E-NEC

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

E-NEC

Bericht door Nummer 11 »

Wie was de commentator? Evert of Youri? Ze vliegen erin alsof het warme broodjes zijn.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door LT »

MojoMojo schreef:Ik heb gisteren eens zitten kijken naar die wedstrijd, maar heb me vooral lopen ergeren aan die commentator, die ofwel de verkeerde spelers noemden ofwel alleen maar open deuren intrapte.
"Douglas Costa is een stuk sneller dan Fellaini, maar die is weer een stuk vlugger"

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door bertje »

LT schreef:
MojoMojo schreef:Ik heb gisteren eens zitten kijken naar die wedstrijd, maar heb me vooral lopen ergeren aan die commentator, die ofwel de verkeerde spelers noemden ofwel alleen maar open deuren intrapte.
"Douglas Costa is een stuk sneller dan Fellaini, maar die is weer een stuk vlugger"
Inderdaad, zet dan gewoon dat onzinnige FIFA commentaar aan ipv zo'n sulletje..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door n23 »

CrazY schreef: Iemand met een beetje kennis van Fifa ultimate team moet weten dat Messi dit jaar niet meer de beste speler in het spel is. Deze E-spelers weten dat ook.

Er zijn voor lagere bedragen vele betere spelers te bemachtigen.

Er zijn al overpowered teams te maken voor zo'n 30k muntjes. Dergelijke teams kunnen je prima resultaten opleveren, mits je zelf een beetje kan spelen natuurlijk.
Messi was maar een voorbeeld natuurlijk, leek me handiger om een speler te noemen die niet FIFA spelers zouden herkennen ;)

Je andere punt ben ik het wel mee eens, je kan goede teams maken voor weinig geld, maar toch is het gek dat in zo'n competitie niet iedereen uit dezelfde spelers kan kiezen.

MojoMojo schreef:
Ik speel zelf met dit team (4-3-3):

Lloris; Alba, Varane, Koscielny, Bellerin; N'Zonzi (IF), Kanté, Fellaini (SC); Hazard, Willian; Diego Costa. IF staat voor 'In Form'.. deze spelers zijn in vorm en beter, maar ook een stuk duurder dan de 'normale versies'. SC staat voor Scream Card. Deze spelers zijn erg duur, maar ze zijn ook erg goed.
Nice team, dat middenveld is wel verdedigend sterk zeker. Ik speel zelf meestal met dit team:

SBC Buffon: Alex Sandro, Chiellini, MOTM Koulibaly, IF Florenzi; Marchisio, Dybala, IF Bonaventura; IF Perisic, SIF Immobile, MOTM Salah.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door Gijscoman »

Godverdomme, we hebben met 3-4 van Roda verloren: http://www.nec-nijmegen.nl/2017/02/n-e- ... n-roda-jc/

Allemaal de schuld van Bart van Ingen! Wie gaan er verhaal halen bij de Goffert?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door burp »

die Lewandowski kan er geen kont van, zet Mayi eens in de spits prutser. :crazy:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door mschr »

Die Polen zijn allemaal zakkenvullers. Het wordt tijd om El Kabir in te zetten!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door Pol »

Gijscoman schreef:Godverdomme, we hebben met 3-4 van Roda verloren: http://www.nec-nijmegen.nl/2017/02/n-e- ... n-roda-jc/

Allemaal de schuld van Bart van Ingen! Wie gaan er verhaal halen bij de Goffert?
We stonden bij de rust nog voor notabene.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
Gijscoman schreef:Godverdomme, we hebben met 3-4 van Roda verloren: http://www.nec-nijmegen.nl/2017/02/n-e- ... n-roda-jc/

Allemaal de schuld van Bart van Ingen! Wie gaan er verhaal halen bij de Goffert?
We stonden bij de rust nog voor notabene.
Kenners hier zeiden dat Messi en Ronaldo zeker niet de beste waren in Fifa.

Volgens mij heeft vandaag de betere speler van Messi en Ronaldo verloren. Heel vreemd spelletje zo zonder enige waarde.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door Legendario »

Gijscoman schreef:Godverdomme, we hebben met 3-4 van Roda verloren: http://www.nec-nijmegen.nl/2017/02/n-e- ... n-roda-jc/

Allemaal de schuld van Bart van Ingen! Wie gaan er verhaal halen bij de Goffert?
:director: DE KRUIJFF WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door n23 »

Tiel schreef:
Pol schreef:
Gijscoman schreef:Godverdomme, we hebben met 3-4 van Roda verloren: http://www.nec-nijmegen.nl/2017/02/n-e- ... n-roda-jc/

Allemaal de schuld van Bart van Ingen! Wie gaan er verhaal halen bij de Goffert?
We stonden bij de rust nog voor notabene.
Kenners hier zeiden dat Messi en Ronaldo zeker niet de beste waren in Fifa.

Volgens mij heeft vandaag de betere speler van Messi en Ronaldo verloren. Heel vreemd spelletje zo zonder enige waarde.
Dat bedoel ik, alleen de Ronaldo van E-Roda JC is al meer waard dan het hele team van E-NEC (wat een zin :crazy: ), op die manier kan ja natuurlijk nooit echt eerlijk vergelijken wie er beter kan spelen.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door MojoMojo »

n23 schreef:
MojoMojo schreef:
Ik speel zelf met dit team (4-3-3):

Lloris; Alba, Varane, Koscielny, Bellerin; N'Zonzi (IF), Kanté, Fellaini (SC); Hazard, Willian; Diego Costa. IF staat voor 'In Form'.. deze spelers zijn in vorm en beter, maar ook een stuk duurder dan de 'normale versies'. SC staat voor Scream Card. Deze spelers zijn erg duur, maar ze zijn ook erg goed.
Nice team, dat middenveld is wel verdedigend sterk zeker. Ik speel zelf meestal met dit team:

SBC Buffon: Alex Sandro, Chiellini, MOTM Koulibaly, IF Florenzi; Marchisio, Dybala, IF Bonaventura; IF Perisic, SIF Immobile, MOTM Salah.
Jezus, hoe duur is dat team van jou wel niet? Haha.. Ik heb mijn Willian inmiddels geruild voor een IF Dembele (die van Dortmund) en Costa geruild voor een IF Lacazette.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 455
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door CrazY »

Tiel schreef:
Kenners hier zeiden dat Messi en Ronaldo zeker niet de beste waren in Fifa.
In het geval van Messi geldt ook zeker dat hij niet de beste van het spel is, zoals ik eerder zei.
Ronaldo heb je me echter niet over gehoord en haal je er zelf bij..

Voor de geïnteresseerden hierbij mijn 2 teams waar ik momenteel mee speel:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door H-Zenkamp »

De Feyenoord supporters maken het levensecht!
Afbeelding
★★

DC
Berichten: 195
Lid geworden op: za 29 jan 2011, 18:15
Locatie: Torhout, west vlaanderen, Belgie
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door DC »

en NEC heeft zojuist zijn derde wedstrijd met 2-0 van Feyenoord gewonnen
Voormalig East side, voormalig vak K
tegenwoordig vanaf mijn PC, vanuit West-Vlaanderen

DeZaag
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 23 jul 2014, 09:16
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door DeZaag »

DC schreef:en NEC heeft zojuist zijn derde wedstrijd met 2-0 van Feyenoord gewonnen
Aan die reacties onder de youtube video te zien neemt feyenoord wel heel serieus xD

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door Ron Delgado »

Duurt wel lang voor ze de uitslagen en de stand op de website zetten.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door nec4n »

Wij gaan Europa in!
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door Gijscoman »

Misschien toch wel enigszins opmerkelijk. Heerenveen heeft volgens de stand in 3 wedstrijden 0 doelpunten gemaakt en er 1 tegen gekregen, terwijl gezien de scores het maken van doelpunten nou niet het grootste probleem lijkt. Is de bus parkeren op FIFA inmiddels ook mogelijk?

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 455
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door CrazY »

Gijscoman schreef:Misschien toch wel enigszins opmerkelijk. Heerenveen heeft volgens de stand in 3 wedstrijden 0 doelpunten gemaakt en er 1 tegen gekregen, terwijl gezien de scores het maken van doelpunten nou niet het grootste probleem lijkt. Is de bus parkeren op FIFA inmiddels ook mogelijk?
Jazeker.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door MojoMojo »

CrazY schreef:
Tiel schreef:
Kenners hier zeiden dat Messi en Ronaldo zeker niet de beste waren in Fifa.
In het geval van Messi geldt ook zeker dat hij niet de beste van het spel is, zoals ik eerder zei.
Ronaldo heb je me echter niet over gehoord en haal je er zelf bij..

Voor de geïnteresseerden hierbij mijn 2 teams waar ik momenteel mee speel:
Afbeelding

Afbeelding
Cool,

Ik heb zelf maar 1 team.. dat was al duur genoeg (voor de niet FUT-spelers; ik heb het niet over echt geld). Hoe upload je die plaatjes?
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door Ron Delgado »

Vandaag tegen hekkesluiter Go Ahead Eagles. Dan kunnen we op drie punten rekenen.


:crazy:
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 455
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door CrazY »

MojoMojo schreef:
Cool,

Ik heb zelf maar 1 team.. dat was al duur genoeg (voor de niet FUT-spelers; ik heb het niet over echt geld). Hoe upload je die plaatjes?
Uploaden bij imgur.com en dan kan je de BBcode opvragen om op het forum te plaatsen :)

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door Ron Delgado »

1-1 tegen Go Ahead. Luis Suarez miste veel kansen.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
ArtNEC
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 11 mei 2012, 11:53
Contacteer:

Re: E-NEC

Bericht door ArtNEC »

Ron Delgado schreef:1-1 tegen Go Ahead. Luis Suarez miste veel kansen.
Ja, en 10x beter dan die schoffelaar van Go Ahead. Dacht dat 'ie verdient had gelijkgespeeld :jestera:

Dat commentaar lijkt me trouwens superirritant voor de gamers. Om te kijken is het dat al.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten