Oude shirt en logo

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Oude shirt en logo

Bericht door jsentani »

Roel schreef:Nee, ik vind het niks. Het shirt dat we nu hebben is prima!
Voer dit shirt in als speciale europacup shirt, niet voor de competitie, daar behouden we gewoon ons huidige shirt.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

DJTEEF!

Re: Oude shirt en logo

Bericht door DJTEEF! »

jsentani schreef:
Roel schreef:Nee, ik vind het niks. Het shirt dat we nu hebben is prima!
Voer dit shirt in als speciale europacup shirt, niet voor de competitie, daar behouden we gewoon ons huidige shirt.
Dan zal ons huidige shirt goed verkopen. :jestera:

Kick
Berichten: 391
Lid geworden op: za 26 jan 2008, 11:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oude shirt en logo

Bericht door Kick »

TheRealTricolores schreef:Zwaar overdreven reacties hier zo erg kan het nit zijn want het shirt lijkt verdomd veel op het oude McDos shirt met groen onder de armen. Wat als de broek zwart is dan dan heb je toch 3 kleuren?

Ik vindt het nog steeds mooi, en zou graag eens iets van iemand anders zien.


Afbeelding

:tu:
Het Mcdos shirt was dan ook helemaal geen mooi shirt. Bovendien was het het shirt waarmee Van Delft het balkenshirt opzij zette. Dat Mcdos shirt is dus zwaar besmet. Dat mensen hier zo afwijzend op reageren is dus niet zo vreemd.

Dit andere ontwerp vind ik trouwens wel mooi, maar het huidige shirt is ook mooi. Het huidige shirt moet je gewoon nooit meer veranderen, alleen zo creeer je een shirt-traditie.
Swart als boegbeeld van NEC? Hij is niet eens een NEC'er!

Sjezus
Berichten: 1495
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Oude shirt en logo

Bericht door Sjezus »

Van de vorige moest ik kotsen, van deze krijg ik alleen een beetje voorwater. Je gaat vooruit! :tu:
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Oude shirt en logo

Bericht door Stefannec »

Zou dat een mooi gebaar richting je achterban en geschiedenis op een vorm van het balkenschirt als europees schirt tedoen.
Moet zeggen dat ik het ontwerp wat hier te zien is zeker mooi vind daarvoor, kunnen we niet een lobby starten hiervoor???
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oude shirt en logo

Bericht door burp »

Stefannec schreef:Zou dat een mooi gebaar richting je achterban en geschiedenis op een vorm van het balkenschirt als europees schirt tedoen.
Moet zeggen dat ik het ontwerp wat hier te zien is zeker mooi vind daarvoor, kunnen we niet een lobby starten hiervoor???
als het al afwijkend is, dan is die keuze NU al lang gemaakt hoor


Gebruikersavatar
Rickeick
Berichten: 368
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:13
Contacteer:

Re: Oude shirt en logo

Bericht door Rickeick »

burp schreef:
Stefannec schreef:Zou dat een mooi gebaar richting je achterban en geschiedenis op een vorm van het balkenschirt als europees schirt tedoen.
Moet zeggen dat ik het ontwerp wat hier te zien is zeker mooi vind daarvoor, kunnen we niet een lobby starten hiervoor???
als het al afwijkend is, dan is die keuze NU al lang gemaakt hoor
europees shirt voor volgend seizoen :yes: .
hoppa

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten