Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Curva »

Tim Janssen schreef:ik krijg een dejavu van 2 jaar geleden
:withstupid:
Toen hadden we daar bovenberg die probeerde te verdedigen....nu zie ik soms helemaal niemand op de backpositie

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door karlo »

Eniesee schreef:
karlo schreef:
pjottr schreef:antwoord is...nee.
zwakke selectie waarbij passen over 2 meter nog niet aankomen.
:withstupid:
Groot gebrek aan kwaliteit, was vanavond weer schrijnend zichtbaar,
Ik weet niet wie nu uiteindelijk de selectie heeft samengesteld,
Maar dit is een gevalletje Jupiler league
:jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera:
Het lachen vergaat je nog denk ik
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

zie er inderdaad de lol niet van in.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Napoleon »

Vergelijkbaar met het NEC van Anton Janssen maar dan nog veel slechter.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Tja, als Foor, Santos, Jones, Rens, Woudenberg, Limbombe vertrekken en de vervangers minder of veel minder zijn, dan ga je het moeilijk krijgen in de eredivisie.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Sandertjuh85 »

mschr schreef:Tja, als Foor, Santos, Jones, Rens, Woudenberg, Limbombe vertrekken en de vervangers minder of veel minder zijn, dan ga je het moeilijk krijgen in de eredivisie.
Vergeet Kane niet.

Delle is de enige nieuweling waarvan ik het id heb dat hij iets van toegevoegde waarde heeft.. De rest hadden we bij blauw wit 12 op kunnen halen.
Spitsje van Liverpool geef ik nog even het voordeel van de twijfel.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Sandertjuh85 schreef:
mschr schreef:Tja, als Foor, Santos, Jones, Rens, Woudenberg, Limbombe vertrekken en de vervangers minder of veel minder zijn, dan ga je het moeilijk krijgen in de eredivisie.
Vergeet Kane niet.

Delle is de enige nieuweling waarvan ik het id heb dat hij iets van toegevoegde waarde heeft.. De rest hadden we bij blauw wit 12 op kunnen halen.
Spitsje van Liverpool geef ik nog even het voordeel van de twijfel.
Ik ben niet zo'n fan van Kane, maar het lijdt geen twijfel dat ie veel beter is dan Heinloth/Buwalda/Dyrestam. Appiah zou zelfs een versterking zijn voor het huidige team. Delle is okay, maar hij haalt het niet bij Jones. Mayi en Awoniyi missen scorend vermogen en overzicht.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door hupie »

mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef:
mschr schreef:Tja, als Foor, Santos, Jones, Rens, Woudenberg, Limbombe vertrekken en de vervangers minder of veel minder zijn, dan ga je het moeilijk krijgen in de eredivisie.
Vergeet Kane niet.

Delle is de enige nieuweling waarvan ik het id heb dat hij iets van toegevoegde waarde heeft.. De rest hadden we bij blauw wit 12 op kunnen halen.
Spitsje van Liverpool geef ik nog even het voordeel van de twijfel.
Ik ben niet zo'n fan van Kane, maar het lijdt geen twijfel dat ie veel beter is dan Heinloth/Buwalda/Dyrestam. Appiah zou zelfs een versterking zijn voor het huidige team. Delle is okay, maar hij haalt het niet bij Jones. Mayi en Awoniyi missen scorend vermogen en overzicht.
:withstupid: Iedere kenner wist dat we een nummer 10 nodig hadden. Hebben ik en andere al meerdere malen hier aangegeven, ook voor het seizoen begon en tijdens de transfer periode. Alleen de technische staf incl. Futuralis, Hoekman en de trainer zagen dit blijkbaar niet. Het is onmogelijk zonder een dergelijke speler meer dan 25-30 maal te scoren in een heel seizoen. En daardoor is degradatie hiermee feitelijk al ingecalculeerd. Hopelijk lukt het met dit beleid dan wel in cat. 2 te komen. Zou het licht puntje dan zijn om in de juup league volgend jaar weer op te gaan bouwen.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Vannuilekumphuile »

Weer opbouwen ? Daar kan je toch niet mee aankomen. Dat betekent dat de huidige ronde nieuw opbouwen afbouwen blijkt te zijn. Ik ben het eens met anderen dat je dan een leegloop krijgt qua publiek en sponsoren. Sterker nog: ik ga daar nog wel eens op rekenen maar gevoelsmatig sluit ik een faillissement dan niet uit. Ik vraag me soms ook wel af wat dat nu eigenlijk betekent, wat is er nog over van de club. Mijn conclusie: een groep supporters, punt. Als we nu zouden degraderen dan is een faillissement misschien juist wel goed. Dan hef je de organisatie in 1 keer volledig op, en begint echt met een schone lei in plaats van doormodderen. Met andere woorden, dit jaar financieel saneren + behoud dat MOET je voor elkaar krijgen. De enorme reputatie-schade van de club naar belanghebbenden is wel schrikbarend groot. Wie is er nog trots om speler, investeerder, gezicht van onze club te zijn? Maar goed, dat weten we dan maar het helpt niet. Steunen, doorploeteren, duimen en misschien nog maar weer een keertje extra handje van de investeerders in de winterstop maar spreek als directie vooral ook snel meerjarenplan duidelijk uit. als het spelersmaterieel echt zo slecht is als dat ik opmaak uit onze fora dan kunnen we het vergeten. Ik weet dat nog niet. Je moet ook vergelijken. Roda en Willem 2 vliegen er gisteren ook kansloos uit, dan zal er komende 2 wedstrijden wel meer duidelijk worden.

Devoetballiefhebber
Berichten: 7
Lid geworden op: do 22 sep 2016, 11:40
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Devoetballiefhebber »

Supporters!

Voor een onderzoek ben ik opzoek naar respondenten die drie minuten de tijd willen nemen om een enquête in te vullen. 1 oktober wordt er uit alle inzendingen een winnaar getrokken die met drie vrienden in december naar El Clasico gaat.

Vul hem nu in op: https://nl.surveymonkey.com/r/3L7MXYP

Alvast bedankt!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door flipsen »

Vannuilekumphuile schreef:Weer opbouwen ? Daar kan je toch niet mee aankomen. Dat betekent dat de huidige ronde nieuw opbouwen afbouwen blijkt te zijn. Ik ben het eens met anderen dat je dan een leegloop krijgt qua publiek en sponsoren. Sterker nog: ik ga daar nog wel eens op rekenen maar gevoelsmatig sluit ik een faillissement dan niet uit. Ik vraag me soms ook wel af wat dat nu eigenlijk betekent, wat is er nog over van de club. Mijn conclusie: een groep supporters, punt. Als we nu zouden degraderen dan is een faillissement misschien juist wel goed. Dan hef je de organisatie in 1 keer volledig op, en begint echt met een schone lei in plaats van doormodderen. Met andere woorden, dit jaar financieel saneren + behoud dat MOET je voor elkaar krijgen. De enorme reputatie-schade van de club naar belanghebbenden is wel schrikbarend groot. Wie is er nog trots om speler, investeerder, gezicht van onze club te zijn? Maar goed, dat weten we dan maar het helpt niet. Steunen, doorploeteren, duimen en misschien nog maar weer een keertje extra handje van de investeerders in de winterstop maar spreek als directie vooral ook snel meerjarenplan duidelijk uit. als het spelersmaterieel echt zo slecht is als dat ik opmaak uit onze fora dan kunnen we het vergeten. Ik weet dat nog niet. Je moet ook vergelijken. Roda en Willem 2 vliegen er gisteren ook kansloos uit, dan zal er komende 2 wedstrijden wel meer duidelijk worden.
winnen we van Roda en Willem2 dan ziet het er wat zonniger uit en krijgen ze meer zelfvertrouwen , verlies je ze dan ziet het er somber uit, is weliswaar een open deur intrappen maar wel de waarheid
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

en zie jij enig aanknopingspunt waarom dat zou gebeuren ?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Arjan van Hout »

pjottr schreef:en zie jij enig aanknopingspunt waarom dat zou gebeuren ?
Als je ADO 90 minuten lang op 0-0 weet te houden dan kun je ook winnen van Roda en w2

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Zico »

mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef:
mschr schreef:Tja, als Foor, Santos, Jones, Rens, Woudenberg, Limbombe vertrekken en de vervangers minder of veel minder zijn, dan ga je het moeilijk krijgen in de eredivisie.
Vergeet Kane niet.

Delle is de enige nieuweling waarvan ik het id heb dat hij iets van toegevoegde waarde heeft.. De rest hadden we bij blauw wit 12 op kunnen halen.
Spitsje van Liverpool geef ik nog even het voordeel van de twijfel.
Ik ben niet zo'n fan van Kane, maar het lijdt geen twijfel dat ie veel beter is dan Heinloth/Buwalda/Dyrestam. Appiah zou zelfs een versterking zijn voor het huidige team. Delle is okay, maar hij haalt het niet bij Jones. Mayi en Awoniyi missen scorend vermogen en overzicht.
Je moet een onderscheid maken tussen spelers die het niveau niet aankunnen en spelers die in een bepaald systeem niet renderen of uit vorm zijn. Ik denk dat Delle, Golla, Dumic, Breinburg, Bikel, von Haacke, Owusu, Mayi en Taiwo in aanleg eredivisiewaardige spelers zijn. Maar Golla en Dumic zijn alleen goed met de kont tegen de 16, renderen niet in het voetbal dat Hyballa wil spelen. Bikel is hopeloos uit vorm en de voorhoede krijgt amper fatsoenlijke ballen.

Zorgelijk is het gebrek aan goede backs en een nummer 10. Leiwa is wat mij betreft veruit de beste linksback die wel hebben. Laat hem maar tot de winterstop staan, en dan in de winterstop fatsoenlijke backs halen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
pjottr schreef:en zie jij enig aanknopingspunt waarom dat zou gebeuren ?
Als je ADO 90 minuten lang op 0-0 weet te houden dan kun je ook winnen van Roda en w2
Je bedoelt te zeggen: dan kun je ook Roda en W2 op nul-nul houden. Maar als er iets is wat het degradatieseizoen heeft geleerd, is dat gelijkspelen niet voldoende zijn. Bovendien is het een koud kunstje om ADO op een gelijkspel te houden in de beker. Afgelopen jaren werden ze er na pingels uit geknikkerd door een Genemuiden en een Almere City...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

Zico schreef:
mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef:
mschr schreef:Tja, als Foor, Santos, Jones, Rens, Woudenberg, Limbombe vertrekken en de vervangers minder of veel minder zijn, dan ga je het moeilijk krijgen in de eredivisie.
Vergeet Kane niet.

Delle is de enige nieuweling waarvan ik het id heb dat hij iets van toegevoegde waarde heeft.. De rest hadden we bij blauw wit 12 op kunnen halen.
Spitsje van Liverpool geef ik nog even het voordeel van de twijfel.
Ik ben niet zo'n fan van Kane, maar het lijdt geen twijfel dat ie veel beter is dan Heinloth/Buwalda/Dyrestam. Appiah zou zelfs een versterking zijn voor het huidige team. Delle is okay, maar hij haalt het niet bij Jones. Mayi en Awoniyi missen scorend vermogen en overzicht.
Je moet een onderscheid maken tussen spelers die het niveau niet aankunnen en spelers die in een bepaald systeem niet renderen of uit vorm zijn. Ik denk dat Delle, Golla, Dumic, Breinburg, Bikel, von Haacke, Owusu, Mayi en Taiwo in aanleg eredivisiewaardige spelers zijn. Maar Golla en Dumic zijn alleen goed met de kont tegen de 16, renderen niet in het voetbal dat Hyballa wil spelen. Bikel is hopeloos uit vorm en de voorhoede krijgt amper fatsoenlijke ballen.

Zorgelijk is het gebrek aan goede backs en een nummer 10. Leiwa is wat mij betreft veruit de beste linksback die wel hebben. Laat hem maar tot de winterstop staan, en dan in de winterstop fatsoenlijke backs halen.
Prima stuk tot die zin over Leiwa. dat kon 2 jaar geleden in de juup al niet meer,dat kan op de training niet meer en jij wilt hem in de eredivisie in de basis zetten.Dat impliceert dat je hele centrum overhoop komt te liggen omdat ze constant moeten corrigeren,dat viel gisteren nog aardig mee trouwens.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
pjottr schreef:en zie jij enig aanknopingspunt waarom dat zou gebeuren ?
Als je ADO 90 minuten lang op 0-0 weet te houden dan kun je ook winnen van Roda en w2
Je bedoelt te zeggen: dan kun je ook Roda en W2 op nul-nul houden. Maar als er iets is wat het degradatieseizoen heeft geleerd, is dat gelijkspelen niet voldoende zijn. Bovendien is het een koud kunstje om ADO op een gelijkspel te houden in de beker. Afgelopen jaren werden ze er na pingels uit geknikkerd door een Genemuiden en een Almere City...
Nee hoor, want Roda en w2 hebben een slechte verdediging dan ADO dus scoren we

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Hoop van harte dat je gelijk hebt.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Arjan van Hout »

pjottr schreef:Hoop van harte dat je gelijk hebt.
Dat hoop ik ook

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Poort5 »

Eniesee schreef:
pjottr schreef:Hoop van harte dat je gelijk hebt.
Dat hoop ik ook
Ik doe mee.

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

Als antwoord op de vraag van deze topic: NEE!

Ik voorzie een ramp, we verliezen van Vitesse en van Utrecht.
En de wedstrijden daarna zijn ook niet zomaar gewonnen. Voor de winterstop halen we heel misschien nog 6 tot max 9 punten.
Ben ik nu een pessimist of een realist? Ik baal gewoon dat we weer een billenknijpend K*T seizoen meemaken en het ziet er gewoon niet uit dat dit snel zal verbeteren.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door burp »

ja stel je voor zeg, we zouden in de winterstop al veilig zijn.
Echt irritant van die trainers als Pastoor en Faber die dat voor elkaar kregen, zo'n saai seizoen heb je dan.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Gijscoman »

Ik ben een stuk optimistischer. We hebben het Feyenoord lastiger gemaakt dan bijna elke andere club in de Eredivisie en naar mijn mening door falend optreden van de scheidsrechter verloren. Daarnaast hebben we Heerenveen, de nummer 3 op dit moment, hun enige verlies toegebracht en bovendien ervoor gezorgd dat hun aanval, na Ajax en Feyenoord de meest productieve, bijna de volledige wedstrijd kansloos waren. Feyenoord was trouwens niet de enige keer dat we punten hebben laten liggen; ook tegen GAE en Willem II hadden we meer verdiend. Desondanks staan we 12e.
En onze concurrentie staat er vaak slechter voor met veel minder hoop dan NEC op verbetering. Bij Roda loopt niemand die kan scoren; bij Groningen begint het onrustig te worden bij de supporters, terwijl er geen team staat; Willem II heeft met Sol een type Santos, maar heeft i.t.t. NEC vorig jaar verder niks.
We hebben zelf trouwens ook een prima team, dat genoeg strijd levert, heel veel teamgeest bezit en bovendien meer dan voldoende kwaliteit bezit om er met gemak in te blijven.
Wat het programma tot de winterstop betreft:
Vitesse, Ajax en Twente gaan we kansloos tegen zijn, vrees ik. Utrecht en ADO zijn gelijkwaardige teams (genoeg kwaliteit en strijd, maar instabiel in uitvoering): twee keer gelijkspel, gok ik op. Groningen, Heracles en het weer zakkende Excelsior kunnen we hebben. In dat geval ga je winterstop in bovenaan het rechter rijtje.

Dit seizoen gaat helemaal goed komen. We hebben goede spelers, een goede trainer en een voor NEC bovengemiddeld goede sfeer dit jaar. Geen paniek; alles komt goed!

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

Gijscoman schreef:Ik ben een stuk optimistischer. We hebben het Feyenoord lastiger gemaakt dan bijna elke andere club in de Eredivisie en naar mijn mening door falend optreden van de scheidsrechter verloren. Daarnaast hebben we Heerenveen, de nummer 3 op dit moment, hun enige verlies toegebracht en bovendien ervoor gezorgd dat hun aanval, na Ajax en Feyenoord de meest productieve, bijna de volledige wedstrijd kansloos waren. Feyenoord was trouwens niet de enige keer dat we punten hebben laten liggen; ook tegen GAE en Willem II hadden we meer verdiend. Desondanks staan we 12e.
En onze concurrentie staat er vaak slechter voor met veel minder hoop dan NEC op verbetering. Bij Roda loopt niemand die kan scoren; bij Groningen begint het onrustig te worden bij de supporters, terwijl er geen team staat; Willem II heeft met Sol een type Santos, maar heeft i.t.t. NEC vorig jaar verder niks.
We hebben zelf trouwens ook een prima team, dat genoeg strijd levert, heel veel teamgeest bezit en bovendien meer dan voldoende kwaliteit bezit om er met gemak in te blijven.
Wat het programma tot de winterstop betreft:
Vitesse, Ajax en Twente gaan we kansloos tegen zijn, vrees ik. Utrecht en ADO zijn gelijkwaardige teams (genoeg kwaliteit en strijd, maar instabiel in uitvoering): twee keer gelijkspel, gok ik op. Groningen, Heracles en het weer zakkende Excelsior kunnen we hebben. In dat geval ga je winterstop in bovenaan het rechter rijtje.

Dit seizoen gaat helemaal goed komen. We hebben goede spelers, een goede trainer en een voor NEC bovengemiddeld goede sfeer dit jaar. Geen paniek; alles komt goed!
Ik hoop met jou dat het zo goed uit gaat pakken.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door LT »

jbnmgn schreef:Als antwoord op de vraag van deze topic: NEE!

Ik voorzie een ramp, we verliezen van Vitesse en van Utrecht.
En de wedstrijden daarna zijn ook niet zomaar gewonnen. Voor de winterstop halen we heel misschien nog 6 tot max 9 punten.
Ben ik nu een pessimist of een realist? Ik baal gewoon dat we weer een billenknijpend K*T seizoen meemaken en het ziet er gewoon niet uit dat dit snel zal verbeteren.
Wat een azijnzeiker ben jij zeg. Ik zou je verwachtingen snel bijstellen, die zijn nu zwaar irreëel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Johnvdb en 20 gasten