Jonas Olsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door necnmgn »

Kneuzen....

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door mschr »

Inderdaad. Het zal wel ten tijde van Willem II- NEC (december 2007) zijn geweest, toen ie dramatisch liep te verdedigen en ook nog eens rood pakte... Na afloop van die partij snotterde Wisgerhof dat ie het ook niet meer wist...

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door BiT »

Hoor ik nu voor het eerst. In en intriest om je eigen spelers via de telefoon te gaan bedreigen. :crazy2:
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door ApophisEire »

BiT schreef:Hoor ik nu voor het eerst. In en intriest om je eigen spelers via de telefoon te gaan bedreigen. :crazy2:
ik heb dat verhaal vaker gehoord maar ik heb van Jonas zelf gehoord dat er mensen belde die zeiden nec supporters te zijn, maar er is nooit duidelijk geworden of dit werkelijk zo was
Want het is zeg maar intern ook nagezocht door bepaalde mensen van oa hkn en de sv en daar is nooit iets uit gekomen
Wat ik toendertijd te horen kreeg is dat het wellicht niet eens eigen supporters waren maar een groepje die toendertijd ook echt bezig was met de boel verstieren voor alles en iedereen

Dus ja het verhaal is bij zijn vertrek in het midden gelaten, maar er is dus nooit duidelijk geworden of het echte supporters waren of onruststokers
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Innocentius
Berichten: 220
Lid geworden op: za 10 dec 2011, 21:53
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Innocentius »

ApophisEire schreef:
BiT schreef:Hoor ik nu voor het eerst. In en intriest om je eigen spelers via de telefoon te gaan bedreigen. :crazy2:
ik heb dat verhaal vaker gehoord maar ik heb van Jonas zelf gehoord dat er mensen belde die zeiden nec supporters te zijn, maar er is nooit duidelijk geworden of dit werkelijk zo was
Want het is zeg maar intern ook nagezocht door bepaalde mensen van oa hkn en de sv en daar is nooit iets uit gekomen
Wat ik toendertijd te horen kreeg is dat het wellicht niet eens eigen supporters waren maar een groepje die toendertijd ook echt bezig was met de boel verstieren voor alles en iedereen

Dus ja het verhaal is bij zijn vertrek in het midden gelaten, maar er is dus nooit duidelijk geworden of het echte supporters waren of onruststokers
Dat zijn dus nóóit echte supporters geweest - als supporter doe je dat niet. Punt.
Hoe zou het frietje Kapsalon geweest zijn bij Vette Herman?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Demtsjenko »

cool..
Arsenal wil zich deze maand versterken met een centrumverdediger. De Londenaren hebben hun oog laten vallen op Jonas Olsson van West Bromwich Albion.

Volgens Expressen is de belangstelling van Arsenal concreet. De Engelse topclub zou West Bromwich Albion zelfs al hebben laten weten dat het bereid is om de contractueel vastgelegde transfersom van vier miljoen euro te betalen.

Olsson kwam in het verleden enkele seizoenen uit voor NEC Nijmegen en is bij West Brom uitgegroeid tot een gerespecteerde verdediger in de Premier League. Hij moet bij Arsenal de opvolger worden van de naar Hannover 96 vertrokken Johan Djourou.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Samnec »

Demtsjenko schreef:cool..
Arsenal wil zich deze maand versterken met een centrumverdediger. De Londenaren hebben hun oog laten vallen op Jonas Olsson van West Bromwich Albion.

Volgens Expressen is de belangstelling van Arsenal concreet. De Engelse topclub zou West Bromwich Albion zelfs al hebben laten weten dat het bereid is om de contractueel vastgelegde transfersom van vier miljoen euro te betalen.

Olsson kwam in het verleden enkele seizoenen uit voor NEC Nijmegen en is bij West Brom uitgegroeid tot een gerespecteerde verdediger in de Premier League. Hij moet bij Arsenal de opvolger worden van de naar Hannover 96 vertrokken Johan Djourou.
Las het al eerder ja, mooi voor hem! Hoorde dat NEC er ook nog wat aan over houdt. Dus dat is mooi meegenomen

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Ron Delgado »

Vier miljoen is maar een schijntje voor een basisspeler in de PremLeag. Wat blijft daarvan nou voor NEC over?
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door illestyl »

Ron Delgado schreef:Vier miljoen is maar een schijntje voor een basisspeler in de PremLeag. Wat blijft daarvan nou voor NEC over?
Een stukje opleidingsvergoeding denk ik, geen idee of er een doorverkoop clausule is bedingt.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Legendario »

illestyl schreef:
Ron Delgado schreef:Vier miljoen is maar een schijntje voor een basisspeler in de PremLeag. Wat blijft daarvan nou voor NEC over?
Een stukje opleidingsvergoeding denk ik, geen idee of er een doorverkoop clausule is bedingt.
Volgens mij geldt de opleidingsvergoeding zoals vastgelegd door de Uefa alleen voor internationale transfers en kunnen nationale bonden dat voor transfers binnen hun competities regelen. Weet niet of de FA dat heeft.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door necnmgn »

Legendario schreef:
illestyl schreef:
Ron Delgado schreef:Vier miljoen is maar een schijntje voor een basisspeler in de PremLeag. Wat blijft daarvan nou voor NEC over?
Een stukje opleidingsvergoeding denk ik, geen idee of er een doorverkoop clausule is bedingt.
Volgens mij geldt de opleidingsvergoeding zoals vastgelegd door de Uefa alleen voor internationale transfers en kunnen nationale bonden dat voor transfers binnen hun competities regelen. Weet niet of de FA dat heeft.
En sinds wanneer is het spelen vanaf je 22e opleiden...

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Legendario »

necnmgn schreef:
Legendario schreef:
illestyl schreef:
Ron Delgado schreef:Vier miljoen is maar een schijntje voor een basisspeler in de PremLeag. Wat blijft daarvan nou voor NEC over?
Een stukje opleidingsvergoeding denk ik, geen idee of er een doorverkoop clausule is bedingt.
Volgens mij geldt de opleidingsvergoeding zoals vastgelegd door de Uefa alleen voor internationale transfers en kunnen nationale bonden dat voor transfers binnen hun competities regelen. Weet niet of de FA dat heeft.
En sinds wanneer is het spelen vanaf je 22e opleiden...
Geldt tot 23e. Even nagezocht: het gaat om transfers die niet in het opleidingsland plaatsvinden. Binnen Engeland zou dat dus wel gelden.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door burp »

Legendario schreef:
illestyl schreef:
Ron Delgado schreef:Vier miljoen is maar een schijntje voor een basisspeler in de PremLeag. Wat blijft daarvan nou voor NEC over?
Een stukje opleidingsvergoeding denk ik, geen idee of er een doorverkoop clausule is bedingt.
Volgens mij geldt de opleidingsvergoeding zoals vastgelegd door de Uefa alleen voor internationale transfers en kunnen nationale bonden dat voor transfers binnen hun competities regelen. Weet niet of de FA dat heeft.
klopt, binnen Engeland verdienen wij niets aan qua opleidingsvergoeding.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door H-Zenkamp »

Laat Olsson maar lekker terugkomen over een paar jaar :tu:
★★

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door denniesee »

H-Zenkamp schreef:Laat Olsson maar lekker terugkomen over een paar jaar :tu:
Nuytinck, bareto, lens, cillessen, vleminckx, zimling ook ff terug en je speelt mee om het kampioenschap :crazy:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Samnec »

denniesee schreef:
H-Zenkamp schreef:Laat Olsson maar lekker terugkomen over een paar jaar :tu:
Nuytinck, bareto, lens, cillessen, vleminckx, zimling ook ff terug en je speelt mee om het kampioenschap :crazy:
Zo praten ze bij Ajax ook, maar dan over de champions league denk ik...
Maar inderdaad, als je ze zo opsomt, hebben we echt klasse spelers in de Goffert gezien de laatste jaren!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Jota »

Samnec schreef:
denniesee schreef:
H-Zenkamp schreef:Laat Olsson maar lekker terugkomen over een paar jaar :tu:
Nuytinck, bareto, lens, cillessen, vleminckx, zimling ook ff terug en je speelt mee om het kampioenschap :crazy:
Zo praten ze bij Ajax ook, maar dan over de champions league denk ik...
Maar inderdaad, als je ze zo opsomt, hebben we echt klasse spelers in de Goffert gezien de laatste jaren!
Ik mis Erton nog in het rijtje.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door denniesee »

Jota schreef:
Samnec schreef:
denniesee schreef:
H-Zenkamp schreef:Laat Olsson maar lekker terugkomen over een paar jaar :tu:
Nuytinck, bareto, lens, cillessen, vleminckx, zimling ook ff terug en je speelt mee om het kampioenschap :crazy:
Zo praten ze bij Ajax ook, maar dan over de champions league denk ik...
Maar inderdaad, als je ze zo opsomt, hebben we echt klasse spelers in de Goffert gezien de laatste jaren!
Ik mis Erton nog in het rijtje.
Wie?
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door gladiator »

olsson lag ooit ook flink onder vuur vanwege zijn rode kaarten hier.
uiteindelijk heeft die winnaars mentaliteit hem toch ver gebracht
er is nog hoop voor conboy
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door NiMwEgUh »

Klasse gozer ik weet nog dat keer vriendschappelijke wedstrijd ging kijken.
Tegen VVV toen dacht amrabat dat hij alles was en steeds probeerde hij Jonas te stangen.
Totdat volgende duel was hij liep zo over zijn rug heen.
Zulke voetballers zie ik graag lekker hard erop netto hoe Victor ook is

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Pol »

gladiator schreef:olsson lag ooit ook flink onder vuur vanwege zijn rode kaarten hier.
uiteindelijk heeft die winnaars mentaliteit hem toch ver gebracht
er is nog hoop voor conboy
Dat was er maar eentje, in die kansloze pot bij Willem II, toen heel NEC gefrusteerd rond liep.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door NiMwEgUh »

Ja laatste wedstrijd voor de winterstop toch pakte davids volgens mij ook rood

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door bertje »

Steve Clarke is niet van plan Jonas Olsson te laten gaan. De Zweedse verdediger, ooit eigendom van NEC, tekende twee maanden geleden een nieuw, vierjarig contract, maar staat nu in de belangstelling van Arsenal en Fenerbahçe. “Wij hoeven niemand te verkopen. Ik weet dat ik op 1 februari nog altijd de spelers tot mijn beschikking heb die ik tot mijn beschikking wíl hebben. Dit is bovendien pure speculatie”, zei hij.

Ook Fenerbahce wordt dus genoemd..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door SanderNEC »

QPR biedt vergeefs op Olsson
LONDEN - West Bromwich Albion wil niet meewerken aan een vertrek van verdediger Jonas Olsson. De club heeft donderdag een bod van Queens Park Rangers op de Zweed verworpen.

„We hebben inderdaad een bod van QPR ontvangen”, stelt trainer Steve Clarke van West Bromwich Albion. „Maar we hebben dat geweigerd. Geen andere club hoeft nog iets te proberen. We willen hem niet kwijt.”

De 29-jarige Olsson speelt vanaf 2008 voor West Bromwich Albion. Hij voetbalde daarvoor bij NEC uit Nijmegen. Olsson verlengde zijn contract in oktober met nog eens 4 jaar.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door H-Zenkamp »

Was ook niet bepaald een stap omhoog geweest..
★★

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sandertjuh85 en 25 gasten