Voetbal Inside

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door kingetje »

mschr schreef:Over de tactiek kun je kort zijn: indien mogelijk, geef de bal aan de tegenstander. En de instructie voor Fomitschow is: dek aan de verkeerde kant.


Jij bent toch zo van de statistieken tegenwoordig? Lees je eens in in Packing. Een nieuwe vorm van analyse/statistiek die wel degelijk zeer relevant/veelzeggend is. Ik hoorde Hyballa het in een interview noemen. Ik heb een vermoeden dat wij hierin best eens positief kunnen scoren.


Best interessant:

http://bundesligafanatic.com/impect-pac ... s-is-here/

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Voorwaarts »

kingetje schreef:
mschr schreef:Over de tactiek kun je kort zijn: indien mogelijk, geef de bal aan de tegenstander. En de instructie voor Fomitschow is: dek aan de verkeerde kant.


Jij bent toch zo van de statistieken tegenwoordig? Lees je eens in in Packing. Een nieuwe vorm van analyse/statistiek die wel degelijk zeer relevant/veelzeggend is. Ik hoorde Hyballa het in een interview noemen. Ik heb een vermoeden dat wij hierin best eens positief kunnen scoren.


Best interessant:

http://bundesligafanatic.com/impect-pac ... s-is-here/
Zeker interessant. Maar het slotwoord betreurd me enigszins, omdat de winst die de eerste starters maken met deze statistiekvorm, spoedig zal wegebben. En de grote rijke clubs het gaan overnemen, dwz de beste en meeste analytici ed.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door vak Oost »

Voorwaarts schreef:
kingetje schreef:
mschr schreef:Over de tactiek kun je kort zijn: indien mogelijk, geef de bal aan de tegenstander. En de instructie voor Fomitschow is: dek aan de verkeerde kant.
Jij bent toch zo van de statistieken tegenwoordig? Lees je eens in in Packing. Een nieuwe vorm van analyse/statistiek die wel degelijk zeer relevant/veelzeggend is.
Ik hoorde Hyballa het in een interview noemen. Ik heb een vermoeden dat wij hierin best eens positief kunnen scoren. Best interessant: http://bundesligafanatic.com/impect-pac ... s-is-here/
Zeker interessant. Maar het slotwoord betreurd me enigszins, omdat de winst die de eerste starters maken met deze statistiekvorm, spoedig zal wegebben. En de grote rijke clubs het gaan overnemen, dwz de beste en meeste analytici ed.
De grotere clubs kijken ook naar stats en feitjes - zo gek zijn de scouts daar ook weer niet - ze vissen allemaal uit dezelfde vijver maar kunnen als het er op aan komt meer bieden aan de talenten die er al bovenuit komen drijven.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door mschr »

kingetje schreef:
mschr schreef:Over de tactiek kun je kort zijn: indien mogelijk, geef de bal aan de tegenstander. En de instructie voor Fomitschow is: dek aan de verkeerde kant.


Jij bent toch zo van de statistieken tegenwoordig? Lees je eens in in Packing. Een nieuwe vorm van analyse/statistiek die wel degelijk zeer relevant/veelzeggend is. Ik hoorde Hyballa het in een interview noemen. Ik heb een vermoeden dat wij hierin best eens positief kunnen scoren.


Best interessant:

http://bundesligafanatic.com/impect-pac ... s-is-here/
Ik ben niet overtuigd. De kritiek op expected- goalsstatistieken slaat bovendien nergens op.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door kingetje »

Delle is een keeper van niks en kan er niets van volgens Derksen.

Verder wel een melige (en vermakelijke) aflevering waar iedereen geslacht wordt, dus hecht er maar niet te veel waarde aan.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Keizerstad1994 »

kingetje schreef:Delle is een keeper van niks en kan er niets van volgens Derksen.

Verder wel een melige (en vermakelijke) aflevering waar iedereen geslacht wordt, dus hecht er maar niet te veel waarde aan.
Tja, waarom Delle opeens aan de beurt is, is mij echt een raadsel. Zag er bij de 4-0 niet goed uit, maar dat is praktisch zijn eerste fout dit seizoen. Derksen laat maar weer eens zien de zaak totaal niet te volgen. Of hij volgt het wel maar ziet het gewoon niet.
'Justice knows every mans number'

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door zuurpruim »

Wil voor de zoveelste keer tonen hoe onafhankelijk de journalist Derksen is.ga lekker bitterballen bij Jordania eten zou ik zeggen.
En de analist Verbeek moet zich misschien wat meer op zijn eigen club richten.Nog 1 of 2 verliespotjes en het wordt geloof ik zijn 4e ontslag op rij.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Gerher »

Zit even VI te kijken.
Delle had inderdaad een mindere wedstrijd, maar is een prima keeper voor NEC.
Ik ben er blij mee.

Ben het wel eens met Gijp.
442 met Larsson en Grot of Mayi is beter dan het huidige 433.
Dan gewoon Messaoud op het middenveld erbij samen met Breinburg, Von Haacke en Kadioglu.[/quote]

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door zuurpruim »

Gerher schreef:Zit even VI te kijken.
Delle had inderdaad een mindere wedstrijd, maar is een prima keeper voor NEC.
Ik ben er blij mee.

Ben het wel eens met Gijp.
442 met Larsson en Grot of Mayi is beter dan het huidige 433.
Dan gewoon Messaoud op het middenveld erbij samen met Breinburg, Von Haacke en Kadioglu.
[/quote]
4-4-2 past veel beter bij dit NEC.Maar Messaoud en Ferdi zijn dezelfde soort speler voor de nr 10. Messaoud eens laten starten i.p.v. Ferdi en Bikel erbij lijkt mij wat evenwichtiger.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Keizerstad1994 »

zuurpruim schreef:
Gerher schreef:Zit even VI te kijken.
Delle had inderdaad een mindere wedstrijd, maar is een prima keeper voor NEC.
Ik ben er blij mee.

Ben het wel eens met Gijp.
442 met Larsson en Grot of Mayi is beter dan het huidige 433.
Dan gewoon Messaoud op het middenveld erbij samen met Breinburg, Von Haacke en Kadioglu.
4-4-2 past veel beter bij dit NEC.Maar Messaoud en Ferdi zijn dezelfde soort speler voor de nr 10. Messaoud eens laten starten i.p.v. Ferdi en Bikel erbij lijkt mij wat evenwichtiger.[/quote]

Tja, is zo'n systeem ook maar cijfertjes. Het gaat om de invulling. Larsson kan denk ik prima vals vanaf rechts spelen in de rug van Grot, net zoals Messaoud of Ferdi vanaf links kunnen spelen en vanuit daar tussen de linies spelen, en de ander gewoon vanaf het middenveld. Lekker veel positiewisselingen en voetballend vermogen. Burnet die op links eroverheen dendert.
'Justice knows every mans number'

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Poort5 »

kingetje schreef:Delle is een keeper van niks en kan er niets van volgens Derksen.

Verder wel een melige (en vermakelijke) aflevering waar iedereen geslacht wordt, dus hecht er maar niet te veel waarde aan.
Zijn er dan nog mensen die daar überhaupt waarde aan hechten? :crazy:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:
Gerher schreef:Zit even VI te kijken.
Delle had inderdaad een mindere wedstrijd, maar is een prima keeper voor NEC.
Ik ben er blij mee.

Ben het wel eens met Gijp.
442 met Larsson en Grot of Mayi is beter dan het huidige 433.
Dan gewoon Messaoud op het middenveld erbij samen met Breinburg, Von Haacke en Kadioglu.
4-4-2 past veel beter bij dit NEC.Maar Messaoud en Ferdi zijn dezelfde soort speler voor de nr 10. Messaoud eens laten starten i.p.v. Ferdi en Bikel erbij lijkt mij wat evenwichtiger.[/quote]

Had gehoopt dat iedereen hier op het forum nu toch wel eindelijk in zou zien dat je met Bikel, von Haacke en Breinburg op het middenveld helemaal niks gaat bereiken. Bikel is hopeloos uit vorm en Ferdi en Messaoud zijn voetballend gewoon je beste spelers. Je kunt nog zoveel over evenwicht praten, maar je hebt niks aan evenwicht zonder je beste voetballers.
Laatst gewijzigd door Nijmegen0413 op di 31 jan 2017, 01:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Nijmegen0413 »

Keizerstad1994 schreef:
zuurpruim schreef:
Gerher schreef:Zit even VI te kijken.
Delle had inderdaad een mindere wedstrijd, maar is een prima keeper voor NEC.
Ik ben er blij mee.

Ben het wel eens met Gijp.
442 met Larsson en Grot of Mayi is beter dan het huidige 433.
Dan gewoon Messaoud op het middenveld erbij samen met Breinburg, Von Haacke en Kadioglu.
4-4-2 past veel beter bij dit NEC.Maar Messaoud en Ferdi zijn dezelfde soort speler voor de nr 10. Messaoud eens laten starten i.p.v. Ferdi en Bikel erbij lijkt mij wat evenwichtiger.
Tja, is zo'n systeem ook maar cijfertjes. Het gaat om de invulling. Larsson kan denk ik prima vals vanaf rechts spelen in de rug van Grot, net zoals Messaoud of Ferdi vanaf links kunnen spelen en vanuit daar tussen de linies spelen, en de ander gewoon vanaf het middenveld. Lekker veel positiewisselingen en voetballend vermogen. Burnet die op links eroverheen dendert.[/quote]

:withstupid: Middenveld met Breinburg, Bikel en von Haacke is verleden tijd. Teveel van hetzelfde, te weinig creativiteit, te weinig vernuft en te weinig kwaliteit bovendien.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Voetbal Inside

Bericht door Nummer 11 »

Normaal wint een Feyenoorder al bijna altijd speler van de week, maar deze week kan er een keuze gemaakt worden tussen 5 Feyenoorders. :crazy:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door necnmgn »

Nummer 11 schreef:Normaal wint een Feyenoorder al bijna altijd speler van de week, maar deze week kan er een keuze gemaakt worden tussen 5 Feyenoorders. :crazy:
En dan staat, in mijn ogen de beste er nog niet bij... :jestera:

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door eniesee-elst »

Haha die Derksen zit me scheinheilig te doen. Vorige week riep hij nog dat hij Andries Jonker niet serieus nam omdat hij nooit op niveau gespeeld had nu is verstand ineens belangrijker dan 200 interlands

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Tiel »

Toch nog verstandig afgesloten. Gestreepte kousen, hulde!
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door eniesee-elst »

Tiel schreef:Toch nog verstandig afgesloten. Gestreepte kousen, hulde!
:withstupid:

jbnmgn

Re: Voetbal Inside

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:Toch nog verstandig afgesloten. Gestreepte kousen, hulde!
Als NEC dat nog zou doen dan is het helemaal weer compleet.
Verder was het een van de zeer weinige uitzendingen waar verstandig gesproken werd over voetbal zonder al te schunnige taal.
En dat beste supporters is vindt ik grotendeels de verdienste van Hyballa. Alle criticasters die hier in topics schreven dat Hyballa mediageil zou zijn en zich niet moet lenen voor dit soort programma's heeft hij denk ik wel redelijk de mond gesnoerd.
Ik vond het een prima uitzending met Hyballa die wist waar hij over sprak.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Patje »

jbnmgn schreef:
Tiel schreef:Toch nog verstandig afgesloten. Gestreepte kousen, hulde!
Als NEC dat nog zou doen dan is het helemaal weer compleet.
Verder was het een van de zeer weinige uitzendingen waar verstandig gesproken werd over voetbal zonder al te schunnige taal.
En dat beste supporters is vindt ik grotendeels de verdienste van Hyballa. Alle criticasters die hier in topics schreven dat Hyballa mediageil zou zijn en zich niet moet lenen voor dit soort programma's heeft hij denk ik wel redelijk de mond gesnoerd.
Ik vond het een prima uitzending met Hyballa die wist waar hij over sprak.
Verstandig??? En hij noemt zich de belangrijkste man van de club. Jeezus stop je hoofd nog verder in de grond

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door vak Oost »

Patje schreef:
jbnmgn schreef:
Tiel schreef:Toch nog verstandig afgesloten. Gestreepte kousen, hulde!
Als NEC dat nog zou doen dan is het helemaal weer compleet.Verder was het een van de zeer weinige uitzendingen waar verstandig gesproken werd over voetbal zonder al te schunnige taal.
En dat beste supporters is vindt ik grotendeels de verdienste van Hyballa. Alle criticasters die hier in topics schreven dat Hyballa mediageil zou zijn
en zich niet moet lenen voor dit soort programma's heeft hij denk ik wel redelijk de mond gesnoerd. Ik vond het een prima uitzending met Hyballa die wist waar hij over sprak.
Verstandig??? En hij noemt zich de belangrijkste man van de club. Jeezus stop je hoofd nog verder in de grond
Op dat 1 moment na - heb je nog meer waar je vanavond niet van kan slapen ?
Alles komt goed !!

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Patje »

vak Oost schreef:
Patje schreef:
jbnmgn schreef:
Tiel schreef:Toch nog verstandig afgesloten. Gestreepte kousen, hulde!
Als NEC dat nog zou doen dan is het helemaal weer compleet.Verder was het een van de zeer weinige uitzendingen waar verstandig gesproken werd over voetbal zonder al te schunnige taal.
En dat beste supporters is vindt ik grotendeels de verdienste van Hyballa. Alle criticasters die hier in topics schreven dat Hyballa mediageil zou zijn
en zich niet moet lenen voor dit soort programma's heeft hij denk ik wel redelijk de mond gesnoerd. Ik vond het een prima uitzending met Hyballa die wist waar hij over sprak.
Verstandig??? En hij noemt zich de belangrijkste man van de club. Jeezus stop je hoofd nog verder in de grond
Op dat 1 moment na - heb je nog meer waar je vanavond niet van kan slapen ?

Vond dat moment HET moment van de avond. Alles draait om hem. Maar er zijn hier voornamelijk mensen met een roze Nec bril die de realiteit niet willen zien

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Demtsjenko »

Tja... een goede trainer bepaalt wie er speelt, hoe er gespeeld wordt, hoe er getraind wordt, heeft invloed op de fysieke en mentale gesteldheid van het elftal, etc. etc. Dus ja... ik kan wel een heel eind mee in zijn redenering...

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Patje »

Demtsjenko schreef:Tja... een goede trainer bepaalt wie er speelt, hoe er gespeeld wordt, hoe er getraind wordt, heeft invloed op de fysieke en mentale gesteldheid van het elftal, etc. etc. Dus ja... ik kan wel een heel eind mee in zijn redenering...

Helemaal tot aan de JL? Sterkte

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door vak Oost »

Patje schreef:
Demtsjenko schreef:Tja... een goede trainer bepaalt wie er speelt, hoe er gespeeld wordt, hoe er getraind wordt, heeft invloed op de fysieke en mentale gesteldheid van het elftal, etc. etc.
Dus ja... ik kan wel een heel eind mee in zijn redenering...
Helemaal tot aan de JL? Sterkte
Geen enkele supporter is blij met de huidige situatie - dan kan je A: blijven hameren dat je alles beter weet of B: hopen dat NEC weer opkrabbelt uit de misere waarin het nu verkeert ...
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten