Rens van Eijden

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Stefannec »

Wert je wat mij stoort.
Dat er een aantal spelers de laatste weken drukker zijn met zichzelf of afgeven op de club in plaats van het halen van goede resultaten.
En dat kan niemand ontkennen lijkt mij.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Ayub
Berichten: 1596
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 00:18
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Ayub »

Ik stoor me er meer aan dat er nu wordt genuild op sommige spelers en trainer terwijl NEC als beste promovendus ooit in de Eredivisie is teruggekeerd. Komop zeg, dat heeft deze groep gewoon super gedaan, inclusief Rens van Eijden, inclusief Foor, Santos, Faber. Accepteer eens dat je als promovendus niet direct Europees voetbal pakt. En tuurlijk gaan er mensen weg, maar dat is elk jaar en geldt bijvoorbeeld ook voor huurlingen. Niet zo nullen dus en trots zijn op een super seizoen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13334
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Pol »

Ayub schreef:Ik stoor me er meer aan dat er nu wordt genuild op sommige spelers en trainer terwijl NEC als beste promovendus ooit in de Eredivisie is teruggekeerd. Komop zeg, dat heeft deze groep gewoon super gedaan, inclusief Rens van Eijden, inclusief Foor, Santos, Faber. Accepteer eens dat je als promovendus niet direct Europees voetbal pakt. En tuurlijk gaan er mensen weg, maar dat is elk jaar en geldt bijvoorbeeld ook voor huurlingen. Niet zo nullen dus en trots zijn op een super seizoen.
Mee eens. Ben bang dat mensen die nu zo afgeven op Faber, Santos, Van Eijden etc volgend seizoen van een koude kermis gaan thuis komen.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Stefannec »

Pol schreef:
Ayub schreef:Ik stoor me er meer aan dat er nu wordt genuild op sommige spelers en trainer terwijl NEC als beste promovendus ooit in de Eredivisie is teruggekeerd. Komop zeg, dat heeft deze groep gewoon super gedaan, inclusief Rens van Eijden, inclusief Foor, Santos, Faber. Accepteer eens dat je als promovendus niet direct Europees voetbal pakt. En tuurlijk gaan er mensen weg, maar dat is elk jaar en geldt bijvoorbeeld ook voor huurlingen. Niet zo nullen dus en trots zijn op een super seizoen.
Mee eens. Ben bang dat mensen die nu zo afgeven op Faber, Santos, Van Eijden etc volgend seizoen van een koude kermis gaan thuis komen.
Niemand ontkend dat het een erg goed seizoen was.
Maar Rens En oa Santos wat och onze belangrijkste spelers zijn,
Zijn de laatste week toch erg vaak interviews aan het geven over hoe kut het bij NEC is.
Da ben je niet bezig met het behalen van de play-offs.
En daar stoor ik mij echt wel aan.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13334
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Pol »

Stefannec schreef:
Pol schreef:
Ayub schreef:Ik stoor me er meer aan dat er nu wordt genuild op sommige spelers en trainer terwijl NEC als beste promovendus ooit in de Eredivisie is teruggekeerd. Komop zeg, dat heeft deze groep gewoon super gedaan, inclusief Rens van Eijden, inclusief Foor, Santos, Faber. Accepteer eens dat je als promovendus niet direct Europees voetbal pakt. En tuurlijk gaan er mensen weg, maar dat is elk jaar en geldt bijvoorbeeld ook voor huurlingen. Niet zo nullen dus en trots zijn op een super seizoen.
Mee eens. Ben bang dat mensen die nu zo afgeven op Faber, Santos, Van Eijden etc volgend seizoen van een koude kermis gaan thuis komen.
Niemand ontkend dat het een erg goed seizoen was.
Maar Rens En oa Santos wat och onze belangrijkste spelers zijn,
Zijn de laatste week toch erg vaak interviews aan het geven over hoe kut het bij NEC is.
Da ben je niet bezig met het behalen van de play-offs.
En daar stoor ik mij echt wel aan.
Ik lees en proef bij veel supporters juist een redelijke desinteresse in play offs.
Van Santos kan ik me geen interview herinneren en Van Eijden legt een vinger op een zere plek, niet meer dan dat.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31651
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door vak Oost »

Stefannec schreef:
Pol schreef:
Ayub schreef:Ik stoor me er meer aan dat er nu wordt genuild op sommige spelers en trainer terwijl NEC als beste promovendus ooit in de Eredivisie is teruggekeerd.
Komop zeg, dat heeft deze groep gewoon super gedaan, inclusief Rens van Eijden, inclusief Foor, Santos, Faber. Accepteer eens dat je als promovendus niet direct Europees voetbal pakt.
En tuurlijk gaan er mensen weg, maar dat is elk jaar en geldt bijvoorbeeld ook voor huurlingen. Niet zo nullen dus en trots zijn op een super seizoen.
Mee eens. Ben bang dat mensen die nu zo afgeven op Faber, Santos, Van Eijden etc volgend seizoen van een koude kermis gaan thuis komen.
Niemand ontkend dat het een erg goed seizoen was. Maar Rens En oa Santos wat och onze belangrijkste spelers zijn,
Zijn de laatste week toch erg vaak interviews aan het geven over hoe kut het bij NEC is. Da ben je niet bezig met het behalen van de play-offs. En daar stoor ik mij echt wel aan.
Santos zijn egootje is gekrenkt toen hij tegen de Graafschap geen basis plek had, daarna heeft tie laten zien dat het ook maar een momenten voetballer is en dat ook zal blijven.
Rens heeft altijd zijn eerlijke mening gegeven over de club - hij zegt niet dat het compleet kut is maar dat het vaak van het ene uiterste naar de andere uiterste kan omslaan ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Stefannec »

Pol schreef:
Stefannec schreef:
Pol schreef:
Ayub schreef:Ik stoor me er meer aan dat er nu wordt genuild op sommige spelers en trainer terwijl NEC als beste promovendus ooit in de Eredivisie is teruggekeerd. Komop zeg, dat heeft deze groep gewoon super gedaan, inclusief Rens van Eijden, inclusief Foor, Santos, Faber. Accepteer eens dat je als promovendus niet direct Europees voetbal pakt. En tuurlijk gaan er mensen weg, maar dat is elk jaar en geldt bijvoorbeeld ook voor huurlingen. Niet zo nullen dus en trots zijn op een super seizoen.
Mee eens. Ben bang dat mensen die nu zo afgeven op Faber, Santos, Van Eijden etc volgend seizoen van een koude kermis gaan thuis komen.
Niemand ontkend dat het een erg goed seizoen was.
Maar Rens En oa Santos wat och onze belangrijkste spelers zijn,
Zijn de laatste week toch erg vaak interviews aan het geven over hoe kut het bij NEC is.
Da ben je niet bezig met het behalen van de play-offs.
En daar stoor ik mij echt wel aan.
Ik lees en proef bij veel supporters juist een redelijke desinteresse in play offs.
Van Santos kan ik me geen interview herinneren en Van Eijden legt een vinger op een zere plek, niet meer dan dat.
Santos lees voetbalprimeur even na.
En vinger op de zere plek leggen prima maar niet als het seizoen nog volop bezig is.
Dan heb je maar een doel.
En zou komt het op mij niet over.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13334
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Pol »

Stefannec schreef:Santos lees voetbalprimeur even na.
"Zonder alle problemen hadden we de play offs gehaald." Daar zijn we het wel over eens toch?

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Jota »

Pol schreef:
Stefannec schreef:Santos lees voetbalprimeur even na.
"Zonder alle problemen hadden we de play offs gehaald." Daar zijn we het wel over eens toch?
-Zonder het verlies tegen Roda stonden we in de play offs.
-zonder gemiste penalty ( zie hierboven) van superspits Santos stonden we in de play offs
-zonder kunstgras stonden we in de play offs
-zonder transferperikelen rondom Faber stonden we in play offs
-en idd ook keuze om technisch hart om santos niet meer op te stellen kan rol hebben gespeeld, al is Faber hierin een onbetrouwbare partner geweest ( hij stond hier in 1 instantie achter). Verder gaat het om 1 wedstrijd waarin hij niet stond opgesteld. Misschien kunnen we ook het aantal geschorste wedstrijden meenemen bij meneer santos.

Ben blij dat ook vd eijden vertrekt. Ook hij laat zijn ware aard nu zien. Twee goede seizoenen, meer niet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13334
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Pol »

Jota schreef:
Pol schreef:
Stefannec schreef:Santos lees voetbalprimeur even na.
"Zonder alle problemen hadden we de play offs gehaald." Daar zijn we het wel over eens toch?
-Zonder het verlies tegen Roda stonden we in de play offs.
-zonder gemiste penalty ( zie hierboven) van superspits Santos stonden we in de play offs
-zonder kunstgras stonden we in de play offs
-zonder transferperikelen rondom Faber stonden we in play offs
-en idd ook keuze om technisch hart om santos niet meer op te stellen kan rol hebben gespeeld, al is Faber hierin een onbetrouwbare partner geweest ( hij stond hier in 1 instantie achter). Verder gaat het om 1 wedstrijd waarin hij niet stond opgesteld. Misschien kunnen we ook het aantal geschorste wedstrijden meenemen bij meneer santos.

Ben blij dat ook vd eijden vertrekt. Ook hij laat zijn ware aard nu zien. Twee goede seizoenen, meer niet.
Zijn ware aard. En die is? Begaan met het lot van de club en haar supporters?

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Jota »

Pol schreef:
Jota schreef:
Pol schreef:
Stefannec schreef:Santos lees voetbalprimeur even na.
"Zonder alle problemen hadden we de play offs gehaald." Daar zijn we het wel over eens toch?
-Zonder het verlies tegen Roda stonden we in de play offs.
-zonder gemiste penalty ( zie hierboven) van superspits Santos stonden we in de play offs
-zonder kunstgras stonden we in de play offs
-zonder transferperikelen rondom Faber stonden we in play offs
-en idd ook keuze om technisch hart om santos niet meer op te stellen kan rol hebben gespeeld, al is Faber hierin een onbetrouwbare partner geweest ( hij stond hier in 1 instantie achter). Verder gaat het om 1 wedstrijd waarin hij niet stond opgesteld. Misschien kunnen we ook het aantal geschorste wedstrijden meenemen bij meneer santos.

Ben blij dat ook vd eijden vertrekt. Ook hij laat zijn ware aard nu zien. Twee goede seizoenen, meer niet.
Zijn ware aard. En die is? Begaan met het lot van de club en haar supporters?
Waarom moment deze uitspraken niet op een ander moment? Ik vind het publiek ook negatief, sterker nog een trommel of klappers om sfeer op tribunes te verbeteren worden over de reling gekieperd. Echter dit is al jaren zo en vind het behoorlijk jammer dat je NEC op deze manier "promoot". Ik vind dat niet echt begaan met club en supporters. Zeg het dan voordat het seizoen begint of na de promotie.
Ik vind dat Rens zich goed heeft ontwikkeld bij NEC, maar hij mag ook dankbaar zijn. Hij heeft het vertrouwen gekregen al leider, terwijl hij dat niet altijd was (Rens Paniek, Circus Rens). Het is ook zonde dat zijn laatste wedstrijden voor NEC ook niet zijn sterkste waren. Ik ben ook gewoon gefrustreerd over het verloop rondom zijn mislukte transfer en dan schieten zijn uitspraken bij mij in het verkeerde keelgat.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door burp »

Rens is heeft dit seizoen al vaker afgegeven.

Afgelopen herfst nog op de supporters, van de winter op Van Ingen over Dinamo terwijl hij daar aantoonbaar een eigen waarheid over had en nu nogmaals op de club. Prima dat de relatie met Van Ingen verstoord is geraakt, kan gebeuren, maar dat projecteert hij nu wel als 'de club'. En die problemen waar hij aan refereert, daar was hij zelf ook deel van met z'n Russische roze wolk die een luchtkasteel bleek.

Ik heb veel waardering voor de speler die er altijd wel voor ging, ook al ging het ook bij hem soms echt minder. Maar z'n krediet als aanvoerder heeft hij bij mij dit seizoen wel verspeeld en eigenlijk was hij in gedachten van de winter al weg.

Overigens leuk voor 'm dat Vlaar net 2 jaar bij tekent bij AZ, zie hem die of Wuytens er ook niet direct uitspelen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Jota »

burp schreef:Rens is heeft dit seizoen al vaker afgegeven.

Afgelopen herfst nog op de supporters, van de winter op Van Ingen over Dinamo terwijl hij daar aantoonbaar een eigen waarheid over had en nu nogmaals op de club. Prima dat de relatie met Van Ingen verstoord is geraakt, kan gebeuren, maar dat projecteert hij nu wel als 'de club'. En die problemen waar hij aan refereert, daar was hij zelf ook deel van met z'n Russische roze wolk die een luchtkasteel bleek.

Ik heb veel waardering voor de speler die er altijd wel voor ging, ook al ging het ook bij hem soms echt minder. Maar z'n krediet als aanvoerder heeft hij bij mij dit seizoen wel verspeeld en eigenlijk was hij in gedachten van de winter al weg.

Overigens leuk voor 'm dat Vlaar net 2 jaar bij tekent bij AZ, zie hem die of Wuytens er ook niet direct uitspelen.
Het zou mij verbazen wanneer hij daar een basisplaats krijgt. Ook in zijn laatste periode niet echt stabiel, terwijl er met Dumic een klasbak naast hem staat.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7240
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Keizerstad1994 »

Ik denk niet dat NEC qua aard per definitie een ontzettend onrustige of negatieve club is. Ik denk dat de voetbalwereld zelf een onrustige aard heeft, buiten dat het Nijmeegse publiek erg kritisch kan zijn, maar dat is tot op bepaalde hoogte een goed iets.

Maar kijk alleen maar al dit seizoen bij welke ploegen het onrustig is geweest.... Ajax, Feyenoord, Twente, Vitesse, Cambuur, Groningen, Heerenveen, Willem 2, Roda... Allemaal onrustig op bepaalde momenten. Bij ons is het dit jaar wat meer dan normaal, maar we hebben ook pech met een enorme conflicttrainer. Enige wat we kunnen doen is leren van de fouten, en dat begint met het aanstellen van een technische man. Verder zijn besluiten zoals met Santos niet handig(niet meer doen) en moet men met de volgende trainer echt heel erg goed op een lijn zitten. Wat te doen als dingen fout gaan, hoe dat aan te pakken etc. En daarbij volgende keer ook de persoonlijkheid en moraliteit van de trainer beter checken. Want ondanks dat Faber me met zijn gedrag ontzettend negatief verrast heeft heeft ie eerder in Maastricht en Eindhoven ook al problemen gehad.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Danish Dynamite »

jbnmgn schreef:
DJTEEF! schreef:Bedankt voor de trap na, Rens! Het ga je goed!
Hopelijk voor jou kom je bij Groningen in een club waar je niet na kunt trappen als je weg gaat.
Maar het jammere is dat figuren zoals jij schijnbaar alleen positief lullen zolang je bij de club speelt maar gaan ze weg dan begint het natrappen. Jammer en had ik niet verwacht van je.
Je valt me zo zwaar tegen dat je wat mij betreft meteen mag opzouten en AUB morgen niet meedoet.
az............... (voor de zoveelste keer).

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32457
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door bertje »

Danish Dynamite schreef:
jbnmgn schreef:
DJTEEF! schreef:Bedankt voor de trap na, Rens! Het ga je goed!
Hopelijk voor jou kom je bij Groningen in een club waar je niet na kunt trappen als je weg gaat.
Maar het jammere is dat figuren zoals jij schijnbaar alleen positief lullen zolang je bij de club speelt maar gaan ze weg dan begint het natrappen. Jammer en had ik niet verwacht van je.
Je valt me zo zwaar tegen dat je wat mij betreft meteen mag opzouten en AUB morgen niet meedoet.
az............... (voor de zoveelste keer).
Echt ongekend die man.. :schater:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Rens van Eijden

Bericht door Eddy TT »

Kom op mannen. Rens gaan we echt niet zo hard missen. Dertien in dozijn voetballer die gebruikt maakt van zijn transfervrije status om naar Groningen te gaan. Dat is ook maar een heel klein stapje hogerop hoor. Feit is dat Groningen beter betaald dan NEC. Anders had hij wellicht wel bijgetekend.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32457
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door bertje »

Eddy TT schreef:Kom op mannen. Rens gaan we echt niet zo hard missen. Dertien in dozijn voetballer die gebruikt maakt van zijn transfervrije status om naar Groningen te gaan. Dat is ook maar een heel klein stapje hogerop hoor. Feit is dat Groningen beter betaald dan NEC. Anders had hij wellicht wel bijgetekend.
Afbeelding
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door TT »

Eddy TT schreef:Kom op mannen. Rens gaan we echt niet zo hard missen. Dertien in dozijn voetballer die gebruikt maakt van zijn transfervrije status om naar Groningen te gaan. Dat is ook maar een heel klein stapje hogerop hoor. Feit is dat Groningen beter betaald dan NEC. Anders had hij wellicht wel bijgetekend.
:schater: Er is er gewoon nóg eentje!! :jestera: :jestera:

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4359
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Nummer 11 »

:schater: :schater:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door jackkreta »

TT schreef:
Eddy TT schreef:Kom op mannen. Rens gaan we echt niet zo hard missen. Dertien in dozijn voetballer die gebruikt maakt van zijn transfervrije status om naar Groningen te gaan. Dat is ook maar een heel klein stapje hogerop hoor. Feit is dat Groningen beter betaald dan NEC. Anders had hij wellicht wel bijgetekend.
:schater: Er is er gewoon nóg eentje!! :jestera: :jestera:
Meer, meer, meer! :schater:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Rens van Eijden

Bericht door jasper491 »

Bedankt Rens succes bij Groningen!!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32457
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door bertje »

jasper491 schreef:Bedankt Rens succes bij Groningen!!
:biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Stefannec »

bertje schreef:
jasper491 schreef:Bedankt Rens succes bij Groningen!!
:biggrin:
:biggrin: :biggrin:
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Mark Ariaans »

Eddy TT schreef:Dertien in dozijn voetballer die gebruikt maakt van zijn transfervrije status om naar Groningen te gaan.
Nog maar weer een keertje dan. Wat gaat hij daar doen? Wadden lopen? De Martinitoren bezoeken? Heeft hij daar familie?

Wat is toch die obsessie met Groningen hier de hele tijd?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten