Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:Dit kan zo niet meer hoor, met wat voor taktiek hij deze wedstrijd heeft gespeeld bedenkt zelfs een downie niet!
ze moeten supporters de opstelling laten maken ... we know best
Alles komt goed !!

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door peterG »

Goffert schreef:WEGWEZEN!!!!
De spelers ja!! wat een instelling en mentaliteit zeg. T spatte er echt van af, NIET! kapot schamen motte ze zich. Dat mensen hier nog geld voor betalen zeg.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Mark Ariaans »

Zelfs Van Gaal kan niks met dit materiaal. Uithuilen en volgend seizoen maar weer opnieuw bouwen in de Juup. Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in.

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door peterG »

Het enige wat ik kan bedenken waar je dit zooitje voor kan gebruiken is lesmateriaal! Om te laten zien hoe het dus NIET moet/goed is

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tim Janssen »

Mark Ariaans schreef:Zelfs Van Gaal kan niks met dit materiaal. Uithuilen en volgend seizoen maar weer opnieuw bouwen in de Juup. Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in.

hij heeft hier wel degelijk schuld aan hoor

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door bertje »

peterG schreef:
Goffert schreef:WEGWEZEN!!!!
De spelers ja!! wat een instelling en mentaliteit zeg. T spatte er echt van af, NIET! kapot schamen motte ze zich. Dat mensen hier nog geld voor betalen zeg.
De enige spelers die ik op inzet kon betrappen waren Bikel en Buwalda. De rest is gewoon brandhout, met Von Haacke voorop!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

peterG schreef:Het enige wat ik kan bedenken waar je dit zooitje voor kan gebruiken is lesmateriaal! Om te laten zien hoe het dus NIET moet/goed is
De meeste supporters hebben dat al 11 maanden geleden gedaan hoor. AL moet ik je nageven dat de hardste schreeuwers vandaag een kaartje moesten kopen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Vijf man achterin thuis tegen Excelsior,het is tijd om in te grijpen,3 weken de tijd om wat te verzinnen om de nacompetitie door te komen.Hoe?Ik zou het niet weten,wat een vreselijk elftal.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jetipo »

Demtsjenko schreef:Voor de winterstop was het spelbeeld duidelijk... na de winterstop is er van het krachtige, pressende NEC helemaal niets over...
Precies, wat heeft Hyballa na Roda thuis er toch een puinhoop van gemaakt. Voor de winterstop dachten we: 'Niks aan de hand, 22 punten, na de winterstop pakken we er nog wel 15.'

Waar is het fout gegaan?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Spelers hebben een signaal afgegeven,zo kan het niet langer.Niemand schijnt nog een bal over 5 meter te kunnen passen,nul vertrouwen.Ernie,Leen wie het ook is moet gaan zorgen voor rust en vertrouwen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:Spelers hebben een signaal afgegeven,zo kan het niet langer.Niemand schijnt nog een bal over 5 meter te kunnen passen,nul vertrouwen.Ernie,Leen wie het ook is moet gaan zorgen voor rust en vertrouwen.
Ronnie en Potje.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:Spelers hebben een signaal afgegeven,zo kan het niet langer.Niemand schijnt nog een bal over 5 meter te kunnen passen,nul vertrouwen.Ernie,Leen wie het ook is moet gaan zorgen voor rust en vertrouwen.
Ronnie en Potje.
Ook prima,mijn zegen hebben ze.Maar Hyballa is einde oefening

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:Spelers hebben een signaal afgegeven,zo kan het niet langer.Niemand schijnt nog een bal over 5 meter te kunnen passen,nul vertrouwen.Ernie,Leen wie het ook is moet gaan zorgen voor rust en vertrouwen.
Ronnie en Potje.
Ook prima,mijn zegen hebben ze.Maar Hyballa is einde oefening
Ze hebben gewoon geen andere keus meer. :withstupid:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Peter Hyballa

Bericht door Kanchelskis »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:Spelers hebben een signaal afgegeven,zo kan het niet langer.Niemand schijnt nog een bal over 5 meter te kunnen passen,nul vertrouwen.Ernie,Leen wie het ook is moet gaan zorgen voor rust en vertrouwen.
Ronnie en Potje.
Ook prima,mijn zegen hebben ze.Maar Hyballa is einde oefening

Tot voor deze wedstrijd had die alle krediet bij mij. Maar vanavond een hoop verloren. Zo beginnen en je team zo laten spelen in zo'n wedstrijd :td:

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Henkiepenkie »

Einde verhaal dit. 5 verdedigers, Excelsior het spel laten maken, 0 druk op de bal. Fantastische tactiek als je MOET winnen. Prima gozer, maar dit kan niet meer.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Een trainer die zichzelf zo goed vindt zou na zo'n serie gewoon moeten zeggen, ik krijg de groep niet meer aan de praat.En dan geef je hem nog een deel van de afkoopsom mee.Eens kijken of Van Ingen nou een kerel is en Derksen op maandag op de koop toe neemt.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wessel »

Nog nooit meegemaakt, niet een enkele kans in een wedstrijd weten te creëren. Bitte Herr H. op transport naar Duitsland zetten, zonodig met de goederentrein.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Peter Hyballa

Bericht door Nummer 11 »

Na een spontane winstpartij als een bezetene naar 080 rennen, mapje op de grond gooien en weet ik het en dan na de wedstrijd van vandaag de spelers de spreekkoren laten incasseren. Dan moet je nu ook vooraan gaan staan met je grote waffel.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Peter Hyballa

Bericht door Juul »

De spelers geloven Hyballa ook niet meer. Het zou hem sieren als hij zelf op zou stappen. Ronnie, Wilfried en Leen in een adviserende rol.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jomano »

jetipo schreef:
Demtsjenko schreef:Voor de winterstop was het spelbeeld duidelijk... na de winterstop is er van het krachtige, pressende NEC helemaal niets over...
Precies, wat heeft Hyballa na Roda thuis er toch een puinhoop van gemaakt. Voor de winterstop dachten we: 'Niks aan de hand, 22 punten, na de winterstop pakken we er nog wel 15.'

Waar is het fout gegaan?
Ook voor de winterstop was het spel vaak niet om aan te gluren, werden er ook niet veel kansen gecreëerd maar vloog er wel eentje in en hield je soms de nul.
De resultaten verbloemden veel. Nu lijkt het helemaal nergens meer op, het gaat fout met die 5-3-2 opstelling waar Hyballa maar aan vast blijft houden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Zo'n belangrijke wedstrijd en dan Grot en Groeneveld brengen,hij is het helemaal kwijt.
Morgen ontslag en dan even allemaal ademen en zoeken naar de juiste samenstelling voor de nacompetitie.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:Nog nooit meegemaakt, niet een enkele kans in een wedstrijd weten te creëren. Bitte Herr H. op transport naar Duitsland zetten, zonodig met de goederentrein.
Ban please.



Maar goed hij zal de vergelijking wel niet bewust maken.................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Wessel schreef:Nog nooit meegemaakt, niet een enkele kans in een wedstrijd weten te creëren. Bitte Herr H. op transport naar Duitsland zetten, zonodig met de goederentrein.
Ban please.



Maar goed hij zal de vergelijking wel niet bewust maken.................
Maak je liever druk over de wanvertoning van vandaag en de afgelopen weken.Degradatie gaat de club jaren teruggooien. Niemand levert geld op,er zij transfersommen betaald,we zijn afhankelijk ieder jaar van Boekhoorn die bij moet passen,sponsoren zullen wederom weglopen,kantoorpersoneel vliegt er weer uit.daar maak ik mij nu even druk om.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door BiT »

Ze hadden Hyballa er een aantal weken geleden al uit moeten gooien, hij krijgt het team totaal niet meer gemotiveerd.
Waar ik tot de winter een ploeg zag die plezier hadden in het spel en voor elkaar door het vuur gingen zie ik nu twintig slappe zakken die er stuk voor stuk (uitzonderingen sporadisch daargelaten) totaal geen zin meer in hebben. Wat een aanfluiting.
En na een overwinning de populaire man zijn voor 080, en bij Twente uit als eerste naar binnen...
Ronnie, Bus 6!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

BiT schreef:Ze hadden Hyballa er een aantal weken geleden al uit moeten gooien, hij krijgt het team totaal niet meer gemotiveerd.
Waar ik tot de winter een ploeg zag die plezier hadden in het spel en voor elkaar door het vuur gingen zie ik nu twintig slappe zakken die er stuk voor stuk (uitzonderingen sporadisch daargelaten) totaal geen zin meer in hebben. Wat een aanfluiting.
En na een overwinning de populaire man zijn voor 080, en bij Twente uit als eerste naar binnen...
20 slappe zakken die de trainer misschien wel beu zijn?Hoeveel signalen moet een groep afgeven?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten