Roy Beerens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Sjezus »

arie1 schreef:baal wel dat beerens niet komt. Hem snap ik wel.
maar toch blijf ik erbij dat nec hier heel vaak zelf schuld aan is. Hoe vaak lees je al iets over spelers, maar niet concreet worden.
en veelal huren, maar dan zonder koop bedingen.

vraag me echt af of we er nog iets fatsoenlijks bij krijgen, maar denk dat we niedzie terug krijgen en verder weinig. :pukeface:
Dat NEC niet concreet geworden is dat is onzin! NEC is in dit geval absoluut niet schuldig. Beerens heeft een keuze gemaakt en die keuze is helaas niet op NEC gevallen.
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door benniewels »

Ik ben er nog steeds misselijk van bah...
Waar ik het bangst voor ben dat er één of andere kneus voor terug gaat komen
of dat we het moeten gaan doen met een Worm of Drent

Beerends en Denneboom waren vorig jaar zeer sterk
Die ga je dus echt wel missen..
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door jacojans »

ik heb er ook gemengde gevoelens bij. had hem graag hier gehad, maar heb ook mijn bedenkingen. ik hoop voor hem dat hij het redt in Heerenveen.

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Sjezus »

Als ik eerlijk ben hoop ik dat hij het niet gaat redden in H'veen...... :tong:
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door benniewels »

jacojans schreef:ik heb er ook gemengde gevoelens bij. had hem graag hier gehad, maar heb ook mijn bedenkingen. ik hoop voor hem dat hij het redt in Heerenveen.
Die gaat het niet redden, zal vaak op de bank zitten
maar daar schieten wij niks mee op nu
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door mschr »

benniewels schreef: Beerends en Denneboom waren vorig jaar zeer sterk
Die ga je dus echt wel missen..
Denneboom was soms erg sterk. Beerens was niet veel bijzonders. Als ie zo graag bij Heerenveen wil floppen, dan gaat ie zijn gang maar. Achilles 29 heeft betere aanvallers.

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Sjezus »

mschr schreef:
benniewels schreef: Beerends en Denneboom waren vorig jaar zeer sterk
Die ga je dus echt wel missen..
Denneboom was soms erg sterk. Beerens was niet veel bijzonders. Als ie zo graag bij Heerenveen wil floppen, dan gaat ie zijn gang maar. Achilles 29 heeft betere aanvallers.
:jestera: :schater: Achilles 29....... :schater: :jestera:
"Alles komt goed."

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door mitsie »

mschr schreef:
benniewels schreef: Beerends en Denneboom waren vorig jaar zeer sterk
Die ga je dus echt wel missen..
Denneboom was soms erg sterk. Beerens was niet veel bijzonders. Als ie zo graag bij Heerenveen wil floppen, dan gaat ie zijn gang maar. Achilles 29 heeft betere aanvallers.
:zzz:
Three Lions on the shirt..

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Gradje »

Betekent dit nou een zoektocht naar nog 3 nieuwe aanvallers of had Beerens een van die 2 moeten worden?

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Sjezus »

Gradje schreef:Betekent dit nou een zoektocht naar nog 3 nieuwe aanvallers of had Beerens een van die 2 moeten worden?
Beerens was 1 van de 2 naar mijn idee.
"Alles komt goed."

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

mschr schreef:
benniewels schreef: Beerends en Denneboom waren vorig jaar zeer sterk
Die ga je dus echt wel missen..
Denneboom was soms erg sterk. Beerens was niet veel bijzonders. Als ie zo graag bij Heerenveen wil floppen, dan gaat ie zijn gang maar. Achilles 29 heeft betere aanvallers.
aanvallers is meervoud. Wil je zeggen dat er naast die ene held nog meer toptalent loopt daar?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Sjezus »

Die held van je die vaker op de bank zit dan speelt.... en dat al bij een hoofdklasser....haha
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2429
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door TheRealTricolores »

Flikker op ! Ik kots op hem. Niemand had nauwelijks gehoord van "Roy Beerens". NEC huurt hem van PSV en Meneer speelt elke wedstrijd volle minuten. Dan komt meneer in de picture van foppe de haan en zijn wij (nec supporters) blij en vinden het geweldig dat hij geselecteerd wordt. (wat we achteraf dus beter niet konden hopen).

En dan gaat ie godverdomme naar Heerenveen die hadden in het begin toch ook geen intresse of wel? Gewoon pure naaierij. IN plaats dat die NEC wil helpen om een subtopper te worden. Ik zweer ik fluit die gast uit als die in de goffert is pisventje.

En mag hopen dat die daar geen speelminuten krijgt !!!!!! :2up:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door mschr »

Bleum schreef: aanvallers is meervoud. Wil je zeggen dat er naast die ene held nog meer toptalent loopt daar?
Eh... dan nemen we toch naast Thijs Hendriks Ali El Khatabbi? Prima centrumspits en goedkoop. Wat Vitesse kan, kunnen wij ook.

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door fr@nk »

Ik baal er ook stevig van.
Eerst roepen dat hij speelminuten wil krijgen en dat kan hij bij NEC.
En ook nog zeggen dat hij graag wil blijven. Maar meneer gaat toch naar Heerenveen.

Het lijkt mij dat hij zich beter kan ontwikkelen bij een club waar hij altijd speelt. En niet
zoals bij Heerenveen waar hij vaker op de bank zal plaats nemen.

DJTEEF!

Re: Roy Beerens

Bericht door DJTEEF! »

fr@nk schreef:Ik baal er ook stevig van.
Eerst roepen dat hij speelminuten wil krijgen en dat kan hij bij NEC.
En ook nog zeggen dat hij graag wil blijven. Maar meneer gaat toch naar Heerenveen.

Het lijkt mij dat hij zich beter kan ontwikkelen bij een club waar hij altijd speelt. En niet
zoals bij Heerenveen waar hij vaker op de bank zal plaats nemen.
Ik heb het al vaker gezegd, maar die Beerens is een over het paard getild spelertje. Bij ons presteerde hij overigens ook maar zeer matig.

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Roy Beerens

Bericht door Steven »

Wat een stelletje zeikers bij elkaar. Als ie hier had getekend, was iedereen blij en gelukkig, nu hij ergens anders heen gaat is hij ineens een 'meneer', 'over het paard getild spelertje', 'pisventje' en ga zo maar door. Ik vind het echt te zielig voor woorden!!!! Vind je het gek dat je NOOIT een speler hoort over het publiek in Nijmegen (behalve negatief) :pukeface: :pukeface: :pukeface:

Wat een stelletje hypocriete lui zijn jullie zeg. Je moet blijkbaar als dank aan een club, omdat je daar een half jaartje hebt gevoetbald, persé bij hun blijven voetballen?! Terwijl je ook bij Heerenveen kan voetballen, wat een véél grotere club is als NEC?! Ik geef hem groot gelijk, wens hem heel veel succes in de toekomst en dank hem voor de goal die hij maakte in Arnhem!!! Hij krijgt van mij netjes een applaus.
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Gebruikersavatar
BL
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door BL »

Het is graag of niet....klein kutjonk heeft ons een beetje aan het lijntje houden..... :angryfire:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12268
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door harold »

:withstupid: :withstupid:

Edit: withstupid op de post van Steven.
Laatst gewijzigd door harold op do 05 jul 2007, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Sjezus »

:withstupid:

Maar hoop toch dat hij het niet gaat redden daar!
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2429
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door TheRealTricolores »

Steven schreef:Wat een stelletje zeikers bij elkaar. Als ie hier had getekend, was iedereen blij en gelukkig, nu hij ergens anders heen gaat is hij ineens een 'meneer', 'over het paard getild spelertje', 'pisventje' en ga zo maar door. Ik vind het echt te zielig voor woorden!!!! Vind je het gek dat je NOOIT een speler hoort over het publiek in Nijmegen (behalve negatief) :pukeface: :pukeface: :pukeface:

Wat een stelletje hypocriete lui zijn jullie zeg. Je moet blijkbaar als dank aan een club, omdat je daar een half jaartje hebt gevoetbald, persé bij hun blijven voetballen?! Terwijl je ook bij Heerenveen kan voetballen, wat een véél grotere club is als NEC?! Ik geef hem groot gelijk, wens hem heel veel succes in de toekomst en dank hem voor de goal die hij maakte in Arnhem!!! Hij krijgt van mij netjes een applaus.
Ik vondt het al een meneertje..en nu vindt ik het een pisventje !
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Frans »

Deze stap is helemaal logisch van hem. Als je als speler de kans krijgt op een contract bijHeerenveen, dat gewoon een stap hoger is dan NEC, in alle opzichten, dan doe je dat. Hetzelfde was met Zuiverloon vorig jaar.

Jammer voor ons, maar begrijpelijk van hem.
Ik wens Roy veel succes!!
NECTheBest

DJTEEF!

Re: Roy Beerens

Bericht door DJTEEF! »

Steven schreef:Wat een stelletje zeikers bij elkaar. Als ie hier had getekend, was iedereen blij en gelukkig, nu hij ergens anders heen gaat is hij ineens een 'meneer', 'over het paard getild spelertje', 'pisventje' en ga zo maar door. Ik vind het echt te zielig voor woorden!!!! Vind je het gek dat je NOOIT een speler hoort over het publiek in Nijmegen (behalve negatief) :pukeface: :pukeface: :pukeface:

Wat een stelletje hypocriete lui zijn jullie zeg. Je moet blijkbaar als dank aan een club, omdat je daar een half jaartje hebt gevoetbald, persé bij hun blijven voetballen?! Terwijl je ook bij Heerenveen kan voetballen, wat een véél grotere club is als NEC?! Ik geef hem groot gelijk, wens hem heel veel succes in de toekomst en dank hem voor de goal die hij maakte in Arnhem!!! Hij krijgt van mij netjes een applaus.
Wil je nu een schouderklopje?

Ik heb hem nooit een erg bijzondere speler gevonden. Weliswaar een jongen met potentie, maar in zijn huidige stadium niets bijzonders. Dat had ik ook gevonden als hij bij ons had getekend. Dus bij deze kots ik even terug als je het niet erg vindt: Pak aan! :pukeface:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

Normaal gesproken zeg ik: Heerenveen logisch. grotere club sportief gezien, meer verdienen. Maar alle respect voor Beerens, hij heeft 14 wedstrijden gespeeld bij NEC en zich onder Been prima ontwikkelt. Dankzij NEC (gaf hij zelf ook aan) is hij bij het EK terecht gekomen. Daar speelde hij goed en nu kiest hij meteen voor Heerenveen. Het lijkt mij allemaal erg snel. Ik kan het mis hebben hoor en hij kan bij Heerenveen misschien er ook meteen staan (dan is hij een hele grote), maar ik denk dat een seizoen NEC en dan een stap verder misschien een stuk logischer was geweest. Nu mag hij de concurrentie aangaan met Yildirim in een team dat (terecht) om Alves draait. We zullen zien komend jaar. Ik hoop voor hem dat het geen nachtkaars wordt en dat hij zich niet kapot hoeft te vervelen op de bank, want de kans daarop is daar natuurlijk wel groter dan bij NEC. In de periode bij NEC groeide hij, dat viel hem zelf ook op, maar een grotere zak met geld en grotere ambities winnen daar kennelijk ook op die leeftijd al van.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door De Kletskop »

Frans schreef:Deze stap is helemaal logisch van hem. Als je als speler de kans krijgt op een contract bijHeerenveen, dat gewoon een stap hoger is dan NEC, in alle opzichten, dan doe je dat. Hetzelfde was met Zuiverloon vorig jaar.

Jammer voor ons, maar begrijpelijk van hem.
Ik wens Roy veel succes!!
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten