Gabor Babos

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door illestyl »

Voorwaarts schreef:Als Babos zo'n solist was, hoe heeft NEC (trainers, TD's, bestuur) hem dan zo lang bij NEC gehouden ?
Het kan ook gewoon niet waar zijn.

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door johan »

illestyl schreef:Babos is zeer trots. Hij is uitgegroeid tot een icoon hier, was de langs zittende NECer en heeft honderden wedstrijden gespeeld voor ons. Als je dan voor het publiek waar je van houdt en die van jou houden, zo voor schut wordt gezet, snap ik dat je even helemaal niks meer te maken wil hebben met Pastoor en dus ook hem niet gaat helpen door energie in de rest van de selectie te stoppen. Laten we eerlijk zijn, gepasseerd worden voor Sinouh is wel echt lachwekkend. Als die man per ongeluk voor zou kruipen in de rij voor de supermarkt, zou ik normaal totaal niet moeilijk over doen, zou ik m'n winkelwagentje stevig parkeren op z'n achillespezen. Verschrikkelijk schijnheilige, stiekeme en irritante vent dat het is. En een dramatische keeper bovenal.

Met uitzondering van zijn laatste half jaar, geloof ik die quote niet.
:withstupid: (behalve die onnodige en te vileine zinnen richting Sinouh, Babos leek mij altijd zeer correct, uitspraak kan best alleen een verwijzing zijn naar de laatste maanden, maar dat is uiteraard te begrijpen, vind ik)

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Polleke »

hij hield zich stil en was een echte prof ondanks hoe hij behandeld werd... respect

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door JapapaBertus »

Hij deed bijna weer mee:
Maaskant gaf afgelopen maandag nog aan dat hij overwoog om wisselkeeper Gabor Babos (40) een kans te geven. 'Dat is een hele serieuze optie, ja', aldus de coach toen. 'We bedrijven topsport. Als blijkt dat een andere keeper beter is, krijgt hij de voorkeur. Zo gaat dit tenslotte ook bij spelers.'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door mschr »

Goed voor de bookmakers om te weten of Babos meedoet in de nacompetitie, dan daalt de uitkering voor de weddenschap 'NAC degradeert' spectaculair. Babos kon twee jaar gelee het niveau al niet meer aan...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door bertje »

mschr schreef:Goed voor de bookmakers om te weten of Babos meedoet in de nacompetitie, dan daalt de uitkering voor de weddenschap 'NAC degradeert' spectaculair. Babos kon twee jaar gelee het niveau al niet meer aan...
Ten Grabbelaar kan het niveau ook niet meer aan, dus dat zal voor de uitkering niks gaan uitmaken..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:
mschr schreef:Goed voor de bookmakers om te weten of Babos meedoet in de nacompetitie, dan daalt de uitkering voor de weddenschap 'NAC degradeert' spectaculair. Babos kon twee jaar gelee het niveau al niet meer aan...
Ten Grabbelaar kan het niveau ook niet meer aan, dus dat zal voor de uitkering niks gaan uitmaken..
Je bent als coach behoorlijk ten einde raad als je nu nog Babos op goal zet ten faveure van grabbelaar ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door bertje »

vak Oost schreef:
bertje schreef:
mschr schreef:Goed voor de bookmakers om te weten of Babos meedoet in de nacompetitie, dan daalt de uitkering voor de weddenschap 'NAC degradeert' spectaculair. Babos kon twee jaar gelee het niveau al niet meer aan...
Ten Grabbelaar kan het niveau ook niet meer aan, dus dat zal voor de uitkering niks gaan uitmaken..
Je bent als coach behoorlijk ten einde raad als je nu nog Babos op goal zet ten faveure van grabbelaar ...
Tsja, zelfs Johnsson en Gentenaar keepte vorig seizoen beter dan Ten Grabbelaar dit seizoen. Elke keer dat ik samenvattingen keer van de eredivisie zag ik wel weer een ketser, dan zou ik ook wanhopig worden als daarbij je lot in handen legt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jbnmgn

Re: Gabor Babos

Bericht door jbnmgn »

bertje schreef:
mschr schreef:Goed voor de bookmakers om te weten of Babos meedoet in de nacompetitie, dan daalt de uitkering voor de weddenschap 'NAC degradeert' spectaculair. Babos kon twee jaar gelee het niveau al niet meer aan...
Ten Grabbelaar kan het niveau ook niet meer aan, dus dat zal voor de uitkering niks gaan uitmaken..
Al zet je ze samen in de goal dan gaat het nog verkeerd voor NAC :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door burp »

krijgt gewoon een afscheidswedstrijd en in de playoffs keept snelle jelle weer.
Gaat volgend seizoen bij Halsteren spelen.

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 817
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Dogfather »

Een speler die 8 jaar lang van onschatbare waarde voor NEC is geweest verdient wel iets meer respect dan dat hij hier toegedicht krijgt.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Tiel »

Dogfather schreef:Een speler die 8 jaar lang van onschatbare waarde voor NEC is geweest verdient wel iets meer respect dan dat hij hier toegedicht krijgt.
:withstupid:

Het was al schandalig hoe supporters over hem spraken toen hij nog hier was.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door SanderNEC »

http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... j-nec.html

Leuk dat hij graag wil terugkeren. Helaas voor hem heeft NEC Wilfried Brookhuis al voor de functie die hij wil.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Mark Ariaans »

Hij zou toch een functie bij NAC krijgen? of is dat het jeugdtrainen wat hij nu doet?

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door SanderNEC »

Mark Ariaans schreef:Hij zou toch een functie bij NAC krijgen? of is dat het jeugdtrainen wat hij nu doet?
Ja, hij is keeperstrainer bij de jeugd en hoofdtrainer van een amateurclub uit Roosendaal.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Pol »

SanderNEC schreef:
Mark Ariaans schreef:Hij zou toch een functie bij NAC krijgen? of is dat het jeugdtrainen wat hij nu doet?
Ja, hij is keeperstrainer bij de jeugd en hoofdtrainer van een amateurclub uit Roosendaal.
En Ten Rouwelaar is na vorig seizoen als keeperstrainer bij de selectie gezet. Dus die functie lijkt voorlopig vergeven.

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door johan »

SanderNEC schreef:http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... j-nec.html

Leuk dat hij graag wil terugkeren. Helaas voor hem heeft NEC Wilfried Brookhuis al voor de functie die hij wil.
Van mij zou hij zonder meer terug mogen keren, in welke functie dan ook, al was het maar om die Mschr eens flink de waarheid te zeggen, één van de meest aimabele NEC spelers ooit.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Goffert »

johan schreef:
SanderNEC schreef:http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... j-nec.html

Leuk dat hij graag wil terugkeren. Helaas voor hem heeft NEC Wilfried Brookhuis al voor de functie die hij wil.
Van mij zou hij zonder meer terug mogen keren, in welke functie dan ook.
:withstupid:
Zo snel mogelijk doen!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Danish Dynamite »

Goffert schreef:
johan schreef:
SanderNEC schreef:http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... j-nec.html

Leuk dat hij graag wil terugkeren. Helaas voor hem heeft NEC Wilfried Brookhuis al voor de functie die hij wil.
Van mij zou hij zonder meer terug mogen keren, in welke functie dan ook.
:withstupid:
Zo snel mogelijk doen!
Prima, maar wat wil je dan met Brookhuis doen, of Gentenaar als die terug wil komen, of Appie als die terug wil komen.........

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Goffert »

Danish Dynamite schreef:
Goffert schreef:
johan schreef:
SanderNEC schreef:http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... j-nec.html

Leuk dat hij graag wil terugkeren. Helaas voor hem heeft NEC Wilfried Brookhuis al voor de functie die hij wil.
Van mij zou hij zonder meer terug mogen keren, in welke functie dan ook.
:withstupid:
Zo snel mogelijk doen!
Prima, maar wat wil je dan met Brookhuis doen, of Gentenaar als die terug wil komen, of Appie als die terug wil komen.........
Hij hoeft hier niet meteen keeperstrainer van het eerste te worden...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door mschr »

Okee, hij mag voor een consumptiebon en kerstpakket wat jochies van 12 trainen dus?

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door Goffert »

mschr schreef:Okee, hij mag voor een consumptiebon en kerstpakket wat jochies van 12 trainen dus?
Volgens mij zijn de kerstpakketten bij NEC afgeschaft.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gabor Babos

Bericht door MojoMojo »

Goffert schreef:
mschr schreef:Okee, hij mag voor een consumptiebon en kerstpakket wat jochies van 12 trainen dus?
Volgens mij zijn de kerstpakketten bij NEC afgeschaft.
Nee hoor, vier rode kerstballen en een handdoek van Jupiler. En een bedankwoordje van Van Ingen. :tu:
The name's so nice, you say it twice..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten