Jeremain Lens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15943
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door pjottr »

af en toe ja, maar na 3 gluhwein quote je weleens de verkeerde :crazy:
daarbij vond ik het zelf niet echt een dijenkletser. :biggrin:

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

El Chivo schreef:
pjottr schreef:Ik denk dat er iemand al vroeg begonnen is met de gluhwein.
Waar zou NEC dat in hemelsnaam van zou moeten betalen ?
Lening bij de DSB :biggrin:
:biggrin: Maar ik vind dit soort 'roddels' alleen maar goed. Je dekt jezelf in maar je brengt het wel op een manier die geloofwaardig is. Niet zoals bepaalde dingen die een gerucht brengen als een gedongen feit. Dus prima als je dit soort dingen post, ookal zou je het niet goed hebben, prima.

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door El Chivo »

pjottr schreef: daarbij vond ik het zelf niet echt een dijenkletser. :biggrin:
Dan ben je niet de enige

jbnmgn

Re: Jeremain Lens

Bericht door jbnmgn »

jd schreef:Ik krijg net een telefoontje dat Lens in de winterstop naar NEC komt. Zelfde persoon die me influisterde over het feit dat Ron de Groot met spoed naar het ziekenhuis moest. Als het goed is staat er morgen iets in de krant. Waarschijnlijk op huurbasis.

Ik wil niet stoken, dit is niet verzonnen, de vorige "tip" die ik kreeg was erg betrouwbaar en ik acht deze dus ook betrouwbaar. Al durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken. Dus don't shoot the messenger als dit gerucht weer eens niet waar blijkt te zijn, we hebben hem immers al zo vaak gehoord. Maar ik vertrouw degene iig. 100%
Als, ik zeg ALS Lens AZ al zou verlaten op huurbasis, dan geloof ik nog niet dat hij naar NEC komt, de kans dat hij dan naar Feijenoord (lees Mario Been) gaat is veel groter.
Maar ik hoop wel dat jou "bron"gelijk krijgt!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4458
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door Jeffry74 »

Kan me niet voorstellen dat Lens nog ooit voor NEC speelt.
Dat is gewoon onder zijn niveau....
De man is een verrijking voor de gehele vaderlandse top en heeft de kwaliteiten om het Nederlands elftal te halen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4827
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door T.I.G.O. »

Jeffry74 schreef:Kan me niet voorstellen dat Lens nog ooit voor NEC speelt.
Dat is gewoon onder zijn niveau....
De man is een verrijking voor de gehele vaderlandse top en heeft de kwaliteiten om het Nederlands elftal te halen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door Jomano »

En? Staat er iets in de krant over Lens???

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Jomano schreef:En? Staat er iets in de krant over Lens???
Nop

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door jd »

Goede kans dat het dan dus niet klopte....
Sorry iig jongens als het niet waar blijkt. Wilde echt niet stoken, heb hier alleen geplaatst wat mij verteld is.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

jd schreef:Goede kans dat het dan dus niet klopte....
Sorry iig jongens als het niet waar blijkt. Wilde echt niet stoken, heb hier alleen geplaatst wat mij verteld is.
:tu:

NiMMA_024
Berichten: 6735
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door NiMMA_024 »

De bron was toevallig ene J.Knipping? :wink:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

jbnmgn

Re: Jeremain Lens

Bericht door jbnmgn »

Lens toch weer op de bank vanavond. Ik hoop echt dat hij terug zou willen komen maar nogmaals: die kans is wel echt klein denk ik.

allesvoornec
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 11 okt 2009, 14:33
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door allesvoornec »

El Chivo schreef:
allesvoornec schreef:
El Chivo schreef:Maar bij mij gaat er dan wel meteen een belletje rinkelen en komt meteen de vraag: Waarom zou AZ in hemelsnaam nu beslissen over wat ze gaan doen met Lens in de winterstop??
Omdat Koeman alleen maar die Ari, El Hamdaoui of Pellé wilt opstellen. Want Lens kan het "niveau" niet aan. Kijk maar na elke opstelling. Hij heeft Lens niet nodig. Maar ik hoor de geruchten ook heviger worden maar ja het zijn geruchten. Nu maar hopen dat die komt dan kan hij lekker achter Vlemie spelen.
Onzin. Hamdaoui zat op de tribune laatst en wie stond er in de basis (en scoorde): Lens!!
Dat klopt ook wel maar ik zit de wedstrijd Twente - AZ te kijken. Mag jij 3 keer raden wie er speelt en wie er op de bank zit.

jbnmgn

Re: Jeremain Lens

Bericht door jbnmgn »

allesvoornec schreef:
El Chivo schreef:
allesvoornec schreef:
El Chivo schreef:Maar bij mij gaat er dan wel meteen een belletje rinkelen en komt meteen de vraag: Waarom zou AZ in hemelsnaam nu beslissen over wat ze gaan doen met Lens in de winterstop??
Omdat Koeman alleen maar die Ari, El Hamdaoui of Pellé wilt opstellen. Want Lens kan het "niveau" niet aan. Kijk maar na elke opstelling. Hij heeft Lens niet nodig. Maar ik hoor de geruchten ook heviger worden maar ja het zijn geruchten. Nu maar hopen dat die komt dan kan hij lekker achter Vlemie spelen.
Onzin. Hamdaoui zat op de tribune laatst en wie stond er in de basis (en scoorde): Lens!!
Dat klopt ook wel maar ik zit de wedstrijd Twente - AZ te kijken. Mag jij 3 keer raden wie er speelt en wie er op de bank zit.
Boeman heeft niks met Lens. Conclusie: Lens wil misschien wel weg, Boeman vindt dat hij weg mag en DSB (lees AZ) heeft de centjes nodig, dus verhuren is een optie om mee te beginnen, scheelt hun weer salaris. Verkopen zit er niet in denk ik want daarvoor moet hij teveel opbrengen, en gezien de huidige financien bij de clubs zal dat niet snel gaan. Verhuur is dus mogelijk, maar de hamvraag blijft: naar welke club zou Lens zelf willen?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door jackkreta »

jbnmgn schreef:
allesvoornec schreef:
El Chivo schreef:
allesvoornec schreef:
El Chivo schreef:Maar bij mij gaat er dan wel meteen een belletje rinkelen en komt meteen de vraag: Waarom zou AZ in hemelsnaam nu beslissen over wat ze gaan doen met Lens in de winterstop??
Omdat Koeman alleen maar die Ari, El Hamdaoui of Pellé wilt opstellen. Want Lens kan het "niveau" niet aan. Kijk maar na elke opstelling. Hij heeft Lens niet nodig. Maar ik hoor de geruchten ook heviger worden maar ja het zijn geruchten. Nu maar hopen dat die komt dan kan hij lekker achter Vlemie spelen.
Onzin. Hamdaoui zat op de tribune laatst en wie stond er in de basis (en scoorde): Lens!!
Dat klopt ook wel maar ik zit de wedstrijd Twente - AZ te kijken. Mag jij 3 keer raden wie er speelt en wie er op de bank zit.
Boeman heeft niks met Lens. Conclusie: Lens wil misschien wel weg, Boeman vindt dat hij weg mag en DSB (lees AZ) heeft de centjes nodig, dus verhuren is een optie om mee te beginnen, scheelt hun weer salaris. Verkopen zit er niet in denk ik want daarvoor moet hij teveel opbrengen, en gezien de huidige financien bij de clubs zal dat niet snel gaan. Verhuur is dus mogelijk, maar de hamvraag blijft: naar welke club zou Lens zelf willen?
Feyenoord en NEC kunnen beiden het huurbedrag niet ophoesten.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door harold »

Inderdaad. Wat wordt hier toch stom geluld...

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door henkie1234 »

las gisteren dat hij de titel van slechtste invaller tot nu toe kan krijgen. Op zich gelijk in, wat viel hij dramatisch in gisteren zeg.

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door benniewels »

Lens maakt in dit huidige team ook geen poep klaar
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door K03N »

benniewels schreef:Lens maakt in dit huidige team ook geen poep klaar
En dat denk jij omdat hij 1x slecht inviel? Geef Lens een bal en hij doet er wat mee :tu: Maargoed, de kans dat Lens terugkomt is bijzonder klein.

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door El Chivo »

jd schreef:Ik krijg net een telefoontje dat Lens in de winterstop naar NEC komt. Zelfde persoon die me influisterde over het feit dat Ron de Groot met spoed naar het ziekenhuis moest. Als het goed is staat er morgen iets in de krant. Waarschijnlijk op huurbasis.
De kranten stonden er vol van

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door Jota »

El Chivo schreef:
jd schreef:Ik krijg net een telefoontje dat Lens in de winterstop naar NEC komt. Zelfde persoon die me influisterde over het feit dat Ron de Groot met spoed naar het ziekenhuis moest. Als het goed is staat er morgen iets in de krant. Waarschijnlijk op huurbasis.
De kranten stonden er vol van
ja, maar de hartstilstand van Ronnie heeft ook behoorlijke impact :wink:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door burp »

El Chivo schreef:
jd schreef:Ik krijg net een telefoontje dat Lens in de winterstop naar NEC komt. Zelfde persoon die me influisterde over het feit dat Ron de Groot met spoed naar het ziekenhuis moest. Als het goed is staat er morgen iets in de krant. Waarschijnlijk op huurbasis.
De kranten stonden er vol van
en Saidi gaat op huurbasis de andere kant op :crazy:

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door rasputin »

het is een beetje abacadabra maar met goeie wil (ook smorgens vroeg) lees ik hier dat jermain lens vader is geworden:

RT @Greggao: RT @domidekid: RT @Jedao: @domidekid @Greggao Congratzz (nu w8t ik op jullie(A)) aiii dan hoef je maar 9 maande te wachte. Syke
about 8 hours ago from UberTwitter RT @FernandoPorter: @domidekid @greggao nd j. Lens congrats guys one i gotcha thx dude
about 8 hours ago from UberTwitter RT @Jedao: @domidekid @Greggao Congratzz (nu w8t ik op jullie(A)) aiii dan hoef je maar 9 maande te wachte
about 8 hours ago from UberTwitter RT @LJFP: @domidekid Congrats with the victory. Thx
about 8 hours ago from UberTwitter Kben oom geworden sienna j lens jamann gefeliciteeerd angel en jeremain doen jullie goed ben trots @dmacnack @greggao congrats
about 8 hours ago from UberTwitter

maar als dit een receptje stampotboerenkool is geloof ik het ook :jestera:
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door Danish Dynamite »

.
Laatst gewijzigd door Danish Dynamite op di 03 nov 2009, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jeremain Lens

Bericht door rasputin »

about 8 hours ago from UberTwitter Kben oom geworden sienna j lens jamann gefeliciteeerd angel en jeremain doen

volgens mij is de kleine sienna al geboren bij moeder angel en vader jeremain
#againstmodernfootball

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 35 gasten