Darts

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door vak Oost »

TT schreef:
harold schreef:Is het een voorschrift dat de darters met van die oubollige pantalons op het podium staan? (behalve Wright dan)
Ik vroeg me gisteren precies hetzelfde af, toen ik die tegenstander van Van Barneveld gisteren zag (weet zijn naam ff niet meer).
Een jaar of 25 zijn, een hanenkam hebben en tot aan je nek toe tatoeages hebben en dan zo'n grijze flubberpantalon aan moeten omdat het representatief zou moeten zijn.... :jestera:
Voetballers hebben ook een kleding voorschrift en lopen ook rond met plakplaatjes en rare kapsels ... een cees lok liep in zijn begin jaren zelfs ook met een hanekam rond :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door TT »

vak Oost schreef:
TT schreef:
harold schreef:Is het een voorschrift dat de darters met van die oubollige pantalons op het podium staan? (behalve Wright dan)
Ik vroeg me gisteren precies hetzelfde af, toen ik die tegenstander van Van Barneveld gisteren zag (weet zijn naam ff niet meer).
Een jaar of 25 zijn, een hanenkam hebben en tot aan je nek toe tatoeages hebben en dan zo'n grijze flubberpantalon aan moeten omdat het representatief zou moeten zijn.... :jestera:
Voetballers hebben ook een kleding voorschrift en lopen ook rond met plakplaatjes en rare kapsels ... een cees lok liep in zijn begin jaren zelfs ook met een hanekam rond :wink:
Ja, maar het verschil is dat de pantalons waar we het over hebben er niet uitzien en gewoonweg lullige dingen zijn. Wat ik bedoel te zeggen is dat je er met zo'n pantalon niet representatiever uit gaat zien. Of heb jij die ook aan als je pijltjes gooit? :wink:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door vak Oost »

TT schreef:
vak Oost schreef:
TT schreef:
harold schreef:Is het een voorschrift dat de darters met van die oubollige pantalons op het podium staan? (behalve Wright dan)
Ik vroeg me gisteren precies hetzelfde af, toen ik die tegenstander van Van Barneveld gisteren zag (weet zijn naam ff niet meer).
Een jaar of 25 zijn, een hanenkam hebben en tot aan je nek toe tatoeages hebben en dan zo'n grijze flubberpantalon aan moeten omdat het representatief zou moeten zijn.... :jestera:
Voetballers hebben ook een kleding voorschrift en lopen ook rond met plakplaatjes en rare kapsels ... een cees lok liep in zijn begin jaren zelfs ook met een hanekam rond :wink:
Ja, maar het verschil is dat de pantalons waar we het over hebben er niet uitzien en gewoonweg lullige dingen zijn.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je er met zo'n pantalon niet representatiever uit gaat zien. Of heb jij die ook aan als je pijltjes gooit? :wink:
Zonder het voorschrift van pantalons/schoenen zou je spelers met hun camping smoking en sandalen op het podium zien staan ... en als WK wil je toch een bepaalde uitstraling hebben.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door De Kletskop »

harold schreef:
pjottr schreef:heb je geen telfort of zoiets ?
Wij hebben op onze tablet horizon tv, maar die doet het ook niet.
Ik heb altijd de IPad naast me liggen waar ik via Itv van KPN het darten kan volgen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door Arjan van Hout »

Ik mag gewoon darten op de tv kijken :wink: Maar dat iTV van kpn werkt echt perfect. Ook super dat je vanaf je telefoon programma's kan opnemen

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door CHEF »

Eniesee schreef:Ik mag gewoon darten op de tv kijken :wink: Maar dat iTV van kpn werkt echt perfect. Ook super dat je vanaf je telefoon programma's kan opnemen
Is je vrouw werken?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door Arjan van Hout »

CHEF schreef:
Eniesee schreef:Ik mag gewoon darten op de tv kijken :wink: Maar dat iTV van kpn werkt echt perfect. Ook super dat je vanaf je telefoon programma's kan opnemen
Is je vrouw werken?
Zekers niet, sterker nog zij zet hem op RTL7

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door harold »

necmaniacs schreef:
harold schreef:
pjottr schreef:heb je geen telfort of zoiets ?
Wij hebben op onze tablet horizon tv, maar die doet het ook niet.
Als je ziggo hebt, kun je ook via http://www.horizon.tv kijken, werkt prima! Hoeft niet per se via de app, die is niet zo stabiel soms idd
Dank je wel, deze werkt perfect! :tu:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door vak Oost »

Barney kan Lewis niet bijhouden ... 4 - 0
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door eniesee12 »

Kansloze pot, en het straalt ook van hem af moet ik zeggen

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door harold »

En Anderson zal ook wel van Klaassen winnen, kan ik morgen mooi op tijd naar bed.

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door RZG »

eniesee12 schreef:Kansloze pot, en het straalt ook van hem af moet ik zeggen
It aint over till the fat lady sings..
Als je alles geeft, verlies je niets.

jbnmgn

Re: Darts

Bericht door jbnmgn »

Jammer maar als je zelf te weinig tripples gooit en je tegenstander wel en die ook nog eens beter is met uitgooi op de dubbel dan houd het op.
Maar Barney is denk ik verder gekomen dan dat hij van te voren gezien zijn vorm had verwacht.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1136
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door Veugel »

Weet iemand hoe er bepaalt wordt wie de wedstrijd mag beginnen.. vraag me dit al tijdje af..

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Darts

Bericht door Nummer 11 »

Veugel schreef:Weet iemand hoe er bepaalt wordt wie de wedstrijd mag beginnen.. vraag me dit al tijdje af..
Gooien voor de bull?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door jackkreta »

Dan moet Klaasen het maar doen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door Mark Ariaans »

Nope.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door De Kletskop »

Eniesee schreef:
CHEF schreef:
Eniesee schreef:Ik mag gewoon darten op de tv kijken :wink: Maar dat iTV van kpn werkt echt perfect. Ook super dat je vanaf je telefoon programma's kan opnemen
Is je vrouw werken?
Zekers niet, sterker nog zij zet hem op RTL7
Mijn vrouw haalt bier voor mij :tong:


:crazy:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door De Kletskop »

harold schreef:En Anderson zal ook wel van Klaassen winnen, kan ik morgen mooi op tijd naar bed.
Nou...deze finale wil ik niet missen.
Wat is die Anderson in vorm zeg, ongekend.

jbnmgn

Re: Darts

Bericht door jbnmgn »

De Kletskop schreef:
harold schreef:En Anderson zal ook wel van Klaassen winnen, kan ik morgen mooi op tijd naar bed.
Nou...deze finale wil ik niet missen.
Wat is die Anderson in vorm zeg, ongekend.
Ik had het al voorspeld deze finale, dat Barney en Jelle het niet gehaald hebben is jammer, maar beiden komen terug van een lange weg en hebben het dus gewoon goed gedaan.
Natuurlijk hoop je (en zij zelf ook) dat de finale gehaald wordt, maar beide tegenspers waren gewoon te goed en hun vorm was er net niet.
Mooie finale vanavond.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door vak Oost »

Wat een knaller van een finale - Anderson wederom de kampioen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door Hennie-C »

86 hebben staan en dan 96 gooien... in de finale, wat een giller :jestera:
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door MojoMojo »

Hennie-C schreef:86 hebben staan en dan 96 gooien... in de finale, wat een giller :jestera:
Anderson heeft dat 3x gedaan dit toernooi.. :crazy: Ach ja, als ik op dat podium zou staan zou ik na elke pijl even op mijn smartphone moeten uitrekenen hoeveel ik nog overheb. :biggrin:
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door MojoMojo »

Mijn god, wat is het verschil tussen de PDC en de BDO enorm. Ik dacht gisteren, laat ik voor de gein eens kijken hoe Hankey het doet. Fantastische opkomst, maar uiteindelijk pakte hij maar één leg in een wedstrijd met nagenoeg alleen maar 20+-darters.

Ook de andere bekende darters als Darryl Fitton en Tony O'Shea liggen er kansloos uit in de 1e ronde. Bij de vrouwen ligt zelfs Anastasia Dobromislova er al uit.

Merkwaardig hoe de rollen van de twee bonden in een relatief korte tijd zo gigantisch zijn omgedraaid.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Darts

Bericht door Nummer 11 »

MojoMojo schreef:Mijn god, wat is het verschil tussen de PDC en de BDO enorm. Ik dacht gisteren, laat ik voor de gein eens kijken hoe Hankey het doet. Fantastische opkomst, maar uiteindelijk pakte hij maar één leg in een wedstrijd met nagenoeg alleen maar 20+-darters.

Ook de andere bekende darters als Darryl Fitton en Tony O'Shea liggen er kansloos uit in de 1e ronde. Bij de vrouwen ligt zelfs Anastasia Dobromislova er al uit.

Merkwaardig hoe de rollen van de twee bonden in een relatief korte tijd zo gigantisch zijn omgedraaid.
Money makes the world go round

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten