Roy Beerens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

Eniesee schreef:dat was allemaal niet van topploegen (behalve wieleart en hersi) zoals oosterhout zijn betoog begint !
Staat er los van, mits je dus denkt aan het aantal (maximaal 2-3 huurlingen meer niet) Als PSV besluit om Aissatti aan ons te verhuren dan zouden we dat niet moeten doen? Daar worden wij dat jaar toch ook beter van? Dan kunnen we hoger eindigen, meer tv opbrengsten en sponsorgeld binnenhalen en betere spelers halen. En ook al moet hij weer terug. Jammer dan, hebben we er toch een seizoen plezier van gehad. Als Beerens niet geselecteerd was voor het EK, had hij misschien nu wel een 3-jarig contract getekent bij ons.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Mariodona »

Wat ik Roy verwijt is dat hii n.e.c.te lang aan het lijntje heeft gehouden. Verder heeft hij gewacht wat er op hem af zou komen.En dat is op het allerlaatste moment Heerenveen geweest. Hij wilde naar n.e.c. maar eind vorige week klopte Heerenveen aan. Vandaar dat zijn beslissing zo laat gemaakt is. Hij heeft zoals ik al eerder zei eind vorige week al zijn keuze gemaakt voor Heerenveen maar dit verzwegen en goed voor zich weten te houden.
Daarom zal hij wel zijn mob. hebben uitgezet en n.e.c. niet te woord hebben durfen te staan.

Los van dit alles zal Beerens bij Heerenveen zonder moeite in de basis komen en binnen 2 jaar in oranje spelen. Wil wil er met me wedden?
Ik snap niet dat mensen verwachten dat hij het lastig krijgt. Of hij heeft de topscorder van Nederland naast zich en hoeft hij niet (veel) te scoren maar alleen voorzetten te geven of Alves gaat weg en zal hij helemaal alle kans krijgen op een basisplaats.


Roy gaat het helemaal maken bij Heerenveen das duidelijk. Voor mij is hij samen met Drente het grootste talent van Nederland.
Can we win? Yes we can!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Mariodona »

O JA IK VREES NU VOOR EEN GOEDKOPE EN SLECHTE BEERENS RIP-OFF GENAAMD VINCKEN!! Die jongen is echt 5 klasse minder dan Beerens.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door De Kletskop »

Mariodona schreef:O JA IK VREES NU VOOR EEN GOEDKOPE EN SLECHTE BEERENS RIP-OFF GENAAMD VINCKEN!! Die jongen is echt 5 klasse minder dan Beerens.
Nee hoor.
Vincken is een jongen met een 5x betere voorzet in huis als Beerens.
Beerens daarintegen is wellicht sneller en behendiger in zijn acties.
Maar goede voorzetten zijn schaars in de goffert dus ik zou vincken prima vinden.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door OAFFERE »

VERPLAATSEN NAAR OUDE SPELERS

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Roy Beerens

Bericht door Steven »

OAFFERE schreef:VERPLAATSEN NAAR OUDE SPELERS
Aan't solliciteren voor moderator? :roll:
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door NEC kampioen »

godver. kutfriezen. Na zuiverloon de 2e haast zeker komende speler voor onze neus weggepikt. Laat ze zelf eens spelers zoeken in scandinavie en niet bij onze spelers aankloppen in de laatste dagen..

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Gradje »

Maar goede voorzetten zijn schaars in de goffert dus ik zou vincken prima vinden.[/quote]



Voorzetten op wie?

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door RZG »

:jestera:
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Demtsjenko »

Bleum schreef:
Demtsjenko schreef:heerenveen? die heb ik nog in geen enkel beerens-lijstje zien staan...
Ik praat niet alleen maar onzin Demtsjenko ;)
:hail:

als je nu ook nog even voorspelt welke aanvallers er dan wel komen, welke verdediger, welke plek we uiteindelijk terechtkomen op de ranglijst, wat de uitslagen zijn en wie er scoren.. dan heb ik komend jaar lekker veel extra vrije tijd...
:mrgreen:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Zittuh! »

Beerens: 'Stap naar Ajax vond ik te groot'

6/7/2007 16:58

Van de vele aanbiedingen die hem werden gedaan, koos Roy Beerens voor een driejarig contract bij SC Heerenveen. 'Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje, maar toen Heerenveen zich meldde was de keuze snel gemaakt.'
Beerens brak tijdens het afgelopen jaar door. Bij PSV mocht hij tijdens de eerste seizoenshelft ruiken aan het grote werk, waarna hij na de winterstop op huurbasis uitkwam voor NEC. 'In Nijmegen ben ik door veel te spelen vijftig procent beter en sterker geworden', kijkt de negenttienjarige aanvaller terug op de website van zijn nieuwe club.

De belangstelling voor Beerens wakkerde aan door zijn goede spel tijdens het EK Onder-21. 'Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje.'

De keuze viel op Heerenveen. 'Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken, die stap vond ik te groot. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen.'
VI.nl

Beerens heeft dus wel degelijk nagedacht over zijn toekomst en niet zomaar voor een grotere club dan NEC gekozen. Ik denk echt dat hij bij Heerenveen gaat slagen.
Siboem..Siboem..!!

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door sjabbah »

Jammer maar helaas. Maar wel uit te leggen gezien alle clubs die aan zijn mouwtje trokken dat hij niet voor NEC heeft gekozen. Succes bij heereveen, behalve tegen NEC natuurlijk.
videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door OAFFERE »

wel zeggen dat die zoveel procent beter is geworden buij nec maar nog geen woord van dank ervoor want als die nie bij nec had gezeten had hij nu niet naar heerenveen gekunnen en geen ek gehad

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Jeroen »

Misschien heeft hij het wel gezegd, maar is het niet in het artikel opgenomen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Demtsjenko »

hij heeft al een paar keer gezegd dat hij blij was met NEC en dat hij door NEC bij de oranjeselectie is gekomen. die woorden van dank heeft hij al lang uitgesproken en dat hoeft hij niet telkens opnieuw te doen...

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1387
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Jeroenmgn »

:slot: :bye:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door CHEF »

Met al die nieuwe aanvallers mag hij nog blij zijn als hij op de bank mag plaatsnemen.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door T.I.G.O. »

:slot: :slot: :slot:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door CHEF »

T.I.G.O. schreef::slot: :slot: :slot:
Mot je maar moderator worden,volgens mij gaat dit gedeelte o.a. over oud-spelers.Bij Barreto zie ik je geen :slot: :slot: :slot: plaatsen :tong:

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door T.I.G.O. »

Ed :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Legendario en 24 gasten