Gabor Babos

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door T.I.G.O. »

Sinouh doet alsof hij geblesseerd is,enigste mogelijkheid om held Babos een afscheid te gunnen dat bij hem past! :hail:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Frans »

Daar geloof ik helemaal niets van.
NECTheBest

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door valkhof »

ik zou als babos zijnde zeggen, dikkelul menneertje pastoor! ik heb hier geen zin in, niet op deze manier.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door karlo »

valkhof schreef:ik zou als babos zijnde zeggen, dikkelul menneertje pastoor! ik heb hier geen zin in, niet op deze manier.
dan zou het een slechte prof zijn.
of zou pastoor ook gezegd hebben na zijn blunders, dikkelul meneer babos, ik heb hier geen zin meer in, niet op deze manier.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door burp »

Babos zit professioneel z,n NEC tijd wel uit, maar zal er voor zichzelf vast helemaal klaar mee zijn.

Sinouh ook maar niet als backupp houden, die raakt steeds geblesseerd na 1 of 2 optredens.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door karlo »

burp schreef:Babos zit professioneel z,n NEC tijd wel uit, maar zal er voor zichzelf vast helemaal klaar mee zijn.
dat denk ik ook wel, vandaar zijn keuze voor nac, maar hij was toch zijn plek onder de lat verloren komend seizoen, denk ik.
en dat heeft de technische staf afgelopen winter denk ik al geconstateerd.
Het blijft toch je club.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door valkhof »

karlo schreef:
valkhof schreef:ik zou als babos zijnde zeggen, dikkelul menneertje pastoor! ik heb hier geen zin in, niet op deze manier.
dan zou het een slechte prof zijn.
of zou pastoor ook gezegd hebben na zijn blunders, dikkelul meneer babos, ik heb hier geen zin meer in, niet op deze manier.
dat deed pastoor toch?

en prof of niet, ook babos is een mens met gevoelens! en ikzou als baboszijnde zeggen, dikkelul meneertje pastoor.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door jackkreta »

Bleum schreef:Blessure Sinouh. Babos keept de laatste twee wedstrijden.
:tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Tim Janssen »

Jammer dat hij 1 jaar te lang is door gegaan aangezien hij hier aan herinnerd wordt

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Poort5 »

Tim Janssen schreef:Jammer dat hij 1 jaar te lang is door gegaan aangezien hij hier aan herinnerd wordt
Idd, zijn loopbaan duurde precies één jaar te lang.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door jackkreta »

Poort5 schreef:
Tim Janssen schreef:Jammer dat hij 1 jaar te lang is door gegaan aangezien hij hier aan herinnerd wordt
Idd, zijn loopbaan duurde precies één jaar te lang.
Arm NAC.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

jackameland schreef:
Poort5 schreef:
Tim Janssen schreef:Jammer dat hij 1 jaar te lang is door gegaan aangezien hij hier aan herinnerd wordt
Idd, zijn loopbaan duurde precies één jaar te lang.
Arm NAC.
hahaha roda en vvv degraderen dat zou mooi zijn, dan lest alleen nac nog.. 3 geel zwarte er uit dan blijft er nog maar een slechterik over.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Gradje »

Oei oei, die derde goal.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door TT »

Gradje schreef:Oei oei, die derde goal.
Pijnlijk seizoen op deze manier...

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Ron Delgado »

Ik heb ook wel eens keepers die eerste goal zien pakken. Bv door achteruit te lopen.
Get up! Stay on the scene.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Samnec »

Ron Delgado schreef:Ik heb ook wel eens keepers die eerste goal zien pakken. Bv door achteruit te lopen.
Of coachen?

jbnmgn

Re: Gabor Babos

Bericht door jbnmgn »

Gradje schreef:Oei oei, die derde goal.
Oei Oei die derde goal. Tegen zijn gezicht en verder niemand die hem helpt, allemaal waren ze nergens anders te bekennen dan vooral niet bij Babos.
Ach, je moet altijd een zondebok hebben en de een legt die bij Babos neer en ik leg die vooral bij de zwakste schakel, Bovenberg neer.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Keizerstad1994 »

jbnmgn schreef:
Gradje schreef:Oei oei, die derde goal.
Oei Oei die derde goal. Tegen zijn gezicht en verder niemand die hem helpt, allemaal waren ze nergens anders te bekennen dan vooral niet bij Babos.
Ach, je moet altijd een zondebok hebben en de een legt die bij Babos neer en ik leg die vooral bij de zwakste schakel, Bovenberg neer.
Alsjeblieft zeg, de bal kwam, net als dit twee ballen tegen NAC, recht op hem af en erg hard was ie ook niet. Stuit was vervelend maar voor een Eredivisiekeeper moet dat geen probleem zijn. Het schot was een makkelijke prooi maar doordat Babos hem laat glippen kost het ons voor de 3e keer in 4 weken(NAC 2x, Zwolle die 0-2 en nu) punten. We zaten op het moment van de 3-2 prima in de wedstrijd.

En ik zou het ook graag anders zien. Ik had ook liever gezien dat Gabor dit seizoen nog een keer kon vlammen in het doel, maar hij is over de top. Daar begon het in en het begin van het seizoen al een beetje op te lijken toen ie een paar keer over een bal heen dook(kan me o.a. Feyenoord herrineren waarin hij in plaats van de bal Cmovs voor z'n kop stompt waardoor er gescoord werd) en is in de laatste weken helaas pijnlijk duidelijk geworden. Iedereen, inclusief mijzelf, heeft lopen zeiken toen Pastoor Babos in de winterstop passeerde voor Sinouh, maar zo slecht had hij dat nog niet gezien.

En nogmaals, het het graag anders gezien, Gabor verdient zo'n afscheid niet met al die blunders op het einde na al die jaren van trouwe dienst. Maar helaas.
'Justice knows every mans number'

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Malle Pietje »

Volgende week een prachtig afscheid van Gabor. In al die jaren een topkeeper voor NEC. Daar doen een paar mindere wedstrijdEn geen afbreuk aan. Gabor bedankt.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door necnmgn »

Keizerstad1994 schreef:
jbnmgn schreef:
Gradje schreef:Oei oei, die derde goal.
Oei Oei die derde goal. Tegen zijn gezicht en verder niemand die hem helpt, allemaal waren ze nergens anders te bekennen dan vooral niet bij Babos.
Ach, je moet altijd een zondebok hebben en de een legt die bij Babos neer en ik leg die vooral bij de zwakste schakel, Bovenberg neer.
Alsjeblieft zeg, de bal kwam, net als dit twee ballen tegen NAC, recht op hem af en erg hard was ie ook niet. Stuit was vervelend maar voor een Eredivisiekeeper moet dat geen probleem zijn. Het schot was een makkelijke prooi maar doordat Babos hem laat glippen kost het ons voor de 3e keer in 4 weken(NAC 2x, Zwolle die 0-2 en nu) punten. We zaten op het moment van de 3-2 prima in de wedstrijd.

En ik zou het ook graag anders zien. Ik had ook liever gezien dat Gabor dit seizoen nog een keer kon vlammen in het doel, maar hij is over de top. Daar begon het in en het begin van het seizoen al een beetje op te lijken toen ie een paar keer over een bal heen dook(kan me o.a. Feyenoord herrineren waarin hij in plaats van de bal Cmovs voor z'n kop stompt waardoor er gescoord werd) en is in de laatste weken helaas pijnlijk duidelijk geworden. Iedereen, inclusief mijzelf, heeft lopen zeiken toen Pastoor Babos in de winterstop passeerde voor Sinouh, maar zo slecht had hij dat nog niet gezien.

En nogmaals, het het graag anders gezien, Gabor verdient zo'n afscheid niet met al die blunders op het einde na al die jaren van trouwe dienst. Maar helaas.
Tegen NAC was het sowieso een blunder.. Maar deze bal stuit vol in zn gezicht. Vooral heel ongelukkig

Jurdie
Berichten: 1526
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 10:42
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Jurdie »

Malle Pietje schreef:Volgende week een prachtig afscheid van Gabor. In al die jaren een topkeeper voor NEC. Daar doen een paar mindere wedstrijdEn geen afbreuk aan. Gabor bedankt.
:withstupid:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door valkhof »

jbnmgn schreef:
Gradje schreef:Oei oei, die derde goal.
Oei Oei die derde goal. Tegen zijn gezicht en verder niemand die hem helpt, allemaal waren ze nergens anders te bekennen dan vooral niet bij Babos.
Ach, je moet altijd een zondebok hebben en de een legt die bij Babos neer en ik leg die vooral bij de zwakste schakel, Bovenberg neer.
:withstupid:

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door BertNEC »

Jurdie schreef:
Malle Pietje schreef:Volgende week een prachtig afscheid van Gabor. In al die jaren een topkeeper voor NEC. Daar doen een paar mindere wedstrijdEn geen afbreuk aan. Gabor bedankt.
:withstupid:
:withstupid: :withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

semnec
Berichten: 684
Lid geworden op: di 15 jan 2013, 10:42
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door semnec »

BertNEC schreef:
Jurdie schreef:
Malle Pietje schreef:Volgende week een prachtig afscheid van Gabor. In al die jaren een topkeeper voor NEC. Daar doen een paar mindere wedstrijdEn geen afbreuk aan. Gabor bedankt.
:withstupid:
:withstupid: :withstupid:
:withstupid: We hebben heel veel aan de Gabor te danken!! en daar gaan we hem voor bedanken!!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door karlo »

jammer dat sinouh vandaag geblesseerd was, het werd weer eens pijnlijk duidelijk waarom pastoor niet meer voor babos kiest.
kan echt niet meer op eredivisienivo.
Het blijft toch je club.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten