Roy Beerens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door burp »

kan NEC 'm weer huren in de winterstop omdat ie daar niet aan de bak komt :schater:

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door benniewels »

mschr schreef:
benniewels schreef: Beerends en Denneboom waren vorig jaar zeer sterk
Die ga je dus echt wel missen..
Denneboom was soms erg sterk. Beerens was niet veel bijzonders. Als ie zo graag bij Heerenveen wil floppen, dan gaat ie zijn gang maar. Achilles 29 heeft betere aanvallers.
:jestera: daar hem je em weer

Toch vreemd dat die mega sterren van jou nog steeds daar voetballen en Marco van Basten nog niet langs is geweest :tong:
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Strooper »

Bleum schreef:Normaal gesproken zeg ik: Heerenveen logisch. grotere club sportief gezien, meer verdienen. Maar alle respect voor Beerens, hij heeft 14 wedstrijden gespeeld bij NEC en zich onder Been prima ontwikkelt. Dankzij NEC (gaf hij zelf ook aan) is hij bij het EK terecht gekomen. Daar speelde hij goed en nu kiest hij meteen voor Heerenveen. Het lijkt mij allemaal erg snel. Ik kan het mis hebben hoor en hij kan bij Heerenveen misschien er ook meteen staan (dan is hij een hele grote), maar ik denk dat een seizoen NEC en dan een stap verder misschien een stuk logischer was geweest. Nu mag hij de concurrentie aangaan met Yildirim in een team dat (terecht) om Alves draait. We zullen zien komend jaar. Ik hoop voor hem dat het geen nachtkaars wordt en dat hij zich niet kapot hoeft te vervelen op de bank, want de kans daarop is daar natuurlijk wel groter dan bij NEC. In de periode bij NEC groeide hij, dat viel hem zelf ook op, maar een grotere zak met geld en grotere ambities winnen daar kennelijk ook op die leeftijd al van.
:withstupid:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Roy Beerens

Bericht door Steven »

DJTEEF! schreef:
Steven schreef:Wat een stelletje zeikers bij elkaar. Als ie hier had getekend, was iedereen blij en gelukkig, nu hij ergens anders heen gaat is hij ineens een 'meneer', 'over het paard getild spelertje', 'pisventje' en ga zo maar door. Ik vind het echt te zielig voor woorden!!!! Vind je het gek dat je NOOIT een speler hoort over het publiek in Nijmegen (behalve negatief) :pukeface: :pukeface: :pukeface:

Wat een stelletje hypocriete lui zijn jullie zeg. Je moet blijkbaar als dank aan een club, omdat je daar een half jaartje hebt gevoetbald, persé bij hun blijven voetballen?! Terwijl je ook bij Heerenveen kan voetballen, wat een véél grotere club is als NEC?! Ik geef hem groot gelijk, wens hem heel veel succes in de toekomst en dank hem voor de goal die hij maakte in Arnhem!!! Hij krijgt van mij netjes een applaus.
Wil je nu een schouderklopje?

Ik heb hem nooit een erg bijzondere speler gevonden. Weliswaar een jongen met potentie, maar in zijn huidige stadium niets bijzonders. Dat had ik ook gevonden als hij bij ons had getekend. Dus bij deze kots ik even terug als je het niet erg vindt: Pak aan! :pukeface:
Doe niet zo bijdehand met je schouderklopje. :td:
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

DJTEEF!

Re: Roy Beerens

Bericht door DJTEEF! »

Steven schreef:
DJTEEF! schreef:
Steven schreef:Wat een stelletje zeikers bij elkaar. Als ie hier had getekend, was iedereen blij en gelukkig, nu hij ergens anders heen gaat is hij ineens een 'meneer', 'over het paard getild spelertje', 'pisventje' en ga zo maar door. Ik vind het echt te zielig voor woorden!!!! Vind je het gek dat je NOOIT een speler hoort over het publiek in Nijmegen (behalve negatief) :pukeface: :pukeface: :pukeface:

Wat een stelletje hypocriete lui zijn jullie zeg. Je moet blijkbaar als dank aan een club, omdat je daar een half jaartje hebt gevoetbald, persé bij hun blijven voetballen?! Terwijl je ook bij Heerenveen kan voetballen, wat een véél grotere club is als NEC?! Ik geef hem groot gelijk, wens hem heel veel succes in de toekomst en dank hem voor de goal die hij maakte in Arnhem!!! Hij krijgt van mij netjes een applaus.
Wil je nu een schouderklopje?

Ik heb hem nooit een erg bijzondere speler gevonden. Weliswaar een jongen met potentie, maar in zijn huidige stadium niets bijzonders. Dat had ik ook gevonden als hij bij ons had getekend. Dus bij deze kots ik even terug als je het niet erg vindt: Pak aan! :pukeface:
Doe niet zo bijdehand met je schouderklopje. :td:
Dat jij moderator bent wil niet zeggen dat jij wel je collegasupporters mag bekotsen. Ik heb tenminste respect.

Maar goed... einde verhaal wat mij betreft!

Met het oog op de toekomst is het jammer dat Beerens niet komt.

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Del Piero »

Bleum schreef:Normaal gesproken zeg ik: Heerenveen logisch. grotere club sportief gezien, meer verdienen. Maar alle respect voor Beerens, hij heeft 14 wedstrijden gespeeld bij NEC en zich onder Been prima ontwikkelt. Dankzij NEC (gaf hij zelf ook aan) is hij bij het EK terecht gekomen. Daar speelde hij goed en nu kiest hij meteen voor Heerenveen. Het lijkt mij allemaal erg snel. Ik kan het mis hebben hoor en hij kan bij Heerenveen misschien er ook meteen staan (dan is hij een hele grote), maar ik denk dat een seizoen NEC en dan een stap verder misschien een stuk logischer was geweest. Nu mag hij de concurrentie aangaan met Yildirim in een team dat (terecht) om Alves draait. We zullen zien komend jaar. Ik hoop voor hem dat het geen nachtkaars wordt en dat hij zich niet kapot hoeft te vervelen op de bank, want de kans daarop is daar natuurlijk wel groter dan bij NEC. In de periode bij NEC groeide hij, dat viel hem zelf ook op, maar een grotere zak met geld en grotere ambities winnen daar kennelijk ook op die leeftijd al van.
Dat is de keuze die hij gemaakt heeft. Geld en prestige bij een grotere club wint het van veel spelen bij een kleinere club. Te snel een grote stap is inderdaad niet goed. Kijk naar Hersi. Die deed het hier goed, maar sinds die naar Heerenveen is gegaan is het alleen maar minder geworden.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

Moet zeggen dat ik dat kotsen op het eigen publiek ook misplaatst vind. Het Nijmeegs publiek is altijd kritisch geweest, dat hoort bij de club, daar is werkelijk niets hypocriets aan. Het is er door de jaren heen ingeslepen omdat NEC als arme club nooit wat te makken had en teleurstellingen zoals deze eerder regel dan uitzondering zijn. Kotsen op eigen publiek en medesupporters omdat die wat anders tegen dingen aankijken vind ik pas "zum kotzen".
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Arjan van Hout »

Strooper schreef:
Bleum schreef:Normaal gesproken zeg ik: Heerenveen logisch. grotere club sportief gezien, meer verdienen. Maar alle respect voor Beerens, hij heeft 14 wedstrijden gespeeld bij NEC en zich onder Been prima ontwikkelt. Dankzij NEC (gaf hij zelf ook aan) is hij bij het EK terecht gekomen. Daar speelde hij goed en nu kiest hij meteen voor Heerenveen. Het lijkt mij allemaal erg snel. Ik kan het mis hebben hoor en hij kan bij Heerenveen misschien er ook meteen staan (dan is hij een hele grote), maar ik denk dat een seizoen NEC en dan een stap verder misschien een stuk logischer was geweest. Nu mag hij de concurrentie aangaan met Yildirim in een team dat (terecht) om Alves draait. We zullen zien komend jaar. Ik hoop voor hem dat het geen nachtkaars wordt en dat hij zich niet kapot hoeft te vervelen op de bank, want de kans daarop is daar natuurlijk wel groter dan bij NEC. In de periode bij NEC groeide hij, dat viel hem zelf ook op, maar een grotere zak met geld en grotere ambities winnen daar kennelijk ook op die leeftijd al van.
:withstupid:
ik weet niet of Heerenveen hem voor de basis of voor de toekomst gehaald heeft, misschien moet Leen....... eh Carlos eens bellen om te kijken of we hem nog een jaar kunnen huren !

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

Del Piero schreef:
Bleum schreef:Normaal gesproken zeg ik: Heerenveen logisch. grotere club sportief gezien, meer verdienen. Maar alle respect voor Beerens, hij heeft 14 wedstrijden gespeeld bij NEC en zich onder Been prima ontwikkelt. Dankzij NEC (gaf hij zelf ook aan) is hij bij het EK terecht gekomen. Daar speelde hij goed en nu kiest hij meteen voor Heerenveen. Het lijkt mij allemaal erg snel. Ik kan het mis hebben hoor en hij kan bij Heerenveen misschien er ook meteen staan (dan is hij een hele grote), maar ik denk dat een seizoen NEC en dan een stap verder misschien een stuk logischer was geweest. Nu mag hij de concurrentie aangaan met Yildirim in een team dat (terecht) om Alves draait. We zullen zien komend jaar. Ik hoop voor hem dat het geen nachtkaars wordt en dat hij zich niet kapot hoeft te vervelen op de bank, want de kans daarop is daar natuurlijk wel groter dan bij NEC. In de periode bij NEC groeide hij, dat viel hem zelf ook op, maar een grotere zak met geld en grotere ambities winnen daar kennelijk ook op die leeftijd al van.
Dat is de keuze die hij gemaakt heeft. Geld en prestige bij een grotere club wint het van veel spelen bij een kleinere club. Te snel een grote stap is inderdaad niet goed. Kijk naar Hersi. Die deed het hier goed, maar sinds die naar Heerenveen is gegaan is het alleen maar minder geworden.
Uiteraard is dat zijn keuze. Ik heb er alleen persoonlijk wat bedenkingen bij en denk bij mezelf dat veel jonge gasten steeds sneller en vroeger die klapper willen maken en ik heb daarbij het idee dat het sportieve aspect minder belangrijk is. Ga maar na: Bij NEC heeft hij naar eigen zeggen veel bijgeleerd, dus daar zit nog rek in samen met Been (ik denk niet dat hij uitgeleerd is bij NEC). Daarnaast heeft hij hier haast gegarandeerd een basisplek in een team met veel leeftijdsgenoten. Een team dat in zijn geheel nog kan groeien en waar hij zich bij aan kan sluiten. Bij Heerenveen zijn minder zekerheden, zal hij moeten knokken om een basisplaats, is de druk waarschijnlijk net wat hoger. Maar goed, ook het salaris is hoger, dat is een ding dat wel zeker is.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Don Corleone »

tegenwoordig worden jongen spelers ook al vroeg gepusht door een zaakwaarnemer, zo van: "teken nou bij een grotere club, je kan daar a meer geld verdienen en b als je niet slaagt, kun je altijd nog naar een "kleinere" club toe gaan".

ik zeg niet dat het zo is gegaan bij beerens, maar bij veel spelers gebeurd dat wel.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door RwgT »

Wát een trieste reacties van sommigen zeg, bah. :pukeface:
Erg jammer dat NEC hem niet heeft kunnen behouden. Verder een te begrijpen keuze van Beerens dat hij voor Heerenveen kiest. Heerenveen is nou eenmaal een grotere club met betere spelers en bij Heerenveen weet je wel altijd zeker dat je bij de eerste negen eindigt. Ik wens Roy veel succes bij Heerenveen maar ik heb mijn bedenkingen of hij het daar gaat redden. Misschien had hij beter nog eerst twee jaar bij NEC alles kunnen spelen en meer kunnen bijleren.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door harold »

Roel schreef:Wát een trieste reacties van sommigen zeg, bah. :pukeface:
Erg jammer dat NEC hem niet heeft kunnen behouden. Verder een te begrijpen keuze van Beerens dat hij voor Heerenveen kiest. Heerenveen is nou eenmaal een grotere club met betere spelers en bij Heerenveen weet je wel altijd zeker dat je bij de eerste negen eindigt. Ik wens Roy veel succes bij Heerenveen maar ik heb mijn bedenkingen of hij het daar gaat redden. Misschien had hij beter nog eerst twee jaar bij NEC alles kunnen spelen en meer kunnen bijleren.
En jij kunt nu ook een andere avatar uitzoeken... ;)

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Roy Beerens

Bericht door Steven »

DJTEEF! schreef:


Dat jij moderator bent wil niet zeggen dat jij wel je collegasupporters mag bekotsen. Ik heb tenminste respect.

Maar goed... einde verhaal wat mij betreft!

Met het oog op de toekomst is het jammer dat Beerens niet komt.
Dat ik moderator ben, heeft niks te maken met mijn mening. Ik kots gewoon op mensen die eerst iemand top vinden en de volgende dag weer uitkotsen omdat ie niet hun keuze maakt. Zo hypocriet. En daar kots ik op. Dit heeft niks te maken met een mening respecteren, want zulke mensen hebben geen mening. Als het bij jou anders zit, moet je niet reageren.
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

jbnmgn

Re: Roy Beerens

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
benniewels schreef: Beerends en Denneboom waren vorig jaar zeer sterk
Die ga je dus echt wel missen..
Denneboom was soms erg sterk. Beerens was niet veel bijzonders. Als ie zo graag bij Heerenveen wil floppen, dan gaat ie zijn gang maar. Achilles 29 heeft betere aanvallers.
Typisch gevalletje van DOM GELUL!

Hij heeft hier zeker de laatste wedstrijden laten zien dat het een zeer goede speler is. En dacht jij dan dat Foppe hem meenam omdat hij niet kan voetballen maar alleen als opvulling om de 23 man selectie te completeren?
Nee dus! En dacht jij dat Foppe hem liet invallen omdat hij wilde bewijzen dat Roy niet kan voetballen? Nee dus!
En waar haal jij de wijsheid vandaan dat hij bij Heerenveen gaat floppen? En als Achilles betere aanvallers heeft, waarom spelen die dan nog altijd bij die amateurtjes?

Kortom: NIET ZO DOM LULLEN.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9805
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Gerard Lopez »

Och ik lig er niet wakker van hoor.....

Vond hem maar matig spelen bij ons. Net genoeg voor de basis, meer ook niet. Op het EK onder 21 was ie ook maar reserve , al viel ie wel goed in.
Voor hem tientallen anderen. Het zal wel lukken om een vergelijkbaar goede speler te halen denk ik.....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door RwgT »

harold schreef:
Roel schreef:Wát een trieste reacties van sommigen zeg, bah. :pukeface:
Erg jammer dat NEC hem niet heeft kunnen behouden. Verder een te begrijpen keuze van Beerens dat hij voor Heerenveen kiest. Heerenveen is nou eenmaal een grotere club met betere spelers en bij Heerenveen weet je wel altijd zeker dat je bij de eerste negen eindigt. Ik wens Roy veel succes bij Heerenveen maar ik heb mijn bedenkingen of hij het daar gaat redden. Misschien had hij beter nog eerst twee jaar bij NEC alles kunnen spelen en meer kunnen bijleren.
En jij kunt nu ook een andere avatar uitzoeken... ;)
Hehe. Ja, helaas. ;)
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Zittuh! »

Eniesee schreef:
Strooper schreef:
Bleum schreef:Normaal gesproken zeg ik: Heerenveen logisch. grotere club sportief gezien, meer verdienen. Maar alle respect voor Beerens, hij heeft 14 wedstrijden gespeeld bij NEC en zich onder Been prima ontwikkelt. Dankzij NEC (gaf hij zelf ook aan) is hij bij het EK terecht gekomen. Daar speelde hij goed en nu kiest hij meteen voor Heerenveen. Het lijkt mij allemaal erg snel. Ik kan het mis hebben hoor en hij kan bij Heerenveen misschien er ook meteen staan (dan is hij een hele grote), maar ik denk dat een seizoen NEC en dan een stap verder misschien een stuk logischer was geweest. Nu mag hij de concurrentie aangaan met Yildirim in een team dat (terecht) om Alves draait. We zullen zien komend jaar. Ik hoop voor hem dat het geen nachtkaars wordt en dat hij zich niet kapot hoeft te vervelen op de bank, want de kans daarop is daar natuurlijk wel groter dan bij NEC. In de periode bij NEC groeide hij, dat viel hem zelf ook op, maar een grotere zak met geld en grotere ambities winnen daar kennelijk ook op die leeftijd al van.
:withstupid:
ik weet niet of Heerenveen hem voor de basis of voor de toekomst gehaald heeft, misschien moet Leen....... eh Carlos eens bellen om te kijken of we hem nog een jaar kunnen huren !
Beerens zal zich het komende jaar gewoon door ontwikkelen. jonge spelers doen het goed bij Heerenveen. Je kunt lang en breed lullen over meer salaris, NEC aan het lijntje houden etc. Maar heerenveen is gewoon een logische stap voor Beerens. Veel reacties van mensen die nu kotsen op Beerens komen voort uit sentimenten en niet vanuit een realistische kijk op deze transfer. Beetje jammer om een voetballer die hier met veel enthousiasme heeft gespeeld zo te behandelen
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Danish Dynamite »

Bleum schreef:
Del Piero schreef:
Bleum schreef:Normaal gesproken zeg ik: Heerenveen logisch. grotere club sportief gezien, meer verdienen. Maar alle respect voor Beerens, hij heeft 14 wedstrijden gespeeld bij NEC en zich onder Been prima ontwikkelt. Dankzij NEC (gaf hij zelf ook aan) is hij bij het EK terecht gekomen. Daar speelde hij goed en nu kiest hij meteen voor Heerenveen. Het lijkt mij allemaal erg snel. Ik kan het mis hebben hoor en hij kan bij Heerenveen misschien er ook meteen staan (dan is hij een hele grote), maar ik denk dat een seizoen NEC en dan een stap verder misschien een stuk logischer was geweest. Nu mag hij de concurrentie aangaan met Yildirim in een team dat (terecht) om Alves draait. We zullen zien komend jaar. Ik hoop voor hem dat het geen nachtkaars wordt en dat hij zich niet kapot hoeft te vervelen op de bank, want de kans daarop is daar natuurlijk wel groter dan bij NEC. In de periode bij NEC groeide hij, dat viel hem zelf ook op, maar een grotere zak met geld en grotere ambities winnen daar kennelijk ook op die leeftijd al van.
Dat is de keuze die hij gemaakt heeft. Geld en prestige bij een grotere club wint het van veel spelen bij een kleinere club. Te snel een grote stap is inderdaad niet goed. Kijk naar Hersi. Die deed het hier goed, maar sinds die naar Heerenveen is gegaan is het alleen maar minder geworden.
Uiteraard is dat zijn keuze. Ik heb er alleen persoonlijk wat bedenkingen bij en denk bij mezelf dat veel jonge gasten steeds sneller en vroeger die klapper willen maken en ik heb daarbij het idee dat het sportieve aspect minder belangrijk is. Ga maar na: Bij NEC heeft hij naar eigen zeggen veel bijgeleerd, dus daar zit nog rek in samen met Been (ik denk niet dat hij uitgeleerd is bij NEC). Daarnaast heeft hij hier haast gegarandeerd een basisplek in een team met veel leeftijdsgenoten. Een team dat in zijn geheel nog kan groeien en waar hij zich bij aan kan sluiten. Bij Heerenveen zijn minder zekerheden, zal hij moeten knokken om een basisplaats, is de druk waarschijnlijk net wat hoger. Maar goed, ook het salaris is hoger, dat is een ding dat wel zeker is.
:withstupid:

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door john »

john schreef:Zou ik dus echt niet op wachten, ook NEC moet verder.
Beerens wacht eerst het EK af en kijkt dan of er meer belangstelling is.
Ook Psv wil natuurlijk eerst kijken of er nog betere spelers te krijgen zijn,en ondertussen
zitten wij in de wachtkamer.
Voor mij nee dus.
Hierboven mijn reactie van 3 juni, jammer dat het uitgekomen is.
Van Roy kan ik het ergens wel begrijpen en neem hem dus niks kwalijk.
Misschien is NEC ook wel te begrijpen,er moest eerst financieele ruimte gevonden worden met de eventuele
verkoop van Niedzielan.
Ik hoop dat er ergens op de burelen nog een lijstje ligt met vervangers.

oosterhout
Berichten: 93
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 22:04

Re: Roy Beerens

Bericht door oosterhout »

Het huren van talentvolle spelers van topploegen heeft altijd een groot risico.
Ik vind het slecht voor de clubs waar ze naar toe gaan.Je weet dat ze weer weggaan en opbouwen
van een team is er niet meer bij en je krijgt er geen stuiver voor..Het zelfde is nu met Lens gebeurd.

Als hij komend seizoen ook leuk mee gaat draaien krijg je volgend jaar hetzelfde gelul over hem als met Beerens.

Je moet je eigen team opbouwen en kappen met al dat gehuur.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Strooper »

oosterhout schreef:Het huren van talentvolle spelers van topploegen heeft altijd een groot risico.
Ik vind het slecht voor de clubs waar ze naar toe gaan.Je weet dat ze weer weggaan en opbouwen
van een team is er niet meer bij en je krijgt er geen stuiver voor..Het zelfde is nu met Lens gebeurd.

Als hij komend seizoen ook leuk mee gaat draaien krijg je volgend jaar hetzelfde gelul over hem als met Beerens.

Je moet je eigen team opbouwen en kappen met al dat gehuur.
Mwah, niet helemaal mee eens. In het verleden is het huren van spelers toch vrij succesvol geweest; Collen, Wisgerhof, Otten en Wielaert tekenden hier allen een contract nadat ze een periode geleend waren.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Frans »

Strooper schreef:
oosterhout schreef:Het huren van talentvolle spelers van topploegen heeft altijd een groot risico.
Ik vind het slecht voor de clubs waar ze naar toe gaan.Je weet dat ze weer weggaan en opbouwen
van een team is er niet meer bij en je krijgt er geen stuiver voor..Het zelfde is nu met Lens gebeurd.

Als hij komend seizoen ook leuk mee gaat draaien krijg je volgend jaar hetzelfde gelul over hem als met Beerens.

Je moet je eigen team opbouwen en kappen met al dat gehuur.
Mwah, niet helemaal mee eens. In het verleden is het huren van spelers toch vrij succesvol geweest; Collen, Wisgerhof, Otten en Wielaert tekenden hier allen een contract nadat ze een periode geleend waren.
Danny Hesp, Bart Latuheru, Youssef Hersi, Dennis de Nooijer hebben het allemaal ook goed gedaan dacht ik!
NECTheBest

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

:withstupid: Ook met Strooper. Huren is niet slecht, zolang je maar niet teveel spelers huurt, anders komt de continuiteit in gevaar wegens gebrek aan kapitaal op het veld. Twee spelers huren is prima, 3 kan ook nog wel, maar 4 of meer zou ik zeker niet doen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Arjan van Hout »

dat was allemaal niet van topploegen (behalve wieleart en hersi) zoals oosterhout zijn betoog begint !
Laatst gewijzigd door Arjan van Hout op vr 06 jul 2007, 01:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Roy Beerens

Bericht door Juul »

Frans schreef:
Danny Hesp, Bart Latuheru, Youssef Hersi, Dennis de Nooijer hebben het allemaal ook goed gedaan dacht ik!
Inderdaad, vergeet David Jones niet!

Jammer van Beerens, maar Roy kan zonder NEC en NEC kan zonder Roy. Ik hoop dat hij slaagt bij Heerenveen maar eerlijk gezegd heb ik daar een hard hoofd in...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten