niet slecht. Maar als er geen plan achter je spel zit, lijkt het allemaal nergens naar.
Precies. Gelatenheid en moedeloosheid omdat Hyballa 5 verdedigers opstelt en de enige speler die oorlog in de 16 meter van Excelsior kan brengen achterin balletjes breed staat te tikken.
:tu: :tu: :tu:
pjottr schreef:Dan had je hem eruit moeten flikkeren, op zijn laatst na Go Ahead.
Nee, Petertje geeft een grote bek en onze leiding slikt gewoon.
Daar zit het probleem, spelers nemen deze koekwaus ook niet meer serieus.
:tu: :tu: :tu:

Precies, van Ingen en consorten hebben zich zo laf en slap opgesteld, onvoorstelbaar!

Naar ik mag hopen wordt in de komende dagen het dienstverband met Hyballa beeindigd. Dit leidt tot niets meer. Zelfs de nacompetitie zal te hoog gegrepen zijn.
We gaan het zien maar mijn gevoel zegt dat ze hem laten zitten.Dan spelen ze echt met vuur want als je het dan niet redt ga je de boeken in als de directie die de trainer heeft laten zitten met de grootste serie nederlagen

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:Een trainer die zichzelf zo goed vindt zou na zo'n serie gewoon moeten zeggen, ik krijg de groep niet meer aan de praat.
En dan geef je hem nog een deel van de afkoopsom mee. Eens kijken of Van Ingen nou een kerel is en Derksen op maandag op de koop toe neemt.
van Ingen neemt een aantal mensen niet zo serieus en 1 daar van is de bromsnor met zijn voetbal kantine
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Ozzy123 »

Ik verwacht dat de belangrijkste rede is Hyballa niet te ontslaan dan N.E.C de afkoopsom niet kan / wil betalen.
Aan de andere kant, er is fors bezuinigd op de spelersbegroting. Te fors? Gegokt en verloren?
Zou een betere coach er wel voetbal ik hebben gekregen?
De meest elementaire voerbaldingen gaan mis.
Er zIt nu angst in de ploeg.
Ze speelden niet om te winnen maar om niet te verliezen.
Niet dat Excelsior zo goed was, wij waren nog slechter.

Hoekman
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 03 mar 2014, 20:40
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Hoekman »

Nummer 11 schreef:Na een spontane winstpartij als een bezetene naar 080 rennen, mapje op de grond gooien en weet ik het en dan na de wedstrijd van vandaag de spelers de spreekkoren laten incasseren. Dan moet je nu ook vooraan gaan staan met je grote waffel.
Ach hij komt ook wel eens bedanken als we niet winnen (psv thuis, vitesse en excelsior uit). Ik vind die verplichte groepsknuffel na iedere wedstrijd irritanter. Dat ben je als speler na nederlaag 12 in 13 wedstrijden toch ook beu?

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jeffry74 »

pjottr schreef:Dan had je hem eruit moeten flikkeren, op zijn laatst na Go Ahead.
Nee, Petertje geeft een grote bek en onze leiding slikt gewoon.
Daar zit het probleem, spelers nemen deze koekwaus ook niet meer serieus.
Het bestuur van NEC neemt jou gelukkig ook niet serieus.
Peter gaat blijven :tu:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Ozzy123 »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:Een trainer die zichzelf zo goed vindt zou na zo'n serie gewoon moeten zeggen, ik krijg de groep niet meer aan de praat.
En dan geef je hem nog een deel van de afkoopsom mee. Eens kijken of Van Ingen nou een kerel is en Derksen op maandag op de koop toe neemt.
van Ingen neemt een aantal mensen niet zo serieus en 1 daar van is de bromsnor met zijn voetbal kantine
van Ingen heeft zijn oren laten hangen naar die zeiksnor. Hij heeft een TD aangesteld waardoor het hommeles werd met Futuralis. Omdat die snor elke week zat te mekkeren over 'dat bureau uit Cuijk'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Jeffry74 schreef:
pjottr schreef:Dan had je hem eruit moeten flikkeren, op zijn laatst na Go Ahead.
Nee, Petertje geeft een grote bek en onze leiding slikt gewoon.
Daar zit het probleem, spelers nemen deze koekwaus ook niet meer serieus.
Het bestuur van NEC neemt jou gelukkig ook niet serieus.
Peter gaat blijven :tu:
Tuurlijk gaat Peter blijven. Het bestuur durft hem niet te ontslaan omdat De Kruiff vorige werk heeft verklaard in dat geval solidair te zullen zijn met Hyballa en te zullen opstappen. Dan grijpt NEC voorgoed naast internationale toppers als een Jordan Larsson.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wessel »

Heb blijkbaar wat gemist wat betreft die solidariteitsverklaring. Waar heeft dat gestaan? Maar al zou dat zo zijn, NEC kan maar één besluit nemen, Hyballa zsm richting der Heimat sturen. Met hem aan het roer zal ook de nacompetitie een te zware opgave blijken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

En maar interviews blijven geven,echt waar.Joh,mocht hij blijven en we blijven erin is hij de eerste die wegloopt.Is bezig met zijn cv te redden.Ik hou van Nijmegen,leuke stad,flikker toch op vent.Wie ga je tegen AZ de wei in sturen?Ik gok Taiwo weer met uiteraard Fomitschow,de Ronaldo van Nijmegen,iedere vrije trap of corner neemt hij.Het is gewoon een grote lachwekkende bende.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gerard Lopez »

Ozzy123 schreef:Ik verwacht dat de belangrijkste rede is Hyballa niet te ontslaan dan N.E.C de afkoopsom niet kan / wil betalen.
Aan de andere kant, er is fors bezuinigd op de spelersbegroting. Te fors? Gegokt en verloren?
Zou een betere coach er wel voetbal ik hebben gekregen?
De meest elementaire voerbaldingen gaan mis.
Er zIt nu angst in de ploeg.
Ze speelden niet om te winnen maar om niet te verliezen.
Niet dat Excelsior zo goed was, wij waren nog slechter.
Afkoopsom niet kan/wil betalen? De afkoopsom is gewoon zijn volledige salaris t/m 30 juni. Dat hoef je niet eens gelijk in 1x uit te betalen. Je kan hem ook gewoon op non-actief zetten en netjes z'n salaris door blijven betalen t/m 30 juni. En dan een assistent het over laten nemen. Dan kost het je niks extra tov de huidige situatie.
When Wilco talks, people listen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Gerard Lopez schreef:
Ozzy123 schreef:Ik verwacht dat de belangrijkste rede is Hyballa niet te ontslaan dan N.E.C de afkoopsom niet kan / wil betalen.
Aan de andere kant, er is fors bezuinigd op de spelersbegroting. Te fors? Gegokt en verloren?
Zou een betere coach er wel voetbal ik hebben gekregen?
De meest elementaire voerbaldingen gaan mis.
Er zIt nu angst in de ploeg.
Ze speelden niet om te winnen maar om niet te verliezen.
Niet dat Excelsior zo goed was, wij waren nog slechter.
Afkoopsom niet kan/wil betalen? De afkoopsom is gewoon zijn volledige salaris t/m 30 juni. Dat hoef je niet eens gelijk in 1x uit te betalen. Je kan hem ook gewoon op non-actief zetten en netjes z'n salaris door blijven betalen t/m 30 juni. En dan een assistent het over laten nemen. Dan kost het je niks extra tov de huidige situatie.
Ja maar ik vermoedt dat hij Brandts en De Kruiff achter zich heeft staan.Maar we hebben Ronny nog dus als de heren het niet bevalt,de groeten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten