Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gijscoman »

Tiel schreef:Slechte zaak dat hij tussen die 2 dwazen in zit.
Ik vind Hyballa best sterk overkomen. Voor mijn gevoel zetten Derksen en vooral Van der Gijp vooral zichzelf voor lul.
Derksen had trouwens ook veel lovende woorden voor Hyballa en is buiten een nare opmerking wel erg positief.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

necnmgn schreef:
Tiel schreef:Slechte zaak dat hij tussen die 2 dwazen in zit.
Ach, die hebben een afwijkende mening over trainers. Maar hij moet gewoon tegengas blijven geven. Hij doet het prima in mijn ogen
Alleen de opmerking dat de trainer het belangrijkste is bij een club - daar zat tie er naast
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

houdt zich in ieder geval goed staande.
en natuurlijk kan hij omtrent Hoekman niet het achterste van zijn tong laten zien.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Demtsjenko »

Doet het prima...

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door eniesee-elst »

Gijscoman schreef:
eniesee-elst schreef:
Nijmegen0413 schreef:
eniesee-elst schreef:
GV schreef:Fan van Hyballa.
Misschien is een fanclub van Hyballa een idee.
Zolang we niet veilig zijn, hemeltergend slecht spelen en er nauwelijks progressie te bemerken valt, lijkt me een fanclub wat misplaatst.
Nauwelijks progessie? Kijk is wat er met jongens als Kadioglu en Grot aan de hand is. Als dat geen progressie meer is dan weet ik het niet meer.
Ja en? Twee jonge jongens, die al jaren bij jong oranje teams zitten, zijn beter geworden (al kun je dat van Kadioglu niet met zekerheid zeggen). Verder kan ik geen speler opnoemen die aantoonbaar beter is geworden, slechter wel. Hetzelfde geldt voor de organisatie, het positiespel, standaardsituaties etc. En zolang hij maar van systeem, basis 11 en tactiek blijft wisselen, zie ik het ook niet beter worden
Golla is zekerder geworden, Fomitschow speelt al beter dan aan het begin van het seizoen, Rayhi is vele malen beter dan vorig jaar, Groeneveld valt ook positief op, Buwalda is beter geworden. Verder zijn ook alle spelers een stuk fitter en sterker dan ooit tevoren.
Golla is zwakker dan vorig seizoen, Formitschow kon natuurlijk ook niet slechter en iedereen had Burnet er al lang ingezet behalve Hyballa, Rayhi is naar mijn mening niet echt beter maar zijn concurrenten zijn ontstellend veel zwakker tov vorig seizoen, tussen de Buwalda van nu en die van augustus zie ik weinig verschil en Groeneveld zou best kunnen dat weet ik niet.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door eniesee12 »

Gijscoman schreef:
Tiel schreef:Slechte zaak dat hij tussen die 2 dwazen in zit.
Ik vind Hyballa best sterk overkomen. Voor mijn gevoel zetten Derksen en vooral Van der Gijp vooral zichzelf voor lul.
Derksen had trouwens ook veel lovende woorden voor Hyballa en is buiten een nare opmerking wel erg positief.

Indd vooral vd gijp. Wat een onzin kraamt die kerel uit

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Hij kan uit Marc.. :jestera:

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door H-Zenkamp »

Dat shirt voor Gijp met idioot :schater: :biggrin: :hail:
★★

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:Ga het vanavond laat terugkijken,laten we hopen dat die megalomane idioot van een Van Der Gijp zich fatsoenlijk op gaat stellen
En ... wat vond je er van ?
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

eniesee12 schreef:
Gijscoman schreef:
Tiel schreef:Slechte zaak dat hij tussen die 2 dwazen in zit.
Ik vind Hyballa best sterk overkomen. Voor mijn gevoel zetten Derksen en vooral Van der Gijp vooral zichzelf voor lul.
Derksen had trouwens ook veel lovende woorden voor Hyballa en is buiten een nare opmerking wel erg positief.

Indd vooral vd gijp. Wat een onzin kraamt die kerel uit
Hyballa heeft zich prima gehouden en de uitzending was een van de weinige waar verstandig gepraat werd, zonder die malloot van een Kraaij jr.
Top gedaan Peter!!

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Peter Hyballa

Bericht door ForzaVakZ »

eniesee-elst schreef:
Gijscoman schreef:
eniesee-elst schreef:
Nijmegen0413 schreef:
eniesee-elst schreef:
GV schreef:Fan van Hyballa.
Misschien is een fanclub van Hyballa een idee.
Zolang we niet veilig zijn, hemeltergend slecht spelen en er nauwelijks progressie te bemerken valt, lijkt me een fanclub wat misplaatst.
Nauwelijks progessie? Kijk is wat er met jongens als Kadioglu en Grot aan de hand is. Als dat geen progressie meer is dan weet ik het niet meer.
Ja en? Twee jonge jongens, die al jaren bij jong oranje teams zitten, zijn beter geworden (al kun je dat van Kadioglu niet met zekerheid zeggen). Verder kan ik geen speler opnoemen die aantoonbaar beter is geworden, slechter wel. Hetzelfde geldt voor de organisatie, het positiespel, standaardsituaties etc. En zolang hij maar van systeem, basis 11 en tactiek blijft wisselen, zie ik het ook niet beter worden
Golla is zekerder geworden, Fomitschow speelt al beter dan aan het begin van het seizoen, Rayhi is vele malen beter dan vorig jaar, Groeneveld valt ook positief op, Buwalda is beter geworden. Verder zijn ook alle spelers een stuk fitter en sterker dan ooit tevoren.
Golla is zwakker dan vorig seizoen, Formitschow kon natuurlijk ook niet slechter en iedereen had Burnet er al lang ingezet behalve Hyballa, Rayhi is naar mijn mening niet echt beter maar zijn concurrenten zijn ontstellend veel zwakker tov vorig seizoen, tussen de Buwalda van nu en die van augustus zie ik weinig verschil en Groeneveld zou best kunnen dat weet ik niet.
:withstupid:

Ik snap niet dat hier zoveel mensen Hyballa blind op zijn woord geloven. Maar goed dit is ook het land waar vele iemand als Wilders blind op zijn woord geloven. Dus het zal wel in de aard van het beestje zitten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

pjottr schreef:Hij kan uit Marc.. :jestera:
Dank je! Het was lachwekkend.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4920
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tim Janssen »

je kan zeggen van hem wat je wilt, maar hij heeft wel de ballen om te durven zitten daar

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Arjan van Hout »

Ik vond het hartstikke leuk en wederom een heel goed uithangbord voor nec :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Arjan van Hout schreef:Ik vond het hartstikke leuk en wederom een heel goed uithangbord voor nec :tu:
Nou, hij nam het niet op voor Bart, toen Johan hem een clown noemde. Niet voor niets vindt Hyballa zichzelf de belangrijkste persoon bij NEC.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Arjan van Hout schreef:Ik vond het hartstikke leuk en wederom een heel goed uithangbord voor nec :tu:
Nou, hij nam het niet op voor Bart, toen Johan hem een clown noemde. Niet voor niets vindt Hyballa zichzelf de belangrijkste persoon bij NEC.
Jij zou hem uitzetten toch ?

En ja in de Duitse cultuur is de trainer de belangrijkste persoon in de club

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
Arjan van Hout schreef:Ik vond het hartstikke leuk en wederom een heel goed uithangbord voor nec :tu:
Nou, hij nam het niet op voor Bart, toen Johan hem een clown noemde.
Dat moet jou als muziek in de oren geklonken hebben!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Zo grappig om te zien dat als er een keer een gast komt met een verhaal Gijp heel vervelend wordt. En deze man kwalificeert anderen regelmatig als narcist.Nou als er een narcist daar in de studio rondloopt is het Gijpie wel.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Ramona »

Arjan van Hout schreef:Ik vond het hartstikke leuk en wederom een heel goed uithangbord voor nec :tu:
:withstupid:


Ik kijk er eigenlijk nooit naar, maar ik was benieuwd hoe Hyballa het er vanaf bracht; ik vond hem uitstekend pareren! :tu:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jackkreta »

Ramona schreef:
Arjan van Hout schreef:Ik vond het hartstikke leuk en wederom een heel goed uithangbord voor nec :tu:
:withstupid:


Ik kijk er eigenlijk nooit naar, maar ik was benieuwd hoe Hyballa het er vanaf bracht; ik vond hem uitstekend pareren! :tu:
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door harold »

:withstupid: Gister avond terug gekeken. Hij kan zich uitstekend presenteren voor de camera. Nu de punten weer :tu:

hupie
Berichten: 1675
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door hupie »

harold schreef::withstupid: Gister avond terug gekeken. Hij kan zich uitstekend presenteren voor de camera. Nu de punten weer :tu:

Allemaal leuk en aardig dat hij goed overkomt en zich goed kan presenteren. Maar laat hij zich maar eens concentreren op de beste opstelling en een goede tactiek. Het is namelijk nu een puinzooi met een trend naar beneden wat betreft punten en spel. Het is een drama zoals het nu gaat en wat mij betreft mag zijn positie na een volgende thuisnederlaag tegen Heracles ter discussie komen te staan. Want we gaan recht op degradatie af met deze weliswaar vermakelijke maar tactische onbenul.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Zijn hele verhaal aangaande uitstraling neemt inderdaad een beetje de overhand.Ik ben echt ontzettend benieuwd met welke opstelling hij komt,dat vind ik toch net ff belangrijker dan dat onze trainer goed ligt bij de pers.Het zijn bonuspunten maar meer ook niet.We moeten echt vanavond winnen of tegen ADO.Ik acht onszelf volkomen kansloos tegen Utrecht,Ajax,Vitesse,AZ.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Vitesse spaart zich voor de bekerfinale en AZ heeft een week feest gevierd na de bekerfinale. Het competitieprogramma is ons gunstig gezind.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Vitesse spaart zich voor de bekerfinale en AZ heeft een week feest gevierd na de bekerfinale. Het competitieprogramma is ons gunstig gezind.
Vitesse zal het thuis tegen ons nooit laten lopen en wil wraak voor het gelijke spel.En een dronken AZ selectie is kwalitatief nog vele malen beter dan het huidige NEC.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten