Jordan Larsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:
LT schreef:De invulling wordt bepaald door de spelers, niet door het aantal spelers in een bepaalde linie. 5-3-2 kan rete-aanvallend zijn, 4-3-3 ontzettend defensief.

Mogen we stellen dat 532 met Gegenpressing waanzinnig defensief is?
NEC war doch ein herzangelegenheit!
Und wir zijn nog nicht Tot!

shinji
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door shinji »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/76 ... uren-.html

Enige zelfreflectie lijkt me hier wel op z'n plaats voor Jordan..
Het is niet dat ie echt laat zien dat hij in de basis hoort..
100% of the shots you do not take, do not go in...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Hij is een zwakkere midvoor dan Braken. Als rechtsbuiten is ie zwakker dan Rayhi en Langil. Als aanvallende middenvelder is ie zwakker dan Kadioglu. Misschien moet ie het proberen als linksback. Zwakker dan Verdonk zal ie toch wel niet zijn?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Hij is een zwakkere midvoor dan Braken. Als rechtsbuiten is ie zwakker dan Rayhi en Langil. Als aanvallende middenvelder is ie zwakker dan Kadioglu. Misschien moet ie het proberen als linksback. Zwakker dan Verdonk zal ie toch wel niet zijn?
Reserve keeper is ook een idee om in jouw stijl te blijven.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door EK »

shinji schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/76 ... uren-.html

Enige zelfreflectie lijkt me hier wel op z'n plaats voor Jordan..
Het is niet dat ie echt laat zien dat hij in de basis hoort..
Ik weet wel wat er moet gebeuren. De zeurkous moet beter gaan spelen en een wat realistischere kijk op zn eigen prestaties krijgen.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nummer 9 »

NECvooralles schreef:Dom en onprofessioneel om je ongenoegen in de pers te uiten. Daarbij is enige zelfreflectie op zijn plek. Heeft het niet echt laten zien.
Die jongen heeft gewoon gelijk. Braken staat al wekenlang in de spits zonder dat hij wat laat zien. Hij zit al 500 minuten zonder doelpunt en wint voorin (ondanks zijn postuur) amper zijn duels. De laatste wedstrijd dat Larsson centraal in de spits stond, scoorde hij 2x.

Larsson is geen vleugelspeler, logisch dat het er daar niet uitkomt. Als je Braken op rechtsbuiten zou zetten, krijg je precies hetzelfde te zien. Bogers is gewoon hartstikke inconsequent in zijn selectiebeleid. Sommige spelers mogen wekenlang slecht presteren zonder dat et gevolgen heeft. Dat zien de wisselspelers ook.
いつでも戦える

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nijmegen0413 »

shinji schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/76 ... uren-.html

Enige zelfreflectie lijkt me hier wel op z'n plaats voor Jordan..
Het is niet dat ie echt laat zien dat hij in de basis hoort..
Als je 1 wedstrijd op de positie staat waar je normaal gesproken speelt en je maakt er 2 en vervolgens overal en nergens word neergezet snap ik dat het lastig presteren is.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nijmegen0413 »

Nummer 9 schreef:
NECvooralles schreef:Dom en onprofessioneel om je ongenoegen in de pers te uiten. Daarbij is enige zelfreflectie op zijn plek. Heeft het niet echt laten zien.
Die jongen heeft gewoon gelijk. Braken staat al wekenlang in de spits zonder dat hij wat laat zien. Hij zit al 500 minuten zonder doelpunt en wint voorin (ondanks zijn postuur) amper zijn duels. De laatste wedstrijd dat Larsson centraal in de spits stond, scoorde hij 2x.

Larsson is geen vleugelspeler, logisch dat het er daar niet uitkomt. Als je Braken op rechtsbuiten zou zetten, krijg je precies hetzelfde te zien. Bogers is gewoon hartstikke inconsequent in zijn selectiebeleid. Sommige spelers mogen wekenlang slecht presteren zonder dat et gevolgen heeft. Dat zien de wisselspelers ook.
:withstupid:
Mee eens. Desondanks denk ik dat we met Braken in de spits dit seizoen verder komen. Beetje dubbel dus.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jordan Larsson

Bericht door Juul »

Nummer 9 schreef:...
Braken staat al wekenlang in de spits zonder dat hij wat laat zien. Hij zit al 500 minuten zonder doelpunt en wint voorin (ondanks zijn postuur) amper zijn duels...
Inderdaad, daarom zou ik Rahyi in de spits zetten. Met zijn loopvermogen rukt hij elke defensie uit elkaar en hij kan prima vanaf de flanken bediend worden. Buiten de 16 heb je ook nog iets aan hem. Aangezien hij zelf nooit een bruikbare voorzet van de flanken geeft is dit zijn ideale positie.

Middenveld/aanval

Bikel -- Kadioglu--Breinburg
Langil--Rahyi--Groeneveld

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Nijmegen0413 schreef:
shinji schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/76 ... uren-.html

Enige zelfreflectie lijkt me hier wel op z'n plaats voor Jordan..
Het is niet dat ie echt laat zien dat hij in de basis hoort..
Als je 1 wedstrijd op de positie staat waar je normaal gesproken speelt en je maakt er 2 en vervolgens overal en nergens word neergezet snap ik dat het lastig presteren is.
Omdat ie op elke aanvallende positie niet de beste is bij NEC.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door burp »

ah, een ontevreden bankzitter.
Eigenlijk vooral een teken dat het beter gaat met NEC.

Snap 'm op zich wel, kon van de zomer weg maar wilde er hier voor gaan. Scoort tweemaal en vervolgens mag hij niet meer op die positie spelen. Maar goed, echt overtuigen doet hij natuurlijk verder ook niet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

Vooropgesteld dat ik dit een goede speler vind lijkt het mij duidelijk dat na de komst van Braken en eerder Achahbar er weinig vertrouwen was bij NEC.
En iedereen begint over zijn 2 goals tegen Almere maar vergeten gemakshalve het vorige seizoen en de voorbereiding waarin hij zelfs tegen amateurclubs niet scoorde.
Deze jongen heeft toch voldoende kansen gehad lijkt mij.
Maar goed,een vertrek nu is niet zo handig want met Achahbar die meer in de ziekenboeg verkeert blijkbaar dan op het veld heb je niks achter de hand.Braken heeft dan geen enkele concurrentie,dat lijkt mij ook niet de bedoeling.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Jordan Larsson

Bericht door Wim1970 »

Hij heeft ook niet echt de kans gehad in Nijmegen, vanaf het begin al tegengewerkt door trainer en consorten. Ook dit seizoen zakt hij verder en verder in het Nijmeegse moeras en dreigt helemaal kopje onder te gaan. Wellicht ook beter om hem te verkopen in de winterstop en een andere topaankoop te halen. Of Dijkstra gewoon een contract voor het leven geven, net als bij Iniesta gedaan is!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Jordan Larsson

Bericht door De Kletskop »

Hij kan er nou eenmaal niet veel van. En t is een slappe jongen.
Rap afscheid van nemen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Gijscoman »

De Kletskop schreef:Hij kan er nou eenmaal niet veel van. En t is een slappe jongen.
Rap afscheid van nemen.
Onzin; prima speler. Heeft de pech dat Braken is gekomen, want anders had hij gewoon een vaste basisplaats met een mooi aantal doelpunten.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door bertje »

burp schreef:ah, een ontevreden bankzitter.
Eigenlijk vooral een teken dat het beter gaat met NEC.

Snap 'm op zich wel, kon van de zomer weg maar wilde er hier voor gaan. Scoort tweemaal en vervolgens mag hij niet meer op die positie spelen. Maar goed, echt overtuigen doet hij natuurlijk verder ook niet.
Meejeens, ik vond de timing van die wissel erg slecht. Bogers is sowieso beroerd in de timing van wissels, maar dat is een ander verhaal. Ik zei toen al direct dat het einde verhaal was voor Larsson, als je na een wedstrijd met 2 goals wordt gewisseld voor een spits die net een paar dagen binnen is dan breek je zo'n jongen mentaal. Helaas blijkt wel dat hij mentaal niet sterk genoeg is om zich in het elftal terug te knokken, het is inderdaad een beetje een slapjanus.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

bbq

Re: Jordan Larsson

Bericht door bbq »

Juul schreef:
Nummer 9 schreef:...
Braken staat al wekenlang in de spits zonder dat hij wat laat zien. Hij zit al 500 minuten zonder doelpunt en wint voorin (ondanks zijn postuur) amper zijn duels...
Inderdaad, daarom zou ik Rahyi in de spits zetten. Met zijn loopvermogen rukt hij elke defensie uit elkaar en hij kan prima vanaf de flanken bediend worden. Buiten de 16 heb je ook nog iets aan hem. Aangezien hij zelf nooit een bruikbare voorzet van de flanken geeft is dit zijn ideale positie.

Middenveld/aanval

Bikel -- Kadioglu--Breinburg
Langil--Rahyi--Groeneveld
Jij spoort echt niet, wel hebben maar 1 centrum spits en dat is Braken

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door JBNMGN »

Wim1970 schreef:Hij heeft ook niet echt de kans gehad in Nijmegen, vanaf het begin al tegengewerkt door trainer en consorten. Ook dit seizoen zakt hij verder en verder in het Nijmeegse moeras en dreigt helemaal kopje onder te gaan. Wellicht ook beter om hem te verkopen in de winterstop en een andere topaankoop te halen. Of Dijkstra gewoon een contract voor het leven geven, net als bij Iniesta gedaan is!
Allereerst heeft Larsson weldegelijk kansen gehad, niet veel maar toch. En in die keren dat hij mocht spelen heeft hij bij lange na niet laten zien wat hij volgens sommigen zou moeten kunnen.
Hij is denk ik meer gehaald vanwege zijn afkomst dan om zijn spel. Verkopen nu het nog kan en zien dat je er in ieder geval geen verlies op maakt.
Wat Dijkstra betreft: die jongen mag wat mij betreft best een contract voor het leven, maar niet bij NEC. Ik zou een combi deal maken Larsson en Dijkstra 2 halen 1 betalen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Sandertjuh85 »

JBNMGN schreef:
Wim1970 schreef:Hij heeft ook niet echt de kans gehad in Nijmegen, vanaf het begin al tegengewerkt door trainer en consorten. Ook dit seizoen zakt hij verder en verder in het Nijmeegse moeras en dreigt helemaal kopje onder te gaan. Wellicht ook beter om hem te verkopen in de winterstop en een andere topaankoop te halen. Of Dijkstra gewoon een contract voor het leven geven, net als bij Iniesta gedaan is!
Allereerst heeft Larsson weldegelijk kansen gehad, niet veel maar toch. En in die keren dat hij mocht spelen heeft hij bij lange na niet laten zien wat hij volgens sommigen zou moeten kunnen.
Hij is denk ik meer gehaald vanwege zijn afkomst dan om zijn spel. Verkopen nu het nog kan en zien dat je er in ieder geval geen verlies op maakt.
Wat Dijkstra betreft: die jongen mag wat mij betreft best een contract voor het leven, maar niet bij NEC. Ik zou een combi deal maken Larsson en Dijkstra 2 halen 1 betalen.
Hij heeft precies 1 kan gehad op zijn favoriete positie en die heeft hij met beide handen aangegrepen. Dat de trainer hem er vervolgens naast zet en we 4 bagger wedstrijden spelen kan hij weinig aan doen...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Sandertjuh85 schreef:
JBNMGN schreef:
Wim1970 schreef:Hij heeft ook niet echt de kans gehad in Nijmegen, vanaf het begin al tegengewerkt door trainer en consorten. Ook dit seizoen zakt hij verder en verder in het Nijmeegse moeras en dreigt helemaal kopje onder te gaan. Wellicht ook beter om hem te verkopen in de winterstop en een andere topaankoop te halen. Of Dijkstra gewoon een contract voor het leven geven, net als bij Iniesta gedaan is!
Allereerst heeft Larsson weldegelijk kansen gehad, niet veel maar toch. En in die keren dat hij mocht spelen heeft hij bij lange na niet laten zien wat hij volgens sommigen zou moeten kunnen.
Hij is denk ik meer gehaald vanwege zijn afkomst dan om zijn spel. Verkopen nu het nog kan en zien dat je er in ieder geval geen verlies op maakt.
Wat Dijkstra betreft: die jongen mag wat mij betreft best een contract voor het leven, maar niet bij NEC. Ik zou een combi deal maken Larsson en Dijkstra 2 halen 1 betalen.
Hij heeft precies 1 kan gehad op zijn favoriete positie en die heeft hij met beide handen aangegrepen. Dat de trainer hem er vervolgens naast zet en we 4 bagger wedstrijden spelen kan hij weinig aan doen...
Als je niet ziet dat Braken een veel betere spits is dan Larsson, ga je het nooit zien. Larsson wint geen duels, komt geen man voorbij en kan niet koppen. Het spelaandeel van Larsson als midvoor is heel beperkt. Als het niet beperkt is, dan stond ie vorig seizoen wel in de spits bij Hyballa.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Sandertjuh85 »

mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef:
JBNMGN schreef:
Wim1970 schreef:Hij heeft ook niet echt de kans gehad in Nijmegen, vanaf het begin al tegengewerkt door trainer en consorten. Ook dit seizoen zakt hij verder en verder in het Nijmeegse moeras en dreigt helemaal kopje onder te gaan. Wellicht ook beter om hem te verkopen in de winterstop en een andere topaankoop te halen. Of Dijkstra gewoon een contract voor het leven geven, net als bij Iniesta gedaan is!
Allereerst heeft Larsson weldegelijk kansen gehad, niet veel maar toch. En in die keren dat hij mocht spelen heeft hij bij lange na niet laten zien wat hij volgens sommigen zou moeten kunnen.
Hij is denk ik meer gehaald vanwege zijn afkomst dan om zijn spel. Verkopen nu het nog kan en zien dat je er in ieder geval geen verlies op maakt.
Wat Dijkstra betreft: die jongen mag wat mij betreft best een contract voor het leven, maar niet bij NEC. Ik zou een combi deal maken Larsson en Dijkstra 2 halen 1 betalen.
Hij heeft precies 1 kan gehad op zijn favoriete positie en die heeft hij met beide handen aangegrepen. Dat de trainer hem er vervolgens naast zet en we 4 bagger wedstrijden spelen kan hij weinig aan doen...
Als je niet ziet dat Braken een veel betere spits is dan Larsson, ga je het nooit zien. Larsson wint geen duels, komt geen man voorbij en kan niet koppen. Het spelaandeel van Larsson als midvoor is heel beperkt. Als het niet beperkt is, dan stond ie vorig seizoen wel in de spits bij Hyballa.
Dat Braken een betere spits is zie ik ook wel. Alleen met Larsson speelde we onze beste wedstrijd. Vooral Groeneveld.
En het gaat er mij om dat we dit seizoen kampioen worden en niet dat we de beste spelers hebben.

Daarbij loopt Larsson 2 uit 1 dus er was echt geen enkele reden om hem niet meer op te stellen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Gijscoman »


Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:https://www.gelderlander.nl/nec/jordan- ... ~a9bcb91f/

Het ligt dus toch iets anders.
Kan. Maar dat zegt een voetballer meestal na zo'n artikel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

JvdP
Berichten: 25
Lid geworden op: za 26 aug 2017, 16:35
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door JvdP »

Positie in het veld is 9,5 rol (net als Santos). Deze speler dien je dus niet als rechtsbuiten neer te zetten want dan komt hij niet langs de back omdat hij geen actie in huis heeft.
Hij is snel op de 1e meters en kan hierbij de bal goed bij zich houden. Hij is licht en beweeglijk en in en rond de 16 staan verdedigers ook meer in de zone en is een beweeglijke spits gevaarlijk. Hij heeft alleen geen echte actie in huis (dat is dus echt een mannetje op techniek uitspelen).

Dus als je 4-3-3 speelt dan is het logisch dat larsson niet in de basis staat en omdat hij geen nummer 9 is speelt daar Braken. Die ik tot nu toe best goed vind spelen. Ik lees wat mindere reacties maar ik vind dat hij prima zijn duels aangaat en ook wint. Verder staat hij vaak op de goede plek alleen scoort hij nog wat minder. Maar dat komt echt wel goed bij Braken.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door DR »

Hij krijgt Groeneveld, Braken en Kadioglu niet uit het elftal. Mogelijk Rayhi maar die is in vorm en dan heb je ook nog Langil voor je. Hij zal het dus moeten hebben van blessures en schorsingen bij andere spelers .

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: van Rijswijk en 19 gasten