Muslu Nalbantoglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3606
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Muslu Nalbantoglu

Bericht door Justian »

:cheer:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door zimmy »

tsja........... :cheer:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door LT »

Krijgt het denk met de ''doorbraak'' van Aarab moeilijk om volgend jaar een basisplaats te behouden. Hij blijft toch de zwakke plek ondanks dat hij veel gelijkenissen vertoont met de jongere Leiwa.

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Jack_Sparrow »

Deze week in VI monoloog met Muslu, met als kop: "NEC is de ware nummer 1 van Gelderland :cheer: :sjaal: :cheer: :beer:
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Topdude

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Topdude »

Muslu = Held! :tu:

Topdude

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Topdude »

Jack_Sparrow schreef:Deze week in VI monoloog met Muslu, met als kop: "NEC is de ware nummer 1 van Gelderland :cheer: :sjaal: :cheer: :beer:
Control V/Control C please! :mrgreen:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door karlo »

muslu nooit voor vitesse :sjaal:
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Danish Dynamite »

Topdude schreef:Muslu = Held! :tu:
:withstupid: Maar wel een heel beperkte voetballer, waar je zeker de "(sub)top" niet mee haalt waar jij volgens je reacties in andere discussies blijkbaar heel graag naar toe wilt..... :tong:

Topdude

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Topdude »

Het is nu eenmaal overal zo, dat voor verdedigers de lat lager ligt dan voor aanvallers.
Muslu kan zeer wel meekomen met het niveau.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Danish Dynamite »

Topdude schreef:Het is nu eenmaal overal zo, dat voor verdedigers de lat lager ligt dan voor aanvallers.
Muslu kan zeer wel meekomen met het niveau.
Dat zeg ik, met dit niveau wel maar voor een subtopper komt hij heel veel tekort.
Alle respect voor Muslu, maar van de basiself van afgelopen seizoen was hij duidelijk de zwakste schakel.

Topdude

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Topdude »

Nou, zo duidelijk was dat naar mijn mening dus niet.
Ik heb Hatsjoei, Snoyl en (het spijt me) Edje veel vaker zien stumperen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Arjan van Hout »

Topdude schreef:
Jack_Sparrow schreef:Deze week in VI monoloog met Muslu, met als kop: "NEC is de ware nummer 1 van Gelderland :cheer: :sjaal: :cheer: :beer:
Control V/Control C please! :mrgreen:
:withstupid:

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door William »

Eniesee schreef:
Topdude schreef:
Jack_Sparrow schreef:Deze week in VI monoloog met Muslu, met als kop: "NEC is de ware nummer 1 van Gelderland :cheer: :sjaal: :cheer: :beer:
Control V/Control C please! :mrgreen:
:withstupid:
:withstupid:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door LT »

Andersom werkt wat beter...

Topdude

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Topdude »

Ja, boeien, als het er maar komt. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Harold Bastiaans »

LT schreef:Krijgt het denk met de ''doorbraak'' van Aarab moeilijk om volgend jaar een basisplaats te behouden. Hij blijft toch de zwakke plek ondanks dat hij veel gelijkenissen vertoont met de jongere Leiwa.
Leiwa was ook niveau Muslu toen hij nog zo oud was, ik vind Muslu voor zijn leeftijd beter dan Leiwa (op die leeftijd)......Muslu moet je laten spelen, word alleen maker beter en sterker van. Aarab mag zijn veters strikken.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

maus
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:04
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door maus »

Muslu is the best!!!

En idd heerlijke uitspraken in VI. Klasse Muslu,ga zo door.

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Jack_Sparrow »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
LT schreef:Krijgt het denk met de ''doorbraak'' van Aarab moeilijk om volgend jaar een basisplaats te behouden. Hij blijft toch de zwakke plek ondanks dat hij veel gelijkenissen vertoont met de jongere Leiwa.
Leiwa was ook niveau Muslu toen hij nog zo oud was, ik vind Muslu voor zijn leeftijd beter dan Leiwa (op die leeftijd)......Muslu moet je laten spelen, word alleen maker beter en sterker van. Aarab mag zijn veters strikken.
Dat laatste is een beetje overdreven he. Maar Moes is inderdaad de onbetwiste nummer 1 op zijn positie, en heeft afgelopen seizoen progressie gemaakt van onzekere back tot een vaste waarde
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

vak O
Berichten: 182
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:34
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door vak O »

Vooral de uitspraak ,ik zal nooit voor vitesse spelen vind ik mooi :sjaal:

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door NBO-er »

Fenerbahçe heeft interesse in Muslu
Fenerbahçe heeft interesse om Muslu Nalbantoglu in te lijven. De verdediger van NEC heeft het bericht bevestigd tegenover Omroep Gelderland.

“Ik ben gebeld door een tussenpersoon. Niet zomaar een vaag iemand, ik kende hem van Jong Turkije. Hij had me genoemd bij Fenerbahçe, die zoeken blijkbaar een rechtsback”, aldus Muslu.

Muslu denkt echter dat de interesse niet heel serieus is. “Volgens de kranten daar heb ik al met de club gesproken en komt alles goed. Dat klopt niet. Ik reken nergens op, maar leuk is het zeker.''

Muslu speelt al drie seizoenen voor NEC. In totaal kwam hij 75 keer in actie voor de ploeg uit Nijmegen.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Jeffry74 »

De turkse variant ;)

Muslu için Metin Tekin’den okey!

KANARYA sağ kanat oyuncusu arayışını hızlandırdı. Fenerbahçe, Türkiye Futbol Federasyonu Avrupa Büro Temsilcisi Metin Tekin’den de görüş alıyor. Sarı-Lacivertli ekip, Hollanda 1. Ligi kulüplerinden Nec Nijmegen’de forma giyen 23 yaşındaki Muslu Nalbantoğlu’nu transfer etmek için girişimlerini sürdürürken, gurbetçi oyuncu için Tekin’den olumlu referans aldı. Tekin, “Muslu 3 yıl boyunca Hollanda 1. Ligi’nde oynuyor. Türkcelle Süper Ligi’nde başarıyla mücadele edebilir” diye konuştu.

Geen idee of het serieus is of wordt, maar wat kan je nu voor zo'n Muslu vangen?
Denk te weinig voor een betere vervanger.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Sjezus
Berichten: 1493
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Sjezus »

Mooi zeg, voor de geinteresseerden onder ons nogmaals (10e keer) het stukje:

Fenerbahçe heeft interesse in Muslu
Fenerbahçe heeft interesse om Muslu Nalbantoglu in te lijven. De verdediger van NEC heeft het bericht bevestigd tegenover Omroep Gelderland.

“Ik ben gebeld door een tussenpersoon. Niet zomaar een vaag iemand, ik kende hem van Jong Turkije. Hij had me genoemd bij Fenerbahçe, die zoeken blijkbaar een rechtsback”, aldus Muslu.

Muslu denkt echter dat de interesse niet heel serieus is. “Volgens de kranten daar heb ik al met de club gesproken en komt alles goed. Dat klopt niet. Ik reken nergens op, maar leuk is het zeker.''

Muslu speelt al drie seizoenen voor NEC. In totaal kwam hij 75 keer in actie voor de ploeg uit Nijmegen.
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 377
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Marcelinho04 »

Het is voor Moes beter om bij NEC te blijven en zich hier langzaam verder te ontwikkelen! Hij moet niet naar Fenerbache gaan waar hij straks lekker met het 2de mee kan doen... Moes blijf maar lekker hier, en wordt onze nieuwe "Leiwa" :sjaal: ;)

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door BIESKE »

Marcelinho04 schreef:Het is voor Moes beter om bij NEC te blijven en zich hier langzaam verder te ontwikkelen! Hij moet niet naar Fenerbache gaan waar hij straks lekker met het 2de mee kan doen... Moes blijf maar lekker hier, en wordt onze nieuwe "Leiwa" :sjaal: ;)
Ik denk zelfs dat voor Muslu NEC al zijn plafond is. Maar vertel dat maar eens aan een (turkse) jongen, als er een topclub als Fenerbache komt. Dan denk je niet na, dan zet je je handtekening.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Muslu Nalbantoglu

Bericht door Stefannec »

:bye:
Jippiekajee motherfucker!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten