ForzaNEC.nl

Alles over de fansites van NEC!
Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jeroen »

Je opmerkingen slaan gewoon nergens op.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door DJTEEF! »

Jeroen schreef:Je opmerkingen slaan gewoon nergens op.
:jestera: :jestera: :jestera:
Ok. Succes verder. Misschien moet je het Forza-topic op dit forum sluiten. Je staat toch niet open voor discussie.

Neem een voorbeeld aan je hoofdredacteur. Die komt ten minste nog met een verklaring voor de matige kwaliteit. Of nog beter: neem een voorbeeld aan DTH. Originele content met humor en zonder bloopers.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jeroen »

Ik dacht dat die tijd achter ons lag, maar blijkbaar staat de tijd hier bij sommigen al jaren stil.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door DJTEEF! »

Jeroen schreef:Ik dacht dat die tijd achter ons lag, maar blijkbaar staat de tijd hier bij sommigen al jaren stil.
Waar heb je het over? Je praat wartaal.

Maar goed. Jij je zin! De stukjes op Forza zijn hoogstaand en de commentaren voegen echt iets toe! :tu: Goede journalisten ook. Altijd op zoek naar verbetering.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op zo 13 sep 2015, 18:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Trouw1900
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 04 mar 2011, 17:37
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Trouw1900 »

ForzaNec op twitter vind ik altijd fijn om te volgen. :sjaal:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door CHEF »

DJTEEF! schreef:
SanderNEC schreef:
DJTEEF! schreef:Respect voor de mensen die ForzaNEC in de lucht houden, maar de schrijfsels blijven ontzettend matig en de reacties onder de schrijfsels zijn dikwijls tenenkrommend.
We zijn een team van veelal jonge mensen die vaak bij Forza beginnen met schrijven en zich dus constant blijven ontwikkelen. Althans, dat hopen we natuurlijk :wink: En de reacties kunnen we niet veel aan doen. Als we alle reacties die misschien een beetje 'niet kunnen' moeten verwijderen, zijn we lang bezig. Soms gaan ze wat ver, maar goed. Ieder zijn mening.
Dat valt ontzettend te prijzen, maar misschien kan iemand met wat meer ervaring (jij bent toch sportjournalist bij DG?) de stukken wel reviewen voordat ze geplaatst worden. De zinsbouw is soms erg matig. Dat gecombineerd met de blubber die die ene heer Papenhoven continu uitstoot, maakt dat ik er niet graag meer kom.
Je komt dus ook niet meer graag op dit forum of op de site van de Gelderlander?

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SanderNEC »

DJTEEF! schreef:
SanderNEC schreef:
DJTEEF! schreef:Respect voor de mensen die ForzaNEC in de lucht houden, maar de schrijfsels blijven ontzettend matig en de reacties onder de schrijfsels zijn dikwijls tenenkrommend.
We zijn een team van veelal jonge mensen die vaak bij Forza beginnen met schrijven en zich dus constant blijven ontwikkelen. Althans, dat hopen we natuurlijk :wink: En de reacties kunnen we niet veel aan doen. Als we alle reacties die misschien een beetje 'niet kunnen' moeten verwijderen, zijn we lang bezig. Soms gaan ze wat ver, maar goed. Ieder zijn mening.
Dat valt ontzettend te prijzen, maar misschien kan iemand met wat meer ervaring (jij bent toch sportjournalist bij DG?) de stukken wel reviewen voordat ze geplaatst worden. De zinsbouw is soms erg matig. Dat gecombineerd met de blubber die die ene heer Papenhoven continu uitstoot, maakt dat ik er niet graag meer kom.
We zijn allemaal vrijwilligers, dus het is soms zelfs al lastig om iemand te vinden die iets kan schrijven over de wedstrijd. Ik en anderen hebben ook niet vaak meteen de tijd om iets na te lezen. Dus of het komt er meteen op, of het duurt langer omdat iemand het nog moet nalezen (en dat is ook niet wat we willen).

En over de reacties: Je hoeft ze niet te lezen :wink:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SanderNEC »

NEC024 schreef:Moet ook zeggen dat ik er zelden meer kom. Ik verwacht echt geen hoogstaande stukjes, maar als er tig spelfouten in staan houdt het voor mij wel op. Stukjes door een ander laten nalezen zou al een goed begin zijn. Nog een tip: kom met meer extraatjes. Nu is het vooral nieuws brengen nadat het al via andere media is gebracht (weinig bijzonders dus) en voor- en nabeschouwingen. Zorg er dan voor dat je meer 'bijzondere' content hebt, dingen die je op andere sites niet leest.
Zie vorige reactie over het tegenlezen.

Over de extraatjes ben ik het niet helemaal eens. Nieuws over Roman hadden we als eerste. Met het vertrek van Brood en veel andere transfers liepen we ook voorop. En met interviews (die we weer vaker willen doen) en rubrieken als Hoe Gaat Het Met proberen we toch uniek te zijn. En de Forzapool natuurlijk. Binnenkort hopen we op een nieuwe rubriek over de shirts.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Legendario »

SanderNEC schreef:Over de extraatjes ben ik het niet helemaal eens. Nieuws over Roman hadden we als eerste.
Dat is niet waar. Het nieuws over Roman las je het eerst hier, op het enige echte forum! :wink:

Met dank aan Burp, natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Legendario op ma 14 sep 2015, 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door NEC024 »

SanderNEC schreef:
NEC024 schreef:Moet ook zeggen dat ik er zelden meer kom. Ik verwacht echt geen hoogstaande stukjes, maar als er tig spelfouten in staan houdt het voor mij wel op. Stukjes door een ander laten nalezen zou al een goed begin zijn. Nog een tip: kom met meer extraatjes. Nu is het vooral nieuws brengen nadat het al via andere media is gebracht (weinig bijzonders dus) en voor- en nabeschouwingen. Zorg er dan voor dat je meer 'bijzondere' content hebt, dingen die je op andere sites niet leest.
Zie vorige reactie over het tegenlezen.

Over de extraatjes ben ik het niet helemaal eens. Nieuws over Roman hadden we als eerste. Met het vertrek van Brood en veel andere transfers liepen we ook voorop. En met interviews (die we weer vaker willen doen) en rubrieken als Hoe Gaat Het Met proberen we toch uniek te zijn. En de Forzapool natuurlijk. Binnenkort hopen we op een nieuwe rubriek over de shirts.
Kijk, zulke reacties hebben we wel wat aan. In ieder geval goed dat jullie bij voorkeur elkaars stukken lezen voor ze op de site gaan. Dat het soms niet lukt kan natuurlijk.

Nieuws van Roman als eerste, meen me te herinneren dat burp het al op het forum had staan. Maakt ook niet veel uit. Interviews zijn inderdaad prima content voor een fansite, als dat meer zou kunnen is dat een grote pluspunt.

En voor de duidelijkheid (meer op Jeroen gericht), ik weet dat Forza op vrijwilligers draait, vandaar ook dat ik begon met dat ik geen hooggstaande stukken verwacht. Vind het dan jammer als er zo'n reactie komt op goedbedoelde tips. Dat jullie er tijd in steken valt te prijzen, maar feedback ontvangen lijkt me nooit verkeerd.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door DJTEEF! »

Legendario schreef:
SanderNEC schreef:Over de extraatjes ben ik het niet helemaal eens. Nieuws over Roman hadden we als eerste.
Dat is niet waar. Het nieuws over Roman las je het eerst hier, op het enige echte forum! :wink:

Met dank aan Burp, natuurlijk.
Forza meldde (heel stellig) dat het rond was, toen het nog helemaal niet rond was.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door DJTEEF! »

SanderNEC schreef:
DJTEEF! schreef:
SanderNEC schreef:
DJTEEF! schreef:Respect voor de mensen die ForzaNEC in de lucht houden, maar de schrijfsels blijven ontzettend matig en de reacties onder de schrijfsels zijn dikwijls tenenkrommend.
We zijn een team van veelal jonge mensen die vaak bij Forza beginnen met schrijven en zich dus constant blijven ontwikkelen. Althans, dat hopen we natuurlijk :wink: En de reacties kunnen we niet veel aan doen. Als we alle reacties die misschien een beetje 'niet kunnen' moeten verwijderen, zijn we lang bezig. Soms gaan ze wat ver, maar goed. Ieder zijn mening.
Dat valt ontzettend te prijzen, maar misschien kan iemand met wat meer ervaring (jij bent toch sportjournalist bij DG?) de stukken wel reviewen voordat ze geplaatst worden. De zinsbouw is soms erg matig. Dat gecombineerd met de blubber die die ene heer Papenhoven continu uitstoot, maakt dat ik er niet graag meer kom.
We zijn allemaal vrijwilligers, dus het is soms zelfs al lastig om iemand te vinden die iets kan schrijven over de wedstrijd. Ik en anderen hebben ook niet vaak meteen de tijd om iets na te lezen. Dus of het komt er meteen op, of het duurt langer omdat iemand het nog moet nalezen (en dat is ook niet wat we willen).

En over de reacties: Je hoeft ze niet te lezen :wink:
Het zijn slechts suggesties. Dank voor je reactie. Kan je collega Jeroen nog wat van leren, incasseringsvermogen van een verwend meisje.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SanderNEC »

DJTEEF! schreef:
Legendario schreef:
SanderNEC schreef:Over de extraatjes ben ik het niet helemaal eens. Nieuws over Roman hadden we als eerste.
Dat is niet waar. Het nieuws over Roman las je het eerst hier, op het enige echte forum! :wink:

Met dank aan Burp, natuurlijk.
Forza meldde (heel stellig) dat het rond was, toen het nog helemaal niet rond was.
Misschien iets te stellig, ja, maar we werden goed op de hoogte gehouden. Zulke risico's moet je soms maar nemen.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SanderNEC »

DJTEEF! schreef:
SanderNEC schreef:
DJTEEF! schreef:
SanderNEC schreef:
DJTEEF! schreef:Respect voor de mensen die ForzaNEC in de lucht houden, maar de schrijfsels blijven ontzettend matig en de reacties onder de schrijfsels zijn dikwijls tenenkrommend.
We zijn een team van veelal jonge mensen die vaak bij Forza beginnen met schrijven en zich dus constant blijven ontwikkelen. Althans, dat hopen we natuurlijk :wink: En de reacties kunnen we niet veel aan doen. Als we alle reacties die misschien een beetje 'niet kunnen' moeten verwijderen, zijn we lang bezig. Soms gaan ze wat ver, maar goed. Ieder zijn mening.
Dat valt ontzettend te prijzen, maar misschien kan iemand met wat meer ervaring (jij bent toch sportjournalist bij DG?) de stukken wel reviewen voordat ze geplaatst worden. De zinsbouw is soms erg matig. Dat gecombineerd met de blubber die die ene heer Papenhoven continu uitstoot, maakt dat ik er niet graag meer kom.
We zijn allemaal vrijwilligers, dus het is soms zelfs al lastig om iemand te vinden die iets kan schrijven over de wedstrijd. Ik en anderen hebben ook niet vaak meteen de tijd om iets na te lezen. Dus of het komt er meteen op, of het duurt langer omdat iemand het nog moet nalezen (en dat is ook niet wat we willen).

En over de reacties: Je hoeft ze niet te lezen :wink:
Het zijn slechts suggesties.
Ik waardeer ze ook :tu:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door illestyl »

Wel jammer dat er weinig onafhankelijk NEC nieuwsgaring is. NEC en BvI zitten vuistdiep in Omroep Gelderland en De Gelderlander, BvI en Harold (Forza/SV) knuffelen regelmatig. Forza is ook in mindere maten onafhankelijk. Mede doordat ze tegengewerkt zijn door NEC de afgelopen jaren. De VI heeft weinig nieuws omtrent NEC, en datgene dat er door komt is vaak bagger. Hoi Geert-Jan Jakobs. De enige keren dat ik nog een onafhankelijk leesbaar item onder ogen zie is als Knipping en Van Duren hun Nijmeegse hart laten spreken of de sporadische stukjes op DTH.

Zonder al die ongein hierboven; ik vind dit jammer en eigenlijk ook kwalijk. Wat jullie?

Overigens; hulde voor iedereen die vrijwillig tijd en moeite spendeert aan bovenstaande. Dat staat geheel buiten kijf.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door vak Oost »

illestyl schreef:Wel jammer dat er weinig onafhankelijk NEC nieuwsgaring is. NEC en BvI zitten vuistdiep in Omroep Gelderland en De Gelderlander, BvI en Harold (Forza/SV) knuffelen regelmatig. Forza is ook in mindere maten onafhankelijk.
Mede doordat ze tegengewerkt zijn door NEC de afgelopen jaren. De VI heeft weinig nieuws omtrent NEC, en datgene dat er door komt is vaak bagger. Hoi Geert-Jan Jakobs.
De enige keren dat ik nog een onafhankelijk leesbaar item onder ogen zie is als Knipping en Van Duren hun Nijmeegse hart laten spreken of de sporadische stukjes op DTH.
Zonder al die ongein hierboven; ik vind dit jammer en eigenlijk ook kwalijk. Wat jullie? Overigens; hulde voor iedereen die vrijwillig tijd en moeite spendeert aan bovenstaande. Dat staat geheel buiten kijf.
Er is voldoende onafhankelijk nieuws echter vanwege het meer gesloten karakter binnen de organisatie van NEC ligt niet alles meteen ter inkijk voor op het stadionplein ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SanderNEC »

illestyl schreef:Wel jammer dat er weinig onafhankelijk NEC nieuwsgaring is. NEC en BvI zitten vuistdiep in Omroep Gelderland en De Gelderlander, BvI en Harold (Forza/SV) knuffelen regelmatig. Forza is ook in mindere maten onafhankelijk. Mede doordat ze tegengewerkt zijn door NEC de afgelopen jaren. De VI heeft weinig nieuws omtrent NEC, en datgene dat er door komt is vaak bagger. Hoi Geert-Jan Jakobs. De enige keren dat ik nog een onafhankelijk leesbaar item onder ogen zie is als Knipping en Van Duren hun Nijmeegse hart laten spreken of de sporadische stukjes op DTH.

Zonder al die ongein hierboven; ik vind dit jammer en eigenlijk ook kwalijk. Wat jullie?

Overigens; hulde voor iedereen die vrijwillig tijd en moeite spendeert aan bovenstaande. Dat staat geheel buiten kijf.
Ik vind het onzin. Geen enkele van de media die je noemt zijn niet onafhankelijk wat betreft NEC. Hoe kom je erbij?
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Hennie-C »

Forza pool werkt nog steeds niet naar behoren? Enig idee hoe lang dat gaat duren? Anders is de "lol" er snel vanaf...
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SanderNEC »

Hennie-C schreef:Forza pool werkt nog steeds niet naar behoren? Enig idee hoe lang dat gaat duren? Anders is de "lol" er snel vanaf...
We werken er hard aan, maar het is nog niet bekend hoe lang het duurt. Balen we natuurlijk ook van. Je kunt wel gewoon blijven spelen, uiteindelijk zullen de punten er gewoon goed bij staan.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Legendario »

Even heel iets anders: is het een idee om aandacht te besteden aan stopdebeloften.nu? Er zijn nog geen 200 NEC'ers die getekend hebben!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Hennie-C »

SanderNEC schreef:
Hennie-C schreef:Forza pool werkt nog steeds niet naar behoren? Enig idee hoe lang dat gaat duren? Anders is de "lol" er snel vanaf...
We werken er hard aan, maar het is nog niet bekend hoe lang het duurt. Balen we natuurlijk ook van. Je kunt wel gewoon blijven spelen, uiteindelijk zullen de punten er gewoon goed bij staan.
Dank je voor je feedback! Snap dat je er van baalt, ik speel door en wacht rustig af. Succes!
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SanderNEC »

Hennie-C schreef:
SanderNEC schreef:
Hennie-C schreef:Forza pool werkt nog steeds niet naar behoren? Enig idee hoe lang dat gaat duren? Anders is de "lol" er snel vanaf...
We werken er hard aan, maar het is nog niet bekend hoe lang het duurt. Balen we natuurlijk ook van. Je kunt wel gewoon blijven spelen, uiteindelijk zullen de punten er gewoon goed bij staan.
Dank je voor je feedback! Snap dat je er van baalt, ik speel door en wacht rustig af. Succes!
Nou, dit is ook toevallig. De problemen zijn opgelost en de stand is als het goed is weer volledig juist.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Frans »

Legendario schreef:Even heel iets anders: is het een idee om aandacht te besteden aan stopdebeloften.nu? Er zijn nog geen 200 NEC'ers die getekend hebben!
Goed idee, come on forza! Vorig seizoen zeken wij ook met z'n allen toen we in de Jupiler zaten. Nu zijn we eruit, maar moeten we dit initiatief steunen vind ik!
NECTheBest

Glorie-NEC
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Glorie-NEC »

Ik lees veel (al dan niet terechte) kritiek aan het adres van Forza. Eerlijk gezegd vind ik de kritiek een beetje sneu. Vrijwilligers die hard hun best doen om een (informatieve) site ter vermaak van anderen in de lucht te houden en dan is deze hoon de lof die je toe komt. Wees een echte vent en help ze, stop met bezoeken van de site of heb vrede met het feit dat het niet aan eenieders hoge kwaliteitsnorm kan voldoen..
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door CHEF »

Frans schreef:
Legendario schreef:Even heel iets anders: is het een idee om aandacht te besteden aan stopdebeloften.nu? Er zijn nog geen 200 NEC'ers die getekend hebben!
Goed idee, come on forza! Vorig seizoen zeken wij ook met z'n allen toen we in de Jupiler zaten. Nu zijn we eruit, maar moeten we dit initiatief steunen vind ik!
Ik zou zeggen; plaats het op de officiele site.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten