Julian von Haacke

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Julian von Haacke

Bericht door Wim1970 »

Pol schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.
Jij vond het weinig.
Ja natuurlijk is het weinig. In 1983 waren dat normale bedragen. Nu is het bespottelijk, zeker als Edwin de Kruijff roept dat NEC geen spelers hoeft te verkopen. Zo maak je jezelf belachelijk en geef je en passant het signaal af aan clubs dat ze voor een prikkie de hele A-selectie kunnen overnemen.
Dat kan ook. Wellicht dringt het nu door hoe we er voor staan?
Op de rand van de afgrond kijkend in een enorme leegte!! Die 2 ton is wisselgeld, exact wat ook de selectie van vorig jaar was; niets waard !
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Tiel »

Wim1970 schreef:
Pol schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.
Jij vond het weinig.
Ja natuurlijk is het weinig. In 1983 waren dat normale bedragen. Nu is het bespottelijk, zeker als Edwin de Kruijff roept dat NEC geen spelers hoeft te verkopen. Zo maak je jezelf belachelijk en geef je en passant het signaal af aan clubs dat ze voor een prikkie de hele A-selectie kunnen overnemen.
Dat kan ook. Wellicht dringt het nu door hoe we er voor staan?
Op de rand van de afgrond kijkend in een enorme leegte!! Die 2 ton is wisselgeld, exact wat ook de selectie van vorig jaar was; niets waard !
Vergeleken bij vorig jaar is die afgrond 100% minder diep.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Gerher »

Gijscoman schreef:En het is officieel:
TRANSFERNIEUWS

N.E.C. heeft een akkoord bereikt met SV Darmstadt 98 over de verkoop van Julian von Haacke. De middenvelder tekent daar een contract voor drie jaar. Bij N.E.C. had Von Haacke nog een contract tot juli 2019.
Von Haacke kwam in de zomer van 2016 over van Werder Bremen. Hij speelde 34 officiële wedstrijden voor N.E.C. en was belangrijk met twee doelpunten en drie assists.
We wensen Julian von Haacke veel succes in zijn verdere loopbaan!
Nou Ofosu en Heinloth nog. Weg met die Duitse C-keus.

jbnmgn

Re: Julian von Haacke

Bericht door jbnmgn »

Mark Ariaans schreef:Valt wel mee, toch? We hebben voor betere spelers minder gekregen in het verleden. Volgens mij transfervrij binnengekomen en nu na een slap jaar met 2 ton winst de deur uit, dat hebben we wel eens slechter gedaan.
:withstupid:

jbnmgn

Re: Julian von Haacke

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:had een belangrijke kracht kunnen zijn in de jupiler.....
Zeker maar v Haacke zal niet de enige blijven die weggaat, er zijn er wel meer die geen zin hebben in de JL.

jbnmgn

Re: Julian von Haacke

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:
Arch schreef:Wat een gelul er staat werkelijk nergens dat NEC € 200.000 heeft gebeurd.
Jij hebt toch altijd inside informatie? Zou je het volgende willen vragen:

- Hoeveel is er voor Von Haacke gevangen?
- Wanneer wordt van der Vaart gepresenteerd?
- Wie zitten er aanstaande zaterdag in de geblindeerde busjes?

Dank je! :tu:
Ben ik ook reuze benieuwd naar :wink:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Julian von Haacke

Bericht door Juul »

Pol schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.
Jij vond het weinig.
Ja natuurlijk is het weinig. In 1983 waren dat normale bedragen. Nu is het bespottelijk, zeker als Edwin de Kruijff roept dat NEC geen spelers hoeft te verkopen. Zo maak je jezelf belachelijk en geef je en passant het signaal af aan clubs dat ze voor een prikkie de hele A-selectie kunnen overnemen.
Dat kan ook. Wellicht dringt het nu door hoe we er voor staan?
Vertel dat dan aan De Kruijff, die riep laatst dat NEC geen spelers hoefde te verkopen. Hij zal toch niet zomaar iets roepen?

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door gladiator »

jbnmgn schreef:
Frans schreef:had een belangrijke kracht kunnen zijn in de jupiler.....
Zeker maar v Haacke zal niet de enige blijven die weggaat, er zijn er wel meer die geen zin hebben in de JL.
maar diegene hadden er dit jaar ook al geen zin in
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Demtsjenko »

Von haacke weg vind ik oprecht jammer... prima speler voor NEC die nog flinke stappen had kunnen zetten...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door mschr »

We hebben Mauk nog. Die schijnt in plaats van de creatieve middenvelder, die we dachten gehaald te hebben, een controlerende middenvelder te zijn. Hij kan dus mooi een von Haacke vervangen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Julian von Haacke

Bericht door Kanchelskis »

Juul schreef:
Pol schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.
Jij vond het weinig.
Ja natuurlijk is het weinig. In 1983 waren dat normale bedragen. Nu is het bespottelijk, zeker als Edwin de Kruijff roept dat NEC geen spelers hoeft te verkopen. Zo maak je jezelf belachelijk en geef je en passant het signaal af aan clubs dat ze voor een prikkie de hele A-selectie kunnen overnemen.
Dat kan ook. Wellicht dringt het nu door hoe we er voor staan?
Vertel dat dan aan De Kruijff, die riep laatst dat NEC geen spelers hoefde te verkopen. Hij zal toch niet zomaar iets roepen?
Anders hadden we 1,5 ton gevangen..

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Tiel »

Geen een site noemt een bedrag omdat het niet naar buiten is gebracht. Ook de Duitse sites niet.

En dan zou Jantje S het wel weten. De Jantje S die het forum gebruikt om nieuwsitems te maken?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door dolle dries »

mschr schreef:We hebben Mauk nog. Die schijnt in plaats van de creatieve middenvelder, die we dachten gehaald te hebben, een controlerende middenvelder te zijn. Hij kan dus mooi een von Haacke vervangen.
Goh Mark, dit zijn nou net de constructieve gedachtes die we hard nodig hebben. :tu: :tu:

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Gerher »

Demtsjenko schreef:Von haacke weg vind ik oprecht jammer... prima speler voor NEC die nog flinke stappen had kunnen zetten...
Eens.
De enige Duitse B-keus. Alle andere Duitsers in dienst van NEC hebben geen niveau. DIe mogen van mij ook nog liever vandaag dan morgen weg.

jbnmgn

Re: Julian von Haacke

Bericht door jbnmgn »

Juul schreef:
Pol schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.
Jij vond het weinig.
Ja natuurlijk is het weinig. In 1983 waren dat normale bedragen. Nu is het bespottelijk, zeker als Edwin de Kruijff roept dat NEC geen spelers hoeft te verkopen. Zo maak je jezelf belachelijk en geef je en passant het signaal af aan clubs dat ze voor een prikkie de hele A-selectie kunnen overnemen.
Dat kan ook. Wellicht dringt het nu door hoe we er voor staan?
Vertel dat dan aan De Kruijff, die riep laatst dat NEC geen spelers hoefde te verkopen. Hij zal toch niet zomaar iets roepen?
de Kruijff, is dat niet de man die allerlei onzin uitkraamt? Is dat niet de man die Utrecht vriendjes hier binnen wilde loodsen? Is dat niet de man die nu zelf met de staart tussen de benen vertrekt (gelukkig). de Kruijff is dat niet de man die helemaal niet had moeten komen?
Oooooh die de Kruijff, nee dan snap ik zijn uitspraak wel!

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Vannuilekumphuile »

Echt jammer. Als die komend seizoen weer weet te spelen zoals die bij ons begon dan komt het wel goed met hem. 2 ton is inderdaad kleingeld. Mag hopen dat hier wel iets meer voor is gevangen. Aan de andere kant: ook belangrijk als je tegen een lager salaris dezelfde kwaliteit kunt krijgen, dan is dat weer een operationele besparing. Liever eerst de probleemgevallen laten vertrekken dan je laatste dragende krachten. Succes Julian !

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Gerard Lopez »

Mark Ariaans schreef:Valt wel mee, toch? We hebben voor betere spelers minder gekregen in het verleden. Volgens mij transfervrij binnengekomen en nu na een slap jaar met 2 ton winst de deur uit, dat hebben we wel eens slechter gedaan.
We hebben wel voor hem betaald hoor. Volgens mij ergens tussen de 1 en 1,5 ton. Dus maar een hele kleine winst op gemaakt dus.
Ik vind het jammer, ik had hem graag erbij gehouden in de JL.
When Wilco talks, people listen!

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Gerher »

Probleemgevallen? De Ofosu's, Romannetjes, Lundholmpjes, Heinlohts van deze wereld? Dan sluit ik me bij je aan. En met een vertrek van twijfelgevallen als Mayi, Rahyi e.d. heb ik ook geen enkele moeite mochten deze daadwerkelijk vertrekken.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door DR »

Vannuilekumphuile schreef:Echt jammer. Als die komend seizoen weer weet te spelen zoals die bij ons begon dan komt het wel goed met hem. 2 ton is inderdaad kleingeld. Mag hopen dat hier wel iets meer voor is gevangen. Aan de andere kant: ook belangrijk als je tegen een lager salaris dezelfde kwaliteit kunt krijgen, dan is dat weer een operationele besparing. Liever eerst de probleemgevallen laten vertrekken dan je laatste dragende krachten. Succes Julian !
We kennen zijn salaris ook niet, maar het scheelt wel weer een eredivisie salarisje elke maand. Helaas moet NEC nu ook zo denken.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Vannuilekumphuile »

Gerher schreef:Probleemgevallen? De Ofosu's, Romannetjes, Lundholmpjes, Heinlohts van deze wereld? Dan sluit ik me bij je aan. En met een vertrek van twijfelgevallen als Mayi, Rahyi e.d. heb ik ook geen enkele moeite mochten deze daadwerkelijk vertrekken.
Juist, die bedoel ik (met uitzondering van Rayhi, ruil die maar met Fomitschow).

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door DR »

Vannuilekumphuile schreef:
Gerher schreef:Probleemgevallen? De Ofosu's, Romannetjes, Lundholmpjes, Heinlohts van deze wereld? Dan sluit ik me bij je aan. En met een vertrek van twijfelgevallen als Mayi, Rahyi e.d. heb ik ook geen enkele moeite mochten deze daadwerkelijk vertrekken.
Juist, die bedoel ik (met uitzondering van Rayhi, ruil die maar met Fomitschow).
Fomitschow had maar een jaarcontract. Die is sowieso dus al weg.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door zuurpruim »

Meneer wilde de Bundesliga in maar zelfs in de 2e BL wil het niet vlotten.Gewoon lekker op de bank bij Darmstadt en nog geen speelminuten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 18 gasten