Vincent Paes

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4358
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Nummer 11 »

sanchez-torres schreef:Boekhoorn voorzitter; balkenshirt terug, biertje terug, uitkaart weg, 3 fatsoenlijke versterkingen en de club is gered, sportief, financieel en de ziel komt dan terug!
De uitkaart is niet iets van NEC, maar van de Eredivisie als geheel. Voor de rest een heel mooi sprookje. Maar je moet altijd dromen houden zeggen ze wel eens.

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Zittuh! »

Eniesee schreef:
Bleum schreef:Hoe langer ik erover nadenk en ook de woorden van Jacco en Aalbers zie dan lijkt dit op een ouderwetse coup, waarbij Paes het veld moet ruimen. Onder dwang van de investeerders die hun geld op de knip houden zolang Paes voorzitter is. Paes is immers door Van Delft naar voren geschoven en dat maakte zijn positie vanaf het begin moeilijk. Nu hij opgestapt is beginnen zowel Aalbers als Swart opeens over investeerders te lullen en geeft Aalbers zelfs aan dat er misschien meer mogelijk wordt. Raar spelletje.

Of ben ik nu teveel Swartkijker?
Ik weet niet of het een coupe is, ik denk dat de druk wel is opgevoerd nu de resultaten slecht zijn. De investeerders willen nu w.s. wel meer investeren. Peas heeft dat geweten en is daarom opgestapt (ook al zegt swart van niet). Peas heeft het dus gedaan omdat hij het beste met NEC voorheeft.
Dat is wat ik denk, en daar zou ik veel respect voor hebben
:withstupid: Is ook niet makkelijk om voorzitter te worden, maar de grootste geldschieters willen jou niet. Hij heeft denk ik nooit een eerlijke kans gehad. Terugtreden is waarschijnlijk het beste voor NEC en daarom heeft hij het ook gedaan.

Paes bedankt voor je inzet, al heeft het niet veel goeds gebracht
Siboem..Siboem..!!

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door sanchez-torres »

Nummer 11 schreef:
sanchez-torres schreef:Boekhoorn voorzitter; balkenshirt terug, biertje terug, uitkaart weg, 3 fatsoenlijke versterkingen en de club is gered, sportief, financieel en de ziel komt dan terug!
De uitkaart is niet iets van NEC, maar van de Eredivisie als geheel. Voor de rest een heel mooi sprookje. Maar je moet altijd dromen houden zeggen ze wel eens.
Hoe kom je daar nu bij, de uitkaart is wel iets van NEC, samen met de gemeente. Net als die pasfotoshit, maar ja; daardoor vandaag 100 man mee en geen problemen terwijl er anders met vij vervoer en zonder uitkaart 500 man meegeweest zouden zijn. En die hadden met dit resultaat voor wat overlast gezorg. Maar toen leefde de club wel, nu is de club bijna dood/

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Bleum »

sanchez-torres schreef:
Nummer 11 schreef:
sanchez-torres schreef:Boekhoorn voorzitter; balkenshirt terug, biertje terug, uitkaart weg, 3 fatsoenlijke versterkingen en de club is gered, sportief, financieel en de ziel komt dan terug!
De uitkaart is niet iets van NEC, maar van de Eredivisie als geheel. Voor de rest een heel mooi sprookje. Maar je moet altijd dromen houden zeggen ze wel eens.
Hoe kom je daar nu bij, de uitkaart is wel iets van NEC, samen met de gemeente. Net als die pasfotoshit, maar ja; daardoor vandaag 100 man mee en geen problemen terwijl er anders met vij vervoer en zonder uitkaart 500 man meegeweest zouden zijn. En die hadden met dit resultaat voor wat overlast gezorg. Maar toen leefde de club wel, nu is de club bijna dood/
Uitkaart is verplicht door de knvb voor alle clubs...
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Frans »

sanchez-torres schreef:
Nummer 11 schreef:
sanchez-torres schreef:Boekhoorn voorzitter; balkenshirt terug, biertje terug, uitkaart weg, 3 fatsoenlijke versterkingen en de club is gered, sportief, financieel en de ziel komt dan terug!
De uitkaart is niet iets van NEC, maar van de Eredivisie als geheel. Voor de rest een heel mooi sprookje. Maar je moet altijd dromen houden zeggen ze wel eens.
Hoe kom je daar nu bij, de uitkaart is wel iets van NEC, samen met de gemeente. Net als die pasfotoshit, maar ja; daardoor vandaag 100 man mee en geen problemen terwijl er anders met vij vervoer en zonder uitkaart 500 man meegeweest zouden zijn. En die hadden met dit resultaat voor wat overlast gezorg. Maar toen leefde de club wel, nu is de club bijna dood/
Uitkaartverplichting geld bij alle clubs, is een KNVB-verplichting!!
NECTheBest

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door sanchez-torres »

Leg mij eens uit waarom dat bij vvv, graafschap, excelsior, heracles enz niet het geval is.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Bleum »

sanchez-torres schreef:Leg mij eens uit waarom dat bij vvv, graafschap, excelsior, heracles enz niet het geval is.
Is daar ook gewoon
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Mariodona »

Ik had het gisteren al over een mogelijke coupe. Helaas is nu de verkeerde persoon die opgestapt is.
Paes is gewoon te fatsoenlijk voor deze slangenkuil. Wat ik hem kwalijk neem is zijn niet riele doelstelling op de open dag. Verder kan ik niet oordelen of hij zijn werk wel of niet goed heeft gedaan. Hij feit dat hij niet veel zei zegt me niks. Van Delft zei soms teveel en beloofde gouden bergen die slechts bergen van oud ijzer bleken te zijn.
Paes zat met de erfenis Van Delft en Looyen vergeet dat niet!! Peas wilde niet afhankelijk zijn van investeerders. Als gevolg hielde de mensen met poen de hand op de knip.
Hij durft wel op te stappen en zijn verantwoordelijkheid te pakken dat vind ik grote klasse.

De grote rat en boef is Swart die moet oprotten!! De manier hoe hij gelijk al aangeeft dat het voor n.e.c. wel eens goed zou kunnen zijn dat Paes vertrekt is voor mij van een heel laag niveau.

Als de patient (n.e.c.) beter wilt worden zullen alle ziekte kiemen bestreden moeten worden.
Daarom moet eerst Swart het veld moeten ruimen.

Ik hoop dat meerdere mensen dit met me eens zijn.

p.s.Hoe krijg ik die advatar van Swart met een kruis erdoor?
Can we win? Yes we can!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door BIESKE »

Bleum schreef:Hoe langer ik erover nadenk en ook de woorden van Jacco en Aalbers zie dan lijkt dit op een ouderwetse coup, waarbij Paes het veld moet ruimen. Onder dwang van de investeerders die hun geld op de knip houden zolang Paes voorzitter is. Paes is immers door Van Delft naar voren geschoven en dat maakte zijn positie vanaf het begin moeilijk. Nu hij opgestapt is beginnen zowel Aalbers als Swart opeens over investeerders te lullen en geeft Aalbers zelfs aan dat er misschien meer mogelijk wordt. Raar spelletje.

Of ben ik nu teveel Swartkijker?
:withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door De Kletskop »

Eniesee schreef:
Bleum schreef:Hoe langer ik erover nadenk en ook de woorden van Jacco en Aalbers zie dan lijkt dit op een ouderwetse coup, waarbij Paes het veld moet ruimen. Onder dwang van de investeerders die hun geld op de knip houden zolang Paes voorzitter is. Paes is immers door Van Delft naar voren geschoven en dat maakte zijn positie vanaf het begin moeilijk. Nu hij opgestapt is beginnen zowel Aalbers als Swart opeens over investeerders te lullen en geeft Aalbers zelfs aan dat er misschien meer mogelijk wordt. Raar spelletje.

Of ben ik nu teveel Swartkijker?
Ik weet niet of het een coupe is, ik denk dat de druk wel is opgevoerd nu de resultaten slecht zijn. De investeerders willen nu w.s. wel meer investeren. Peas heeft dat geweten en is daarom opgestapt (ook al zegt swart van niet). Peas heeft het dus gedaan omdat hij het beste met NEC voorheeft.
Dat is wat ik denk, en daar zou ik veel respect voor hebben
:withstupid: compleet mee eens.
Hendriks heeft 2 weken geleden al een balletje opgegegooit , en dat is bij Paes duidelijk overgekomen.

Topdude

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Topdude »

Fons de Poel zou een aardige opvolger zijn. Heeft genoeg uitstraling, ook landelijk, maar ik weet niet of hij al klaar is met zijn televisiecarriere.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Frans »

Topdude schreef:Fons de Poel zou een aardige opvolger zijn. Heeft genoeg uitstraling, ook landelijk, maar ik weet niet of hij al klaar is met zijn televisiecarriere.
:withstupid:
NECTheBest

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door BIESKE »

Topdude schreef:Fons de Poel zou een aardige opvolger zijn. Heeft genoeg uitstraling, ook landelijk, maar ik weet niet of hij al klaar is met zijn televisiecarriere.
Tja.....Fons de Poel, wat zal ik er van zeggen. Uitstraling heeft ie, hij is behoorlijk ingevoerd bij NEC.....dat zijn iig 2 pluspunten. Maar hij zou in een wereld terecht komen waar hij nog nooit ingezeten heeft, dus of hij nou de juiste man is????

Topdude

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Topdude »

Ik schat in dat De Poel niet echt in de war raakt als hij een gesprek moet voeren met een paar businessclubleden. Die heeft wel voor hetere vuren gestaan.
Hij weet natuurlijk als geen ander hoe te communiceren.
Hij kent de weg in Hilversum, misschien ook wel handig als het gaan om publiciteit.

Dat hij niet uit het voetbalwereldje komt vind ik, met de kwaliteiten die hij wel meebrengt, nauwelijks een bezwaar.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Arjan van Hout »

Ik zou de Poel ook een hele goede vinden......... Maar dan moet hij er wel 100% voor kunnen en willen gaan en niet telkens met tv opnames weg zijn ofzo !

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Vincent Paes

Bericht door Gradje »

benniewels schreef:Wie is Vincent Paes ??? ;)
:withstupid:

jbnmgn

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door jbnmgn »

Ik ben blij dat hij opgestapt is. Het was een man zonder enige uitstraling. Een nietszeggend persoon. Hij zal de club geen schade toegebracht hebben, maar goed heeft hij NEC zeker niet gedaan.
Nu maar hopen dat er een figuur a la v Delft opstaat die de club weer op de rit krijgt. En misschien, heel misschien dat de sponsoren (mits zij betrokken worden bij het kiezen van een nieuwe voorzitter) ook bereid zijn om net als Frans Hendriks, extra geld in NEC te investeren om zo in de komende transfer periode een of 2 echte spitsen aan te trekken die weten wat scoren is.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Jeroen »

jbnmgn schreef:Ik ben blij dat hij opgestapt is. Het was een man zonder enige uitstraling. Een nietszeggend persoon. Hij zal de club geen schade toegebracht hebben, maar goed heeft hij NEC zeker niet gedaan.
Nu maar hopen dat er een figuur a la v Delft opstaat die de club weer op de rit krijgt. En misschien, heel misschien dat de sponsoren (mits zij betrokken worden bij het kiezen van een nieuwe voorzitter) ook bereid zijn om net als Frans Hendriks, extra geld in NEC te investeren om zo in de komende transfer periode een of 2 echte spitsen aan te trekken die weten wat scoren is.
De man had wel uitstraling, maar op een andere manier. Bovendien is het nog helemaal niet zeker dat Frans Hendriks geld trekt, het stukje van Omroep Gelderland was namelijk totaal uit zijn verband gerukt.

jbnmgn

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door jbnmgn »

Jeroen schreef:
jbnmgn schreef:Ik ben blij dat hij opgestapt is. Het was een man zonder enige uitstraling. Een nietszeggend persoon. Hij zal de club geen schade toegebracht hebben, maar goed heeft hij NEC zeker niet gedaan.
Nu maar hopen dat er een figuur a la v Delft opstaat die de club weer op de rit krijgt. En misschien, heel misschien dat de sponsoren (mits zij betrokken worden bij het kiezen van een nieuwe voorzitter) ook bereid zijn om net als Frans Hendriks, extra geld in NEC te investeren om zo in de komende transfer periode een of 2 echte spitsen aan te trekken die weten wat scoren is.
De man had wel uitstraling, maar op een andere manier. Bovendien is het nog helemaal niet zeker dat Frans Hendriks geld trekt, het stukje van Omroep Gelderland was namelijk totaal uit zijn verband gerukt.
Ja de uitstraling van een afgebrande kaars. v Delft was regelmatig (positief) in het nieuws en daar houden sponsoren nu eenmaal van. Heb jij Paes in de afgelopen 1 1/2 jaar veel in de media gezien of gehoord? Niet dus!
En als het een vent was met ballen had hij de meningsverschillen die er zijn kunnen bespreken (dat heeft v Delft ook een paar maal gedaan) en had hij de boel op de rit kunnen houden. Sponsoren hebben het vanaf het begin dat hij voorzitter werd, laten afweten omdat ze eenvoudig weg geen vertrouwen hadden in zijn leiderschap.
Dus nogmaals: ik ben blij dat hij opgerot is!

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Jeroen »

jbnmgn schreef:
Jeroen schreef:
jbnmgn schreef:Ik ben blij dat hij opgestapt is. Het was een man zonder enige uitstraling. Een nietszeggend persoon. Hij zal de club geen schade toegebracht hebben, maar goed heeft hij NEC zeker niet gedaan.
Nu maar hopen dat er een figuur a la v Delft opstaat die de club weer op de rit krijgt. En misschien, heel misschien dat de sponsoren (mits zij betrokken worden bij het kiezen van een nieuwe voorzitter) ook bereid zijn om net als Frans Hendriks, extra geld in NEC te investeren om zo in de komende transfer periode een of 2 echte spitsen aan te trekken die weten wat scoren is.
De man had wel uitstraling, maar op een andere manier. Bovendien is het nog helemaal niet zeker dat Frans Hendriks geld trekt, het stukje van Omroep Gelderland was namelijk totaal uit zijn verband gerukt.
Ja de uitstraling van een afgebrande kaars. v Delft was regelmatig (positief) in het nieuws en daar houden sponsoren nu eenmaal van. Heb jij Paes in de afgelopen 1 1/2 jaar veel in de media gezien of gehoord? Niet dus!
En als het een vent was met ballen had hij de meningsverschillen die er zijn kunnen bespreken (dat heeft v Delft ook een paar maal gedaan) en had hij de boel op de rit kunnen houden. Sponsoren hebben het vanaf het begin dat hij voorzitter werd, laten afweten omdat ze eenvoudig weg geen vertrouwen hadden in zijn leiderschap.
Dus nogmaals: ik ben blij dat hij opgerot is!
Wie zegt dat hij de meningsverschillen niet heeft besproken? Misschien was het wel vechten tegen de bierkaai, hebben de sponsors en investeerders teveel macht bij NEC. Misschien was Paes wel te naïef en is het rustig opbouwen van de club iets wat bij NEC niet kan. Het enige wat die man te verwijten valt is misschien dat hij nu pas die conlcusie trekt.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door BIESKE »

Jeroen schreef:
jbnmgn schreef:Ik ben blij dat hij opgestapt is. Het was een man zonder enige uitstraling. Een nietszeggend persoon. Hij zal de club geen schade toegebracht hebben, maar goed heeft hij NEC zeker niet gedaan.
Nu maar hopen dat er een figuur a la v Delft opstaat die de club weer op de rit krijgt. En misschien, heel misschien dat de sponsoren (mits zij betrokken worden bij het kiezen van een nieuwe voorzitter) ook bereid zijn om net als Frans Hendriks, extra geld in NEC te investeren om zo in de komende transfer periode een of 2 echte spitsen aan te trekken die weten wat scoren is.
De man had wel uitstraling, maar op een andere manier. Bovendien is het nog helemaal niet zeker dat Frans Hendriks geld trekt, het stukje van Omroep Gelderland was namelijk totaal uit zijn verband gerukt.
Het is nu of nooit, ook voor de investeerders. Het mannetje wat hun in de weg zat, is weg.......er is dus geen obstakel meer. De investeringen die ze gedaan hebben, hebben gerendeerd, dus ook wat dat betreft zie ik geen problemen. Het is nu alleen de daad bij het woord voegen, en laten zien dat de investeerders een NEC-hart hebben. Overigens denk ik dat als de investeerders de boel nu overnemen, dit alleen op de korte termijn verlichting brengt........op de lange termijn ben ik hier nog niet zo zeker van.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Polleke »

Luister, ik vind de reacties hier wel wat te negeatief. Deze man kan er niks aan doen dat hij op die manier naar voren is geschoven en is vanaf dag 1 in een positie geweest waarin hij niet kon functioneren. Hij heeft het met alle inzet gedaan en als je hem één ding kan verwijten is dat hij niet sneller is afgetreden aangezien hij geen draagkracht had. Aan de andere kant heb ik respect voor mensen die niet meteen de handdoek in de ring gooien.

Dus ik heb zoiets van: Vincent, bedankt voor je inzet! Het is jammer dat het niet goed gelopen heeft, maar dat doet niets af aan het feit dat je je stinkende beste hebt gedaan en dat je een goede vent bent. Het ga je goed.

jbnmgn

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door jbnmgn »

Polleke schreef:Luister, ik vind de reacties hier wel wat te negeatief. Deze man kan er niks aan doen dat hij op die manier naar voren is geschoven en is vanaf dag 1 in een positie geweest waarin hij niet kon functioneren. Hij heeft het met alle inzet gedaan en als je hem één ding kan verwijten is dat hij niet sneller is afgetreden aangezien hij geen draagkracht had. Aan de andere kant heb ik respect voor mensen die niet meteen de handdoek in de ring gooien.

Dus ik heb zoiets van: Vincent, bedankt voor je inzet! Het is jammer dat het niet goed gelopen heeft, maar dat doet niets af aan het feit dat je je stinkende beste hebt gedaan en dat je een goede vent bent. Het ga je goed.
Je kunt hem maar 1 ding verwijten en dat is dat hij eraan begonnen is.

jbnmgn

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door jbnmgn »

BIESKE schreef:
Jeroen schreef:
jbnmgn schreef:Ik ben blij dat hij opgestapt is. Het was een man zonder enige uitstraling. Een nietszeggend persoon. Hij zal de club geen schade toegebracht hebben, maar goed heeft hij NEC zeker niet gedaan.
Nu maar hopen dat er een figuur a la v Delft opstaat die de club weer op de rit krijgt. En misschien, heel misschien dat de sponsoren (mits zij betrokken worden bij het kiezen van een nieuwe voorzitter) ook bereid zijn om net als Frans Hendriks, extra geld in NEC te investeren om zo in de komende transfer periode een of 2 echte spitsen aan te trekken die weten wat scoren is.
De man had wel uitstraling, maar op een andere manier. Bovendien is het nog helemaal niet zeker dat Frans Hendriks geld trekt, het stukje van Omroep Gelderland was namelijk totaal uit zijn verband gerukt.
Het is nu of nooit, ook voor de investeerders. Het mannetje wat hun in de weg zat, is weg.......er is dus geen obstakel meer. De investeringen die ze gedaan hebben, hebben gerendeerd, dus ook wat dat betreft zie ik geen problemen. Het is nu alleen de daad bij het woord voegen, en laten zien dat de investeerders een NEC-hart hebben. Overigens denk ik dat als de investeerders de boel nu overnemen, dit alleen op de korte termijn verlichting brengt........op de lange termijn ben ik hier nog niet zo zeker van.
Het stukje van OG mag dan uit zijn verband zijn gerukt, feit blijft dat Frans NEC nooit in de steek zal laten. Hij zal niet zijn hele hebben en houwen op het spel zetten maar wat hij kan doen voor NEC doet hij ook.
Voor de andere investeerders is hun "obstakel" nu geen hindernis meer, en als Olsen goed verkocht kan worden zien zij ook in dat het investeren best aantrekkelijk kan zijn ( in tegenstelling tot de miskleun van Niedzielan).
Dus er is hoop. Nieuwe (hopelijk goede) voorzitter met een echt NEC hart en gemotiveerde sponsors zou moeten kunnen lijden tot het aantrekken van ECHTE versterkingen.
Dus duimen met zijn allen. :thumbsup:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Vincent Paes treedt terug als voorzitter

Bericht door Bleum »

Alsjeblieft zeg Fons De Poel. Klinkt een beetje als een acteur die president wordt. Puur vanwege z'n uitstraling.. maar leuk babbelen door een microfoon is wat anders dan een goed voorzitter zijn. Dan heb ik nog liever die Van Galen, accountant en jarenlang ervaring als voorzitter (van de osrn). Fons de Poel en Jochem van Gelder zitten al enige jaren in de adviesraad waar NEC erg naar luistert... en we vinden het allemaal zo negatief veranderd bij de club. Nou dan heb je aan de Poel ook niet veel lijkt mij.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten