Bram Nuytinck

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bram Nuytinck

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Bram Nuytinck tekent profcontract bij N.E.C. Uitgegeven op 03 maart 2009 14:48
Vandaag heeft N.E.C. jongeling Bram Nuytinck zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract. Dit contract verbindt de fysiek sterke 18-jarige verdediger voor de komende 2 jaar aan N.E.C. Nuytinck heeft dit seizoen voornamelijk in de N.E.C. A1 van trainer Arno Arts gespeeld, maar maakte ook al diverse keren zijn opwachting bij Jong N.E.C. en heeft onlangs voor het eerst met de selectie meegetraind. Een eerste kennismaking.
Wie is Bram Nuytinck eigenlijk?
‘Ik kom uit Malden, speel nu al 8 jaar bij N.E.C. en ben begonnen met voetballen bij Juliana. Ik heb mijn HAVO diploma en studeer nu Management Economie en Recht op de HAN in Nijmegen. Het wordt nu steeds lastiger om die opleiding te combineren met voetbal. Ik hoop in elk geval binnen 2 jaar mijn propedeuse te halen. Mijn positie in het veld is centrale verdediger. Hard spel schuw ik niet maar ik probeer zo vaak mogelijk wel een mooie en voetballende oplossing te zoeken.’

Hoe heb jij het verschil ervaren tussen N.E.C. A1 en Jong N.E.C?
‘Ik heb het steeds super gevonden om met Jong N.E.C. te spelen al merk je aan alles dat het niveau bij Jong N.E.C. hoger is. Dan gaat het voornamelijk om handelingssnelheid en baltempo. Laatst stond ik in de basis met Jong N.E.C. tegen Jong Ajax en dan speel je ineens tegen jongens als Evander Sno en Ismaïl Aisatti. Dat is geweldig. Het zijn prachtige leermomenten, maar ik kan er daarnaast ook goed van genieten. Met mijn instelling is niets mis, ik probeer altijd mijn uiterste best te doen en als ik zo’n kans krijg dan grijp ik ‘m ook met beide handen!’


Wat zijn je sterke en zwakke punten?
‘Ik zal de komende tijd echt stappen moeten gaan maken in baltempo en handelingssnelheid. Omdat ik nog maar weinig ervaring heb op een hoger niveau kan mijn spelinzicht ook zeker nog veel verbeteren. Een sterk punt is denk ik dat ik veel praat, ik coach veel. Verder wil ik absoluut altijd winnen.’

Hoe heb jij je tijd bij de N.E.C. Voetbalschool ervaren?
‘De 8 jaar dat ik nu onderdeel uitmaak van de voetbalopleiding van N.E.C. durf ik gerust perfect te noemen. Er wordt altijd rekening gehouden met school, ik heb in de loop van die 8 jaar veel gesprekken gehad met trainers en begeleiders. Alles gaat er gewoon heel professioneel aan toe. Ik praat ook wel met jongens die bij andere jeugdopleidingen in Nederland zitten en dan merk ik dat N.E.C. zich in dat opzicht moeiteloos kan vergelijken met een Ajax, PSV of Feyenoord.’

Waar staat Bram Nuytinck over 3 jaar?
Lachend: ‘Dan hoop ik dat ik in het 1e speel en dat ik een publiekslieveling ben!’

Ik ken deze jonge eigenlijk helemaal niet, wat vinden jullie van hem?

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Don Corleone »

N.E.C.-till-i-die schreef:
Ik ken deze jonge eigenlijk helemaal niet, wat vinden jullie van hem?

:withstupid:

heb nooit van hem gehoord, maar hij tekent niet voor niets een contract, dus er zal heus wel talent in zitten, nu moet dat op de juiste wijze doorgroeien.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door AvdS »

Z`n broer heeft nog wel eens mijn halve huisraad uit het raam gedonderd.

ernie

Re: Bram Nuytinck

Bericht door ernie »

AvdS schreef:Z`n broer heeft nog wel eens mijn halve huisraad uit het raam gedonderd.
Waarom dat dan?!
Heb je aan zijn zusje gezeten?

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Michael »

Of aan Bram? ;)

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Biarmicus »

Zat op het SSgN, ken hem wel van gezicht.

Schijnt een goede verdediger te zijn, alleen jammer dat ie voor Ajax is.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Strooper »

Maldense jongens zijn altijd garantie voor succes. Frans Thijssen, Jos Hendriks en niet te vergeten zijn illustere zoon Thijs ;)
AvdS schreef:Z`n broer heeft nog wel eens mijn halve huisraad uit het raam gedonderd.
Robbert??
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door DR »

Dit stond een tijdje geleden nog in de gelderlander:

Jeugdspeler NEC strijdt om titel ’beste speler’
Door: Jeroen | Gepubliceerd: 31-01-09 10:43 | Laatst bewerkt: 31-01-09 10:43 | 3 reacties

NEC-jeugdspeler Bram Nuytinck (18) strijdt mee om de titel 'beste A-jeugdspeler van Nederland'. De verdediger van NEC A1 staat gedeeld tweede op de KNVBranglijst.

De Maldenaar heeft evenals Lerin Duarta (Sparta) 28 punten. Charlton Vicento (ADO) staat eerste met 32 punten. De prestatie van Nuytinck is opvallend. NEC staat voorlaatste in de eredivisie.

Bron: De Gelderlander

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Socio »

Ik hoop dat we veel plezier aan hem mogen gaan beleven.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door bvg »

AvdS schreef:Z`n broer heeft nog wel eens mijn halve huisraad uit het raam gedonderd.
Haha, ga nu zeuren over drie lepels, twee borden en een pan? Jouw kennende was je 'huisraad' een dag later uitzichzelf weggelopen. Groot gelijk dus. :tong:

NECbenedenstad
Berichten: 398
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 11:22
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door NECbenedenstad »

Haha, ik hoop dat hij het goed doet. Zijn vader is professor privaatrecht aan de Radboud Universiteit, en die zit zijn zoon altijd belachelijk te maken en te grappen dat hij niet kan leren, maar wel meer verdient dan zijn pa die zijn hele leven keihard heeft gestudeerd. :nut: Zal wel trots zijn nu.. Hopelijk wordt het een grote NEC-er.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Stefannec »

NECbenedenstad schreef:Haha, ik hoop dat hij het goed doet. Zijn vader is professor privaatrecht aan de Radboud Universiteit, en die zit zijn zoon altijd belachelijk te maken en te grappen dat hij niet kan leren, maar wel meer verdient dan zijn pa die zijn hele leven keihard heeft gestudeerd. :nut: Zal wel trots zijn nu.. Hopelijk wordt het een grote NEC-er.
Niet kunnen leren snapt die pa er ook niks van HAVO en nu een HBO studie doen en daarnaast nog op hoog niveau sporten das gewoon goed hoor.
Jippiekajee motherfucker!!!

NECbenedenstad
Berichten: 398
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 11:22
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door NECbenedenstad »

Stefannec schreef:
NECbenedenstad schreef:Haha, ik hoop dat hij het goed doet. Zijn vader is professor privaatrecht aan de Radboud Universiteit, en die zit zijn zoon altijd belachelijk te maken en te grappen dat hij niet kan leren, maar wel meer verdient dan zijn pa die zijn hele leven keihard heeft gestudeerd. :nut: Zal wel trots zijn nu.. Hopelijk wordt het een grote NEC-er.
Niet kunnen leren snapt die pa er ook niks van HAVO en nu een HBO studie doen en daarnaast nog op hoog niveau sporten das gewoon goed hoor.
Klopt, is een arrogante zak :finger:

Wes
Berichten: 167
Lid geworden op: vr 13 feb 2009, 16:27

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Wes »

Volgend seizoen (meer) kansen voor deze jongen. Goede inborst heeft hij, ik ga geregeld kijken bij de A-jeugd (betrokkenheid bij mijn club he ;)) :tu:

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door SamSam »

Wes schreef:Volgend seizoen (meer) kansen voor deze jongen. Goede inborst heeft hij, ik ga geregeld kijken bij de A-jeugd (betrokkenheid bij mijn club he ;)) :tu:
:zzz:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door OAFFERE »

ik heb veel vertrouwen in deze jongen , blijft rustig aan de hij komt er wel

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door illestyl »

OAFFERE schreef:ik heb veel vertrouwen in deze jongen , blijft rustig aan de hij komt er wel
Denk dat hij één van de grootste talenten is in de 1e selectie.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door necnmgn »

illestyl schreef:
OAFFERE schreef:ik heb veel vertrouwen in deze jongen , blijft rustig aan de hij komt er wel
Denk dat hij één van de grootste talenten is in de 1e selectie.
:withstupid: Ik denk ook dat hij wel eens een heel eind kan gaan komen... Tuurlijk is hij nu nog niet klaar voor het grote werk, maar misschien dat hij in de loopt van het seizoen zo links en rechts wat minuten kan meepakken en op die manier ervaring kan opdoen.

Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Ramon »

Nuytinck was in ieder geval vandaag tegen Jong Heracles Almelo wel goed bezig, imho.

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door N.E.C. »

WEG VERDEDIGINGS PROBLEEM !!!
geen fout gemaakt!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Jeffry74 »

:jestera: je hebt wel gelijk als je bedoeld dat Bram erg goed speelde en bijzonder veel weghaalde voor de goal.
Goed ingevallen! :tu:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jazeker
Berichten: 1184
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door jazeker »

Wat viel deze jongen mij positief op zeg! :tu:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Keezer »

Prima wedstrijd! Hopelijk blijft ie zich ontwikkellen, dan kunnen we nog veel plezier aan hem beleven.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door harold »

Er zit een goeie kop op en zijn postuur is ook okay. Viel ook niet slecht in maar het is nog veels te vroeg om over hem een oordeel te vellen.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Tim Janssen »

jazeker schreef:Wat viel deze jongen mij positief op zeg! :tu:
heb deze jongen nooit zien voetballen maar moet zeggen dat hij goed speelde en geen fout heeft gemaakt.
wel een jonge voor de toekomst dus heerlijk als je weet dat je zo jongen achter de hand heb

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten