Roy Beerens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Roy Beerens

Bericht door RwgT »

Hopen dat hij blijft! :tu:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door William »

Roel schreef:Hopen dat hij blijft! :tu:
Echt wel. :tu:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door K03N »

Zeker, maar ik schat de kans niet zo heel groot, nu PSV hem kan ruilen met Lasofiets en Twente ook interesse heeft.

Topdude

Re: Roy Beerens

Bericht door Topdude »

verplaats maar naar oud spelers, denk ik.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Frans »

Het is maar afwachten wat PSV met hem wil..... en wat PSV nog gaat kopen.
NECTheBest

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door john »

Zou ik dus echt niet op wachten, ook NEC moet verder.
Beerens wacht eerst het EK af en kijkt dan of er meer belangstelling is.
Ook Psv wil natuurlijk eerst kijken of er nog betere spelers te krijgen zijn,en ondertussen
zitten wij in de wachtkamer.
Voor mij nee dus.

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: Roy Beerens

Bericht door zimmy »

laat gaaaan laat gaaaaan!

Gebruikersavatar
Maikel
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:51
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Maikel »

zimmy schreef:laat gaaaan laat gaaaaan!
De meest dreigende speler van NEC in de slotfase van de competitie, jong en steeds sterker spelend...ik zou het zonde vinden als hij volgend jaar niet nog een jaartje NEC'er is...

wouternec
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:06
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door wouternec »

Ik hoop dat hij blijft maar aangezien NEC bezig is met het aantrekken van Jermaine Lens , lijkt me de kans vrij klein dat hij blijft.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Demtsjenko »

waarom? lens voor de rechterkant, beerens voor links.... ik zie geen probleem... heb je met holman en van beukering en vooruit... worm en ntibazonkiza genoeg mogelijkheden voorin...

Soet
Berichten: 71
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 19:11
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Soet »

Beerens of Duplan als opvolger van Diba
NAC Breda heeft twee mogelijke opvolgers van Anouar Diba op het oog. Mocht het tot een vertrek komen van de Utrechtse Marokkaan, dan zijn Roy Beerens (PSV) en Edouard Duplan (RBC) zijn gewenste vervangers.

Tegenover Voetbal International bevestigt technisch directeur Earnest Stewart dat Beerens (foto) en Duplan in beeld zijn bij NAC. "Zij staan inderdaad op onze scoutingslijst, maar komen pas in aanmerking voor een transfer, als Diba vertrekt."

Het is al langer bekend dat Diba wil vertrekken bij NAC. In Breda heeft hij echter nog een contract tot 2010.

Edouard Duplan is een Franse aanvaller, die dit seizoen prima speelde voor eerstedivisionist RBC Roosendaal. In de zomer van 2006 werd Duplan naar Nederland gehaald. Hij speelde daarvoor bij Cean, Viry Chatillon, Choisy-le-Roi en Clermont.

Roy Beerens kwam de tweede helft van dit seizoen op huurbasis uit voor NEC. De oorspronkelijke PSV'er, geboren in Bladel, kan zowel op de linker- als de rechterflank uit de voeten.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Frans »

NAC heeft belangstelling voor iedereen volgens mij.....
Als PSV besluit dat Beerens weer verhuurd gaat worden en NEC wil hem nog hebben, dan denk ik dat hij gewoon voor ons kiest, hij heeft het goed naar zijn zin gehad hier en zich goed ontwikkeld onder Been.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Hilversum FC »

Frans schreef:NAC heeft belangstelling voor iedereen volgens mij.....
Als PSV besluit dat Beerens weer verhuurd gaat worden en NEC wil hem nog hebben, dan denk ik dat hij gewoon voor ons kiest, hij heeft het goed naar zijn zin gehad hier en zich goed ontwikkeld onder Been.

Ik zou het inderdaad zeer vreemd vinden als hij eerder naar NAC zal gaan dan naar ons. Nac is misschien alleen iets gezelliger qua aanhang maar voetbald gezien geen stap voorruit.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Jack_Sparrow »

Hilversum FC schreef:
Frans schreef:NAC heeft belangstelling voor iedereen volgens mij.....
Als PSV besluit dat Beerens weer verhuurd gaat worden en NEC wil hem nog hebben, dan denk ik dat hij gewoon voor ons kiest, hij heeft het goed naar zijn zin gehad hier en zich goed ontwikkeld onder Been.

Ik zou het inderdaad zeer vreemd vinden als hij eerder naar NAC zal gaan dan naar ons. Nac is misschien alleen iets gezelliger qua aanhang maar voetbald gezien geen stap voorruit.
Hij heeft zelf onlangs gezegt als ik verhuurd wordt wil ik het liefst naar NEC toe :sjaal:
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door K03N »

Twente, NAC en vites hadden interesse.
In iedergeval geen ruil met lasofiets, dus kun je vites wegstrepen, bij Twente hebben ze genoeg aanvallers waardoor hij lang niet zeker zal zijn voor een basisplaats en dan blijft alleen NAC over... Ik zie geen reden om voor NAC te kiezen dus ik heb goede hoop dat hij nog een jaartje blijft.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Jomano »

Hilversum FC schreef: Ik zou het inderdaad zeer vreemd vinden als hij eerder naar NAC zal gaan dan naar ons. Nac is misschien alleen iets gezelliger qua aanhang maar voetbald gezien geen stap voorruit.
:nut: Iets gezelliger?? :jestera:

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door sanchez-torres »

In de vi van deze week geeft Beerens aan dat hij het liefst nog een jaar bij NEC wil blijven.

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Jack_Sparrow »

sanchez-torres schreef:In de vi van deze week geeft Beerens aan dat hij het liefst nog een jaar bij NEC wil blijven.
:cheer: :tu: Hopelijk werkt psv hier aan mee
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

Demtsjenko schreef:waarom? lens voor de rechterkant, beerens voor links.... ik zie geen probleem... heb je met holman en van beukering en vooruit... worm en ntibazonkiza genoeg mogelijkheden voorin...
kwantitatief wel
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Danish Dynamite »

Hilversum FC schreef:
Frans schreef:NAC heeft belangstelling voor iedereen volgens mij.....
Als PSV besluit dat Beerens weer verhuurd gaat worden en NEC wil hem nog hebben, dan denk ik dat hij gewoon voor ons kiest, hij heeft het goed naar zijn zin gehad hier en zich goed ontwikkeld onder Been.

Ik zou het inderdaad zeer vreemd vinden als hij eerder naar NAC zal gaan dan naar ons. Nac is misschien alleen iets gezelliger qua aanhang maar voetbald gezien geen stap voorruit.
Ligt eraan of het om verkoop of verhuur gaat. Als psv hem alleen wil verhuren en perse niet verkopen, heb ik er alle vertrouwen in dat hij komend seizoen gewoon bij NEC voetbalt.

Topdude

Re: Roy Beerens

Bericht door Topdude »

Bleum schreef:
Demtsjenko schreef:waarom? lens voor de rechterkant, beerens voor links.... ik zie geen probleem... heb je met holman en van beukering en vooruit... worm en ntibazonkiza genoeg mogelijkheden voorin...
kwantitatief wel
Precies ja.

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: Roy Beerens

Bericht door zimmy »

Beerens terug naar PSV (http://www.vi.nl 15.48u)

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door William »

zimmy schreef:Beerens terug naar PSV (http://www.vi.nl 15.48u)
Heb jij de arabische VI.nl ofso :???: weet niet waar je dat vandaan haalt maar op VI.nl staat niks
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Mook
Berichten: 1151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:40
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Mook »

NEC: Lens komt, Otten blijft, Beerens onzeker

7/6/2007 13:16

NEC kan definitief beschikken over Jeremain Lens en Mark Otten. De Nijmegenaren huren Lens van AZ en nemen Otten over van Feyenoord.

Lens kon bij meer clubs ervaring gaan opdoen, maar koos voor NEC. Enerzijds omdat daar zijn goede vriend Dominique Kivuvu speelt en anderzijds omdat AZ in Mario Been een geschikte coach ziet hem rijp te maken voor de Alkmaarders.

Otten is huurling af. De geboren Nijmegenaar werd losgeweekt bij Feyenoord, waar geen plaats voor hem was. De Rotterdammers hebben wel bedongen dat ze een deel van de transfersom opstrijken als Otten wordt doorverkocht.

NEC weet nog niet of het Roy Beerens nogmaals kan huren van PSV. De werkgever van de snelle aanvaller wil de transferperiode afwachten voordat het de toezegging doet dat Beerens nog een seizoen voor NEC mag uitkomen.

Günther Vanaudenaerde is er komend seizoen sowieso niet meer bij. De Belgische verdediger heeft voor drie jaar getekend bij KVC Westerlo in zijn geboorteland.


Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Arjan van Hout »

Dit staat op NU.NL
'Perez kiest voor PSV'
Uitgegeven: 9 juni 2007 13:04

AMSTERDAM - Kenneth Perez wil volgend jaar in Eindhoven voetballen. Volgens De Telegraaf zijn PSV en de 32-jarige Deen dicht bij een overeenkomst, maar Ajax ligt in de weg.
ANP

Ajax-coach Henk ten Cate beschouwt Perez niet als een vaste waarde en had al eerder verklaard dat hij op zoek mag gaan naar een nieuwe club.

De Amsterdammers willen echter niet een directe concurrent sterker maken en zien de Deen daarom liever vertrekken naar Feyenoord.

Vormgeven

PSV is inmiddels al druk bezig met het vormgeven van de selectie voor volgend seizoen. De landskampioen wist al eerder Mike Zonneveld (NAC Breda), Jonathan Reis (Atlético Mineiro), Tommie van der Leegte (VFL Wolfsburg) en Danko Lazovic (Vitesse) vast te leggen.

Daarnaast haalde de club de verhuurde DaMarcus Beasley (Manchester City), Roy Beerens (NEC), Ismail Aissati en Otman Bakkal (beide FC Twente) terug naar Eindhoven.
Dus deze topic kan naar oud spelers helaas !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten