Lorenzo Burnet

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Arch »

Wat zijn sommige hier NEC supporter onwaardig.
NEC is het actiefst in deze periode van alle clubs en jullie zagen de nieuwkomers gelijk met de grond af.
Blijf voortaan lekker thuis en kijk voortaan NEC gewoon bij Foxsport.
Laatst gewijzigd door Arch op wo 11 jan 2017, 12:47, 4 keer totaal gewijzigd.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door henkie1234 »

wat een hoop droeftoeters weer. Hij heeft jaren bij Groningen gezeten (basisspeler), jeugdopleiding Ajax, is nog jong (26 vandaag). Snelle back etc.
Geef die jongen een kans!!!!
Wat we hebben op linksback vonden vele ook al niks, wees blij dat er dan wat anders staat en wat in potentie een stuk beter is. :angryfire:

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Nummer 9 »

Zo slecht als Fomitschow kan bijna niet. Hij staat constant aan de verkeerde kant te dekken. Je ziet dat onze tegenstanders continu onze linkerkant opzoeken in de aanval, omdat hij naast zijn zwakke verdedigende capaciteiten ook niet snel terug op zijn positie is. In ieder geval kan Burnet met zijn loopvermogen zijn eventuele verdedigen voor een groot deel compenseren.

Ik blijf me wel elke keer afvragen hoe slecht die back van Barcelona, die hier op proef was, wel niet moet zijn, als zowel Fomitschow als Gmeiner boven je worden verkozen.
いつでも戦える

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
Jeffry74 schreef:Ik begrijp Burp zeker.
Deze aankoop is op dit moment niet aantoonbaar beter dan hetgeen we nu al in huis hebben.
:withstupid:
En aangezien we nog steeds weinig geld hebben is Formitschow, Burnet, Gmeiner en Leiwa wel heel veel van het goeie.
Gmeiner verhuren,dat scheelt al heel wat,4 linker backs in je selectie is too much.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door pjottr »

Vind het een verrassende transfer en het is een heel aardige speler.
Ben er wel blij mee

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door zuurpruim »

Nummer 9 schreef:Zo slecht als Fomitschow kan bijna niet. Hij staat constant aan de verkeerde kant te dekken. Je ziet dat onze tegenstanders continu onze linkerkant opzoeken in de aanval, omdat hij naast zijn zwakke verdedigende capaciteiten ook niet snel terug op zijn positie is. In ieder geval kan Burnet met zijn loopvermogen zijn eventuele verdedigen voor een groot deel compenseren.

Ik blijf me wel elke keer afvragen hoe slecht die back van Barcelona, die hier op proef was, wel niet moet zijn, als zowel Fomitschow als Gmeiner boven je worden verkozen.
Xavi was niet slechter maar blijkbaar niet fit genoeg.Heeft nu een basisplek bij Lleida in Spanje,Segunda B,3e niveau als ik me niet vergis.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:Tsja, kan het bepaald geen aanwinst noemen. Zeker niet voor de vierde linksback in de selectie.

Hoop er het beste van en wens m veel succes. Maar aan De Kruijff begin ik nu toch al te twijfelen.
Vindt dat De Kruiff het niet slecht doet,zo snel zijn er nog nooit spelers binnengehaald.En met Larsson heb je toch een groot talent binnengehaald.de enige reden dat ik niet veel vertrouwen heb in Burnet is zijn blessuregevoeligheid.Hij zal toch wel beter zijn dan onze Regionalliga back die we nu hebben.

bbq

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door bbq »

Welkom Lorenzo, maak er wat moois van!!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Keizerstad1994 »

zuurpruim schreef:
burp schreef:Tsja, kan het bepaald geen aanwinst noemen. Zeker niet voor de vierde linksback in de selectie.

Hoop er het beste van en wens m veel succes. Maar aan De Kruijff begin ik nu toch al te twijfelen.
Vindt dat De Kruiff het niet slecht doet,zo snel zijn er nog nooit spelers binnengehaald.En met Larsson heb je toch een groot talent binnengehaald.de enige reden dat ik niet veel vertrouwen heb in Burnet is zijn blessuregevoeligheid.Hij zal toch wel beter zijn dan onze Regionalliga back die we nu hebben.
Sterker nog als De Kruijff Breinburg voor een goed bedrag verkoopt en Thern er voor terughaalt heeft hij het ,als je het mij vraagt, i.i.g. op papier gewoon goed gedaan. Dan zijn de zwakke plekken in het elftal versterkt en krijgen we voor een sterkhouder die vertrekt een minimaal net zo goede speler terug.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door jetipo »

:withstupid: :withstupid:

Als Burnet maar geen Burn out wordt... :biggrin: , laten we gewoon vertrouwen hebben in deze speler.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door eniesee-elst »

Ik ben blij dat hij er is. Al hadden ze misschien beter voor Cavlan kunnen gaan, als je ziet dat die nu naar de Turkse 2e divisie gaat. Maargoed, Burnet kan onmogelijk een slechtere verdediger zijn dan Formitschow dus we gaan er in ieder geval op vooruit. Hopelijk heeft dat ook een positief effect op het spel van Golla, die naar mijn idee vorig seizoen veel stabieler was.

jbnmgn

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door jbnmgn »

Als ik speler was en ook al zat ik zonder club en ik zou lezen wat men hier over nieuwe spelers schrijft dan zou ik me nog wel eens bedenken om bij NEC te gaan voetballen.
Wat een ongenuanceerde misplaatste domme opmerkingen van sommigen hier.
Een speler komt van een club waar hij het niet goed heeft gedaan en waar hij daardoor op een zijspoor is beland of omdat de trainer daar een andere opvatting/speelwijze/idee heeft en je deugt meteen niet meer.
Geef ELKE nieuwe speler bij NEC eerst fatsoenlijk de kans, en wees blij dat we uit cat.1 zijn en de kans hebben om spelers aan te trekken ook al zijn ze geen spelers in de categorie Ronaldo/Messi enz.

jbnmgn

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door jbnmgn »

Lorenzo: hartelijk welkom bij NEC en van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door harold »

Mijn collega's met een Groningen seizoenskaart roepen allemaal dat het een nuttige, zeer snelle en aanvallend erg sterke back is. :tu:

Welkom Burnet, een absolute versterking! :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:Als ik speler was en ook al zat ik zonder club en ik zou lezen wat men hier over nieuwe spelers schrijft dan zou ik me nog wel eens bedenken om bij NEC te gaan voetballen.
Wat een ongenuanceerde misplaatste domme opmerkingen van sommigen hier.
een van de eerste dingen die spelers leren is spreek NEC niet uit als nek en lees een goed saai boek ipv het gewauwel op voetbalforums
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door De Kletskop »

harold schreef:Mijn collega's met een Groningen seizoenskaart roepen allemaal dat het een nuttige, zeer snelle en aanvallend erg sterke back is. :tu:

Welkom Burnet, een absolute versterking! :sjaal:
:withstupid: klant van me zei exact hetzelfde.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door mschr »

Lorenzo is natuurlijk een versterking. Hij is beter dan Fomitschow. Op zeker. Maar zijn acteertalent is niet bovenmatig ontwikkeld en zijn gevoel voor humor laat ook nog wat te wensen over. https://m.youtube.com/watch?v=xZ8_EpGKz7Y

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Stefannec »

Gewoon voor NEC een nuttige speler.
Mogelijk kunnen we Fomitshow dan op het middenveld gebruiken.
Het is namelijk wel een goede voetballer vind ik.
Jippiekajee motherfucker!!!

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Nimma1 »

Jeffry74 schreef:Ik begrijp Burp zeker.
Deze aankoop is op dit moment niet aantoonbaar beter dan hetgeen we nu al in huis hebben.
Niet beter dan Fomitschow? :jestera: dan snap je er echt niks van.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Lorenzo is natuurlijk een versterking. Hij is beter dan Fomitschow. Op zeker. Maar zijn acteertalent is niet bovenmatig ontwikkeld en zijn gevoel voor humor laat ook nog wat te wensen over. https://m.youtube.com/watch?v=xZ8_EpGKz7Y
wat dat betreft komt de speler erna veel beter uit de verf

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:Lorenzo is natuurlijk een versterking. Hij is beter dan Fomitschow. Op zeker. Maar zijn acteertalent is niet bovenmatig ontwikkeld en zijn gevoel voor humor laat ook nog wat te wensen over. https://m.youtube.com/watch?v=xZ8_EpGKz7Y
Nog nooit iets van gehoord. Maar wat een smakeloze bedoeling van een stel hersenloze pannenkoeken.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Jeffry74 »

Nimma1 schreef:
Jeffry74 schreef:Ik begrijp Burp zeker.
Deze aankoop is op dit moment niet aantoonbaar beter dan hetgeen we nu al in huis hebben.
Niet beter dan Fomitschow? :jestera: dan snap je er echt niks van.
Je hebt al 3 spelers voor de linksback positie onder contract staan en dan snap ik er niks van?
Misschien moet je je hoofd uit het hol van de Kruijff halen en kijken wat we écht nodig hebben.

Burnet heeft zelfs in een trieste competitie al een half jaar lang niks gespeeld en is daardoor voorlopig niet wedstrijdfit.
Dan kan je toch niet zeggen dat hij op dit moment beter is dan Fomitschow waarmee we stiekem toch al 19 punten gehaald hebben?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Pol »

Jeffry74 schreef:
Nimma1 schreef:
Jeffry74 schreef:Ik begrijp Burp zeker.
Deze aankoop is op dit moment niet aantoonbaar beter dan hetgeen we nu al in huis hebben.
Niet beter dan Fomitschow? :jestera: dan snap je er echt niks van.
Je hebt al 3 spelers voor de linksback positie onder contract staan en dan snap ik er niks van?
Misschien moet je je hoofd uit het hol van de Kruijff halen en kijken wat we écht nodig hebben.

Burnet heeft zelfs in een trieste competitie al een half jaar lang niks gespeeld en is daardoor voorlopig niet wedstrijdfit.
Dan kan je toch niet zeggen dat hij op dit moment beter is dan Fomitschow waarmee we stiekem toch al 19 punten gehaald hebben?
Als 19 punten je argument is, hoeft er geen enkele speler meer bij. Fomitschow is de zwakste schakel, dus niet meer dan logisch die te vervangen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door bertje »

Pol schreef:
Jeffry74 schreef:
Nimma1 schreef:
Jeffry74 schreef:Ik begrijp Burp zeker.
Deze aankoop is op dit moment niet aantoonbaar beter dan hetgeen we nu al in huis hebben.
Niet beter dan Fomitschow? :jestera: dan snap je er echt niks van.
Je hebt al 3 spelers voor de linksback positie onder contract staan en dan snap ik er niks van?
Misschien moet je je hoofd uit het hol van de Kruijff halen en kijken wat we écht nodig hebben.

Burnet heeft zelfs in een trieste competitie al een half jaar lang niks gespeeld en is daardoor voorlopig niet wedstrijdfit.
Dan kan je toch niet zeggen dat hij op dit moment beter is dan Fomitschow waarmee we stiekem toch al 19 punten gehaald hebben?
Als 19 punten je argument is, hoeft er geen enkele speler meer bij. Fomitschow is de zwakste schakel, dus niet meer dan logisch die te vervangen.
:withstupid: Niveautje Woezik.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door De Kletskop »

Jeffry74 schreef:
Nimma1 schreef:
Jeffry74 schreef:Ik begrijp Burp zeker.
Deze aankoop is op dit moment niet aantoonbaar beter dan hetgeen we nu al in huis hebben.
Niet beter dan Fomitschow? :jestera: dan snap je er echt niks van.
Je hebt al 3 spelers voor de linksback positie onder contract staan en dan snap ik er niks van?
Misschien moet je je hoofd uit het hol van de Kruijff halen en kijken wat we écht nodig hebben.
Kortzichtig gelul in de ruimte zeg.
Dus omdat we al 3 linksbacks hebben, die alle 3 verre van voldoen en zelfs niet door de huidige TD gehaald zijn, moeten we de 2e competitiehelft maar ingaan met een linksback van niveautje Diosa A2 ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten