Lorenzo Burnet

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door dolle dries »

henkie1234 schreef:
Tiel schreef:Altijd Nijmegen = Altijd negatief.
zie eagles daar staan er gelijk 2 in de basis. Dat is toch ook de bedoeling van nieuwe spelers halen??


En toch verloren, hadden ze de centen beter in de zak kunnen houden :biggrin:

jbnmgn

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door jbnmgn »

dolle dries schreef:
henkie1234 schreef:
Tiel schreef:Altijd Nijmegen = Altijd negatief.
zie eagles daar staan er gelijk 2 in de basis. Dat is toch ook de bedoeling van nieuwe spelers halen??


En toch verloren, hadden ze de centen beter in de zak kunnen houden :biggrin:
Gewoon rustig brengen, zal best in orde komen.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door GV »

jbnmgn schreef:
Tiel schreef:Altijd Nijmegen = Altijd negatief.
Zou GV familie zijn van mschr?? :biggrin:
Zal ik eens moeten nijkijken :wink: Er komt een belangrijke serie wedstrijden aan. Met de spelers voor de winterstop krijgen wij het heel moeilijk. In de winterstop worden er 3 nieuwe gehaald, een spits, middenvelder en een linksback. Ik hoop niet voor de bank, maar voor de basis. Na pittige trainingen van Hyballa hebben 2 van de 3 pijntjes, waarschijnlijk door een trainingsachterstand, dus niet wedstrijdfit. Bij andere clubs staan nieuwe spelers meteen in de basis, maar hier natuurlijk weer niet. Zondag moet je winnen. Van anderen lees je dat deze spelers rustig gebracht moeten worden; heeft NEC geen tijd voor!
Een speler die op zijn teentjes loopt in de basis zetten heeft natuurlijk ook geen zin.
Ik heb er voor morgen een hard hoofd in, anders gezegd verwacht ik een nederlaag. Met deze nieuwe spelers, die morgen fit in de basis hadden gestaan, was ik een stuk positiever geweest.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Tiel »

GV schreef:
jbnmgn schreef:
Tiel schreef:Altijd Nijmegen = Altijd negatief.
Zou GV familie zijn van mschr?? :biggrin:
Zal ik eens moeten nijkijken :wink: Er komt een belangrijke serie wedstrijden aan. Met de spelers voor de winterstop krijgen wij het heel moeilijk. In de winterstop worden er 3 nieuwe gehaald, een spits, middenvelder en een linksback. Ik hoop niet voor de bank, maar voor de basis. Na pittige trainingen van Hyballa hebben 2 van de 3 pijntjes, waarschijnlijk door een trainingsachterstand. Bij andere clubs staan nieuwe spelers meteen in de basis, maar hier natuurlijk weer niet. Zondag moet je winnen. Van anderen lees je dat deze spelers rustig gebracht moeten worden; heeft NEC geen tijd voor!
Een speler die op zijn teentjes loopt in de basis zetten heeft natuurlijk ook geen zin.
Ik heb er voor morgen een hard hoofd in, anders gezegd verwacht ik een nederlaag. Met deze nieuwe spelers, die morgen fit in de basis hadden gestaan, was ik een stuk positiever geweest.
Altijd Nijmegen = altijd Negatief.

In Deventer speelden ze wel direct. Manu direct geblesseerd, voor hoe lang?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door zuurpruim »

GV schreef:
jbnmgn schreef:
Tiel schreef:Altijd Nijmegen = Altijd negatief.
Zou GV familie zijn van mschr?? :biggrin:
Zal ik eens moeten nijkijken :wink: Er komt een belangrijke serie wedstrijden aan. Met de spelers voor de winterstop krijgen wij het heel moeilijk. In de winterstop worden er 3 nieuwe gehaald, een spits, middenvelder en een linksback. Ik hoop niet voor de bank, maar voor de basis. Na pittige trainingen van Hyballa hebben 2 van de 3 pijntjes, waarschijnlijk door een trainingsachterstand, dus niet wedstrijdfit. Bij andere clubs staan nieuwe spelers meteen in de basis, maar hier natuurlijk weer niet. Zondag moet je winnen. Van anderen lees je dat deze spelers rustig gebracht moeten worden; heeft NEC geen tijd voor!
Een speler die op zijn teentjes loopt in de basis zetten heeft natuurlijk ook geen zin.
Ik heb er voor morgen een hard hoofd in, anders gezegd verwacht ik een nederlaag. Met deze nieuwe spelers, die morgen fit in de basis hadden gestaan, was ik een stuk positiever geweest.
Larsson komt er morgen als invaller echt wel in.Ik heb alleen zo'n bang vermoeden dat Hyballa Larsson als rechtsbuiten gaat posteren en Mayhi als spits.Niet morgen maar als larsson een hele wedstrijd kan spelen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door mschr »

Wat wil je dan? Mayi als rechtsbuiten en Larsson in de spits? Mayi is een hardloper die gaat schieten als hij het doel ziet. Zulke types missen een puike voorzet en kunnen geen man passeren.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Wat wil je dan? Mayi als rechtsbuiten en Larsson in de spits? Mayi is een hardloper die gaat schieten als hij het doel ziet. Zulke types missen een puike voorzet en kunnen geen man passeren.
Nee die hebben enkel een man met een goede steekpas nodig en dan maken ze er 15 of 20.....

Ik Hoop dat Ferdi er nog een stel kan afleveren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Wat wil je dan? Mayi als rechtsbuiten en Larsson in de spits? Mayi is een hardloper die gaat schieten als hij het doel ziet. Zulke types missen een puike voorzet en kunnen geen man passeren.
Larsson is een echte spits,daar voelt hij zich het beste bij.Eens kijken of dat kan in een 4-4-2.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
mschr schreef:Wat wil je dan? Mayi als rechtsbuiten en Larsson in de spits? Mayi is een hardloper die gaat schieten als hij het doel ziet. Zulke types missen een puike voorzet en kunnen geen man passeren.
Nee die hebben enkel een man met een goede steekpas nodig en dan maken ze er 15 of 20.....

Ik Hoop dat Ferdi er nog een stel kan afleveren.
Ik hoop dat Ferdi morgen i.p.v. Bikel speelt maar dat is nog zeer de vraag

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
mschr schreef:Wat wil je dan? Mayi als rechtsbuiten en Larsson in de spits? Mayi is een hardloper die gaat schieten als hij het doel ziet. Zulke types missen een puike voorzet en kunnen geen man passeren.
Nee die hebben enkel een man met een goede steekpas nodig en dan maken ze er 15 of 20.....

Ik Hoop dat Ferdi er nog een stel kan afleveren.
Klopt.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:Wat wil je dan? Mayi als rechtsbuiten en Larsson in de spits? Mayi is een hardloper die gaat schieten als hij het doel ziet. Zulke types missen een puike voorzet en kunnen geen man passeren.
Nee die hebben enkel een man met een goede steekpas nodig en dan maken ze er 15 of 20.....

Ik Hoop dat Ferdi er nog een stel kan afleveren.
Ik hoop dat Ferdi morgen i.p.v. Bikel speelt maar dat is nog zeer de vraag
Helemaal mee eens, heb er alleen een hard hoofd in. Met Bikel en zonder Ferdi is het op het middenveld te veel van hetzelfde. Met Ferdi breng je extra kwaliteit en creativiteit. Al moet ik wel toegeven dat sinds von Haacke hoger op het veld staat het voetballend ook aardig loopt. Verder ben ik wel blij dat grot speelt!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door vak Oost »

GV schreef:Na pittige trainingen van Hyballa hebben 2 van de 3 pijntjes, waarschijnlijk door een trainingsachterstand, dus niet wedstrijdfit.
Bij andere clubs staan nieuwe spelers meteen in de basis, maar hier natuurlijk weer niet.
Messaoud hep last van de knie - geen reden om hem in de basis te laten beginnen en die andere twee nieuwkomers zijn nog niet 200% hyballa fit
maar zitten wel op de bank en inzetbaar mits nodig - mooi toch ?
Alles komt goed !!

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door ForzaVakZ »

Nog steeds geblesseerd! Gevalletje Krul! Kan straks na dit seizoen naar AZ!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Keizerstad1994 »

ForzaVakZ schreef:Nog steeds geblesseerd! Gevalletje Krul! Kan straks na dit seizoen naar AZ!
Ik las op Forza dat juist Fomitschow geblesseerd was en Burnet een deel van de training had meegedaan. Hopelijk is Burnet fit voor zaterdag.
'Justice knows every mans number'

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door DR »

Keizerstad1994 schreef:
ForzaVakZ schreef:Nog steeds geblesseerd! Gevalletje Krul! Kan straks na dit seizoen naar AZ!
Ik las op Forza dat juist Fomitschow geblesseerd was en Burnet een deel van de training had meegedaan. Hopelijk is Burnet fit voor zaterdag.
Anders hebben we ook nog Gmeiner en Leiwa. Geen enkel ander team heeft 4 linksbacks in zijn selectie. En dan te bedenken dat ook Buwalda en Heinloth nog linksback hebben gespeeld dit seizoen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Arjan van Hout »

DR schreef:
Keizerstad1994 schreef:
ForzaVakZ schreef:Nog steeds geblesseerd! Gevalletje Krul! Kan straks na dit seizoen naar AZ!
Ik las op Forza dat juist Fomitschow geblesseerd was en Burnet een deel van de training had meegedaan. Hopelijk is Burnet fit voor zaterdag.
Anders hebben we ook nog Gmeiner en Leiwa. Geen enkel ander team heeft 4 linksbacks in zijn selectie. En dan te bedenken dat ook Buwalda en Heinloth nog linksback hebben gespeeld dit seizoen.
Leiwa is sowieso geblesseerd

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Boer Janssen »

Wie verzint toch telkens dat we 4 linksbacks in de selectie hebben? Leiwa is een van de twee echte links backs maar die kun je compleet afschrijven. Met alle respect, maar die had al lang afscheid moeten nemen en jeugdtrainer moeten zijn. Burnet is de andere. Van Fomitschow weten we dat het een aanvallende linker middenvelder is die alleen uit nood op die plek staat. Verder is Gmeiner niet klaar voor het grote werk en ontbeert Heinloth kwaliteit, waardoor hij beter kan vertrekken. Dat er jongens eerder op die positie hebben gespeeld (centrale verdedigers Buwalda en Dyrestam) maakt van hen nog geen links backs. Conclusie: we hebben 1 geblesseerde links back (Burnet) en eentje in opleiding (Gmeiner).

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Tiel »

Boer Janssen schreef:Wie verzint toch telkens dat we 4 linksbacks in de selectie hebben? Leiwa is een van de twee echte links backs maar die kun je compleet afschrijven. Met alle respect, maar die had al lang afscheid moeten nemen en jeugdtrainer moeten zijn. Burnet is de andere. Van Fomitschow weten we dat het een aanvallende linker middenvelder is die alleen uit nood op die plek staat. Verder is Gmeiner niet klaar voor het grote werk en ontbeert Heinloth kwaliteit, waardoor hij beter kan vertrekken. Dat er jongens eerder op die positie hebben gespeeld (centrale verdedigers Buwalda en Dyrestam) maakt van hen nog geen links backs. Conclusie: we hebben 1 geblesseerde links back (Burnet) en eentje in opleiding (Gmeiner).
EN wie ben jij om te zeggen dat Leiwa iets moet?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door zuurpruim »

Boer Janssen schreef:Wie verzint toch telkens dat we 4 linksbacks in de selectie hebben? Leiwa is een van de twee echte links backs maar die kun je compleet afschrijven. Met alle respect, maar die had al lang afscheid moeten nemen en jeugdtrainer moeten zijn. Burnet is de andere. Van Fomitschow weten we dat het een aanvallende linker middenvelder is die alleen uit nood op die plek staat. Verder is Gmeiner niet klaar voor het grote werk en ontbeert Heinloth kwaliteit, waardoor hij beter kan vertrekken. Dat er jongens eerder op die positie hebben gespeeld (centrale verdedigers Buwalda en Dyrestam) maakt van hen nog geen links backs. Conclusie: we hebben 1 geblesseerde links back (Burnet) en eentje in opleiding (Gmeiner).
Nee hoor,we hebben gewoon 4 linksbacks op de loonlijst,of ze nou in jouw ogen voldoen of niet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door pjottr »

Tiel schreef:
Boer Janssen schreef:Wie verzint toch telkens dat we 4 linksbacks in de selectie hebben? Leiwa is een van de twee echte links backs maar die kun je compleet afschrijven. Met alle respect, maar die had al lang afscheid moeten nemen en jeugdtrainer moeten zijn. Burnet is de andere. Van Fomitschow weten we dat het een aanvallende linker middenvelder is die alleen uit nood op die plek staat. Verder is Gmeiner niet klaar voor het grote werk en ontbeert Heinloth kwaliteit, waardoor hij beter kan vertrekken. Dat er jongens eerder op die positie hebben gespeeld (centrale verdedigers Buwalda en Dyrestam) maakt van hen nog geen links backs. Conclusie: we hebben 1 geblesseerde links back (Burnet) en eentje in opleiding (Gmeiner).
EN wie ben jij om te zeggen dat Leiwa iets moet?

Omdat een speller die dat zelf niet inziet het misschien ff uitgelegd moet krijgen ?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:
Tiel schreef:
Boer Janssen schreef:Wie verzint toch telkens dat we 4 linksbacks in de selectie hebben? Leiwa is een van de twee echte links backs maar die kun je compleet afschrijven. Met alle respect, maar die had al lang afscheid moeten nemen en jeugdtrainer moeten zijn. Burnet is de andere. Van Fomitschow weten we dat het een aanvallende linker middenvelder is die alleen uit nood op die plek staat. Verder is Gmeiner niet klaar voor het grote werk en ontbeert Heinloth kwaliteit, waardoor hij beter kan vertrekken. Dat er jongens eerder op die positie hebben gespeeld (centrale verdedigers Buwalda en Dyrestam) maakt van hen nog geen links backs. Conclusie: we hebben 1 geblesseerde links back (Burnet) en eentje in opleiding (Gmeiner).
EN wie ben jij om te zeggen dat Leiwa iets moet?

Omdat een speller die dat zelf niet inziet het misschien ff uitgelegd moet krijgen ?
Oooh dus hij heeft zichzelf een contract gegeven? Dat wist ik niet.
Gelukkig hebben de mensen binnen NEC meer respect voor de laatste echte clubman dan sommige supporters.

Jeugdtrainer is hij al.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door zuurpruim »

men heeft leiwa denk ik nog een contractje gegeven,meer om de supporters te pleasen.Ik vond dat niet verstandig maar als hij er toch is maak er dan gebruik van.Hij maakt in ieder geval op de training een gretige indruk en stuurt de jonge gasten aan.desalniettemin kon het eigenlijk 2 jaar geleden al niet meer.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:men heeft leiwa denk ik nog een contractje gegeven,meer om de supporters te pleasen.Ik vond dat niet verstandig maar als hij er toch is maak er dan gebruik van.
Hij maakt in ieder geval op de training een gretige indruk en stuurt de jonge gasten aan.desalniettemin kon het eigenlijk 2 jaar geleden al niet meer.
Leiwa is de mortel in het cement - wat er in de kleedkamer etc gebeurt is net zo belangrijk als de tijdens wedstrijden zelf ... ON topic maar weer >> Burnet :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door bertje »

Ver-a-dem-ing! :party:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lorenzo Burnet

Bericht door bertje »

Je vraagt je toch wel af waarom Fomitschow weken lang heeft mogen aanmodderen, terwijl Burnet zowel verdedigend als aanvallend beduidend beter is.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten