Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door harold »

Omdat het simpelweg klare onzin is, WillemII is geen stap vooruit tov NEC. En om zoiets te roepen omdat hij weleens werd uitgefloten of omdat het forum hem nogal kritisch behandelde is natuurlijk helemaal lachwekkend.

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door RwgT »

harold schreef:Omdat het simpelweg klare onzin is, WillemII is geen stap vooruit tov NEC. En om zoiets te roepen omdat hij weleens werd uitgefloten of omdat het forum hem nogal kritisch behandelde is natuurlijk helemaal lachwekkend.
:withstupid: Plus dat niet iedereen hem uitfloot of te kritisch over hem was.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Danish Dynamite »

Roel schreef:
harold schreef:Omdat het simpelweg klare onzin is, WillemII is geen stap vooruit tov NEC. En om zoiets te roepen omdat hij weleens werd uitgefloten of omdat het forum hem nogal kritisch behandelde is natuurlijk helemaal lachwekkend.
:withstupid: Plus dat niet iedereen hem uitfloot of te kritisch over hem was.
Het was toch wel meer de helft van het stadion die dat deed, en niet 1x maar meermalen..... :bigcry:
En wat je 2e punt betreft, jammer dat de discussies van het oude forum niet meer terug te halen zijn..... :tong:

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Del Piero »

tweety schreef:
harold schreef:
sanchez-torres schreef:Volgens Demouge is Willem 2 een stap vooruit tov NEC.
Tsss... :crazy:
tja wat moet hij anders zeggen ?
Tuurlijk is Willem II geen stap vooruit tov NEC, maar dit is gewoon psychologisch spel van Demouge. Als hij het maar vaak genoeg zegt, gaat hij er vanzelf in geloven.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Frans »

Tininho naar Cyprus
DEN HAAG - Tininho vertrekt bij ADO Den Haag. De Braziliaanse middenvelder vertrekt naar AEK Larnaca, op Cyprus. Volgens zijn zaakwaarnemer Hans Coret tekent Tininho een contract voor één seizoen op het eiland.

Piet van der Pol, de algemeen directeur van ADO Den Haag, bevestigt de op handen zijnde overgang van de Zuid-Amerikaan, maar heeft nog geen formeel overschrijvingsverzoek gekregen.

Tininho (29), die één seizoen bij ADO Den Haag heeft gespeeld, had nog een contract bij de degradant voor één seizoen. Coret: „Maar in die verbintenis stond een clausule. In het geval van degradatie van ADO Den Haag mag hij voor 1 juli transfervrij vertrekken. Van die clausule maakt hij nu dus gebruik,’’ verduidelijkt de Zoetermeerder.

Directeur Van der Pol zegt niet te weten waarom die clausule in zijn contract staat. „Dat is voor mijn tijd afgesproken.’’

Tininho stapte na vorig seizoen over van NEC Nijmegen naar ADO Den Haag. Hij was niet alleen ‘uitgekeken’ bij de Gelderse club, maar wilde graag terugkeren naar de Randstad, waar hij tussen 1998 en 2001 al woonde in zijn periode bij Feyenoord.

Voor het uit de eredivisie gedegradeerde ADO speelde hij 23 competitiewedstrijden. Hij maakte twee treffers (in de thuiswedstrijden tegen SC Heerenveen en Excelsior), beide keren vanaf de strafschopstip.

Bij Larnaca treft Tininho onder meer zijn voormalige ploeggenoot Bike Oliseh. De twee speelden in het seizoen 2002-03 samen bij RBC Roosendaal. Ook de voormalige Willem II-spelers Raymond Victoria en Jatto Ceesay spelen voor de Cypriotische club.

Tininho is de vierde speler van ADO Den Haag die naar een andere club vertrekt. Laurent Delorge verkast ook transfervrij naar Ajax, terwijl de club wel geld krijgt voor de transfers van Santi Kolk (naar Vitesse) en Eljero Elia (FC Twente).
NECTheBest

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Harold Bastiaans »

Demouge speelt geen minuut voor NEc zolang personen als Looijen aan de club verbonden blijven.....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door LT »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Demouge speelt geen minuut voor NEc zolang personen als Looijen aan de club verbonden blijven.....
Ik ben benieuwd naar je uitleg?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Arjan van Hout »

LT schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Demouge speelt geen minuut voor NEc zolang personen als Looijen aan de club verbonden blijven.....
Ik ben benieuwd naar je uitleg?
ik ben meer benieuwd naar waarom jij deze mening hier neer zet Harold, het lijkt erop dat jij Leen weer in een kwaad daglicht wil zetten. maar dat zal ik wel weer niet mogen zeggen !

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Mariodona »

Het is heel simpel: Looyen heeft niks tegen Demouge maar heeft vaak genoeg aangeven dat hij Frank niet genoeg vindt en vond voor n.e.c . En dit keer ben ik het met Looyen eens.

Demouge was een aardige gast maar binnen ons team en ambities(bij eerste 9) niet meer dan een prima bankspeler. Ik snap dat hij tevreden en blij is met Willem2 maar Frank beter dan n.e.c. is willem 2 echt niet :yes: :jestera: . Sterker nog nu jij een van de nieuwe spitsen bent vrees ik dat de ambities niet al te hoog zullen zijn van jou nieuwe cluppie.Je zult moeten strijden om degradatie vrees ik voor je.
Oprecht succes maar door je reactie dat Willem 2 een stapje hoger is dan n.e.c.moet je niet raar staan op te kijken als we tegen Willem 2 straks "Franky doet een stapje terug gaan zingen".

Nogmaals succes in Tilburg dat gun ik je wel!!
Can we win? Yes we can!

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Jeroentje »

harold schreef:Omdat het simpelweg klare onzin is, WillemII is geen stap vooruit tov NEC. En om zoiets te roepen omdat hij weleens werd uitgefloten of omdat het forum hem nogal kritisch behandelde is natuurlijk helemaal lachwekkend.
Ooit wel eens een speler die net een neuw contract heeft getekend horen zeggen: "ik had liever ergens anders gespeeld"?
Even a broken clock is right twice a day.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door NEC4EVER »

Eniesee schreef:
LT schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Demouge speelt geen minuut voor NEc zolang personen als Looijen aan de club verbonden blijven.....
Ik ben benieuwd naar je uitleg?
ik ben meer benieuwd naar waarom jij deze mening hier neer zet Harold, het lijkt erop dat jij Leen weer in een kwaad daglicht wil zetten. maar dat zal ik wel weer niet mogen zeggen !
Intressant overkomen misschien... :yes:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Danish Dynamite »

Frans schreef:Tininho naar Cyprus
DEN HAAG - Tininho vertrekt bij ADO Den Haag. De Braziliaanse middenvelder vertrekt naar AEK Larnaca, op Cyprus. Volgens zijn zaakwaarnemer Hans Coret tekent Tininho een contract voor één seizoen op het eiland.

Piet van der Pol, de algemeen directeur van ADO Den Haag, bevestigt de op handen zijnde overgang van de Zuid-Amerikaan, maar heeft nog geen formeel overschrijvingsverzoek gekregen.

Tininho (29), die één seizoen bij ADO Den Haag heeft gespeeld, had nog een contract bij de degradant voor één seizoen. Coret: „Maar in die verbintenis stond een clausule. In het geval van degradatie van ADO Den Haag mag hij voor 1 juli transfervrij vertrekken. Van die clausule maakt hij nu dus gebruik,’’ verduidelijkt de Zoetermeerder.

Directeur Van der Pol zegt niet te weten waarom die clausule in zijn contract staat. „Dat is voor mijn tijd afgesproken.’’

Tininho stapte na vorig seizoen over van NEC Nijmegen naar ADO Den Haag. Hij was niet alleen ‘uitgekeken’ bij de Gelderse club, maar wilde graag terugkeren naar de Randstad, waar hij tussen 1998 en 2001 al woonde in zijn periode bij Feyenoord.

Voor het uit de eredivisie gedegradeerde ADO speelde hij 23 competitiewedstrijden. Hij maakte twee treffers (in de thuiswedstrijden tegen SC Heerenveen en Excelsior), beide keren vanaf de strafschopstip.

Bij Larnaca treft Tininho onder meer zijn voormalige ploeggenoot Bike Oliseh. De twee speelden in het seizoen 2002-03 samen bij RBC Roosendaal. Ook de voormalige Willem II-spelers Raymond Victoria en Jatto Ceesay spelen voor de Cypriotische club.

Tininho is de vierde speler van ADO Den Haag die naar een andere club vertrekt. Laurent Delorge verkast ook transfervrij naar Ajax, terwijl de club wel geld krijgt voor de transfers van Santi Kolk (naar Vitesse) en Eljero Elia (FC Twente).
:jestera: :jestera: :jestera:

De enige reden dat hij naar ADO ging was :euro: :euro: :euro:
Hij wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen voor zijn familie in Brazilie en daar komt hij eerlijk voor uit, en daar is helemaal niks mis mee.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Danish Dynamite »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Demouge speelt geen minuut voor NEc zolang personen als Looijen aan de club verbonden blijven.....
Zeg er dan ook bij waarom jij dat denkt, anders lijkt het weer zo op stemmingmakerij........ :td:

Maar ja, het blijft schijnbaar stoer om Looijen overal de schuld van te blijven geven. :td:

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Oud NEC-ers

Bericht door recreantb »

Mariodona schreef:Het is heel simpel: Looyen heeft niks tegen Demouge maar heeft vaak genoeg aangeven dat hij Frank niet genoeg vindt en vond voor n.e.c . En dit keer ben ik het met Looyen eens.

Demouge was een aardige gast maar binnen ons team en ambities(bij eerste 9) niet meer dan een prima bankspeler. Ik snap dat hij tevreden en blij is met Willem2 maar Frank beter dan n.e.c. is willem 2 echt niet :yes: :jestera: . Sterker nog nu jij een van de nieuwe spitsen bent vrees ik dat de ambities niet al te hoog zullen zijn van jou nieuwe cluppie.Je zult moeten strijden om degradatie vrees ik voor je.
Oprecht succes maar door je reactie dat Willem 2 een stapje hoger is dan n.e.c.moet je niet raar staan op te kijken als we tegen Willem 2 straks "Franky doet een stapje terug gaan zingen".

Nogmaals succes in Tilburg dat gun ik je wel!!
Met Demouge wel Europees voetbal gehaald! Vergeet dat niet
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Demtsjenko »

sanchez-torres schreef:Volgens Demouge is Willem 2 een stap vooruit tov NEC. Rare opmerking zeg. Maar goed...... Succes Frank, ik gun het je van harte.
als hij te horen heeft gekregen dat er een basisplaats op hem ligt te wachten dan is willem II in franks ogen inderdaad een stap vooruit...

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Jeroentje »

"PSV lijft doelman Roorda definitief in"

Bas Roorda versterkt de komende twee jaar definitief de gelederen van PSV. De 34-jarige doelman van FC Groningen bereikte dinsdag al een principeovereenkomst met de landskampioen uit Eindhoven en na een medische keuring is de overstap nu een feit.

Verkiest de bank dus!
Even a broken clock is right twice a day.

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Undici »

Jeroentje schreef:Verkiest de bank dus!
bij groningen zat hij ook al op de bank. Dus ja dan liever bij psv als bij groningen op de bank!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Blauw Wit 7 schreef:
Frans schreef:Tininho naar Cyprus
DEN HAAG - Tininho vertrekt bij ADO Den Haag. De Braziliaanse middenvelder vertrekt naar AEK Larnaca, op Cyprus. Volgens zijn zaakwaarnemer Hans Coret tekent Tininho een contract voor één seizoen op het eiland.

Piet van der Pol, de algemeen directeur van ADO Den Haag, bevestigt de op handen zijnde overgang van de Zuid-Amerikaan, maar heeft nog geen formeel overschrijvingsverzoek gekregen.

Tininho (29), die één seizoen bij ADO Den Haag heeft gespeeld, had nog een contract bij de degradant voor één seizoen. Coret: „Maar in die verbintenis stond een clausule. In het geval van degradatie van ADO Den Haag mag hij voor 1 juli transfervrij vertrekken. Van die clausule maakt hij nu dus gebruik,’’ verduidelijkt de Zoetermeerder.

Directeur Van der Pol zegt niet te weten waarom die clausule in zijn contract staat. „Dat is voor mijn tijd afgesproken.’’

Tininho stapte na vorig seizoen over van NEC Nijmegen naar ADO Den Haag. Hij was niet alleen ‘uitgekeken’ bij de Gelderse club, maar wilde graag terugkeren naar de Randstad, waar hij tussen 1998 en 2001 al woonde in zijn periode bij Feyenoord.

Voor het uit de eredivisie gedegradeerde ADO speelde hij 23 competitiewedstrijden. Hij maakte twee treffers (in de thuiswedstrijden tegen SC Heerenveen en Excelsior), beide keren vanaf de strafschopstip.

Bij Larnaca treft Tininho onder meer zijn voormalige ploeggenoot Bike Oliseh. De twee speelden in het seizoen 2002-03 samen bij RBC Roosendaal. Ook de voormalige Willem II-spelers Raymond Victoria en Jatto Ceesay spelen voor de Cypriotische club.

Tininho is de vierde speler van ADO Den Haag die naar een andere club vertrekt. Laurent Delorge verkast ook transfervrij naar Ajax, terwijl de club wel geld krijgt voor de transfers van Santi Kolk (naar Vitesse) en Eljero Elia (FC Twente).
:jestera: :jestera: :jestera:

De enige reden dat hij naar ADO ging was :euro: :euro: :euro:
Hij wil gewoon zoveel mogelijk geld verdienen voor zijn familie in Brazilie en daar komt hij eerlijk voor uit, en daar is helemaal niks mis mee.
mooi dat ie weer een club heeft, cyprus schint lekker te verdienen idd.
Vond het hier altijd een nuttige speler.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Mariodona »

recreantb : "Met Demouge wel europees voetbal gehaalt"
Mariodona:" Ondanks Demouge wel europees voetbal gehaald"

Vraag: zoek het verschil?

Europees voetbal hebben we gehaald door vooral

- Een topjaar van Gentenaart
- Degelijk afbraakvoetbal ( niet erg want het was effectief)
- Hersi die in bloedvorm was en veel scoorde
- Gova als grote leider
en veel, veel geluk vooral ook omdat concurrenten een matig jaar hadden.

Maakt allemaal niet uit want we hebben het gehaald en dus is het terecht geweest. Maar Demouge vond ik geen belangrijke bouwsteen binnen het behalen van europees voetbal verre van zelfs...

Verder veel succes Demouge in Tilburg dat gun ik je van harte!!
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Hazar Can zet zijn zinnen op avontuur in Iran

Maandag, 11 juni 2007 - NIJMEGEN - Hazar Can heeft zijn zinnen gezet op een opmerkelijk avontuur. De 23 - jarige Nijmegenaar, die afgelopen seizoen voor De Treffers voetbalde, is momenteel op proef in Iran. Can traint een week lang mee bij Saipa FC, de kersverse landskampioen van Iran.

Saipa wordt getraind door Ali Daei, een van de bekendste voetballers die Iran ooit voortbracht. Can speelde jarenlang in de jeugd van NEC en reikte bij de Nijmeegse eredivisionist tot het tweede elftal. Een doorbraak als prof bleef uit, waarna de Nijmegenaar vijf maanden in IJsland voetbalde voor Thorsport Akureyri. Gelderlander
toen ik het las, had ik al zoiets van waar ken ik dien naam van. Maar idd dat was die gast die naar Ijsland ging. Nu dus naar Iran.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door harold »

Jeroentje schreef:
harold schreef:Omdat het simpelweg klare onzin is, WillemII is geen stap vooruit tov NEC. En om zoiets te roepen omdat hij weleens werd uitgefloten of omdat het forum hem nogal kritisch behandelde is natuurlijk helemaal lachwekkend.
Ooit wel eens een speler die net een neuw contract heeft getekend horen zeggen: "ik had liever ergens anders gespeeld"?
Nee, jij wel?? Wat wil je nou hiermee zeggen??

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Mariodona »

Heb vanavond Leiwa de hand geschud!! Hij was ook toeschouwer bij Servie-Italie. Hij mist me te melden dat hij 100% zeker weg gaat bij zijn duitse clubie.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Del Piero »

Mariodona schreef:Heb vanavond Leiwa de hand geschud!! Hij was ook toeschouwer bij Servie-Italie. Hij mist me te melden dat hij 100% zeker weg gaat bij zijn duitse clubie.
Hij staat toch in de belangstellling van PSV?

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Oud NEC-ers

Bericht door recreantb »

Mariodona schreef:recreantb : "Met Demouge wel europees voetbal gehaalt"
Mariodona:" Ondanks Demouge wel europees voetbal gehaald"

Vraag: zoek het verschil?

Europees voetbal hebben we gehaald door vooral

- Een topjaar van Gentenaart
- Degelijk afbraakvoetbal ( niet erg want het was effectief)
- Hersi die in bloedvorm was en veel scoorde
- Gova als grote leider
en veel, veel geluk vooral ook omdat concurrenten een matig jaar hadden.


Maakt allemaal niet uit want we hebben het gehaald en dus is het terecht geweest. Maar Demouge vond ik geen belangrijke bouwsteen binnen het behalen van europees voetbal verre van zelfs...

Verder veel succes Demouge in Tilburg dat gun ik je van harte!!
jij was er zeker niet bij?!

Gentenaar was top, maar ook het duo Wielaert-Hesp was geweldig. Middenveld was degelijk en in de aanval hadden we Hristov-De Nooijer-Demouge, wat aangevuld werd met Ax en Hersi... Het hele team was gewoon degelijk en koelbloedig, zoals ze het zelf toen ook al aangaven: ook al komen we achter, we wisten toch wel dat we minimaal gelijk zouden spelen!!

Dat hadden ze dus!
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4385
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Nummer 11 »

recreantb schreef:ook al komen we achter, we wisten toch wel dat we minimaal gelijk zouden spelen!
Waar zijn die tijden gebleven. Tegenwoordig verlies je dan gewoon.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten